IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

LOGAN 1.6 16V - merita?

This topic is about LOGAN 1.6 16V - merita?, the author, > T u d o r <, wrote about: Este un coleg de forum care a condus-o. Vezi impresiile lui pe sectiunea Dacia. /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="s ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> LOGAN 1.6 16V - merita?
T u d o r
post Sep 18 2006, 01:37 PM
Post #21


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Este un coleg de forum care a condus-o. Vezi impresiile lui pe sectiunea Dacia. smile.gif

Saptamana viitoare o sa o conduc si eu, daca astepti pana atunci vei avea la dispozitie 2 pareri.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
admin
post Sep 18 2006, 03:31 PM
Post #22


Administrator
******

Group: Root Admin
Posts: 1.991
Joined: 23-April 04
Member No.: 2



Ma duc eu la drive test joi si va tin la curent:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius87265
post Sep 18 2006, 09:07 PM
Post #23


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 15-September 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 87.258



ok, raspuns pentru moderator
cam scurt,ca seara asta nu prea am timp
ce ai spus tu e cu totul adevarat,insa NUMAI PENTRU MOTOARE PE CARBURATIE
la motoarele pe injectie,toate ciclurile arderii sunt preluate de calculatorul de injectie,care poate face nu stiu cate operatii pe secunda(nu m-au pasionat niciodata toti timpii astia de nu stiu cate milisecunde)
acum sa fim seriosi: imi poti arata un motor pe injectie la care reglezi tu singur avansul sau umbli la platini, ca la motoarele pe carb?
in timpul mersului este vreun motor pe injectie la care poti sesiza schimbarea regimului de functionare ca la carburator?
si o ultima chestie: daca acest sistem de ardere cu aer in exces este atat de prost, de ce motoarele turbo sunt mult mai performante decat cel aspirate?
eee asta e o chestie care da de gandit,nu?
pe curand, baieti, multa bafta tuturor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan78776
post Sep 19 2006, 09:28 AM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 4-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 78.769



Motorul este acelasi cu cel de pe Megane Sedan (facut in Turcia)? Are un coleg asa ceva si cam duce la 12-13% in Bucuresti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 19 2006, 09:29 AM
Post #25


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



e motorul de pe megane I.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laur6
post Sep 20 2006, 02:26 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 17-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.682



din punct de vedere al motorului merita din plin - ma rog, depinde ce pret va avea. sa speram ca au rezolvat problema cu bobinele de inductie, una din clasicele megane-ului I. motorul este bun, mai depinde mult si de etajarea cutiei de viteze; la al meu ori avea o problema, ori asa era ea gandita, dar "simteam" doar de la a 3-a in sus. si ramane de vazut cum va face fata ansamblul sasiu - caroserie - suspensii la motorul asta. macar la suspensii ar trebui sa umble un pic, sa le intareasca


--------------------
corolla 1.6vvti
corsa c 1.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 20 2006, 03:42 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



QUOTE(mihai83654)
Ce parere aveti?
Eu cred ca micile detalii, finisajele perfectate, consumul redus 6% in afara - pe mine asta ma intereseaza , pt ca la servici ajung in 15 min cu metrorex-ul sau in 40 min cu masina - si de asemenea puterea ridicata sunt atu-urile forte ale acestei masini.

Ce ziceti, ati da 10150 euro pe ea?


I-ati frate ,................... dar nu Logan ! Acum doua zile m-am urcat pentru prima data intr-un Logan . Sper sa fie pt ultima oara . Atat am avut de spus !


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 20 2006, 05:53 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



QUOTE(Lucian72846)
I-ati frate ,................... dar nu Logan ! Acum doua zile m-am urcat pentru prima data intr-un Logan . Sper sa fie pt ultima oara . Atat am avut de spus !


Iar argumentele tale sunt?

Loganul 1.6 16 valve costã 9900 euro cu toate taxele, fãrã vopsea metalizatã ºi 10155 euro preþ DDP cu vopsea metalizatã.

