LOGAN 1.6 16V - merita? |
This topic is about LOGAN 1.6 16V - merita?, the author, mihai83654, wrote about: Ce parere aveti? Eu cred ca micile detalii, finisajele perfectate, consumul redus 6% in afara - pe mine asta ma intereseaza , pt ca la servici ajung i ... To read more just scroll down
LOGAN 1.6 16V - merita? |
Sep 16 2006, 11:33 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 135 Joined: 31-July 06 From: Bucuresti Member No.: 83.647 |
Eu cred ca micile detalii, finisajele perfectate, consumul redus 6% in afara - pe mine asta ma intereseaza , pt ca la servici ajung in 15 min cu metrorex-ul sau in 40 min cu masina - si de asemenea puterea ridicata sunt atu-urile forte ale acestei masini. Ce ziceti, ati da 10150 euro pe ea? -------------------- Amabilitatea este cea mai scurta distanta dintre doi oameni.
Proverb popular Dacia Logan Laureate Plus 1.4 MPI |
|
|
Sep 16 2006, 11:48 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 525 Joined: 24-March 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 43.069 |
Eu cred ca Loganu asta de 104 cai va avea o problema in privinta consumului, mai ales urban;in Buc nu cred ca va vedea sub 12-13.Daca ar fi sa-mi iau golan as astepta dieselul de 80cai sau cine stie poate chiar cel de 100cai?!
-------------------- AVENSIS 2.2 D4D
|
|
|
Sep 16 2006, 06:21 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 371 Joined: 26-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.794 |
Daca tu scoti 6 % iti dau eu cat ai dat pe ea.Apropo e 10155 EUR,nu 10150 .
Parerea mea e ca nu merita nici loganurile mai ieftine dapoi asta insa fiecare face ce vrea.Loganul nu isi indeplineste principala functie pentru care a fost creata aceea de masina ieftina iar 10.000 de euro nu e ieftin.Varianatele cele mai chele mai merg cat de cat insa parerea mea e ca cei care iau versiunile de varf sunt un pic zuzi zuzi. |
|
|
Sep 16 2006, 07:16 PM
Post
#4
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
daca vrei o masin cu care sa te duci numi l srevici si in week-end pana la tara atunci luati-va Logan. -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Sep 17 2006, 08:39 AM
Post
#5
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
In ce-l priveste pe EduardRO, nu am decat o observatie sa fac... Postul sau este in tonul caracteristic, jignitor si infantil. Punct. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 17 2006, 09:23 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 600 Joined: 25-June 06 Member No.: 80.834 |
Tudor, se poate sa nu se rastoarne asa usor, dar eu cand am mers cu Loganul am avut o senzatie neplacuta de nesiguranta.
-------------------- GTI
|
|
|
Sep 17 2006, 11:18 AM
Post
#7
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Ai aceasta senzatie venind de pe o masina mai joasa, cu pozitia scaunului mai coborata. Am explicat in postul anterior cam acelasi lucru. Dar senzatia nu este acelasi lucru cu realitatea, sau nu intotdeauna. Iti pot garanta ca odata senzatia depasita prin obisnuinta, stabilitatea masinii ti s-ar parea exemplara, in aceeasi nota cu cea a altor masini comparabile. Desigur, un Focus sau un C4 iti ofera si alte performante, dar la mult mai multi bani, ceea ce este normal. Dar noi trebuie sa comparam Loganul cu ce poate fi el comparat, adica cu o masina de clasa mica la un pret pe masura.
In privinta modelului Prestige, cel de 105 cai, voi face un test cu el si va voi impartasi experientele mele. Din cate stiu, va avea protectia fonica a dieselarului, o cutie diferita putin ca rapoarte si, daca e sa te iei dupa site-ul oficial al Dacia, acceleratie 0-100 km/h in 10.2 sec... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 17 2006, 11:44 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Problema cu loganul 1.6 16 v e pretul... pretul de achizitionare si pretul de exploatare (oricat de economic va fi motorul mi-e greu sa cred ca va consuma la fel sau mai putin decat motorul de 1.4).
