Noul 2010 Subaru Legacy & Outback |
This topic is about Noul 2010 Subaru Legacy & Outback, the author, bogdaro, wrote about: Mie mi se pare foarte reusit conceptul asta...chiar imi place. Ceva gadgeturi, ca vorba aia vine din Japonia...poate noul model o sa aiba deschizator ... To read more just scroll down
Noul 2010 Subaru Legacy & Outback |
Jan 25 2009, 06:33 PM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 27-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.613 |
Partea cu rame la geamuri....cahhhhhhhhhhhh, yaaaaaaaakkkkkkk...come on fratii nostrii japonezi!!!!!!!!! Au dat-o in bara rau de tot la capitolul asta. Mare pacat de noua Impreza si mor de nervi ca n-am avut bani sa-mi iau un Forester dala vechi (nou evident) -------------------- Subaru Legacy 2.0D 2008
|
|
|
Jan 25 2009, 09:35 PM
Post
#22
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 13 2009, 05:56 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
In link gasiti o galerie de poze de mare rezolutie ale conceptului:
http://www.leftlanenews.com/subaru-legacy-2010.html -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Feb 19 2009, 12:02 PM
Post
#24
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 3-February 09 Member No.: 119.176 |
Sunt convins ca motivul adoptarii ramelor este legat de raportul costuri/siguranta. Adica au vrut (normal de altfel) sa aiba siguranta cat mai buna, dar fara sa scumpeasca excesiv masina, fie prin eforturi mai mari de proiectare, fie prin solutii mai scumpe. Acum te intreb eu (fara rame) pe tine (cu rame), cum creste siguranta in prezenta ramelor? Ce beneficiu aduc ele? Si tot cu acelasi subiectivism mai zic: nu cumva e mult mai ieftina o etansare pe o rama rigida decat pe un geam? Nu cumva chederele sunt mai ieftine cand e vorba sa fie strivite de o tabla? Nu cumva e mai simplu sa deschizi o juma' de usa in loc de una cu rama in cazul unui impact (Doamne fereste!)? Asta de dragul discutiei ca eu oricum sunt subiectiv si ofticos! ramele reduc zgomotul la viteze mari..personal nu m-a daranjat niciodata zgomotul la 170 km/h la foresterul 2006..ieftin sau nu prezenta ramelor ma deranjeaza...dar asta e situatia..cat despre accident nici nu vreau sa ma gandesc..prefer sa nu vb de accidente:))...cei care ma cunosc stiu de ce |
|
|
Feb 19 2009, 02:10 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
-------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Feb 19 2009, 03:07 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Da, teoretic asa e. Gradul de securitate e mai mare cu rame la usi. Dar, diferenta in cazurile reale e atat de mica incat nu merita mentionat.
Adica cine da cu Subaru "de pereti", o da la o viteza la care nu mai conteaza daca ai rame sau nu. Sa vina pomul sau stalpul in tine nu prea are cum. Si daca intra unul in tine iar nu mai conteaza "cu rama sau fara rama". Conteaza cu ce viteza sau ce masa are respectivul.( se stie ca I=M x V). Cert e ca usile fara rame sunt "cool" -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 19 2009, 05:13 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Tocmai pentru a suplini absenta ramelor au fost montate acele plasticuri pe chedere care au rolul de "a taia" vantul.
-------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Feb 27 2009, 06:19 PM
Post
#28
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 101 Joined: 25-January 09 From: GRECIA Member No.: 119.070 |
in cazul masinilor fara rame caroseria era mult mai solid facuta(vorba dealerului din Atena...taie ramele la o masina si urca-te pe trotuar cu ea sa vezi cum se indoaie...)...la foresterul nou ati auzit cum se inchide usa ..?...are vreo legatura cu cel vechi sau cu outback-ul?
