IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

OUTBACK 3,0 AT

This topic is about OUTBACK 3,0 AT, the author, xx46564, wrote about: LOL.. Asta tipam eu la ei dupa 2 saptamani de la cumpararea masinilor. Raspunsul mustaciosului (seful - atunci- de la Subaru - Radacini) a fost: ~ "Ce ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> OUTBACK 3,0 AT
xx46564
post Apr 25 2007, 02:30 PM
Post #21


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.557



LOL..

Asta tipam eu la ei dupa 2 saptamani de la cumpararea masinilor.

Raspunsul mustaciosului (seful - atunci- de la Subaru - Radacini) a fost: ~ "Ce credeai nene, ca 3l benzina nu o sa consume ?"
- Domle' dar ia dublu !!!!

Am crezut ca il strang de gat, daca nu am fi vb prin telefon...
Eram la Romexpo pe 40 de grade si stateam cu motorul pornit pt AC. Ma uitam cu groaza cum cade acul de la rezervor !

Uite un mic jurnal al masinii:

Inainte de a veni masina
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=58619

Dupa ce a venit masina:
http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=66612

=====
Nu ma intelegeti gresit...
Masina e OK, dar luati in calcul acest observatii, pt ca sunt banii vostri,a sa cum au fost si ai mei...

Daca ramaneti la Subaru, macar alegeti Legacy daca nu sunteti offroaderi cotidieni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu Mihail...
post Apr 25 2007, 03:05 PM
Post #22


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 20-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.410



Pai...nu stiu ce sa zic...
Cautam si eu o explicatie... Totusi sa consume 24 in loc de 13 nu mi se pare ok. La protectia consumatorului nu v-ati gandit? Sa ii presati in vreun fel? E ca si cum ar vinde fasole ambalata in cutii de icre negre... Pana la urma consumul face parte din specificatiile masinii... la fel de bine acolo putea sa scrie piele si trapa si sa aiba carpa si o gaura in plafon:minigun:

Honda mea nu are nici cea mai mica problema in sensul asta. Evident ca nu sunt nebun sa ii cer sa consume exact cat scrie acolo in Bucuresti la 5 dupa-amiaza, pe Stefan cel Mare... dar diferntele sunt nesemnificative...

Pacat. Sunt dezamagit, recunosc. Iar masina chiar imi place. Cel putin cea neagra din pozele dvs. e superba.


--------------------
Honda Accord 2,0 ES AT 2006 - my beauty
VW Passat 1,9 TDi Comfortline 2006 - de vanzare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xx46564
post Apr 25 2007, 03:25 PM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.557



Sa fim seriosi, ce sa faci cu protectia consumatorului ?

Cifrele prezentate de producator sunt orientative si in conditii ideale de trafic.
Bucurestiul este blocat si 90% din timp mergi sub 2000 RPM, cand masina nu are un randament bun.

Ideea este (din observatii si discutii cu proprietari de BMW 3.0i) ca la benzina cu cutie automata, diferenta devine uriasa cand mergi cu viteze mici si opriri dese.
Aceleasi motor, dar cu cutie manuala scoate un consum semnificativ mai mic in aglomeratie prin folosirea ambrajului sau a punctului mort.

Acum am in Bucuresti la X3 3.0d un consum de 12l/100 km, ceea ce la 67l cat este rezervorul imi da o autonomie de ~ 560 Km.

Cu Outback in Bucuresti (~ 20l/100 Km si rezervor de 60l) ies 200 Km autonomie, dar in realitate sunt ~ 230-250 Km cu un plin.

Diferenta mi se pare uriasa, iar motorina BMW e mai rapida decat benzinarul aspirat natural de la Subaru...

Diferenta intre Subaru si BMW (in afara de performante si iubiri) este ca la Subaru bagi benzina cu galeata si in cativa ani platesti diferenta, dar PIERZI enorm la revanzare.