Eu zic maºina meritã! Un propulsor mai puternic ºi suspensie mai joasã ºi mai durã erau aºii din mânecã care-i lipseau Logan-ului. Motorul e puternic, suspensia este însã aceeaºi (dar asta se poate modifica cu câteva sute de euro)...


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius87583
post Sep 20 2006, 06:38 PM
Post #29


novice
**

Group: Membri
Posts: 35
Joined: 19-September 06
From: Arad (Arad)
Member No.: 87.576



nu constructorii baga vitezometre care "fura" asa sunt toate, in cartea tehnica de la bmw, mercedes ce vrei tu iti scrie eroarea de afisare, la viteze mici e 5 km/h si la mai mari 10 poate chiar mai mult....si normal ca la orice masina vei atinge o viteza maxima indicata de vitezometru mai mare decat cea din talon....oricum mie mi se par cam minciuni performantele presupuse ale loganului...si varianta 1.6 de 90 cai...11,5 s pana la suta....nu pare real....o skoda octavia 1.9 tdi de 110 cai scoate atata, o fi ea mai grea dar eu vad cum merge loganu si nu-l vad in stare sa faca asa putin,...si cu stabilitatea.....garda mare la sol, cauciucurile inguste isi spun cuvantul in curbe....la 10 000 euro...decat un logan de 104 cai...mai bine iti iei un golf second hand sau alta masina ca si la 100 000 km cu golfu nu mergi la service asa des ca si cu un logan nou...


--------------------
Ford Mondeo Ghia 2002 130 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Sep 20 2006, 07:42 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



motoarele torbo sunt eficiente datorita intercolerului si cresteri presiunii in camera de ardere mai exact si mai mult combustibil nu numai aer
cat despre logan e varza nu exista masina mai proasta decat ea consum mare antifonare proasta caltatea de fabricatie ff proasta mai ales la diesel injectia e varza cea mai proasta creata vreodata are o puternica tendinta subviratorie evidenta cat despre pret s anu mai vb ca 10000 euro inseamna un golf 2003-2004 car garantez ca tine de 5 ori mai mult ca loganul is curios cati au depasit cu loganul 200000 km si cu ce probleme eu iti zic ca la golf 4 la 500000 in afara d eulei si filtre ma lasat discul de ambreiaj deci sa nu mai facem comparatiii intre masinile straine si logan care e o mare TEAPA pentru romani!! ex cielo pe o baza tehnica de acu 20 ani(opel)mult peste logan cu un pret comparabil deci pentru o masina a anului 2005 sunt multe probleme inclusiv sistemul abs care e sub limita minima a calitatii(prea lent)!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Sep 20 2006, 08:45 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Nu cred ca Logan-ul este o ,,teapa'' pentru romani.Este o masina pe care romanii o cumpara de noua la un pret corect pentru ceea ce ofera !
Poate nu toata lumea prefera second-handuri,cu orice risc,vor sa miroasa masina a noua.
In plus,se spera la un service si la piese mai ieftine,doar e Dacia,nu ?!
Deci,inca nu am auzit de probleme majore la Logan.Am spus MAJORE !


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 21 2006, 08:49 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



au fost unele probleme majore(reclamate chiar si aici) dar rezolvate de cele mai multe ori pe garantie(vezi motoarea prajite etc). Tepa e din alte puncte de vedere. au promis o masina de 5000 euro, au creat un univers de asteptare imens, si apoi au scos cea mai ieftina la 6500. apoi am aplicat niste mari de preturi fara acoperire in cresteri de calitate sau a costurilor de fabricatie. preturile la care s-a ajuns nu se regaseste in calitate si performante. (sa-mi spuna mie cineva ca a obtinut cu motor de 1.6 0-100 cat scrie in carte. sub 12 nu scoti)

masina e ok nu spuen nimeni nu si probabil fiind simpla mult peste media ranault la fiabilitate. costuri de intretinere destul de mici(deocamdata) si daca ar fi mai ieftina ar fi ideala pt RO


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 21 2006, 10:22 AM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



iata o prima parere dupa un test al noului logan de 1.6 16 V (evenimentul zilei):


Motorul provenit de la Renault este mai vioi, dar si mai "insetat"

Eveniment
Logan break, varianta finala
Nea Titi l-a infundat pe judecatorul-spaga
O noapte in iadul extremist

Primul test cu cea mai puternica Dacia
20 Septembrie 2006
Cristian Ionescu

Loganul propulsat de motorul pe benzina 1,6 litri, 16 V si 105 CP este mai vivace si mai "gurmand".





