IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Achizitie masini din SUA

This topic is about Achizitie masini din SUA, the author, HalbaSus, wrote about: Stai sa inteleg, tu iti doresti o masina exact ca si a ta... doar un pic mai veche, cu un consum mai mare si cu mai multa putere ? Acum eu inteleg nev ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Achizitie masini din SUA, Subaru
HalbaSus
post Mar 3 2010, 05:59 PM
Post #21


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Stai sa inteleg, tu iti doresti o masina exact ca si a ta... doar un pic mai veche, cu un consum mai mare si cu mai multa putere ?
Acum eu inteleg nevoia de putere, eu stiu ca nu exista niciodata suficienti sau prea multi cp. E normal sa vrei asta. Dar Outback-ul nu e o masina care sa fi fost gandita pentru viteza, pentru curbe luate cu scartait de roti, etc... Astfel ca un motor de 250 cp nu va aduce nici pe departe satisfactiile unei berline sau compacte sportive (cum ar fi legacy sau impreza). Da, va fi mai rapida... dar merita ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 3 2010, 10:36 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Se poate spune si asa...
Noul model nu-mi place, nici la exterior nici la interior. Inclusiv feelingul a avut de suferit, nu mai simti masina asa, sau mai bine zis drumul prin intermediul masinii ca la modelul precedent.
Pe OBK model nou nu exista motor turbo pe benzina.
Un motor turbo de 250CP pe OBK va aduce satisfactii mai mari decat unul de 165CP aspirat. Sigur ca nu poti compara cu o compacta sportiva ca Impreza, dar nici nu e cazul.
Pe drum public rar treci de 200kmph, poti lua curbe cu scartait de roti si la 80kmph. Insa la depasiri ar oferi o senzatie adevarata. Am condus Legacy GT modelul vechi si Forester 2,5XT ambele modele. Cam asta lipseste din masina actuala: demarajul puternic.
Merita ? E intrebarea la care caut raspunsul.



--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 3 2010, 11:24 PM
Post #23


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



DA ! merita . la un subaru turbo nu prididesti sa-i mai faci ceva. intotdeauna cand te plictisesti un pic ai ce sa-i faci.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 3 2010, 11:26 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



-Am gasit raspunsul! Primul.... ! NU !

L.E. Ce teapa, incredibil, ori a scris Jorj cu 8 sutimi inainte ori a fost o smecherie. Voi depune o contestatie oficiala sa se renumere sutimile de secunda. Dar oricum raspunsul meu e mai bun (sic).

This post has been edited by GLC120: Mar 3 2010, 11:28 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 3 2010, 11:55 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



GLC, apreciez stilul tau dar acum chiar caut opinii argumentate. wink.gif
Intrebarea mea nu e una numai de dragul discutiei.

P.S. pentru tine am si urmatoarea intrebare posibila: care din cele doua OBK-uri voi scoate la vanzare ? Cea ecologica sau cealalta facuta de muncitori straini ? Sau chiar ambele ? rolleyes.gif


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 4 2010, 12:24 AM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Interesant asta cu OBK-ul din State. La un moment dat ma interesam si eu insa am lasat-o balta din urmatoarele motive:

1. Nu prea am inteles cum se face incadrarea in norma Euro. Sa zicem ca ar incadra-o la Euro 3 in cel mai rau caz pe cea din 2005 - asta inseamna o taxa de inamtriculare actuala pe undeva pe la 4200 euro. Exista varianta sa o aduci in Germania printr-un amic si acolo e mai simplu cu omolograrea UE insa pe urma tot tre sa o aduci in Romania.

2. Garantie nu se pune problema. Oricand tre sa ai deoparte vreo 5000 euro pentru eventuale probleme.

3. Tre sa ai un prieten bun in State sa te ajute cu piesele eventual la achizitie si expediere. (se presupune ca la o masina de 6 ani mai pica cate ceva)

4. Ceea ce deja s-a spus - cam trebuie sa te apuci sa-ti faci un nou hobby - sa stii sa repari singur OBK Xt ca pe aici pentru probleme mai nasoale nu prea stiu pe nimeni sa se bage sau sa se priceapa (poate gresesc - George ma poate contrazice) - era cineva parca cu problema cu datul jos al cutiei pentru ambreiaj de vreo 3 ori si masina nu mai e ca inainte.

Oricum una peste alta tre sa adaugi la pretul masinii cam 8000 - 10000 dolari in plus cheltuieli de transport, vama, inmatriculare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 4 2010, 12:37 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Pista daca ai nevoie o data pe saptamana de garda la sol ia o masina de teren SH, o poti modifica ulterior si gasi noi distractii. vei evita experiente nefericite ca atunci cand nu ai putut sa scoti L200-le (cred) din zapada unsure.gif

Senzatiile foarte foarte tari si nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol. Pentru depasiri la 80-100km/h e cam excentrica o masina din US cu foarte multe costuri greu de estimat (TVA, omologare, inmatriculare, piese, service....).

