IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Legacy Diesel - Data stelara 2009

This topic is about Legacy Diesel - Data stelara 2009, the author, risko, wrote about: Buna ziua dragi colegi posesori sau nu de subaru. Dupa cum spuneam in postul de prezentare, am intrat in posesia masinii la sfarsitul lui februarie. P ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Legacy Diesel - Data stelara 2009, Impresii, carcoteli, laude
risko
post Mar 26 2009, 05:00 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 8-February 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.227



Buna ziua dragi colegi posesori sau nu de subaru.

Dupa cum spuneam in postul de prezentare, am intrat in posesia masinii la sfarsitul lui februarie.

Pana acum am facut cam 1500 km, vreo 2 saptamani fiind plecat din RO si cu gandul la noua masina care sta neplimbata.

O sa incep cu problemele, sau sa zic mai exact neplaceri, intrebari, etc:

1. La urcarea bordurilor, sau pe zapada cand intra VDC-ul (am cauciucuri de vara, am vrut sa o testez) apare puternic mirosul specific de ambreiaj. E normal?
2. Tot aud tot felul de pacanituri dupa ce pornesc motorul, si imediat dupa ce plec de pe loc. In mers, nu se mai aud.
3. In mers, am remarcat ca levierul cutiei de viteze are o usoara trepidatie, e normal? Eu stiu ca nu.
4. Motorul se incalzeste foarte greu, chiar dupa 20 min. E normal? Ar trebui sa-i dau in gura prin Bucuresti ca sa se incalzeasca mai repede? Ma indoiesc.
5. La un viraj, cand retrogradezi in viteza a doua, la o intersectie mai exact, daca nu accelerezi serios risti sa-ti moara motorul. Pai cu vechiul meu benzinar nu pateam niciodata asa ceva; Poate o fi si obisnuinta, nu stiu.
6. Consumul destul de ridicat, afara mergand economic, nu am scazut sub 7.4 zis de CB, 8 si ceva calculat de mine. Poate dupa rodaj mai intra in parametri.

Cam atat, despre probleme.

In rest, la capitolul PRO, mi-ar trebui inca o pagina biggrin.gif.
Imi place mult cum se misca, motorul e senzational, VDC-ul m-a ajutat sa urc in conditii de zapada eu fiind echipat cu gume de vara, stabilitatea, impresia de soliditate si lucru facut temeinic, etc.

Multumesc anticipat tuturor pt informatiile scrise pe forum si pe care le-am citit de-a fir a par la momentul achizitiei, si celor care vor dori sa comentam pe problemele ridicate mai sus.

O zi excelenta va doresc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 26 2009, 05:33 PM
Post #2


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Salutare si bine ai revenit.
1-Nu stiu cat este de normal insa stiu ca toti se plang. Poti diminua (sau chiar elimina) fenomenul fiind ceva mai hoatarat in privinta folosirii ambreiajului, adica ori apasat de tot-ori deloc. Nu "tine" masina din ambreiaj.
2-Eu n-am inteles; poate detaliezi putin (de unde vin, ce frecventa au etc)
3-Eu n-am remarcat o vibratie anormala a levierului. E clar ca face parte din masina si vibreaza ca toate celelalte componente, mai ales ca e un diesel. Daca totusi trepideaza in mod anormal poate nu e rau sa dai o fuga in service. Ce benzinara ai avut?
4-Nici aici nu recunosc situatia. 20 min e mult. Poate si nivelul tau de asteptare este putin prea mare. Blocul motor este din Aluminu si disipeaza caldura destul de usor insa dupa 10 min (chiar si in mediu urban), indicatorul de temp. este aproape la 1/2.
5-S-a mai discutat. La diesel nu o lasi sa "curga" intr-a 2-a. Schimbi tr. 1 daca mergi incet. Nu e ca la benzina. Incearca asa!
6-Consumul este marisor dar nu de speriat. Cred ca-l poti imbunatati obisnuindu-te sa mergi cu un diesel. Sunt aproape convins ca mergi putin subturat, ceea ce conduce la cresterea consumului. Nu stiu daca toti avem acelasi stil insa eu schimb vitezele in jurul valorii de 2800-3000rpm si am un consum de 6 l/100km in regim extraurban si 8-8.2l/100km in regim urban

PS: te asteptam si cu niste poze (eventual tot in Welcome Area)