|
|
|
Feb 27 2009, 06:22 PM
Post
#29
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
in cazul masinilor fara rame caroseria era mult mai solid facuta(vorba dealerului din Atena...taie ramele la o masina si urca-te pe trotuar cu ea sa vezi cum se indoaie...)...la foresterul nou ati auzit cum se inchide usa ..?...are vreo legatura cu cel vechi sau cu outback-ul? Corect. Saluta-l pe Ianis din partea mea ca mare vorba a zis. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 27 2009, 07:33 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Next-Gen Legacy to Get Newly Developed Chain Belt CVT First
This had been long rumored, and it now appears to be true. Expect better fuel mileage and a higher torque capacity than what is available with the current Subie automatics. FHI will commence use of its newly developed chain belt type CVT in the next-generation Legacy, which is due to hit the market next year. The new transmission, which will be coupled with FHI’s distinctive boxer engine and all-wheel drive system, will be able to handle a substantial amount of torque. Compared with a typical five-speed automatic transmission, it is anticipated that the new CVT will get 10% better fuel economy. With the plan to improve fuel consumption, this CVT is expected to become the main transmission system offered in the future. Implementation will start with the Legacy and then will gradually be adopted to other models such as the Impreza and Forester. -------------------- |
|
|
Feb 28 2009, 11:29 AM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
in cazul masinilor fara rame caroseria era mult mai solid facuta(vorba dealerului din Atena...taie ramele la o masina si urca-te pe trotuar cu ea sa vezi cum se indoaie...) ... Hmm, inginereste privind treaba nu cred ca are vreo legatura. Usa aia se tine in doua balamalesi o incuietoare, la fel ca si usa fara rame. Iar cand usa e inchisa, ramele apasa putin pe chedere, fara sa asigure vreun sprijin fizic esential. Cam cum fac geamurile la usile fara rame. Deci nu vad de ce s-ar contorsiona caroseria la o urcare pe trotuar daca ai taia ramele. Mai mult anecdotic: am avut un Tico in trecut, si odata, cred ca la o vulcanizare, au ridicat-o complet pe fata, avand punctele de sprijin ca de obicei la toate masinile , undeva in dreptul stalpului A. Masina suspendata fiind, a trebuit sa-mi iau ceva din masina. Spre surprinderea mea, usa s-a deschis relativ greu, iar de inchis... ciuciu! Dupa ce a coborat-o de pe cricuri, totul a revenit la normal. Marcat fiind de acesta intamplare, am repetat experienta cu Accentul la un moment dat. E, alta treaba, n-avea absolut nicio problema, suspendata fiind pe fata (adica botul greu, avand motorul) usile se inchideau ca de obicei, cu deshtu mic! Asa ca in final eu cred ca totul sta in caroserie, nu in usi! usile ajuta la impact lateral, prin existenta acelor bare de protectie, dar cam atat. -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Mar 31 2009, 07:37 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
-------------------- |
|
|
Mar 31 2009, 08:13 PM
Post
#33
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Merci Mike
M-am linistit. Va fi cumparata in continuare de cei ce stiu despre ce e vorba si nu de cei care aleg masina exclusiv dupa aspect. A scapat de lookul de Hyundai si a adoptat unul de Opel. Imi plac indicatoarele de bord. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 31 2009, 08:35 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Ma bucur ca te-am linistit!
Pacat de varianta actuala care arata chiar bine! -------------------- |
|
|
Mar 31 2009, 08:45 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Mai importanta decat aspectul exterior este cutia de viteza automata CVT !
Sper ca va apare motorul de 2l turbo benzina si pentru Europa. -------------------- |
|
|
Mar 31 2009, 10:25 PM
Post
#36
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
fata de chevi epica si fund de lexus gs ... mda ... bahhhh unde e imaginatia ... s-a dus dracu cu totul. tribeca I a fost blamata DAR era orginala in design ... grrrrr
-------------------- |
|
|
Mar 31 2009, 10:41 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Mie nu-mi place. S-au inspirat din zece surse si a iesit un talmes balmes.
Din toti japonezii, Honda sta cel mai bine le design... so far. -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Mar 31 2009, 10:53 PM
Post
#38
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Pe langa aspectul general de Opel-Chevrolet cu stopuri de BMW-Lexus nu-mi place ca:
-nu are proiectoare, -nu are spalatoare faruri, -are evacuare simpla si nu dubla, -nu are semnalizatoare in oglinzi -are rame la geamuri -are volanul mai urat (o fi voie sa-l copiezi exact de la Honda Civic? ) Imi place ca: -buzunarele de pe portiere sunt mai largi -cadranele de bord sunt misto -au pus si ei un CB ca la oamenii normali Mai ziceti si voi. This post has been edited by hdi: Mar 31 2009, 10:54 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 31 2009, 10:59 PM
Post
#39
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
io ma gandesc ca asta o fi o varianta mai slaba ca motorizare si echipare. sunt absolut convins ca in varinta de varf o sa aiba si spalatoare si proiectoare. altfel ar fi chiar aiurea...
e nasol ca au aparut ramele la geamuri. e urat rau din lateral, seamana cu insignia care mie mi se pare oribil. in rest masina pare ok. (eu nici cu design-ul civicului nu prea ma impacam acu ceva vreme, asa ca nu prea conteaza parerea mea ) sper sa aduca benzinare turbo si in europa -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Mar 31 2009, 11:06 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Pe langa aspectul general de Opel-Chevrolet cu stopuri de BMW-Lexus nu-mi place ca: -nu are proiectoare, -nu are spalatoare faruri, -are evacuare simpla si nu dubla, -nu are semnalizatoare in oglinzi -are rame la geamuri -are volanul mai urat (o fi voie sa-l copiezi exact de la Honda Civic? ) Imi place ca: -buzunarele de pe portiere sunt mai largi -cadranele de bord sunt misto -au pus si ei un CB ca la oamenii normali Mai ziceti si voi. Spalatoarele de faruri vin pe variantele cu Xenon unde sunt dealtfel obligatorii. Nu vei gasi masina echipata cu faruri cu Xenon si sa nu aiba spalatoare de faruri. Una peste alta nu prea-mi place. Prea e butucanoasa si greoaie la aspect. Modelul anterior mi se pare mult mult mai frumos. -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th April 2024 - 12:25 AM |