Primul drive-test cu versiunea Prestige (9.900 de euro), realizat ieri intre Bucuresti si Mamaia, nu a revelat prea multe noutati. Usorul face-lift prezentat saptamana trecuta (odata cu lansarea acestei versiuni si a motorului de 105 cai-putere) a adus la exterior doar cateva modificari.

Cele patru noi nuante ale caroseriei - griul inchis al masinii de test fiind imediat sesizat de mai multi trecatori -, designul destul de banal al jantelor de aliaj si, cu adevarat important, butonul de pe capota portbagajului. Dacia nu a inventat butonul, dar este bine ca s-a decis in sfarsit sa-l foloseasca.

Interiorul versiunii Prestige ofera volanul si maneta schimbatorului de viteze imbracate in piele, precum si un radio CD cu cititor mp3. Ramane de vazut daca un cumparator cu buget restrans, care se orienteaza catre Logan, va aprecia aceste rafinamente.

Pozitia de condus a ramas la fel de incomoda. In continuare, volanul nu se regleaza nici pe inaltime, nici pe adancime. In timpul mersului pe o portiune de drum denivelat, scaunul soferului, care beneficiaza de un rudimentar sistem de ajustare pe inaltime, „a sarit” catre o pozitie superioara.

Gratie motorului de 105 cai-putere, Loganul pare, in sfarsit, strabatut de viata. Exista si un pret care trebuie platit pentru vivacitatea castigata de masina. La pompa. Pana la iesirea din Bucuresti, consumul mediu inregistrat a fost de 12,3 l/100 km. In regim extraurban, pe un stil de condus mai sportiv, consumul a scazut la 9,3 l/100 km.


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 21 2006, 11:33 AM
Post #34


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai daca facem abstractie ca masina cu siguranta nu avea multi km si nu-si daduse drumul, cam asta e consumul mediu in oras al unei 16v de 1,6. Pentru asta, consultati sectiunea de consumuri. Daca ne gandim ca un motor isi da drumul dupa vreo 5000 km si consumul in perioada asta scade cu cca 1-2l/100km, ajungem cam la consumul motorului de 90 cai, ceea ce, din experienta personala, nu este rau deloc. Desigur, tinand cont de comparatii cu alte masini cu motoare de 1,6. smile.gif
Apoi, ar mai fi o chestie. Acesti "testeri" de la reviste sau tv omoara masinile. Sunt destul de cunoscute situatii in care au returnat masinile la dealeri rupte, ca cica ei le incearca sa vada ce pot, sa poata scrie in cunostinta de cauza. Un testdrive lung de 5000 km in aceste conditii echivaleaza cu 50000 km in conditii de sofat normal.

Consider ca masina de 10350 euro (cu vopsea met. si garantie extinsa la 3 ani) este destul de corecta ca pret si dotari, cel putin la fel de corecta ca si Ambitionul de 90 cai.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 21 2006, 02:41 PM
Post #35