Am incercat sa vand un Subaru si cea mai buna oferta a fost la 23 000 Euro, cand masina avea 18 000 Km si 1.5 ani !
Ea costa inca in leasing ~ 42000 euro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu Mihail...
post Apr 25 2007, 03:30 PM
Post #24


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 20-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.410



Imi sugerati Legacy mai devreme. Motorizarea de 3l. nu are aceleasi probleme ca si la OB? Sau va referati la motorizarea mai mica?


--------------------
Honda Accord 2,0 ES AT 2006 - my beauty
VW Passat 1,9 TDi Comfortline 2006 - de vanzare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xx46564
post Apr 25 2007, 03:49 PM
Post #25


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.557



Sa o luam pe rand:

1. Indiferent de motorizare recomand Legacy daca planuiesti sa stai 80% pe sosea.
Outback nici macar nu are reductor.

Outback nu este un offroader, deci nu prea te ajuta pe drumuri forestiere, dar e deranjanta prin instabilitate (cauzata de suspesiile lungi si laxe) la viteze mari si mai ales in curbe.
E totusi o limuzina de lux. E ca si cum ai zice ca cineva isi cumpara Cayenne pt offroad smile.gif

Pur si simplu garda la sol este o amagire si aduce mai multe probleme decat avantaje.

2. Daca tot doresti Wagon, exista si optiune Legacy Wagon.

3. Ca raport pret performanta as alege motorul de 2.5, dar pe site-ul Subarumotors.ro vad doar 2 si 3 litri...
Pe subaru.ro este si de 2.5.. deci nu stiu care este adevarul.

Daca vrei cutie automata, aceasta exista atat pe 2.5, cat si pe 3l
Cutia manuala este doar pe 2.5

Problema este ca motoarele sunt puturoase.
Al meu 3.0R 230 CP prindea 100 Km/h in 8.4s. Vit maxima 210 Kmh, dar Nu te simti in siguranta pt ca are portanta - datorata suspensiilor.

In curbe adesea fuge spatele, deci nu prea te risti sa le iei cu scartz..

4. Dupa ca am luat masina, am vazut cum haleste benzina si ca e relativ puturoasa; am regretat ca nu am luat Foreser 2.5 XT, macar ca stiu sa zbor biggrin.gif - 0-100Km/h in 5.9s

Cutia Sportshift de la Subaru este PUTUROASA, iar asta se vede clar la Forester 2.5XT care cu manuala ia suta in 5.9s si cu automata in 7.6s.. diferenta e uriasa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu Mihail...
post Apr 25 2007, 04:05 PM
Post #26


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 20-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.410



Da. Am cam inteles peisajul.
Cred ca am sa raman la Honda CR-V 2,0i AT... Macar stiu cu ce se mananca si motorul si cutia, e suficient de inalta pentru cat "off-road" am eu nevoie si nici nu trebuie sa fac artificii financiare pentru ea, asa cum ar fi trebuit pentru OB. Iar la dotari, cred ca este peste OB la numai 34000.
Multumesc frumos pentru informatii!


--------------------
Honda Accord 2,0 ES AT 2006 - my beauty
VW Passat 1,9 TDi Comfortline 2006 - de vanzare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Apr 25 2007, 04:14 PM
Post #27


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sa raspund si eu pe rand :

1. de acord

2. de acord

3. legacy MY2007 are 2.0 - 165cp 4AT sau 5 MT si 3.0 5AT sau 6MT . adica pentru ambele modele poti opta pentru automata sau manuala !

4. mie nu mi s-a parut puturoasa . da , forester este turbo , diferenta este TURBINA ... sunt niste idioti astia de la subaru ca nu trimit in europa 2.0T JDM pt legacy X(

diferenta este modul in care vine puterea la aspirat vine foarte liniar la turbo vine ca o bruta .

daca ai fi luat un 2.5XT MY2005 ai fi avut 210cp , cu un demaraj in 6.5 la manuala si 7.6 la automata, adica 1 secunda diferenta ! nu mi se pare mult aceasta diferenta .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert101524
post Aug 1 2007, 09:47 PM
Post #28


sofer
***

Group: Membri
Posts: 64
Joined: 12-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 101.517



QUOTE(xx46564)
Hai ca vin eu sa va stric cheful..

