IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Legacy BD inaltare

This topic is about Legacy BD inaltare, the author, timejumper, wrote about: Salut, Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD? Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Legacy BD inaltare, Se poate inalta un pic masina?
timejumper
post Mar 15 2010, 10:09 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 8-March 10
Member No.: 124.517



Salut,
Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD?
Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la anumite masini exista un pachet care se cumpara pentru asa ceva.

This post has been edited by timejumper: Mar 15 2010, 10:10 AM


--------------------
Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 15 2010, 10:26 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Cat este garda la sol ? 145 sau 150 mm ?
Solutia e OBK.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Mar 15 2010, 11:12 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



Roti pe R18. Sau poate alte anvelope care sa ridice talonul actual. => RAR - omologare
Nu stiu cat de limitata e varianta cu inaltatoare, dar daca esti pornit fa un schimb arcuri/amortizoare.
Oricare din variante trebuie usor reflectate si in geometria masinii, ca se schimba putin daele problemei la viraje.

Bafta


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 15 2010, 12:36 PM
Post #4


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



legacy ul mi s-a parut foarte ok la inaltimea de 150mm. nu am avut nici o problema. varianta la ridicare se cheama, asa cum zice si pista, outback.

pe unde te dai cu ea de o vrei si mai inalta ? cu STIul la vreo 10cm garda la sol n-am avut probleme prea mari iarna asta . iar vara e foarte ok . C ul cand a fost pe la 7-8cm a fost mai problematic.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Mar 15 2010, 02:47 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



si mie mi se pare joasa ... si de multe ori trec peste vreun obstacol strangand din buci si din dinti ... cu toate astea, dupa 1 an si ceva tot n-am reusit s-o ating pe dedesubt. Da, e adevarat, nici la borduri nu ma mai uit ca nu-mi mai pun problema wink.gif.
Una peste alta s-ar parea ca am gasit pe cineva care sa fabrice niste scuturi si pentru noi astia cu tractoarele.
Cum aflu ceva concret scriu aici.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 15 2010, 04:03 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (mgabi @ Mar 15 2010, 02:47 PM) *
Una peste alta s-ar parea ca am gasit pe cineva care sa fabrice niste scuturi si pentru noi astia cu tractoarele.
Cum aflu ceva concret scriu aici.


Chiar te rog. thanks.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 15 2010, 10:43 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Si mie mi se pare cam inalt LC-ul. La 170 le autostrada e cam instabil, daca mai e si vant lateral....

Poate incercam un schimb de suspensii. Tanjeam de mult dupa o garda la sol de 14 cm. Acum drumurile sunt aproape perfecte si locurile de parcare peste tot, libere, plate, frumos, nici o bordura. blink.gif


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 15 2010, 11:10 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Acuma chiar daca Outback si Legacy la prima vedere difera doar prin garda la sol in realitate nu e asa. De exemplu sunt ceva diferente intre ampatamente si latimile celor doua masini. La latime sunt chiar vreo 4 cm ( 1 cm intre roti si 4 cm la latime totala) iar la ampatament vreo 5 mm la astea noi. Stiu ca si la modele noastre erau ceva diferente. Astfel incat eu ma indoiesc ca ar fi ca structura acelasi masini. Astfel incat un Legacy inaltat nu cred ca e egal cu un Obk la dinamica pe sosea si s-ar putea sa conteze in sens negativ. Parerea mea e sa-l lasi acolo unde e cu cei 14,5 sau 15 garda la sol ca sta bine asa. Eu la golf nici 12 nu cred ca mai am dupa ce am pus scut metalic si nu am nici o problema majora.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 16 2010, 09:10 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



timejumper... chiar nu inteleg de ce ai dori sa inalti masina. C-ul meu are 13.1 cm garda la sol si mi se pare foarte inalt (daca nu as circula zilnic pe strazi neasfaltate si nu am avea minunatele gropi cu care ne-a obisnuit aceasta tara atunci as fi tentat sa o cobor). In plus gandeste-te ca orice modificare vei face va avea urmari... Daca ridici masina din suspensie vei compromite intr-o oarecare masura comportamentul dinamic plus ca va arata foarte ciudat (ai vazut cum arata un C5 cu suspensia ridicata la maxim ?).
Eu zic sa iti montezi un scut metalic... si gata... sau cum zicea si pista, daca nu te poti obisnui cu garda la sol atunci schimba-ti masina pe un outback.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
timejumper
post Mar 23 2010, 03:37 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 8-March 10
Member No.: 124.517



