IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Sfaturi la cumpararea unei Laditze

This topic is about Sfaturi la cumpararea unei Laditze, the author, madalin46093, wrote about: S-a mai dus unul. Usor ne "ducem" toti.Urmatorul va fi Gabriel,iar dupa aceea cred ca voi fi eu. :wave: ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Sfaturi la cumpararea unei Laditze
madalin46093
post Mar 22 2007, 09:07 PM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 192
Joined: 5-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.086



S-a mai dus unul.
Usor ne "ducem" toti.Urmatorul va fi Gabriel,iar dupa aceea cred ca voi fi eu. :wave:


--------------------
LADA 1500 Jiguly(1980)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Mar 22 2007, 09:45 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



NUUUUUUUU :cry: Exista si o parte buna: Va luati masina noua !
:coolspeak:
Adevarul este ca la varsta lor laditele noastre nu prea mai sunt pt mers zilnic, parca sunt o aparitie "exotica" prin peisajul din centru plin de marci mai renumite.....mai degraba sunt clasice.
Eu am sa incerc sa tin masina cat mai mult (desi uneori m-a enervat si am amenintat-o ca o dau biggrin.gif, dar eram eu de vina :angel:) pentru ca este intr-adevar o masina ADEVARATA. O sa fie o clasica in exploatare in jungla urbana biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

PS: Sa ne aratati ce titiuri va luati sa vedem tehnologie :clapping: beer.gif


--------------------
Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 23 2007, 09:27 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



nu, Georgian, din cate stiu taxa aia uriasa e doar la prima inmatriculare...doar daca nu cumva ai nr de inmatriculare false biggrin.gif :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Mar 23 2007, 08:08 PM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



Salut!Eu in curand nu o sa renunt la Laditze am 2.Una cu 49 de mii de km reali e din 79 plus una mai forjata care e din 84.Nu renunt la ele pt ca este o pasiune daca renunti intre timp inseamna ca a fost ceva trecator.In strinatate au ajuns sa fie apreciate bineinteles cele care sunt in buna stare si au un pret mai ridicat decat nu stiu ce masina vestica.La care omul o sa vada ce inseamna cand ai nevoie de ceva piese si nu gasesti sau daca gasesti preturile sunt f mari.Normal fiecare poate sa faca ce crede de cuvinta.Eu dupa ce la toamna ma insor imi doresc sa pot lua o casa Laditza o sa ma tina nu imi este frica.Un pasionat incurabil va saluta


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihail81843
post Mar 23 2007, 08:15 PM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 143
Joined: 7-July 06
From: SLATINA
Member No.: 81.836



Pacat ...garda moare dar nu se preda! Cu uniunea asta baietii, in scurt trimp din pasiunea nostra nu va ramine decit :Amintirea....Unde mai traim, noi senzatiile si bucuria de a conduce batrina noastra Ladita?!...... blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Mar 23 2007, 08:17 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



AAA Sper ca pana in iunie cand va fi intalnirea in Ardeal sa mai ramanem cativa si sa ne vedem aici in jud Mures.Am incredere ca unii baieti desi cred ca ar avea posibilitati nu renunta la Laditze pt ca tin la ele si inseamna ceva pt ei Salutare


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matei93575
post Mar 23 2007, 08:52 PM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 103
Joined: 28-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 93.568



:bandit: Eu am speranta ungurii sunt de ani buni in uniunea lui crac si tot au Laditze chiar daca au un bolid pe langa pt ca e pasiune.Pasiunea nu poate fii omorata daca e puternica.NO WAY


--------------------
VAZ 2101 & VAZ 21011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Georgian40398
post Mar 26 2007, 11:42 AM
Post #28


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 428
Joined: 14-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.391



Imi place ideea de a avea si o masina moderna (cu aer conditionat, airbag-uri) pe langa lada. Dar tb sa vad si daca imi permit 2 masini sad.gif

Teoretic stiu ca lada e mai ieftina de intretinut decat o masina straina, dar in cazul meu e de refacut motorul, banuiesc ca asta e singurul remediu pt fumul scos de tevusca aia... Am crezut un mecanic vechi ca faza cu tevusca se remediaza prin inlocuirea simeringurilor supape si branza... cica lasa, e bine ca in felul asta ai altfel de fum pe spate :bash: Si in final a iesit altceva, zgomot ca de tractoras aditional :minigun:
Daca mergea ca lumea era mai mare dragul o lada, altfel acum stau si analizez, cati bani m-ar costa diverse, daca nici asa nu rezolv ca lumea problemele, ce fac cu ITP-urile de acum inainte in caz ca se vor face doar pe bune. As avea nevoie de o analiza serioasa si exacta a masinii, sa stiu exact ce pot face.


