IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

RCA 2010

This topic is about RCA 2010, the author, pmhoria, wrote about: RCA-ul ieftin e cu 2 taisuri: daca lovesti din greseala pe unul poti ajunge protagonistul unui proces de toata frumusetea daca pagubitului nu ii plate ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> RCA 2010, ce si cum...
pmhoria
post Jan 8 2010, 09:07 AM
Post #21


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



RCA-ul ieftin e cu 2 taisuri: daca lovesti din greseala pe unul poti ajunge protagonistul unui proces de toata frumusetea daca pagubitului nu ii plateste asiguratorul. Conosc deja cazuri si nu e fun deloc.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jan 8 2010, 09:50 AM
Post #22


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



QUOTE
Sau exista deja si se numeste intr-un anume fel dar nu-mi aduc aminte unsure.gif

Culpa comuna. In cazul in care nu se poate stabili de comun acord, politia saun asiguratorul poate stabili asta in baza reglementarilor, adica \regulamentu de circulatie si/sau ordinul CSA.
QUOTE
Ideea este ca asigurarea nu ar trebui ca in urma unei plati facute unei daune sa isi recupereze dauna 100% plus dobanda crescandu-ti gradul de risc pe anul viitor. Ori gradul de risc va creste dar nu va scadea tot asa de rapid. El iti ridica polita pe luna cu 80% si iti da dupa un an fara evenimente un 10%

O firma de asigurari nu-si va recupera niciodata paguba in totalitate, mai ales in anul urmator, de la acelasi asigurat. In cel mai rau caz pentru asigurat, se poate nmi ca ia un credit fara dobanda.
Rebel, daca ajungi sa primesti bonus de 10% dupa majorarea de 80%, acel bonus se va aplica la tariful valabil la reinnoirea politei, si nu la tariful platit pe ultima polita. Nu stiu daca am mai spus, dar asigurarile auto, cel putin in Romania, inca n-au ridicat nici-o firma. Singurul motiv pentru care se practica, este cross-selling-ul.



--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jan 8 2010, 11:01 AM
Post #23


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



FE, odata cu noile preturi din Gl (suntem zona cu riscul cel mai ridicat) ca sa poti vinde RCA trebuie sa-i faci un pachet de beneficii clientului; daca e batut in cap si insista sa isi cumpere produsele separat va descoperi ca, in afara satisfactiei unui RCA ieftin, pretul total va fi mai mare (nu vorbesc de despagubire, ci de banii dati pe polite).
Pentru client este bine pentru ca plateste (luat la total) mai putin. Pentru asigurator e bine pentru ca o persoana care constientizeaza nevoia acestor asigurari e un client care nu iti creste exponential rata daunei; in plus, procedand in felul acesta [exemplu teoretic:] incasari, sa zicem, de 1000 lei vor fi impartite pe 3 tipuri de riscuri: RCA, Casco, propriety in loc sa ai aceeasi mie de lei pe un sigur tip de risc (foarte ridicat cum e RCA-ul).

This post has been edited by klm: Jan 8 2010, 11:02 AM


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jan 8 2010, 11:10 AM
Post #24


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Ihm. Si noi tot x1,4 verymad.gif ... Pai...da, eu ce ziceam, in general...


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FAR EASTERN
post Jan 14 2010, 11:27 PM
Post #25


Tree Hugger
******

Group: Membri
Posts: 3.097
Joined: 30-January 08
From: Botosani, RO
Member No.: 116.228



Ei, uite acum au fost dati de gol, hotii!
QUOTE
[b]Cine castiga si cine pierde din RCA?

Cei mai castigati sunt soferii cu daune multe si scumpe si service-urile care umfla constant facturile pentru reparatii. La fiecare leu incasat, asiguratorii romani cheltuie in medie 1,49. In cazul unor firme locale de asigurari, situatia e si mai rea din cauza luptei pentru cota de piata. Cu alte cuvinte, unii asiguratori stabilesc inca pretul RCA pe baze comerciale si nu pe analize tehnice riguroase. Motivul este simplu: RCA reprezinta un vehicul bun pentru cresterea cotei de piata si aduce lichiditate pe termen scurt.

Cum arata piata RCA in Romania?