Am 2 Outback 3.0R model 2005.
Daca era doar una.. ziceam ca poate e stricata, dar cum sunt doua sad.gif

Daca mergeti in Bucuresti, sub 21l/100 Km NU puteti scoate decat daca sunteti nevasta mea !!! Eu sub 24l/100 Km NU reusesc si nici nu poti zice ca ai unde zbura..

Afara imi place sa o chinuesc si sub 18l/100 Km iar nu scot..
Nevasta ajunge pe la 14l/100 Km; si ea merge tare, dar nu ii place sa accelereze daca nu este nevoie. Imi place sunetul !

Consumul mediu depinde ff mult in fct de cat mergi in oras si cat in afara.

Problema frustranta este de fapt consumul, ce se reflecta in costuri si mai ales in autonomie (60l rezervor).

Pot spune ca NU m-a adus la sapa de lemn, insa NU puteam sa ignor ca un drum pana la socri la C-ta ma costa ~ 1.2 mil per sens !
Pana la filiala de la Iasi NU ma tine un rezervor...

Din experiente multiple am invatat ca in Bucuresti + Romania, o masina cu cutie automata, pe BENZINA consuma FIX 2x cat zice producatorul smile.gif......


Postul tau ma nelinistit la vremea cind l-am citit deoarece eu eram cu tratativele orecum incheiate si urma sa platesc masina. Cifrele de consum indicate de AMBELE outback-uri ale tale m-au pus pe ginduri.

Intre timp am luat masina si am parcurs cam 5000km si sunt f multumit de consum in sensul in care nu a depasit asteptarile. Si ca sa revin la exemplul tau cu Bucuresti - Constanta saptamina trecuta pe A2 cu 139km/h si pe restul de drum 60-110km/h am consumat 10.8l/100km (pe computer). Masina incarcata 4 pers bagaje si A/C on

Cred ca valorile de consum date de producator sunt reproductibile (desi nu stiu care sunt conditiile lor de test) cu sofer, fara A/C, in D, fara accelerari inutile


--------------------
Parereamea
________________________________
Subaru Outback 3.0R 5AT 245cp
Skoda Octavia I Combi 4x4 1.8T 210cp
Urasc benzina! Am sa o consum toata!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 2 2007, 11:24 PM
Post #29


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Am citit cu pofta tot topicul... Mi se pare total aberant ca un motor aspirat de 3 litri sa ia 24% in oras, fie orasul asta Bucuresti, fie si motorul boxer.

In plus, cutiile automate ar trebui sa aduca economii la carburant pentru simplu motiv ca de fiecare data cind frinezi esti automat in frina de motor deci in consum zero, asa cum a explicat George deja. La multe marci de masini se intimpla economia asta la masinile cu cutii automate (la Toyota de pilda).

Parerea mea e ca ori faci ceva gresit (desi mi-ar fi greu sa zic ce) ori masinile (da, amindoua) au o problema.

Eu am un forester turbo MY07 (cutie manuala) si n-am sarit NICIODATA de 16%. Si nu-mi sta in fire sa merg linistit daca am loc sa ma desfasor... Ori daca un boxer turbo de 2.5 turat des pina in 5-6000 de ture i-a maxim 16% (aer conditionat non stop si trafic mai ales seara) atunci nu vad cum naiba un aspirat de 3l sa ia cu 50% in plus...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liviu44048
post Aug 6 2007, 08:18 AM
Post #30


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 5-April 05
Member No.: 44.041