Dar daca vrei neaparat si garda la sol si 250CP va fi alegerea ta, noi de vom sustine si vom urmari cu atentie topicul respectiv rolleyes.gif Apoi probabil vei descoperi si un minunat joc de Lego in care sa investesti inteligent mii de Euro si sute de ore in fiecare an.

Chiar ma intrebam cine o sa cumpere noul Outback de 3.6 dar acum inteleg ca se vor gasi probabil vreo 2-3 pe an si in Romania.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 4 2010, 09:50 AM
Post #28


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



pista, e evident ca masina va fi mai rapida (mult mai rapida) si depasirile vor fi mult mai facile... pana aici cred ca suntem de acord cu totii. Daca merita sau nu este o alegere foarte personala la care noi nu putem raspunde.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Mar 4 2010, 10:32 AM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Eu mi-as lua-o, daca mi-as permite (ma rog, eu inca visez la un Forester XT modelul pe care il am eu) doar ca sa ma impinga in scaun din cand in cand. E ca un mic drog din care trebuie sa mai prizez din cand in cand drive.gif !

Am micuta satisfactie ca macar motorasul pe care il am eu se duce mult in ture, desi nu ma suparam daca aveam macar motorul de pe TypeR, nu? kiss.gif
Oricum raman la parerea ca motorul 2.0 turbo NU trebuia sa dispara din oferta Subaru, ever!


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 4 2010, 01:23 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Bogcot,
1. masina este deja inmatriculata in EU. Este Euro4 si CO2~250, adica taxe cca.1840Euro.
2. intr-adevar trebuie sa mai ai ceva bani pentru defectiunile imprevizibile(de fapt la toate masinile SH fara garantie)
3. da, procurarea pieselor de schimb ridica ceva probleme. Sper sa nu fie nevoie inca un timp: masina are ~45.000km.
4. reparatiile nu ar fi o problema majora: exista in orasul meu un mecanic auto care repara aproape tot ce nu sunt in stare altii. Cu masinile iesite din garantie merg la el.(daca e cazul)

GLC,
poate alegerea rationala ar fi o berlina/break cu tractiune integrala si motor turbo de 250CP + o masina de teren SH. Dar si aici apare o problema daca vreau Subaru => Legacy GT din US, fiindca noul model pentru Europa e prea scump si nici nu-mi place.
La OBK 2.5XT necunoscute au ramas procurarea pieselor de schimb. Restul e clarificat.

Halba,
ai perfecta dreptate.

Zetics,
acest mic drog ma face sa ma gandesc la aceasta achizitie. Senzatia acceleratiei intr-un OBK care in acelasi timp e masina pentru familie si masina pentru iesiri de pe sosea.

Astept sa ma convigeti ca nu e o alegere rationala. In viata exista si alegeri care nu sunt rationale dar aduc satisfactii.

Off topic:
Alegeri mai "rationale" ar fi:
1. Mitsubishi Outlander 2.0turbo de 201CP (modelul premergator)
2. Mazda6 MPS 2.3turbo de 260CP


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 4 2010, 01:49 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Pista daca masina este in Europa si ai un minitehnicus la dispozitie parca este alt film.

Ma mira numai 1840 Euro pentru inmatriculare. Ce vechime are ? Sau acum nu mai conteaza vechimea ci numai caracteristicile motorului ?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 4 2010, 01:56 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Pai da mai Pista, eu am inteles ca problema e cu masina adusa dsirect din State, neinmatriculata in UE. Daca deja e pe batranul continent inmatriculata, atunci care-i problema? E floare la ureche.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 4 2010, 03:20 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



GLC: din 2457cm3, Euro4 si CO2~250 rezulta 1840 Euro pentru inmatriculare. Dupa fotografiile primite e din 05/2005.
Conteaza si vechimea: http://www.bestauto.ro/taxa-de-prima-inmatriculare.htm thumbsup.gif
Trebuie sa verific daca e Euro4 si nu cumva Euro3(taxa 4600 Euro ohmy.gif ).