Exista cativa indicatori care, daca sunt asamblati corect, dau imaginea sumbra a segmentului de asigurari RCA. In Romania, frecventa de producere a daunelor este cea mai mare din Europa de Est, adica 11%, dublu fata de orice alta tara din regiune. De aceea, profitabilitatea pe aceasta linie de business este fie pe zero, fie pe minus si multe companii de asigurare finanteaza „afacerea RCA” din celelalte tipuri de asigurari practicate. Poate parea aberant, dar asa este, pentru ca altfel se pierd procente importante din cota de piata.

In plus, numarul masinilor asigurate, este unul dintre cele mai scazute din Uniunea Europeana - 85% din totalul vehiculelor aflate in circulatie. Un alt element extrem de important atunci cand vine vorba despre tariful RCA este pretul pieselor de schimb si al manoperei. Cifrele arata ca, in Romania, preturile pieselor de schimb in service sunt mai mari decat cele din Germania.
Mai mult, statisticile arata ca, cel putin in intervalul 2005-2008, incasarile anuale din vanzarile de polite RCA au crescut cu 87%, in conditiile in care daunele anuale datorate de asiguratori s-au triplat.

Astfel, pe segmentul asigurarilor non-viata, pierderile tehnice nete agregate, la nivelul intregii piete, s-au multiplicat de la un an la altul.

Daca in 2005, piata asigurarilor generale incheia cu o pierdere de 15 milioane euro, in 2008 aceasta a marcat un minus de 181 milioane euro.

Estimarile indica faptul ca rezultatele operationale si financiare la nivel agregat nu sunt mai bune nici in 2009. Numai din asigurarea RCA se estimeaza ca societatile au inregistrat, anul trecut, pierderi situate la un nivel de 150-200 milioane de euro.

Cum stau lucrurile in UE?

In 2007, acoperirea raspunderii asumate de asiguratorii din Romania a fost extinsa si la spatiul statelor membre UE. Practic, pentru soferii care se deplaseaza in acest spatiu, se aplica legislatia din tarile respective. Si aproape toate statele Uniunii au raspunderi mai mari decat cele valabile in Romania. Exista tari in care raspunderea asiguratorului este, practic, nelimitata.

Aplicarea legislatiei locale inseamna si aplicarea jurisprudentei din fiecare stat in parte. De regula, in aceste tari valoarea indemnizatiilor platite pentru vatamari corporale este foarte mare. Mai mult decat atat, dauna medie in tarile occidentale, de exemplu, se situeaza in intervalul 3.000-5.000 de euro.

Care sunt limitele de raspundere?

In intervalul 2008-2011, limitele raspunderii minime asumate de companiile de asigurari, aliniate cu Directivele Europene, vor creste de cinci ori pentru pagube materiale si de 4,5 ori pentru vatamari corporale.

In 2010, raspunerea asumata de asiguratori a ajuns la 500.000 euro pentru daune materiale si la 2,5 milioane euro pentru vatamari corporale. Pentru 2011, aceste limite vor creste la 750.000 euro, respectiv la 3,5 milioane euro.

Dauna medie pe RCA se situeaza, in Romania, la un nivel aproximativ de 1.000 euro, in cazul persoanelor fizice, si la unul de 1.200-1.300 euro, in cazul persoanelor juridice. In tarile UE, dauna medie se situeaza la 3.300 euro. In Finlanda, de exemplu, dauna medie RCA este de aproximativ 5.000 euro, in Italia - 4.000 euro, in Franta si Belgia - in jur de 3.500 euro. De altfel, tarile care coboara nivelul daunei medii sunt, in principal, Romania si statele din ECE. Aici, dauna medie este mai scazuta, dar oricum mult peste ceea ce arata statisticile romanesti. Iar tendinta este, in aceste tari, de apropiere de valorile inregistrate in statele occidentale. Unul dintre motivele acestor diferente se refera la valoarea indemnizatiilor platite pentru vatamari corporale si daune morale, care in tarile occidentale reprezinta jumatate, sau chiar mai mult in unele state, din valoarea despagubirilor platite de asiguratori in contul politelor RCA.