Am un Legacy 3.0 5AT de (fix) 3 ani, 88,000 km - asa ca pot spune ca il cunosc destul de bine.
- Cred ca si Outback-ul are acelasi motor.
- Cutia automata a Legacy-ului este intr-adevar puturoasa in modul "Normal" - dar raspunde foarte bine la "Sport" si este o MARE placere sa o conduci in modul "Manual". Viteze permise de cca. 170 km/h in viteza a 3-a si pana la viteza maxima intr-a 4-a ii dau masini un comportament fantastic (intre 3,500 - 6,000 ture).
- Consum real, observat in cei 3 ani: cca. 17 - 18 litri in Bucuresti, intre 7 litri si 12.5 litri afara (depinde daca masina o conduce nevasta-mea sau eu...).
- Concret: afara la 90 km/h: 7-8 litri; la 130 km/h: 9 - 10 litri; la 180 km/h: 11-12 litri; 230 km/h: 13-14 litri.
- Outback: eu unul nu prea vad rostul acestui model... Nu este o masina pentru iesit pe teren accidentat si datorita inaltimii de 20 cm clar nu este nici o masina pentru dat cu viteza mare pe sosea... Eu unul am luat pentru teren un Jeep Cherokee, si am Legacy-ul pentru sosea si oras.

Liviu
------------------
Legacy 3.0 5AT


--------------------
Liviu V.
Subaru Legacy 3.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Aug 6 2007, 05:43 PM
Post #31


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Sint sigur ca ceva e in neregula cu cele doua masini ale lui xx46 (ce nume dom'le blink.gif ).

Cre' ca se cere o vizita la service si o investigare amanuntita a problemei...

Am citi de curind un articol interesant despre cum ajungi sa consumi mult sau putin... Postez link-ul aici, pare un loc potrivit.

http://www.channel4.com/4car/ft/feature/feature/10734/

Articolul e in engleza dar ma gindesc ca poate totusi intereseaza pe unii...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Aug 7 2007, 11:17 AM
Post #32


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



foarte corect ce se spune in articolul ala .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xx46564
post Sep 4 2007, 12:03 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.557



S-a mai lamurit putin ce eeste cu consumul acesta SF...

1. Intre timp a aparut SMT (Radacini erau praf).
2. Este ff. important sa alimentati doar cu benzina de 95 !
3. Daca o singura data ati alimentat cu benzina de 98-99.. lasati sa se termine rezervorul si alimentati cu 95, apoi mergeti sa va reseteze computerul.
Conform mecanicilor, benzina cu cifra octanica mare da peste cap computerul si aceasta ar fi cauza consumului marit.
4. Nu mi-a venit sa cred cand am facut Bucuresti - C-ta - Varna si inapoi cu 12.8l/100 Km si am mers ca meseriashu' smile.gif
Am intrat in Romania (Ruse) pe rosu, ca sa nu folosesc cardul in Bulgaria.
5. In Bucuresti a venit toamna.. si oricat ar fi de mesteri ar fi baietii din service, mersul bara la bara imi urca consumul la 18-19l/100km...


BTW trebuie sa schimb discurile de frana din fata. S-au ovalizat, iar daca franezi deja ai probleme sa tii volanul chiar si pe la 80-90 Km/h.
Vibreaza in draci.
Masina are 22 000 Km ! sad.gif

Din cate stiu.. si George a avut prb cu discurile. Ce dracu o fi cu astia d ela Subaru. Doar la ei si la Peugeot am auzit de discuri ovalizate...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 4 2007, 12:33 PM
Post #34


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



si audi smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Sep 4 2007, 12:46 PM
Post #35


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Ha! Interesanta chestia cu benzina!
Sper ca bag bine benzina de 98 in Forester... Hmmm...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 4 2007, 12:54 PM
Post #36


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE
Ce dracu o fi cu astia d ela Subaru. Doar la ei si la Peugeot am auzit de discuri ovalizate

Eu la Audi nu am auzit, in schimb am auzit aici pe forum la Volvo smile.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 4 2007, 01:04 PM
Post #37


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



audi RS4.

la forester trebuie musai 98 , ca si la motoarele de 3.0 . eu asa stiu , asa scrie si in carte , iar SMT mai zice si prostii .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Sep 4 2007, 06:06 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE(xx46564)
S-a mai lamurit putin ce eeste cu consumul acesta SF...