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 26 2009, 05:34 PM
Post #3


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



1. depinde de cum folosesti ambreiajul , in mod normal nu trebuie suprasolicitat
2. da
3. da , este pe tije nu pe cabluri
4. da , este diesel
5. merge si cu 1-a , treaba de obisnuinta
6. consumul se stabilizeaza pe la 10 000 km


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
risko
post Mar 26 2009, 05:49 PM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 8-February 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.227



QUOTE (hdi @ Mar 26 2009, 05:33 PM) *
Salutare si bine ai revenit.
1-Nu stiu cat este de normal insa stiu ca toti se plang. Poti diminua (sau chiar elimina) fenomenul fiind ceva mai hoatarat in privinta folosirii ambreiajului, adica ori apasat de tot-ori deloc. Nu "tine" masina din ambreiaj.
2-Eu n-am inteles; poate detaliezi putin (de unde vin, ce frecventa au etc)
3-Eu n-am remarcat o vibratie anormala a levierului. E clar ca face parte din masina si vibreaza ca toate celelalte componente, mai ales ca e un diesel. Daca totusi trepideaza in mod anormal poate nu e rau sa dai o fuga in service. Ce benzinara ai avut?
4-Nici aici nu recunosc situatia. 20 min e mult. Poate si nivelul tau de asteptare este putin prea mare. Blocul motor este din Aluminu si disipeaza caldura destul de usor insa dupa 10 min (chiar si in mediu urban), indicatorul de temp. este aproape la 1/2.
5-S-a mai discutat. La diesel nu o lasi sa "curga" intr-a 2-a. Schimbi tr. 1 daca mergi incet. Nu e ca la benzina. Incearca asa!
6-Consumul este marisor dar nu de speriat. Cred ca-l poti imbunatati obisnuindu-te sa mergi cu un diesel. Sunt aproape convins ca mergi putin subturat, ceea ce conduce la cresterea consumului. Nu stiu daca toti avem acelasi stil insa eu schimb vitezele in jurul valorii de 2800-3000rpm si am un consum de 6 l/100km in regim extraurban si 8-8.2l/100km in regim urban

PS: te asteptam si cu niste poze (eventual tot in Welcome Area)


1. Cat de hotarat poti fi cand urci o bordura cand stii ce garda la sol ai?
2. Se aude ca un cloncanit, parca o piesa agatata a revenit la pozitia normala, ca sunet. Nu stiu de ce.
3. E o trepidatie usoara. Inainte am avut un seat cordoba, motor 1.4 de turatie.
4. Nu, nici gand sa-mi ajunga indicatorul la jumate dupa 10 min. Nici gand.
5. Da, asa fac de obicei, dar la benzinara nu faceam.
6. Nu merg subturat, din contra. Pe la 2800 schimb, dupa cum imi suna la ureche. La benzinara schimbam pe la 3000-3300.

Merci de feedback
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 26 2009, 06:05 PM
Post #5


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



1-sfatul era unul general; si eu urc borurile incet (garda am suficienta dar nu-mi bat joc) insa nu mi s-a intamplat sa incing ambreiajul la o bordura
2-sa-mi bag picioarele daca imi dau seama despre ce e vorba insa bag seama din alt post ca nu e motiv de ingrijorare
3-Ok-e normal
4-n-am zis la 1/2 ci aproape de 1/2; oricum, dupa 10 min pe gurile de ventilatie intra caldura. Comparativ cu i-CTDI de la Honda, boxer diesel este Usain Bolt la cum incalzeste habitaclul. Tip: poti folosi si incalzirea din scaune in primele 10 min. Cred ca nu e nimic in neregula; corect, la diesel se incalzeste mai greu.
5-te vei obisnui repede; motorul iti va atrage atentia de fiecare data cand nu o faci rolleyes.gif
6-Tine CB pe consum instant si urmareste consumul la diferite turatii; in felul asta vei descoperi regimul optim pentru economie de combustibil.
thumbsup.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
risko
post Mar 26 2009, 06:21 PM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 8-February 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.227



