IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

subaru outback diesel

This topic is about subaru outback diesel, the author, Zetics, wrote about: Sorry pentru off-topic, vreau doar o lamurire: Foresterul vechi are LSD(sau torsen, whatever) pe spate??? Eu stiam ca doar central, si atat Sau difera ... To read more just scroll down

41 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> subaru outback diesel
Rating 3 V
Zetics
post Aug 29 2008, 09:59 AM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Sorry pentru off-topic, vreau doar o lamurire: Foresterul vechi are LSD(sau torsen, whatever) pe spate??? Eu stiam ca doar central, si atat! Sau difera in functie de echipare / motorizare? (Eu modelul cel mai eftinache, 2.0 benzina).


Cu marsarierul si mie imi face uneori probleme, dar practic toate masinile pe care le-am avut pana acum faceau cam la fel, asa ca nu ma mai deranjeaza. Daca nu intra, dau drumul putin la ambreiaj si incerc din nou.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 29 2008, 01:33 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (Zetics @ Aug 29 2008, 04:59 AM) *
Sorry pentru off-topic, vreau doar o lamurire: Foresterul vechi are LSD(sau torsen, whatever) pe spate??? Eu stiam ca doar central, si atat! Sau difera in functie de echipare / motorizare? (Eu modelul cel mai eftinache, 2.0 benzina).


daca ai din 2007 sau 2008, sigur are diferential LSD si pe spate. Asta e un lucru foarte important, si, practic asta il diferentiaza fata de toate celelalte suv-uri din categorie, care se folosesc de electronica sa emuleze comportamentul LSD-ului. De-aia e Foresterul mult superior celorlalti competitori pe zapada, teren noroios, etc.
Electronica franeaza diferentiat fiecare roata in momentul pierderii aderentei, pana cand se incalzesc discurile prea tare. In acel moment, electronica "ia o pauza" pentru a se raci discurile, si masinile raman impotmolite. Foresterul merge mai departe. Asa s-a intamplat atunci cand Touareg-ul a ramas in zapada si Forester-ul a continuat drumul in testul celor de la Antena 1 de la Poiana Brasov parca. Bine, cei de la VW au spus ca Touareg-ul nu a avut cauciucuri de zapada whistling.gif teehee.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 29 2008, 01:44 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Off-roaderele serioase au LSD pe spate cu optiune de blocaj. Ideal pt off-road e sa ai blocabile pe ambele punti plus centralul (ca la G-Klasse).
Majoritatea suv-urilor de pe piata au un singur diferential pentru transferul intre punti, eventual si blocabil - cel central. Pe fata si spate sunt deschise, sarcina distribuirii intre stanga si dreapta pe fiecare punte revenind electronicii prin ABS. Din cauza asta nu sunt agreate(sa nu zic suportate) de pasionatii de offroad. Electronica nu va suplini niciodata in conditii grele un diferential mecanic.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Aug 29 2008, 04:17 PM
Post #24


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Sunt incantat atunci! thumbsup.gif

Deci daca am inteles bine: in situatia in care am ambele roti din fata si o roata din spate pe gheata cea mai a dracului din lume, dar ultima roata pe uscat, eu ar trebui sa pot misca masina?


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Aug 29 2008, 06:55 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



Intentionezi sa verifici autostrazile din Alaska?


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Aug 29 2008, 07:08 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



QUOTE (Zetics @ Aug 29 2008, 05:17 PM) *
Sunt incantat atunci! thumbsup.gif

Deci daca am inteles bine: in situatia in care am ambele roti din fata si o roata din spate pe gheata cea mai a dracului din lume, dar ultima roata pe uscat, eu ar trebui sa pot misca masina?

Vezi ca am deschis un topic unde am postat niste link-uri de pe youtube unde iti arata cum Subaru se poate deplasa mai departe atunci cand are tractiune doar pe o singura roata.


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Aug 30 2008, 09:00 PM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Nu gasesc acele linkuri, dar daca este vorba de filmuletele Subaru vs others...sau ceva de genul asta, le-am vazut. Atat doar, ca eu credeam ca acel Forester are electronicaraie pe el, gen ESP, ceea ce eu n-am.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Aug 30 2008, 09:13 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



Uite aici filmul de care ziceam:

http://www.youtube.com/watch?v=t09ExAUgtyE...feature=related


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Sep 2 2008, 04:38 PM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



QUOTE (Mircea104901 @ Aug 29 2008, 02:44 PM) *
Off-roaderele serioase au LSD pe spate cu optiune de blocaj. Ideal pt off-road e sa ai blocabile pe ambele punti plus centralul (ca la G-Klasse).
Majoritatea suv-urilor de pe piata au un singur diferential pentru transferul intre punti, eventual si blocabil - cel central. Pe fata si spate sunt deschise, sarcina distribuirii intre stanga si dreapta pe fiecare punte revenind electronicii prin ABS. Din cauza asta nu sunt agreate(sa nu zic suportate) de pasionatii de offroad. Electronica nu va suplini niciodata in conditii grele un diferential mecanic.