Spre comparatie, in Romania, proportia intre daune materiale si indemnizatii pentru vatamari corporale era, in 2008, de 1 la 24. Adica, din 100 lei platiti de asiguratori ca despagubiri, 96 de lei reprezentau despagubiri pentru daune materiale si doar 4 lei - indemnizatii pentru vatamari/daune morale. Companiile de asigurari au anuntat insa ca, in cursul anului 2009, indemnizatiile pentru vatamari au crescut substantial in 2009, fenomen care va continua si in urmatorii ani.

Care sunt costurile cu daunele?

Asiguratorii spun ca si-au perfectionat continuu procedurile de despagubire, pentru a controla, pe cat posibil, costurile cu daunele si administrarea acestora. Astfel au aparut, de exemplu, sistemele de evaluare a daunelor furnizate de firme cu activitate la nivel global sau european, cum sunt Audatex, DAT si Eurotax, care ofera baze de date ce stabilesc unitar timpii de manopera pentru diferitele tipuri de autovehicule, dar si informatii cu privire la costurile pieselor la furnizori europeni recunoscuti.

Companiile de asigurari au creat parteneriate cu service-uri si cu furnizori de piese auto, iar ca urmare a acestora exista astazi intelegeri privind decontarea directa (cu service-urile pentru costul manoperei, respectiv cu furnizorii de piese pentru reperele auto). Acest lucru are cateva efecte importante - pe de o parte clientul nu mai este nevoit sa intervina in acest proces, iar asiguratorii au un control mai bun asupra costurilor si calitatii pieselor auto.

In plus, inclusiv pentru service-uri exista implicatii pozitive asupra cashflow-ului, pentru ca nu mai sunt nevoite sa plateasca piesele de schimb din surse proprii.

QUOTE
- 0,70 lei despagubiri platite - 0,20 lei rezerve aferente daunelor avizate
- 0,25 lei rezerve aferente daunelor neavizate inca
- 0,34 lei cheltuieli de contractare si administrare
Total cheltuieli: 1,49 lei la 1,00 lei venituri Cheltuieli la un leu prima subscrisa.Sursa: datele furnizate de companiile din piata


QUOTE
- cheltuieli de achizitie 15,0%
- comisioane de suprastructura & bonusuri 5,0%
-cheltuieli administrative (tiparituri, vignete, marketing) 9,5%
-cheltuieli cu lichidarea daunelor 1,4%
-contributii fondul de garantare 0,8%
- taxa CSA 0,3%
-taxa functionare CEDAM 1,0% -Fondul de Protectie al Victimelor Strazii: 0,3%
- fond comun Carte verde + alte contributii 0,7%
[/b]


--------------------
prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008
QUOTE (f1anatic @ Oct 16 2006, 10:16 PM) *
Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ...

<< Drive safely! Girls preffer you in one piece!>>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 18 2010, 08:37 PM
Post #26


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Hai sa vedem daca cineva cu cunostinte solide in asugurari , ma poagte ajuta cu urmatorea problema:
Azi am avut o tamponare usoara cu-n "baietas" cu o masina cu nr. de Anglia. (vina lui). Am mers la politie unde a prezentat o polita de asigurare pe alta masina si -a zis ca e transferata dupa masina aia pe masina cu care a facut accidentul dar nu are inca hartia la mana. Politistii i-au ridicat placutele de inmatriculare pana la proba contrarie. Toate bune si frumoase dar cu mine cum ramane? In cazul in care politia este valabila pana la urma ce fac si-n cazul in care nu este valabila ce fac?


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Legionaru'
post Jun 18 2010, 08:54 PM
Post #27


Alergator de viteza
******

Group: Membri
Posts: 3.371
Joined: 19-September 05
From: Craiova
Member No.: 56.143



Casco ai?
Daca da, da-i inainte!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 18 2010, 09:01 PM
Post #28


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



QUOTE (Legionaru' @ Jun 18 2010, 09:54 PM) *
Casco ai?
Daca da, da-i inainte!