--------------------
Cand ma gandesc cum era lada mea 2106 cand era in stare f. buna ... :( Dar oricum, nu am de unde sa stiu :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel88712
post Apr 2 2007, 12:38 PM
Post #29


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 140
Joined: 1-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 88.705



QUOTE(Popescu91011)
400 ml ulei la 7000 de km? blink.gif



oameni buni
eu schimb acum uleiul la samara mea din 90. am mers 9000 km, am pus 500 grame ulei, si nivelul este la mijloc intre minim si maxim (chestia e ca uleiul care lipseste mi-a curs pe la garnituri, pe la capac, pe la semeringul de la axul cu came, ca am cutia balta de ulei, si azi rezolv scurgerile) dau mana cu oricine, ca dupa ce ii fac asta, nu-mi consuma nici 200 grame la 9000 km :puke:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Apr 2 2007, 03:34 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



asa e, ai dreptate, un motor nou sau proaspat refacut nu trebuie sa consume decat fff putin ulei (consum zero este o aberatie la orice motor din lume:) :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post Apr 2 2007, 04:07 PM
Post #31


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



intr-adevar,horia are dreptate,orice motor consuma ulei(foarte putin),acel ulei se pierde prin vapori(pt ca si el ajunge la o temperatura destul de mare,si prin faptul ca este "ars" pe cilindri cand trece pistonul,dupa explorie,normal acest consum infim de ulei se vede decat la drumuri luingi(peste 1000km)


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Popescu91011
post Apr 2 2007, 09:20 PM
Post #32


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 28-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.004



Referitor la consumul de ulei, în lucrarea "Automobilul de la A la Z", coord. de acad. C. Aramă, apărută la Editura Militară, București, 1985, la p. 126-127 scrie:
"În timpul funcționării o parte din plinul de ulei al motorului se consumă. Consumul de ulei al motorului este urmarea pierderilor prin neetanșeități și arderii lui în cilindrii motorului. Pierderile pot avea loc pe la orice garnitură ce și-a pierdut calitatea de etanșare dintre spațiile în care există ulei (...) și exteriorul motorului. (...) Consumul de ulei prin ardere are două aspecte. În primul rând, pătrunderea periodică a unei anumite cantități de ulei la partea superioară a cămășii cilindrului este necesară pentru asigurarea prezenței lui între segmenții superiori, piston și cămașa cilindrului. (...) Prin urmare, consumul unei anumite cantități de ulei prin ardere, chiar la motorul în perfectă stare, nu este un defect, ci - din contra - rezultatul unei necesități de ungere. (...) Consumul de ulei se controlează prin observarea nivelului de ulei din baie cu ajutorul jojei. Pentru un motor în bună stare, el nu trebuie să depășească 1,0-1,1 litri la 1.000 km".
Natasha mea consumă cam 250-300 ml / 1.000 de km de ulei Elf Competition 10W-40. Pe baza consumului înregistrat de mine și citind și textul pe care l-am redat aici (fragmentar), am fost nițel uimit de performanțele altor motoare, performanțe pe care nu le contest, ci doar m-au mirat și nedumerit, așa cum am încercat să sugerez prin "emoticons"-ul atasat mesajului meu pe acest subiect.


--------------------
Lada 1200, iunie 1980
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian-RHA
post Oct 7 2010, 01:15 PM
Post #33


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 23-September 10
Member No.: 129.313



BUNA!
Referitor la pasiune, eu am cumparat o kia cerato pe motorina, super masina, in schimb am pastrat si lada. E adevarat o folosesc mai rar, dar de exemplu iarna e mana cereasca, o scuteste pe kia de la multe cazne. E super intretinuta, ii arde pana la ultimul bec (aseara i am reparat semnalizarea pe o aripa), nu papa ulei , si mi e f draga! OK recunosc cu kia cand am venit de la mare si erau 37 grade afara iar eu stateam la 23 era fain, dar nu trece o saptamana fara o tura cu lada!??!?! drive.gif
Asa ca se poate!

This post has been edited by adrian-RHA: Oct 7 2010, 01:16 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 09:04 PM