QUOTE (hdi @ Mar 26 2009, 06:05 PM) *
1-sfatul era unul general; si eu urc borurile incet (garda am suficienta dar nu-mi bat joc) insa nu mi s-a intamplat sa incing ambreiajul la o bordura
2-sa-mi bag picioarele daca imi dau seama despre ce e vorba insa bag seama din alt post ca nu e motiv de ingrijorare
3-Ok-e normal
4-n-am zis la 1/2 ci aproape de 1/2; oricum, dupa 10 min pe gurile de ventilatie intra caldura. Comparativ cu i-CTDI de la Honda, boxer diesel este Usain Bolt la cum incalzeste habitaclul. Tip: poti folosi si incalzirea din scaune in primele 10 min. Cred ca nu e nimic in neregula; corect, la diesel se incalzeste mai greu.
5-te vei obisnui repede; motorul iti va atrage atentia de fiecare data cand nu o faci rolleyes.gif
6-Tine CB pe consum instant si urmareste consumul la diferite turatii; in felul asta vei descoperi regimul optim pentru economie de combustibil.
thumbsup.gif


Nu-ti imagina ca urc o bordura numai din ambreiaj. Ajung cu prima roata la bordura, 1-a, debreiez+acc, urc, vine si a doua roata, debreiez+acc si urc. Totul in max 10 secunde. Si gata mirosul puternic, imi umple habitaclul. La fel cand imi intra VDC-ul. Nah, sunt la a 4-a masina, experienta suficienta dupa atatia km (peste 200.000). De aici si surprinderea mea. smile.gif

Sa indraznesc sa-i intreb pe cei de la subaru RO? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 26 2009, 10:03 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



risko,
mirosul puternic de ambreiaj este "specific Subaru". Si la masina mea Outback benzinar 2.5i se simte cand solicit mai mult masina, nu trebuie neaparat sa patineze ambreiajul. Pe teren de dificultate medie mirosul apare relativ rapid in treptele 1 si 2 (cu sau fara reductor) la solicitari intensive.
Colegii care au de mai mult timp Subaru poate ne impart din experienta lor.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Mar 26 2009, 10:58 PM
Post #8


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



ai sa te obisnuiesti cu ambreajul si nu are sa mai apara imediat mirosul dar poti sa fi linistit daca insisti apare si eu am problema asta csnd urc bordurile si ma scoate din minti

de vb la smt nu e cazu ca au sa iti zica sa dai drumu mai repede la ambreaj, ca nu e facut sa ti masina din ambreaj si oricum ai cuplu maxim la 1800 si nu e nevoie sa o turezi

eu inca mai exersez la faza ata si nu imi iese dar insist cine stie

tacanitul de care zici tu se aude de la relele de pe panoul de sigurante iar cklank se aude si la mine cand pun contactu eu am presupus ca are legatura cu imobilizatorul de motor desi nu stiu cu functioneaza acest minunat imobilizator de motor


sa o stapanesti sanatos


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
risko
post Mar 27 2009, 11:42 AM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 8-February 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.227



Va multumesc mult pt info. M-am mai linistit un pic.

Stiti cum e cand ai visat atatia ani o bijuterie ca asta, si ceva ti se pare ca e in neregula. smile.gif

Multam' inca odata.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
raducuGR
post Mar 27 2009, 03:25 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 101
Joined: 25-January 09
From: GRECIA
Member No.: 119.070



Mie mi-o mirosit numai odata ambreiajul,la o pornire din panta mare....aici simt teribil lipsa hill holderului(dar a celui de pe foresterul vechi care era hidraulic nu cel nou electronic)...frina de mina e reglata cam sus nu poti porni bine din panta...nici nu prea tine masina, tre' sa intreb la service daca se poate stringe.
In oras imi consuma mult (Atena)...9,5- 10,5....afara 6 si la viteze mari de tot 7
Motorul nu face nici un fel de clack...numai atunci cind mi se opreste in a doua... no.gif

Cum intru in Romania si alimentez nu mai merge bine masina si face si mai urat motorul...in Grecia bag diesel V-power de la Shell...
Miros "specific de Subaru la ambreiaj" nu am avut niciodata la Forester...In orice caz nevasta-mea plinge dupa fostul Forester,nu prea se simte sigura pe Outback...si are si un stil de condus cam violent...consuma la ea de rupe...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 27 2009, 03:42 PM
Post #11


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Azi, dupa ce am mers vreo 1/2 ora prin oras, m-am dat jos si mi-am mirosit masina... whistling.gif
Am simtit si eu mirosul de ambreiaj insa cu mare greutate. Din habitaclu n-aveam nicio sansa. Si am urcat si borduri azi.
Aaaa, nu am fost depistat cu vreo afectiune oftalmologica (e drept ca nici nu m-am controlat.. rolleyes.gif )