N-am ! sad.gif Sa inteleg ca o sa cam platesc tot, nu? verymad.gif


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
getodac
post Jun 18 2010, 09:41 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.029
Joined: 2-December 08
From: Ramnicu Valcea
Member No.: 118.674



Incearca sa te intelegi cu "baietasul", cere-i pretul corect +10% ca sa ai de unde sa scazi in caz ca i se pare suma prea mare.
In Constanta cred ca au ajuns masinile cu numere de Bulgaria sa fie cam 25%, cazuri de genul asta se intampla des si majoritatea asa rezolva tamponarile usoare.
Succes


--------------------
G4 - simplu si eficient.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jun 18 2010, 10:19 PM
Post #30


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(Baby Blues @ Jun 18 2010, 09:37 PM) *
Azi am avut o tamponare usoara cu-n "baietas" cu o masina cu nr. de Anglia. (vina lui). Am mers la politie unde a prezentat o polita de asigurare pe alta masina si -a zis ca e transferata dupa masina aia pe masina cu care a facut accidentul dar nu are inca hartia la mana.

Asigurarile auto din UK sunt destul de diferite de ale noastre; la ei de fapt contractul de asigurare este facut pe persoana (in baza echivalenta Cedam verifica istoricul dupa CNP-ul soferului) ceea ce ma face sa cred ca nu te-a mintit cu nimic; cam atat stiu eu despre sistemul lor de asigurari (chiar saptamana trecuta, un cetatean roman stabilit in UK, strangea declaratii cu istoricul daunelor de la toate firmele de asigurari ce opereaza in Romania pentru a il ajuta in stabilirea corecta a malusului, deci se lucreaza putin mai complex decat la noi).
Sper ca ai toate datele persoanei.
In primul rand ar trebui sa vedeti la ce suma se situeaza dauna si poate ca vinovatul va fi de acord sa o achite dat fiind faptul ca in UK malusul creste exponential dupa o dauna, daca nu va intelegeti, cel mai bun lucru pe care il poti face e sa contactezi BAAR, sa afli corespondentul acestuia in Romania si sa vezi in ce conditii poti deschide dosarul de dauna pe cartea lui verde.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 19 2010, 08:56 AM
Post #31


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Nu cred ca pot sa ma inteleg cu el deoarece masina lui costa cam cat reparatia. biggrin.gif Oricum nu cred ca are de unde sa-mi dea banii deoarece n-avea nici pe cartela telefonica iar ocupatia lui prin Anglia nu era in niciun caz munca. Luni o sa iau legatura cu BAAR sa vad cum ma pot ajuta iar daca nu, o sa depun o cerere la FPVS http://www.fpvs.ro/index.html sa vedem ce se poate rezolva caci nu ma costa nimic. Le atasez un deviz, procesul verbal al politiei si autorizatia de reparatie. De asemenea trebuie sa iau legatura si cu Omniasig care se ocupa de daunele facute de masinile asigurate in Anglia (din cate am inteles de pe site-ul FPVS).


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 19 2010, 10:36 PM
Post #32


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



S-a rezolvat : Omul si-a dat seama ca problemele pot curge garla daca nu -si plateste dauna asa ca am fost la un sevice am facut un deviz "verbal" si omul a dat banii. Intre timp i- a venit pe mail si-o copie a asigurarii cu privire la care am un mare semn de intrebare - cum a plecat el din Anglia pana aici fara asigurare atat timp cat ea exista. In sfarsit problema a fost rezolvata asa ca el si-a primit placutele pentru ca politistii au vazut asigurarea iar eu despagubirea. Oricum aici vad o mare problema deoarece legislatia romanesca are mai multe probleme:

1. Nu exista posibilitatea ca politistii sa verifice in timp real valabilitatea asigurarii. Am sunat la B.A.A.R si acestia lucreaza doar de luni pana vineri intre orele 08.00- 16.00 daca nu ma insel .
2. Daca asigurarea era falsa smecherasul invoca faptul ca el s-a dus la adresa respectiva din Anglia si-a facut asigurarea dar nu este de vina ca a primit-o ca atare (falsa) si stai acum si-alerga dupa cai morti pe pereti (eu si politia).
3. Fondul de Protectie a Victimelor Strazii sI B.A.A.R ar trebui unite intr-un singur organism cu rol in informarea in timp real a institutiilor implicate in aplicarea legilor privind asigurarile, gestionarea daunelor pentru accidente cu auto fara asigurari sau neidentificate, gestionarea accidentelor cu auto asigurate dar a caror firma nu are corespondent in Romania, asistenta celor care au deschise dosare de daune la societati de asigurare si care considera ca le sunt incalcate drepturile, propuneri pentru imbunatatirea cadrului legislativ existent. Si daca e sa ma iau dupa ce s-a scris mai devreme in topic si crearea unor norme care reglementeze pe cat posibil, costurile cu daunele si administrarea acestora prin crearea unor sisteme de evaluare a daunelor, norme care sa aiba carater de lege si sa fie aplicate de toate service-urile agreate intr-un mod unitar.