IN fisa de prezentare scrie la tip tractiune integrala - LSD Diferential central cu vasco-cuplaj (alunecare limitata).


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 2 2008, 05:08 PM
Post #30


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



CATEVA PRECIZARI pentru corectitudine:

Off roaderele serioase nu au LSDuri.Deloc.
Au diferentiale blocabile 100% manual.

Unele offroadere adevarate (patrol, land cruiser, wrangler - mai vechi dar tot 'adevarate') nici nu au diferential central, ci doar cutie de transfer.
Este vorba despre toate offroaderele care au maneta aceea mica cu 2H, 4H, 4L.

Cele 3 blocante de la Gklasse (si poti sa iti pui singur pe orice masina) sigur ca sunt misto, dar nu e totul atat de roz, adica se merge cu toate blocate numai la deal si in linie dreapta. Exista multe probleme care pot aparea daca nu respecti aceasta regula: de la banala rasucire cand cobori (!) ca vine spatele inaintea ta pana la ruperea planetarelor.

ABSul nu functioneaza la offroaderele serioase fara diferential central!

Corecta observatia ca electronica sux comparata cu mecanica, dar chestiile care fac un offroader adevarat sunt mult mai multe decat al 2lea blocant.
Reductorul e foarte important, barile rigide, cursa suspensiei, garda la sol.




--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Sep 2 2008, 05:11 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



Vlademir, daca ar fi sa compari Avensis-ul diesel cu OBK diesel, care ar fi diferentele pe care le-ai simtit si care te-ar face sa inclini balanta in favoarea uneia dintre ele?

Multumesc.


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Sep 2 2008, 05:33 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (Watcher @ Sep 2 2008, 11:08 AM) *
CATEVA PRECIZARI pentru corectitudine:

Off roaderele serioase nu au LSDuri.Deloc.
Au diferentiale blocabile 100% manual.

Unele offroadere adevarate (patrol, land cruiser, wrangler - mai vechi dar tot 'adevarate') nici nu au diferential central, ci doar cutie de transfer.
Este vorba despre toate offroaderele care au maneta aceea mica cu 2H, 4H, 4L.


Hmmm. Torsenul ce fel de diferential e? Probabil ca unele offroad-ere au diferentiale deschise cu optiune de blocaj, dar asta numai din motive de costuri. Nu cred ca vreun offroad-erist nu si-ar dori sa aiba macar un torsen blocabil. Poate doar rock-climber-ii, unde se blocheaza toata transmisia. Off-road inseamna si un camp mlastinos, in care nu te scufunzi de tot cu masina, ci numai 5-10 cm. Pe un astfel de camp, nu cred ca este vreo masina mai capabila (stock) si mai controlabila decat Forester-ul. Si asta datorita transmisiei. Pentru diferite tipuri de teren, exista diferite tipuri de transmisii. si garzi la sol. si cauciucuri. si suspensii. ninja.gif teehee.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Sep 2 2008, 05:45 PM
Post #33


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



In primul rand, siguranta in curbe. Diferenta e mare (din motive evidente). Ar mai fi si alte consideratii dar tin de caii putere, mai multi la OBK, eu mergand doar cu 116 cai de la Avensis.
In al doilea rand, comporttamentul pe drum forestier mancat de ploi este clar superior ( de fapt, nu exista comparatie). Cum eu umblu destul de des unde mi se nazare, fara a tine cont de starea drumurilor neaparat, acest fapt m-a facut sa aleg OBK-ul.
Apoi, trapa. E ceva mai special pentru mine, poate altii ar spune ca e ori copilarie ori fitza. Prima varianta ar fi mai buna, am ramas un copil mare.

Si, in ultimul rand, consumul. Apropiat de Avensis dar 4X4, ceea ce e o realizare.
Sper sa iti fi raspuns complet si la ce ai intrebat, imi cer scuze daca asteptai mai multe "senzatii" tehnice, sunt umanist de formatie.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Sep 4 2008, 10:02 PM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Eu nu stiam ca are o capacitate atat de mare de incarcare a portbagajului, pe site scrie ceva de 460 l.

Ai spus ca ati mers 5 persoane in masina. Cei care stateau in spate sunt persoane inalte? Cea din mijloc statea comod? Ai mai mult loc in spate decat in Avensis?

Au eliminat cei de la Subaru tunelul median la fel cum au facut cei de la Toyota cu Yaris/Auris/Corolla Sedan?