Bogcot, "atunci care-i problema " ? Ai vazut cate probleme au ridicat colegii: piese de schimb, service, "nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol", etc. smile.gif
In schimb nimeni nu a pomenit nimic despre consum... unsure.gif


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Mar 4 2010, 03:37 PM
Post #34


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Drogurile costa... ninja.gif


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 4 2010, 03:53 PM
Post #35


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (pista @ Mar 4 2010, 03:20 PM) *
In schimb nimeni nu a pomenit nimic despre consum... unsure.gif


Sincer, nu cred ca varianta turbo consuma substantial mai mult la un mers "normal" decat varianta NA... in schimb daca chiar folosesti acel supliment de putere... atunci probabil merita biggrin.gif

This post has been edited by HalbaSus: Mar 4 2010, 03:53 PM


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Mar 4 2010, 04:12 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (pista @ Mar 4 2010, 03:20 PM) *
Bogcot, "atunci care-i problema " ? Ai vazut cate probleme au ridicat colegii: piese de schimb, service, "nevoia de 250CP nu prea se pupa cu o masina inalta si 20cm garda la sol", etc. smile.gif
In schimb nimeni nu a pomenit nimic despre consum... unsure.gif


Pai unele probleme le-am spus si eu - insa au si rezolvare (ex. mecanic). Insa eu am crezut, fiind influentat de titlul topicului, ca problema nr 1 e adusul din SUA - asa am interpretat eu si m-am inselat, desi nici nu erau date prea multe detalii.

In alta ordine de idei, cei care spun ca 250 cp pentru OBK cu 20 cm garda la sol sunt multi si periculosi parerea mea e ca se inseala. Pai atunci ce cauta toate ML-urile, Cayennurile, X-urile, Roverurile si mai stiu eu ce magaoiae cu jdemii de cai si Nm. Bine o sa spuna ca au ESP - e si ce. Nu mai spun de Forester XT. Daca esti intreg la bila nu cred ca e o problema.

De consum nu intrebi daca vrei masina asta - ce naiba. Nu se poate si cu sacii in caruta si cu banii in buzunar. Sau o faci bi-fuel. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Mar 4 2010, 04:45 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Taxa de inmatriculare, daca e numai 1840 ar fi minune. Si mi se pare chiar aberant. Adica pentru o compacta noua average de 2L Diesel e peste 1000 si pentru o masina de 2.5 benzina, 250 CP veche de 5 ani e 1840 ?

Cu consumul stiu ca nu sunt probleme. Stiu ca vei depasi numai la vale, consum mediu 8.22/100 iar in 2011 vei avea super GPL (cu crestere de putere) iar apoi in 2012 si un sistem hibrid demontabil cu baterii de 750Ah.

Deci daca tie iti place si te costa in total 14000 + 1840 = vreo 16000 iar singura alternativa este GT nou de 40,000..... ia-o!


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Mar 4 2010, 05:34 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



pentru mine, singurul lucru esential este:
"prea multe lucruri diferite . toate reperele au alte coduri de reper fata de EU." (George).
Daca esti dispus sa treci peste asta, crezi ca gasesti mecanici priceputi, ai acces facil la piese in state, go4it. Personal sunt mult prea comod pentru a o considera o optiune realista. Orice problema se traduce intr-o perioada prea mare de imobilizare a autoturismului, asa ca e bine sa ai si backup.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 4 2010, 06:17 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Probabil nu este cel mai potrivit topic pentru aceasta discutie, trebuia deschis unul nou. Daca considerati util putem ruga un moderator/adminstrator. E o masina din SUA cu achizitie din Europa.
Vroiam sa aflu parerea voastra cum priviti aceasta problema.Referitor la cei care spun ca 243CP pentru OBK cu 20 cm garda la sol sunt multi si periculosi: daca 230CP nu sunt multi pentru Forester de ce sunt multi pentru OBK ?

Consumul nu ma sperie, cred ca voi consuma cu max.1l/100km mai mult la mers normal fata de cel aspirat. Iar cand e distractie nu te uiti la consum.
Ati intuit bine: un sistem GPL intra in calcule.

Si eu as lua un OBK 2,5XT produs pentru Europa, dar nu exista. O perioada de imobilizare ar putea crea probleme in cateva zile de iarna cand am nevoie tractiune integrala sau vara cand plecam in concediu si am nevoie de spatiu, confort si de ceva dinamica. In restul zilelor m-as descurca cu celelalte doua masini din dotare.(una nu e trecuta in semnatura).
La o masina de 42.000km nu apar foarte frecvent probleme majore.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Mar 4 2010, 06:38 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Pista, daca nu "te incurca" pretul de achizitie (adica money no problem), nu mai sta pe ganduri, pt. ca dup-aia o sa-ti para rau. Bani sa mai adaugi una-alta la ea (chiptuning - poate o faci stage4 si 4 lsd blink.gif ,etc.etc.) sa mai fie (cat de multi biggrin.gif)
Si daca o transformi in bi-fuel (trebuie 2 vaporizatoare la ea teehee.gif ) o sa fie si cheap-to-run (probabil echivalent diesel 7-8 l/100km). drive.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 03:47 PM