QUOTE (HalbaSus @ Mar 16 2010, 09:10 AM) *
timejumper... chiar nu inteleg de ce ai dori sa inalti masina. C-ul meu are 13.1 cm garda la sol si mi se pare foarte inalt (daca nu as circula zilnic pe strazi neasfaltate si nu am avea minunatele gropi cu care ne-a obisnuit aceasta tara atunci as fi tentat sa o cobor). In plus gandeste-te ca orice modificare vei face va avea urmari... Daca ridici masina din suspensie vei compromite intr-o oarecare masura comportamentul dinamic plus ca va arata foarte ciudat (ai vazut cum arata un C5 cu suspensia ridicata la maxim ?).
Eu zic sa iti montezi un scut metalic... si gata... sau cum zicea si pista, daca nu te poti obisnui cu garda la sol atunci schimba-ti masina pe un outback.


Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive:
1. deocamdata nu fabrica nimeni
2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare

As dori sa o inalt macar 1-2 cm sa nu imi mai fie frica ca iau totul cu burta, mai ales iarna cand dau peste zapada inghetata. Acu am scutul varza e prins cu crocodili, am dat cu spatele in zapada inghtata si s-a cam bulit.


--------------------
Legacy 2.0D 2008, ex Forester 2.0X 2003
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Mar 23 2010, 09:06 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Ma, asa cum spuneam mai sus, am niste promisiuni vis-a-vis de scuturi (motor, cutie, dif spate ). Si s-ar parea casunt chiar facute de Subaru (sau macar branduite). Din pacate mai am de asteptat un pic din motivede buget sad.gif
Exat asa zicema si eu la inceput, ca e mult prea joasa si am reusit sa nu prea ating nimic. Despre "maturat" zapada asta iarna, nici o problema, mai grav e sa nu agate de exemplu spoilerul fata cand dai cu spatele. Daca dai cu grija, crede-ma e ok, e suficient de solid.
Iarna asta am reusit sa o pun pe burta o singura data, dar zapada trecea de jumatatea rotilor - un pic de lopatat si 4x4 madness biggrin.gif de lasasera astia lopetile si nu mai misca nici unu prin parcare.
Singurele pierderi la capitolul asta au fost niste plastice care vin in fata rotilor spate.

Ce-ar merita, daca ai de gand sa faci o investitie in directia asta ar fi niste amortizoare mai capabile care se potrivesc cu arcurile originale si, eventual un kit de arcuri mai tari (la amortizoare am pus deja ochiu pe kitu de B6 bilstein)
Al doilea lucru care m-a speriat si pe mine, dupa faptul ca e joasa e cursa suspensiei (care mi s-a parut foarte mare).

Sper ca, macar partial, m-am adresat temerilor tale.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Mar 24 2010, 08:27 AM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (timejumper @ Mar 23 2010, 03:37 PM) *
Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive:
1. deocamdata nu fabrica nimeni
2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare


Da un telefon la Trakia la Sibiu sa vezi ce stiu ei despre scuturi. S-ar putea sa ai o surpriza.
Sau uite un alt numar de telefon a unui service din Bucuresti care se lauda ca pune scut la orice : 0721011263 . Nu stiu daca au de Subaru , dar asa ii lauda un prieten care s-a echipat la ei.


Una peste alta , ne combinam la un transport din SUA si aducem unele destepte rau, usoare si cu fantele de imbunatatire a fluxului de aer. Problema mea e ca la un scut de Subaru costul transportului e de aprox 300 USD. Alta varinata de transport ar fi de mare ajutor !


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 24 2010, 08:32 AM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (JohnSA @ Mar 24 2010, 08:27 AM) *
QUOTE (timejumper @ Mar 23 2010, 03:37 PM) *
Treaba cu scutul mecanic nu stiu daca se poate din cel putin doua motive:
1. deocamdata nu fabrica nimeni
2. masina e gandita ca la impact frontal motorul sa intre sub sofer, daca pui scut metalic nu stiu daca mai tine treaba si poti ramane fara picioare


Da un telefon la Trakia la Sibiu sa vezi ce stiu ei despre scuturi. S-ar putea sa ai o surpriza.
Sau uite un alt numar de telefon a unui service din Bucuresti care se lauda ca pune scut la orice : 0721011263 . Nu stiu daca au de Subaru , dar asa ii lauda un prieten care s-a echipat la ei.


Una peste alta , ne combinam la un transport din SUA si aducem unele destepte rau, usoare si cu fantele de imbunatatire a fluxului de aer. Problema mea e ca la un scut de Subaru costul transportului e de aprox 300 USD. Alta varinata de transport ar fi de mare ajutor !