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(marius87265)
ok, raspuns pentru moderator
cam scurt,ca seara asta nu prea am timp
ce ai spus tu e cu totul adevarat,insa NUMAI PENTRU MOTOARE PE CARBURATIE
la motoarele pe injectie,toate ciclurile arderii sunt preluate de calculatorul de injectie,care poate face nu stiu cate operatii pe secunda(nu m-au pasionat niciodata toti timpii astia de nu stiu cate milisecunde)
acum sa fim seriosi: imi poti arata un motor pe injectie la care reglezi tu singur avansul sau umbli la platini, ca la motoarele pe carb?
in timpul mersului este vreun motor pe injectie la care poti sesiza schimbarea regimului de functionare ca la carburator?
si o ultima chestie: daca acest sistem de ardere cu aer in exces este atat de prost, de ce motoarele turbo sunt mult mai performante decat cel aspirate?
eee asta e o chestie care da de gandit,nu?
pe curand, baieti, multa bafta tuturor


Scuze pentru intarziere, am fost ocupat cu statul prin blocajele de trafic made in ue.

Ce am spus e valabil la toate Motoare cu Aprindere prin Scanteie (MAS),( mai putin la cele cu injectie directa). Toate motoarele Reno cu injectie sau nu am clapeta de acceleratie care nu face decat sa reduca fluxul de aer in asa fel incat aerul sa nu fie in exces. Procesorul cel destept detecteaza detonatiile si si determina de nu stiu cate ori pe secunda avansul in asa fel incat sa le evite. DAca ele apar (amestec sarac de exemplu, adica prea mult aer) ECM-ul scade avansul iar randamentul scade.
Motoarele Turbo pe benzina nu merg cu amestecuri sarace. Scot supeputeri, insa nu baga aer mai mult si benzina mai putina. In plus au un raport de compresie mai scazut, tocmai ca sa evite autoaprinderile (detonatiile)
La diesel nu exista problema asta, tocmai pentru ca motoarele respective functioneaza prin autoaprindere. De aici unul din avantajele la consum in regimuri partiale: aer mult, motorina putina.
La benzinare, ca sa se poata merge cu amestec sarac, au aparut cele cu injectie directa (gen FSI, JTS). In interiorul cilindrului se formeaza un turbion in care se injecteaza benzina si unde se da scanteia. Local amestecul e suficient de bogat cat sa arda bine si repede, chiar daca luat per total in cilindru amestecul e sarac.
Insa in cazul unui amestec omogen cum se realizeaza la motoarele cu injectie (multipunct, monopunct sau chiar cu carburator) aer prea mult -> ardere nasoala.
Asta nu are legatura cu electronica. Si nici scaderea avansului cu platina, asta e oricum "reglat" de ECM in mod dinamic.

Daca tot iti plac ghicitorile, gandeste-te la urmatorul fapt: De ce sa faci 2 supape/cilindru de admisie, ca sa intre aerul mai usor, si sa pui o clapeta de acceleratie pe galerie tocmai ca sa restrictionezi intrarea aerului?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 21 2006, 04:59 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



tudor la megane cam asta e consumul. s-ar putea ca loganul fiind mai usor sa consume mai putin in oras


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 21 2006, 05:10 PM
Post #37


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Florine, nu stiu daca e mai usor, nu prea stiu cat cantareste M1. blush.gif Oricum, Loganul asta Prestige l-au ingreunat in mod surprinzator fata de cel de 90 cai, cu peste 100 kg. Are ceva mai mult de 1100 kg acum. blink.gif
Sincer nu prea gasesc diferenta de greutate in motorul cu 16v doar.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlady74561
post Sep 22 2006, 04:02 PM
Post #38


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 26-April 06
From: Timisoara
Member No.: 74.554



Loganul 1.6 16v este mai greu pentru ca motorul este mai greu, este ceva vopsea in plus biggrin.gif si poate ( aici e simpla speculatie ) este mai bine antifonat si ECHILIBRAT dpdv al centrului de greutate, ca nu au schimbat franele si suspensiile si doar niste setari diferite nu sunt suficiente la puterea marita.


--------------------
People are simply..unpredictable!
LGN 1.6MPI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 22 2006, 04:09 PM
Post #39


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Si totusi nu regasesc kilogramele in plus doar in stratul de fonoabsorbtie sau in motorul mai greu. cat despre vopsea... biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 22 2006, 04:23 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Tot Logan este ................. !!!!


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 12:32 PM