IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Kia Sportage 1997 probleme admisie aer

This topic is about Kia Sportage 1997 probleme admisie aer, the author, rares728, wrote about: Buna ziua, Problema mea este legata de functionarea proasta si neregulata a motorului; mai precis: - porneste greu, dupa 6,7 chei lungi - nu sta la re ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Kia Sportage 1997 probleme admisie aer
rares728
post Sep 8 2009, 11:30 AM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 9-October 07
From: Sibiu
Member No.: 115.022



Buna ziua,

Problema mea este legata de functionarea proasta si neregulata a motorului; mai precis:
- porneste greu, dupa 6,7 chei lungi
- nu sta la relanti, dupa care se tureaza uneori la 2500 rpm, alteori la 3300 rpm ...
- nu are putere si nu se poate accelera
- in sarcina moare motorul
- amestec foarte bogat
- detonatii-rateuri si in admisie si in evacuare (mai des)

Dupa ce am scos si curatat multe componente, am verificat vizual si daca lucreaza corect, impresia mea este ca piesa "X" din poza este de vina - un fel de robinet comandat, dar care nu inchide complet si nici nu deschide toata cursa posibila, plus ca reactioneaza foarte lent la accelerare, iar la accelerare brusca pâna sa apuce sa deschida, moare motorul.
Stiti cumva ce este si cum se remediaza problema ?

Multumesc.

Attached File(s)
Attached File  Detaliu.JPG ( 755.69K ) Number of downloads: 17
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ypyvw
post Jun 6 2011, 10:10 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 5-June 11
Member No.: 132.732



am si eu o kia sportage si nu porneste de loc cind pun testeru porneste si nu ii dau de cap
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccx_80
post Mar 9 2012, 10:28 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 9-March 12
Member No.: 137.469



QUOTE (rares728 @ Sep 8 2009, 09:30 AM) *
Buna ziua,

Problema mea este legata de functionarea proasta si neregulata a motorului; mai precis:
- porneste greu, dupa 6,7 chei lungi
- nu sta la relanti, dupa care se tureaza uneori la 2500 rpm, alteori la 3300 rpm ...
- nu are putere si nu se poate accelera
- in sarcina moare motorul
- amestec foarte bogat
- detonatii-rateuri si in admisie si in evacuare (mai des)

Dupa ce am scos si curatat multe componente, am verificat vizual si daca lucreaza corect, impresia mea este ca piesa "X" din poza este de vina - un fel de robinet comandat, dar care nu inchide complet si nici nu deschide toata cursa posibila, plus ca reactioneaza foarte lent la accelerare, iar la accelerare brusca pâna sa apuce sa deschida, moare motorul.
Stiti cumva ce este si cum se remediaza problema ?

Multumesc.


buna stiu ca atrecut foarte mult timp de cand e postul dar am exact aceeasi problema. Cum ai rezolvat-o?
va rog ajutati-ma
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 05:01 PM