@Raducu,
in Romania iti recomand motorina OMV, sortimentul EURO5 (iarna ii zice Alpin diesel, vara ii zice Premium diesel). Cumnatul meu s-a intors din Grecia blestemand motorina pe care a pus-o pe acolo. Nu a pus Shell V-power ci altceva al carui nume nu-mi vine acum in minte. Se pare ca trebuie si sa stii ce sa pui acolo unde te duci.
Merci pt. info, mai ales ca probabil vara asta ajungem si prin Grecia.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
risko
post Mar 27 2009, 06:13 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 8-February 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.227



QUOTE (hdi @ Mar 27 2009, 03:42 PM) *
Azi, dupa ce am mers vreo 1/2 ora prin oras, m-am dat jos si mi-am mirosit masina... whistling.gif
Am simtit si eu mirosul de ambreiaj insa cu mare greutate. Din habitaclu n-aveam nicio sansa. Si am urcat si borduri azi.
Aaaa, nu am fost depistat cu vreo afectiune oftalmologica (e drept ca nici nu m-am controlat.. rolleyes.gif )

@Raducu,
in Romania iti recomand motorina OMV, sortimentul EURO5 (iarna ii zice Alpin diesel, vara ii zice Premium diesel). Cumnatul meu s-a intors din Grecia blestemand motorina pe care a pus-o pe acolo. Nu a pus Shell V-power ci altceva al carui nume nu-mi vine acum in minte. Se pare ca trebuie si sa stii ce sa pui acolo unde te duci.
Merci pt. info, mai ales ca probabil vara asta ajungem si prin Grecia.


La mine mirosul puternic e in habitaclu. Dar fix numai cand urc borduri, urc cu spatele, sau o fortez in zapada si e VDC-ul aprins. Atat.
Naiba stie, poate oi folosi prea mult ambreiaju la borduri, incercand sa urc cat mai delicat.

In afara de cea de la OMV am auzit ca si cea de la Rompetrol ar fi buna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Mar 27 2009, 09:57 PM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Azi dimineata am plecat din Moeciu (Cheile Gradistei) catre Brasov, afara erau cam -7 grade.
Am avut surpriza sa constat ca pana am iesit din Tohanul Nou, deci dupa destui km, prin gurile de ventilatie nu a suflat decat aer rece. In schimb, dupa ~cateva sute de metri, am simtit incalzirea din scaune chiar si prin geaca groasa.
Si la mine miroase ambreiajul cand urc o bordura.
Si la mine moare motorul cand nu schimb a2-a atunci cand e nevoie.

Stai absolut linistit. Nu vreau sa spun mai mult, dar trebuie sa ai incredere in ea pentru ca e o japoneza pur sange. Uneori, problemele pe care crezi tu ca le are masina, de fapt nu sunt probleme. Incearca sa gandesti asa si vei fi mult mai linistit.

Raducu are dreptate. Combustibilul din Romania nu are nimic de-a face cu cel din vest. Cine a mers in Germania a vazut ca pe autobahn-urile "no speed limit" te poti trezi ca esti depasit de Opel Kadett, Golf I/II, Mercedes, BMW "ursulet", toate diesel,toate din anii 70-80 si nici una nu scoate pic de fum...
Cu motorina/benzina adevarata masina de simte total diferit.

This post has been edited by M A R I A N: Mar 27 2009, 10:03 PM


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdaro
post Mar 29 2009, 10:36 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



Salutare,
Si mie imi miroase ambreiajul daca fortez o urcare, fie ea si bordura. Cam dubios dar m-am obisnuit.
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?


--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Mar 30 2009, 10:55 AM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



QUOTE (bogdaro @ Mar 29 2009, 10:36 PM) *
Salutare,
Si mie imi miroase ambreiajul daca fortez o urcare, fie ea si bordura. Cam dubios dar m-am obisnuit.
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?


Forje si dup-aia mers mai turat ca sa nu se mai intample.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
risko
post Mar 30 2009, 11:21 AM
Post #16


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 8-February 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.227



QUOTE (bogdaro @ Mar 29 2009, 10:36 PM) *
Salutare,
Si mie imi miroase ambreiajul daca fortez o urcare, fie ea si bordura. Cam dubios dar m-am obisnuit.
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?