Conform mecanicilor, benzina cu cifra octanica mare da peste cap computerul si aceasta ar fi cauza consumului marit.
...


Mdah... mecanici dupa ureche. Daca ar citi si ar sti ce inseamna motorul cu combustie interna n-ar mai spune asemenea bullshit-uri.
Conform definitiei, pe scurt si pe intelesul tuturor, cifra octanica este capacitatea benzinei de a rezista la predetonatii (adica sa se aprinda inainte de scanteia data de bujie -in timpul compresiei amestecului de aer-benzina- ceea ce poate duce la avarieri grave). Deci o benzina cu cifra octanica mare nu va strica niciodata intr-un motor setat sa functioneze cu benzina cu cifra octanica mai mica. Invers, da. Deci ATENTIE la Subaru cu motoare turbo: sunt setate pe 98 RON. Nu bagati benzina de 95.
Datorita rezistentei marite la predetonatii, la turatii mari si f. mari (peste 6000 rpm) unde si temperaturile realizate datorita compresiei mult mai bruste sunt mai mari, benzinele cu CO mare (peste 98) se aprind tot la scanteie. De-aia la motoarele care functioneaza la turatii mari se folosesc combustibili cu CO mare (peste 100: alcool, metanol, combinatii).
Tot din cauza asta, motoarele normal aspirate la Subaru (setate pt 95) se tureaza mult mai liniar pana in capat (7500rpm) cu benzina de 98.
Computerul de bord nu se resofteaza singur ca simte aburi de benzina mai buna. E o explicatie sa le mai lasati si lor niste bani, ca deh, Subaru nu prea se defecteaza. Traiasca Audi&Co (ca tot au fost pomeniti mai devreme) pt service-uri.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Sep 4 2007, 06:08 PM
Post #39


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



QUOTE(G e o r g e)
audi RS4.

la forester trebuie musai 98 , ca si la motoarele de 3.0 . eu asa stiu , asa scrie si in carte , iar SMT mai zice si prostii .

Ma bag si eu...desi sunt la inceput in materie de Subaru...
La Forester nu scrie ca ii trebuie musai 98. Si George am vazut ca tu esti om al 'cartii'. Sunt de aceeasi parere ca trebuie respectat ce scrie acolo, de la intervalul de revizii pana la tipul de benzina.
Ref consumuri (in general nu in special Subaru) - nu inteleg de ce va bazati asa mult pe computerul de bord care in mod clar da o valoare relativa. Iata un site unde puteti inregistra consumul - si nu are cum sa minta...

http://www.sprintmonitor.de

Eu conduc un Forester 2.5 Turbo, MY07 - consumul pe primii 3,200 km este de 10.8 (este adevarat primii 1600 - rodaj ca la carte, apoi talpa acolo unde am putut. In plus in Constanta nu este traficul din Bucuresti). Totusi, pe Buc-Cta si si apoi doar Constanta am facut un 15.4% (170 pe autostrada si cateva 'placeri' de forjat in Constanta cand am avut loc).
Oricum mi se pare imposibil ca OB de 3 ltr automat sa consume atat de mult, indiferent de trafic. Vorbesc de un consum mediu facut pe cateva mii de km nu pe 100-200 km)

[/url]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 4 2007, 07:55 PM
Post #40


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



alin , in carte la turbo eu parca stiu ca scrie de 98 si la alea aspirate (mmai putin 3.0) zice de 95.

ma mai uit maine , ca e cartea in masina la legy si mi-e tarsa sa ies afara .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 09:52 PM