Daca mai tineti minte acel episod arhimediatizat din topgear in care clarckson pune loganul in "OK" tocmai deoarece e o masina care isi face treaba (de a te transporta de la A la pentru un pret imbatabil. Este deci o optiune perfecta pentru cei care asta vor, nimic altceva decat o masina care sa-i transporte de la A la B. Loganul 1.6 16v desi e o masina mai buna la un pret pe care eu il estimez ca va fi in jur de 11.000 (sa ne amintim ca loganul de baza trebuia sa fie 5000) desi va pastra un raport calitate/pret bun, va pierde in fata competitiei "straine". -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 17 2006, 02:48 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 15-September 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 87.258 |
salutare
sunt novice in club,dar am si eu ceva de spus la chestia cu loganu' eu lucrez la o concesiune a firmei Dacia si am avut ocazia sa conduc loganuri cu toate motorizarile,in toate nivelele de echipare si cu un rulaj variat e asa cum spunea si tudor:normal ca masina de va dezamagi daca te astepti sa se comporte ca un focus,ca un astra sau ca un golf(desi va pot spune fara sa ma laud,asa ca si chestie ca mi s-a intamplat de multe ori sa trec cu loganul in fata unor masini cu pretentii, asa zise de clasa premium-asta ca replica la performante scazute) ideea este ca e masini de 8000 de euro(cam asta e media de cumparare) e drept ca daca ai avut dacie veche pana acum ti se pare ca loganu' e avion, si in acelasi timp daca ai condus un porsche nu o sa-ti placa cum merge loganu' in principiu e vorba si de noroc:cum o nimeresti:am vazut loganuri cu probleme la 2700 de km si altele la revizie la 150.000 km care au schimbat numai ulei si filtre cat despre prestige-ul de 1.6, va avea 104 cp, 4 supape pe cilindru, o cutie de viteze diferita fata de 1.6 de 90 de cai. in plus,volan si schimbator imbracat in piele,o noua forma a schimbatorului si .....alearga ca un cal de curse(cam 10 secunde suta si am ajuns la 197km/h....probabil ca pe un circuit ar trece de 200) cam atat pot sa spun deocamdata o sa faceti si voi teste cu ea,o sa apara curand bye |
|
|
Sep 17 2006, 03:24 PM
Post
#10
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Salut Marius, bine ai venit printre noi.
Te rog, fa-ne si noua o comparatie intre motorul de 1,6 de 90 cai si cel de 105. Cum se simte diferenta, cum trage (la ce regim de turatii) si mai ales lamureste-ma intr-o problema pe care nu o inteleg. De ce cantareste atat de mult, chiar mai mult decat dieselul de 1.5? Si cu aproape 200 km mai mult decat 1.6 de 90 cai? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 17 2006, 04:03 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Am acum 4000 de km, o conduc numai eu si era sa raman fara scut pe strada
Cum adica erai gata sa ramai fara scut ...pe strada? |
|
|
Sep 17 2006, 04:07 PM
Post
#12
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Probabil i se desprindea din suruburile de fixare. Am mai auzit ca nu prea le strang in fabrica bine. La mine nu a fost cazul, dar mi-au spus la service ca s-au mai vazut cazuri.
