Sfaturi la cumpararea unei Laditze |
This topic is about Sfaturi la cumpararea unei Laditze, the author, madalin46093, wrote about: S-a mai dus unul. Usor ne "ducem" toti.Urmatorul va fi Gabriel,iar dupa aceea cred ca voi fi eu. :wave: ... To read more just scroll down
Sfaturi la cumpararea unei Laditze |
Mar 22 2007, 09:07 PM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 192 Joined: 5-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.086 |
Usor ne "ducem" toti.Urmatorul va fi Gabriel,iar dupa aceea cred ca voi fi eu. :wave: -------------------- LADA 1500 Jiguly(1980)
|
|
|
Mar 22 2007, 09:45 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
NUUUUUUUU :cry: Exista si o parte buna: Va luati masina noua !
:coolspeak: Adevarul este ca la varsta lor laditele noastre nu prea mai sunt pt mers zilnic, parca sunt o aparitie "exotica" prin peisajul din centru plin de marci mai renumite.....mai degraba sunt clasice. Eu am sa incerc sa tin masina cat mai mult (desi uneori m-a enervat si am amenintat-o ca o dau , dar eram eu de vina :angel:) pentru ca este intr-adevar o masina ADEVARATA. O sa fie o clasica in exploatare in jungla urbana PS: Sa ne aratati ce titiuri va luati sa vedem tehnologie :clapping: -------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
Mar 23 2007, 09:27 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
nu, Georgian, din cate stiu taxa aia uriasa e doar la prima inmatriculare...doar daca nu cumva ai nr de inmatriculare false :wave:
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 23 2007, 08:08 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Mar 23 2007, 08:15 PM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
|
|
|
Mar 23 2007, 08:17 PM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
AAA Sper ca pana in iunie cand va fi intalnirea in Ardeal sa mai ramanem cativa si sa ne vedem aici in jud Mures.Am incredere ca unii baieti desi cred ca ar avea posibilitati nu renunta la Laditze pt ca tin la ele si inseamna ceva pt ei Salutare
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Mar 23 2007, 08:52 PM
Post
#27
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 103 Joined: 28-November 06 From: Bucuresti Member No.: 93.568 |
:bandit: Eu am speranta ungurii sunt de ani buni in uniunea lui crac si tot au Laditze chiar daca au un bolid pe langa pt ca e pasiune.Pasiunea nu poate fii omorata daca e puternica.NO WAY
-------------------- VAZ 2101 & VAZ 21011
|
|
|
Mar 26 2007, 11:42 AM
Post
#28
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Imi place ideea de a avea si o masina moderna (cu aer conditionat, airbag-uri) pe langa lada. Dar tb sa vad si daca imi permit 2 masini
Teoretic stiu ca lada e mai ieftina de intretinut decat o masina straina, dar in cazul meu e de refacut motorul, banuiesc ca asta e singurul remediu pt fumul scos de tevusca aia... Am crezut un mecanic vechi ca faza cu tevusca se remediaza prin inlocuirea simeringurilor supape si branza... cica lasa, e bine ca in felul asta ai altfel de fum pe spate :bash: Si in final a iesit altceva, zgomot ca de tractoras aditional :minigun: Daca mergea ca lumea era mai mare dragul o lada, altfel acum stau si analizez, cati bani m-ar costa diverse, daca nici asa nu rezolv ca lumea problemele, ce fac cu ITP-urile de acum inainte in caz ca se vor face doar pe bune. As avea nevoie de o analiza serioasa si exacta a masinii, sa stiu exact ce pot face. -------------------- Cand ma gandesc cum era lada mea 2106 cand era in stare f. buna ... :( Dar oricum, nu am de unde sa stiu :)
|
|
|
Apr 2 2007, 12:38 PM
Post
#29
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 140 Joined: 1-October 06 From: Bucuresti Member No.: 88.705 |
QUOTE(Popescu91011) 400 ml ulei la 7000 de km?
oameni buni eu schimb acum uleiul la samara mea din 90. am mers 9000 km, am pus 500 grame ulei, si nivelul este la mijloc intre minim si maxim (chestia e ca uleiul care lipseste mi-a curs pe la garnituri, pe la capac, pe la semeringul de la axul cu came, ca am cutia balta de ulei, si azi rezolv scurgerile) dau mana cu oricine, ca dupa ce ii fac asta, nu-mi consuma nici 200 grame la 9000 km :puke: |
|
|
Apr 2 2007, 03:34 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
asa e, ai dreptate, un motor nou sau proaspat refacut nu trebuie sa consume decat fff putin ulei (consum zero este o aberatie la orice motor din lume:) :wave:
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Apr 2 2007, 04:07 PM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
intr-adevar,horia are dreptate,orice motor consuma ulei(foarte putin),acel ulei se pierde prin vapori(pt ca si el ajunge la o temperatura destul de mare,si prin faptul ca este "ars" pe cilindri cand trece pistonul,dupa explorie,normal acest consum infim de ulei se vede decat la drumuri luingi(peste 1000km)
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Apr 2 2007, 09:20 PM
Post
#32
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 28-October 06 From: Bucuresti Member No.: 91.004 |
Referitor la consumul de ulei, în lucrarea "Automobilul de la A la Z", coord. de acad. C. Aramă, apărută la Editura Militară, București, 1985, la p. 126-127 scrie:
"În timpul funcționării o parte din plinul de ulei al motorului se consumă. Consumul de ulei al motorului este urmarea pierderilor prin neetanșeități și arderii lui în cilindrii motorului. Pierderile pot avea loc pe la orice garnitură ce și-a pierdut calitatea de etanșare dintre spațiile în care există ulei (...) și exteriorul motorului. (...) Consumul de ulei prin ardere are două aspecte. În primul rând, pătrunderea periodică a unei anumite cantități de ulei la partea superioară a cămășii cilindrului este necesară pentru asigurarea prezenței lui între segmenții superiori, piston și cămașa cilindrului. (...) Prin urmare, consumul unei anumite cantități de ulei prin ardere, chiar la motorul în perfectă stare, nu este un defect, ci - din contra - rezultatul unei necesități de ungere. (...) Consumul de ulei se controlează prin observarea nivelului de ulei din baie cu ajutorul jojei. Pentru un motor în bună stare, el nu trebuie să depășească 1,0-1,1 litri la 1.000 km". Natasha mea consumă cam 250-300 ml / 1.000 de km de ulei Elf Competition 10W-40. Pe baza consumului înregistrat de mine și citind și textul pe care l-am redat aici (fragmentar), am fost nițel uimit de performanțele altor motoare, performanțe pe care nu le contest, ci doar m-au mirat și nedumerit, așa cum am încercat să sugerez prin "emoticons"-ul atasat mesajului meu pe acest subiect. -------------------- Lada 1200, iunie 1980
|
|
|
Oct 7 2010, 01:15 PM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 23-September 10 Member No.: 129.313 |
BUNA!
Referitor la pasiune, eu am cumparat o kia cerato pe motorina, super masina, in schimb am pastrat si lada. E adevarat o folosesc mai rar, dar de exemplu iarna e mana cereasca, o scuteste pe kia de la multe cazne. E super intretinuta, ii arde pana la ultimul bec (aseara i am reparat semnalizarea pe o aripa), nu papa ulei , si mi e f draga! OK recunosc cu kia cand am venit de la mare si erau 37 grade afara iar eu stateam la 23 era fain, dar nu trece o saptamana fara o tura cu lada!??!?! Asa ca se poate! This post has been edited by adrian-RHA: Oct 7 2010, 01:16 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 09:04 PM |