Atentie mare - scutul de OBK benzina e diferit de cel Diesel. De altfel si cel de benzina State fata de Bezina pentru UE mi s-a spus ca are altfel punctele de prindere. Din State nu o sa gasesti scut de Diesel. De altfel eu m-am interesat de problema acum un an si nu face nimeni scutul asta, iar original nu sunt sanse pentru ca masina nu se mai fabrica. Eu vad ca singura optiune sa stii niste baieti cu meserie (prese, strunguri si alte alea) la care sa te duci cu ala din plastic si sa-ti faca unu la fel din metal.

Chestia cu motorul care nu mai are unde sa culiseze - hai sa fim seriosi ca daca ajungi in situatia asta nu cred ca mai scapi cu viata. Nu cred ca se mai pune problema ca ramai fara picioare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 24 2010, 11:58 AM
Post #14


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



http://www.rallitek.com/alskle.html
RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Mar 24 2010, 12:04 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (f1anatic @ Mar 24 2010, 11:58 AM) *
http://www.rallitek.com/alskle.html
RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi


Aia, aa. Doar ca transportul dubleaza (chiar mai mult decat) pretul pe o singura bucata.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 24 2010, 12:26 PM
Post #16


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (JohnSA @ Mar 24 2010, 05:04 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Mar 24 2010, 11:58 AM) *
http://www.rallitek.com/alskle.html
RalliTEK Aluminum Skidplate Fits: 05+ Legacy(turbo models only), 08+ WRX, and STi


Aia, aa. Doar ca transportul dubleaza (chiar mai mult decat) pretul pe o singura bucata.



Dar masinile voastre nu vin cu scut de plastic ? Este suficient pt pietricele si alte chestii intilnite pe drum asfaltat.
Foresterul meu nu a venit cu scut; dar l-am cumparat separat pe cel de plastic de pe un Forester XT si s-a potrivit fix...la fix.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Mar 24 2010, 03:51 PM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Atentie cu accesoriile din State.
Am luat pentru Outback-ul meu diesel accesorii originale (care merg pentru Outbackul american) si
-nu se potriveste sistemul de remorcare,desi totul a venit cu gauri (furca, care se prinde de lonjeroane), iar cablurile electrice, desi scrie ca sunt de genul plug and go, nu se potrivesc pentru ca sunt cu 5 pini, in loc de 7, asa cum ar trebui...sper sa nu gresesc
-se potriveste oarecum dar sta cam naspa masca din piele pentru botul masinii
-au mers OK antifurturile pentru jantele de aluminiu

Si eu sunt de parere ca pentru scut metalic trebuie mers la un magazin din tara care sa asigure si montajul (pe barba lor) wink.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 24 2010, 06:17 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



@f1anatic - scuturile alea nu merg si la OBK BD pentru ca pe langa turbina, buza in buza cu ea catre centru se afla DPF-ul si catalizatorul care au un fel de scut termic si de metal sub ele (ca o cocoasa) si nu se pupa cu scutul de benzina fie el si turbo. Deci ca sa concluzionam, momentan tre sa fim multumiti cu cel de plastic din fabrica si sa nu facem nazbatii. Fara off-road teehee.gif.

Si inca odata, nu cumparati piese / accesorii de OBK benzina model USA pentru modelele UE - nu se pupa chiar toate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Mar 25 2010, 09:50 AM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (f1anatic @ Mar 24 2010, 12:26 PM) *
Dar masinile voastre nu vin cu scut de plastic ? Este suficient pt pietricele si alte chestii intilnite pe drum asfaltat.
Foresterul meu nu a venit cu scut; dar l-am cumparat separat pe cel de plastic de pe un Forester XT si s-a potrivit fix...la fix.


Auzi si la Domnu' : pietricele . Eu inteleg ca esti departe si in timp si in spatiu , dar ia de aici o poza proaspata a unui coleg de forum, sa intelegi cum arata drumul principal de iesit din tara .
E, acum lamureste-ne cu pietricelele alea woot.gif


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raducuGR
post Mar 27 2010, 01:48 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 101
Joined: 25-January 09
From: GRECIA
Member No.: 119.070



QUOTE (timejumper @ Mar 15 2010, 10:09 AM) *
Salut,
Aveti idee exista o posibilitate de a mai inalta un pic LBD?
Mi se pare prea joasa pentru drumurile din Ro, macar cativa centimetri. Stiu ca la anumite masini exista un pachet care se cumpara pentru asa ceva.


exista un kit de inaltare aici in Grecia la subaru...si-o inaltat un prieten impreza-ul...de arata ca un strutz...o sa ma interesez.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 09:37 PM