Oricum, o masina superba, superincapatoare din cate se vede. Probabil o vom lua in considerare daca vom avea al doilea copil.


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Sep 4 2008, 10:29 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



Nu am apucat inca sa fac drive test cu noul diesel Subaru, dar am tot trecut pe la showroom-ul din Iasi si m-am suit macar in masini, si in fata si in spate, ca sa vad cum se sta.
Ca sa raspund macar dupa cate am sesizat, ar fi de spus urmatoarele:
- tunelul median pentru Legacy si OBK nu are cum sa dispara din cauza tractiunii si pe spate
- bancheta din spate are o pozitie cam joasa ceea ce face ca un ocupant de la 1.70m in sus sa inceapa sa sufere la drum lung la genunchi, tot odata fiind si o problema cu bagatul picioarelor sub scaunul din fata pentru ca inaltimea este foarte mica; la capitoul bancheta spate mi s-a parut mult mai buna ca inaltime cea din noua Impreza.
- Pentru cei cu copii, mai interesante sunt Legy break sau OBK (practic e aceeasi caroserie) pentru ca au posibilitatea de incarcare pana la tavan; capacitatea portbagajului pt versiunile tip break se dau pana la nivelul geamului sau a acelei cortine care mascheaza bunurile din portbagaj.
Concluzia finala ar fi ca pentru ocupantii din spate cel mai mare spatiu se regaseste in Avensis.


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinar
post Sep 4 2008, 10:37 PM
Post #36


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



QUOTE (Colonelu' @ Sep 4 2008, 11:29 PM) *
...
- Pentru cei cu copii, mai interesante sunt Legy break sau OBK (practic e aceeasi caroserie) pentru ca au posibilitatea de incarcare pana la tavan; capacitatea portbagajului pt versiunile tip break se dau pana la nivelul geamului sau a acelei cortine care mascheaza bunurile din portbagaj.
...


Eu nu ma prind exact de avantajul portbagajului...orice hatchback/break are exact acelasi avantaj...gura de incarcare mare si posibilitatea de a incarca pana sus...
sau e ceva ce n-am inteles eu bine?

ps: legat de spatiul din interior... sunt tare curios cum va fi noul avensis, pentru ca asta de acum e extraordinar de practic si spatios (comparat cu celelalte sedanuri din clasa medie, poate doar noul Mondeo sa-l intreaca...da' ala e cu adevarat monstruos de mare).

ps2: care e diferenta intre OBK si Legacy break?

This post has been edited by Hoinar: Sep 4 2008, 10:37 PM


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Sep 5 2008, 10:34 AM
Post #37


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



Diferenta este data de garda la sol, mai mare la OBK.
Cei trei pasageri din spate cu siguranta nu au stat mai comod decat ar fi stat in Avensis. Daca sunt doar doi si au pana in 1,80 atunci poti zice ca e spatiu, dar eu personal, care am 1,85, nu stau foarte comod in spate. E clar mai ingusta decat Avensisul si nu stiu de ce, din cauza tunelului median ori din cfauza portierelor.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Sep 5 2008, 09:19 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



QUOTE (Hoinar @ Sep 4 2008, 10:37 PM) *
QUOTE (Colonelu' @ Sep 4 2008, 11:29 PM) *
...
- Pentru cei cu copii, mai interesante sunt Legy break sau OBK (practic e aceeasi caroserie) pentru ca au posibilitatea de incarcare pana la tavan; capacitatea portbagajului pt versiunile tip break se dau pana la nivelul geamului sau a acelei cortine care mascheaza bunurile din portbagaj.
...


Eu nu ma prind exact de avantajul portbagajului...orice hatchback/break are exact acelasi avantaj...gura de incarcare mare si posibilitatea de a incarca pana sus...
sau e ceva ce n-am inteles eu bine?

Am precizat exact ce anume este avantajos la modelele break pentru a face diferenta fata de Legacy berlina. In rest, se vede dupa cum ai pus intrebarea ca nu ai copii sau nu ai avut de a face cu cresterea lor teehee.gif altfel nu ai mai fi pus acea intrebare. O sa afli mai multe in acest sens dupa ce o sa devii tatic. rolleyes.gif


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Sep 10 2008, 07:35 PM
Post #39


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



Consum: Orice as face, nu scade sub 9,8 la suta de km in Bucuresti. Mers doar la orele de maxima audienta.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
scuba
post Sep 21 2008, 01:11 PM
Post #40


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 6-April 08
Member No.: 116.869



Pentru o masina de dimensiunile ei, cu 150CP si AWD, eu zic ca nu e rau deloc smile.gif .
Cum ti se pare ca sta pe drum la viteze mai mari (peste 130 km/h) ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 06:18 PM