Bine ca au fixat girofarul bine... (era o gluma Adrian ) -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 17 2006, 06:37 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 371 Joined: 26-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.794 |
QUOTE si .....alearga ca un cal de curse(cam 10 secunde suta si am ajuns la 197km/h....probabil ca pe un circuit ar trece de 200)
Inteleg ca vinzi dacii si esti obisnuit sa minti un pic ca sa lauzi masina na nici chiar asa .Pana si ei spun ca atinge 178 nu stiu cum ai ajuns tu la 200.Daca tu prinzi 190 cu ea iti dau masina mea cadou. Si tudor daca vrei sa ma combati nai decat insa chestii de genul tu esti fraier nu conteaza ce spui poti sa le faci cu fiutu da nu cu mine. :evil: |
|
|
Sep 17 2006, 08:11 PM
Post
#14
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
eu sper sa nu se vanda multe ca si asa mor oamenii in ele,dar daca o sa le faca si mai nervoase sa intre romanu cu ele in toi pomii?
|
|
|
Sep 17 2006, 08:23 PM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 50 Joined: 12-May 06 From: Galati (Galati) Member No.: 76.313 |
Deci pretul este 9900 EURO - uitati-va pe site.
Cred ca diferenta de 800 EUR se merita, motor mai puternic, cuplu mai bun, consum la fel sau posibil un pic mai mic decat cel de 90 CP. Motor mai nou tehnic, fiabil cred, cutie de viteze noua. Designul e mai placut, si cred ca si sentimentul dat de schimbator si volanul in piele e altul, ceasurile par mai sport, cel putin feelingul de volan conteaza. |
|
|
Sep 17 2006, 09:21 PM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 15-September 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 87.258 |
multumesc pentru primire, tudor
uite cum sta treaba diferenta cruciala intre cele doua motoare este reprezentata de cuvintele magice: 1.6 16 valve deci avem 2 supape pe admisie 2 pe evacuare,de unde rezulta un amestec aer-benzina mai eficient,nu neaparat cu consum marit(aceeasi cantitate de benzina degaja mai multa energie daca arde cu aer mai mult, rezultand o explozie mai puternica-si de aici o sa-ti explic si diferenta de greutate ceva mai incolo) o ardere mai eficienta(vezi euro 4), putere mai multa fara a mari cilindreea singura problema pe care o prevad ar putea fi din cauza calitatii benzinei de la noi,acest tip de motor fiind mult mai sensibil atat la murdaria din combustibil,cat si la compozitia chimica a acestuia. acum,despre cresterea in greutate,in primul rand nu e chiar de 200 de kg,ci mai degraba de 80-100,e drept nu neglijabil diferenta vine in primul rand,asa cum spuneam mai inainte,de la diferentele de ardere astfel:o explozie mai puternica suprasolicita majoritatea componentelor motorului:o sa avem nevoie de cilindrii mai grosi(nu la interior ci materialul mai gros), pistoane intarite, supape modificate, arbore cotit si tot asa in plus este vorba de un nou model de suspensie pendulara a motorului, intrucat o explozie mai puternica "zgaltaie" motorul mai tare o noua cutie de viteze(nu prea stiu nimic de asta,nu ni s-a spus nici noua) alaturi de mai multe maruntisuri legate de confort,care, puse cap la cap duc la cresterea masei totale a masinii cat despre comportamentul motorului, acum se simte ceva cuplu in plus,parca motorul are mai multa viata despre regimul de turatie....intre 2500 si 3500 e vorba de mers normal, cam peste 4000 se schimba un pic masina nu pot sa dau mai multe date in acest sens(adica nu pot sa-ti spun valorile de cuplu si turatia aferenta,se considera date confidentiale....dehhh-politica firmei) cu speranta ca am venit macar un pic in intampinarea nelamuririlor tale, mai astept si alte discutii, daca iti voi putea fi de folos cat despre tine,eduard,tin sa te anunt ca nu vand dacii,le inttretin si le repar, atunci cand este cazul functia pe care o am ma pune in legatura directa cu activitatea de service,asa ca stiu destul de bine ce masini imi intra pe poarta unitatii in plus nu am nici un motiv sa laud loganul,asa cum am mai spus, il cumpara numai cine doreste, nu este nimeni obligat nu am interes sa-l laud,pentru ca si asa aproape nu dovedesc sa primesc in service masinile pa care deja le am in zona nu pot sa zic ca mor de dorul altora noi performantele masinii sunt exact asa cum le-am descris,iar viteza maxima data de constructor este viteza maxima de siguranta, pentru care uzina garanteaza functionarea corespunzatoare a masinii uzina garanteaza cum ai spus tu 180 sau nici nu stu cat e valoarea in acte mai mult de atat mergi pe pielea ta asta nu inseamna ca masina nu "poate" mai mult si acest lucru se intalneste la toti constructorii |
|
|
Sep 17 2006, 10:44 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Nu ca-s rau, insa prima parte a mesajului suna a marketing pentru blonde. Daca tot incerci sa ne dai detalii tehnice, macar fa un efort sa sune mai documentat...