Salutare,

Deci sa ma linistesc....
In alta ordine de idei, apropos de ce zice Bogdan cu martorul de Check Engine. Am alimentat sambata de la Petrom, Sprint Diesel. La motoarele astea producatorul zice ca nu e indicat bioetanolul. Ala de la petrom imi spune ca Alpin Diesel-ul e cu bioetanol, si ca Sprint Diesel nu. Ok. Imi pune Sprint, dupa care, curios, ma duc mai aproape sa vad si eu ce scrie (stau prost cu vederea biggrin.gif). Si la Alpin scrie clar bioetanol 0%, la Sprint 4%. Ii cer lu ala explicatii, el cica da, asa e, ca Alpin-ul e biodisel si Sprint nu. Ii arat ce scrie, el tot asa zice. Ma gandesc ca oi fi eu un mare bou, dar daca scrie "continut EMAG(bioetanol) 4% la Sprint, mie imi spune ca asta e bio, nu?

Voi ce stiti?

Merci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 30 2009, 11:45 AM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Continut bioetanol 4% cred ca nu e o problema. In Occident majoritatea combustibilului diesel contine bioetanol.
Tebuie aflat la SOD cate %bioetanol sunt permise. Bioetanol 100% nu e indicat.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 30 2009, 01:40 PM
Post #18


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Bioetanolul parca inlocuiste benzina. Se pun anumite procente si in motorina? Nu stiam.
Un lucru insa e cert: SOD nu functioneaza cu biodiesel. Scrie si pe capacul de la busonul de combustibil.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdaro
post Apr 17 2009, 07:26 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 27-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.613



QUOTE (bogdaro @ Mar 29 2009, 10:36 PM) *
Salutare,
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?


S-au stins intre timp martorii pe bord, si s-au aprins iarasi. Asa ca am fost in service la SMT Pallady.
Concluzia: motorina proasta (desi era OMV Sprint Diesel de la aceeasi statie de unde fac plinul mereu); i-au resetat ceva pe la computer si mi-au zis sa o turez cu incredere (nu ca 11l/100km cat am consumul este facut cu mers la 1000 rotatii/min biggrin.gif)
Costuri service: 0 lei (inca ma mir ce civilizati au fost biggrin.gif)

This post has been edited by bogdaro: Apr 17 2009, 07:27 PM


--------------------
Subaru Legacy 2.0D 2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mostenire
post May 15 2009, 01:02 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 15-May 09
Member No.: 119.980



Salve,

Sunt nou pe acest forum venind de pe softpedia dupa o recomandare a unul coleg de aici. Interesante discutii si mai multe.

Am simtit si eu miros de ambreiaj de cateva ori. Dar niciodata la urcat borduri ci doar atunci cand am tinut din diferite motive masina in ambreiaj (polei, drum alunecos) in trepte mici.
Bordurile le urc in felul urmaor: pozitionez masina putin oblic (depinde de spatiu) cu roata din fata langa bordura. Apoi accelerez si urc incet toate cele patru roti una dupa alta fara a face pauza. Doar nu de geaba are 4x4. Ca si cum as urca o mica panta. Nu se smuceste deloc.
Alti soferi sau pietoni se uita cum poate o masina sa urca dintrodata toate cele patru roti una dupa alta.
La cealalta masina pe care o am cu tractiune pe fata urc una cate una si ma chinui ceva timp.

Cu motorina nu am avut pana acum nici o problema. Am observat si eu ca pe capacul de la rezervor scrie fara biodiesel dar din cate stiu eu limita este de maxim 4%. Parca am citit undeva. Dupa fiecare alimentare o turez apoi frana de motor de cateva ori (3500 - 2500, 4000 - 3000 si 4500-3500 ture).
Pana acum nu mi s-a aprins nici un beculet. Am bagat si de la Rompetrol si de la OMV si nu am vazut nici o diferenta. Referitor la consum, am aproape 10.000 km si in extraurban consuma 6,4-6,6 iar in regim mixt zilnic provincie - Bucuresti si retur ci care s0onsuma 7,2-7,4%. Un consum bunicel. Dar ia cateodata si 8-9% cand este aglomeratie mare in oras.

Am sa revin si eu cu noi mesaje cu pro si contra.
Dar totusi cea mai mare diferenta fata de alte masini care concureaza la aceasta clasa (Passat, Accord, Saab, Octavia) este stabilitatea si sistemul ESP. Bravo lor.

Mostenire
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 04:35 PM