Cum definesti "eficienta amestecului"? Aceeasi cantitate de benzina bagata in aer mai mult (adica amestec sarac) duce in MAS la detonatii, la reducerea avansului la aprindere si la enegie mai putina, nu la energie mai multa. Tocmai de aia s-a inventat clapeta de acceleratie... . Nu ma refer la motoarele cu injectie directa si ultra lean burn, de care din pacate Reno inca nu a auzit. Citatul asta cu aerul mai mult poate l-ai citat din greseala din manualul de la dCI Eficienta arderii si puterea nu are legatura cu norma de poluare. Dimpotriva, motoarele cu norme de poluare mai pacalite in general puteri mai mari. Un motor non-euro de pe seat ibiza de 1.5L si 8V (deci un motor mai mic si fara celebrele 4 supape/cilindru) scotea acum 15 ani 103CP, adica cat celebrul 1.6 16V. Datorita normei de poluare se pierde din putere, nu se castiga. Majoritatea constructorilor baga si vitezometre care "fura", nu doar performante declarate mai mici decat in realitate, si de aici apar de multe ori masini care ating 190 desi producatorul declara 180. De exemplu cu pneuri standard la Nubira mea la 200km/h aratati pe bord GPS-ul arata 192. La un moment dat citisem undeva ca eroarea standard este intre 4 si 6% (intentionata) Oricum, chiar si asa e posibil ca pe strada sa se atinga viteze reale mai mari decat zice producatorul. O mica panta sau un vant din spate mai adauga imediat 10km/h. Tocmai din motivul asta e posibil ca pe circuit sa obtii taman ce-a spus producatorul si nu performante mai bune, pentru ca circuitul de teste e in mod normal drept si ferit de vant. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 18 2006, 11:38 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
nu stiu exact ce greutate are MII dar cu acelasi motor din berceni pana la casa presei libere consumul doar in august de 10%. iarna e pe la 12%. asta fara sa o alerge. are o cunostinta. el a avut cu motorul asta niste probleme la apridere si imi spunea ca el stie ca e destul de raspandita problema asta.
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Sep 18 2006, 12:29 PM
Post
#19
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE(Eduard RO) Si tudor daca vrei sa ma combati nai decat insa chestii de genul tu esti fraier nu conteaza ce spui poti sa le faci cu fiutu da nu cu mine. :evil:
Daca ar fi ceva de combatut in ce spui tu... as fi mai mult ca fericit sa-ti dau o replica pe masura. Asa... Daca tu-ti permiti sa ma faci indirect "zuzi" si nu mai stiu cum, imi permit si eu sa te fac infantil, de fapt nu chiar pe tine ci postul tau. Daca continui pe aceasta linie, asteapta-te sa ti se raspunda in aceeasi nota. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Sep 18 2006, 12:51 PM
Post
#20
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 135 Joined: 31-July 06 From: Bucuresti Member No.: 83.647 |
Stiu ca a mai existat un topic pe acesta tema, scris de Tudor, iar acum ca a aparut pe bune vreau sa stiu daca a condus-o careva, si daca merita banii.
-------------------- Amabilitatea este cea mai scurta distanta dintre doi oameni.
Proverb popular Dacia Logan Laureate Plus 1.4 MPI |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 11:16 PM |