Dar asta e alta poveste si atat timp cat in tara asta se fac comisii si comitete cat mai multe pentru orice problema va fi greu sa se realizeze.


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jun 21 2010, 01:37 PM
Post #33


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(Baby Blues @ Jun 19 2010, 10:36 PM) *
Si daca e sa ma iau dupa ce s-a scris mai devreme in topic si crearea unor norme care reglementeze pe cat posibil, costurile cu daunele si administrarea acestora prin crearea unor sisteme de evaluare a daunelor, norme care sa aiba carater de lege si sa fie aplicate de toate service-urile agreate intr-un mod unitar.

Dar asta e alta poveste si atat timp cat in tara asta se fac comisii si comitete cat mai multe pentru orice problema va fi greu sa se realizeze.

In momentul de fata exista un astfel de sistem (Audatex) cu care lucreaza o mare parte din asiguratori; nu are caracter de lege ci de opozabilitate in cazul in care service-ul factureaza mai mult decat prevad tarifele acestuia. Audatex s-a dovedit pana acum singura cale de mijloc convenabila atat pentru asiguratori cat si pentru service-uri.
Din pacate (pentru clienti) sunt cateva firme de asigurari (e usor de ghicit care dupa preturile practicate in special la RCA) cu "tarifele" lor de raparatii care rareori depasesc jumatate din valoarea reala a daunei.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 22 2010, 02:35 PM
Post #34


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



QUOTE (klm @ Jun 21 2010, 02:37 PM) *
QUOTE (Baby Blues @ Jun 19 2010, 10:36 PM) *
Si daca e sa ma iau dupa ce s-a scris mai devreme in topic si crearea unor norme care reglementeze pe cat posibil, costurile cu daunele si administrarea acestora prin crearea unor sisteme de evaluare a daunelor, norme care sa aiba carater de lege si sa fie aplicate de toate service-urile agreate intr-un mod unitar.

Dar asta e alta poveste si atat timp cat in tara asta se fac comisii si comitete cat mai multe pentru orice problema va fi greu sa se realizeze.

In momentul de fata exista un astfel de sistem (Audatex) cu care lucreaza o mare parte din asiguratori; nu are caracter de lege ci de opozabilitate in cazul in care service-ul factureaza mai mult decat prevad tarifele acestuia. Audatex s-a dovedit pana acum singura cale de mijloc convenabila atat pentru asiguratori cat si pentru service-uri.
Din pacate (pentru clienti) sunt cateva firme de asigurari (e usor de ghicit care dupa preturile practicate in special la RCA) cu "tarifele" lor de raparatii care rareori depasesc jumatate din valoarea reala a daunei.


Sa inteleg ca asta intra putin in contradictie cu ce-a scris FAR EASTERN in postul de mai jos. Probabil cum ai scris si tu se refera doar la " unii ".


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jun 22 2010, 07:53 PM
Post #35


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Nu stiu la care post sau la care aspecte ale spuselor mele te referi insa nu cred ca am contrazis in vreun fel ce a scris FE deoarece lucram pentru aceeasi companie si cunoastem foarte bine modul in care opereaza piata de asigurari si de servicii conexe smile.gif!


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Jun 23 2010, 05:03 PM
Post #36


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Ma refeream la faptul ca de obicei asiguratorii sunt inselati prin costuri mai mari "bagate" de catre service-uri (fapt postat de Far Eastern) in "contradictie" cu acei asiguratori care nu accepta decat jumatate din costul real al reparatiei (fapt enuntat de tine) . Eu am conchis ca cele doua posturi se refera doar la unii si ambele posturi sunt adevarate. biggrin.gif


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Jun 24 2010, 03:33 PM
Post #37


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



RCA nu e Casco!


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
thomasbelle
post Nov 30 2017, 11:52 AM
Post #38


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 31-October 17
Member No.: 150.098



Toată lumea vrea o mașină. Toată lumea vrea să fie cool. Dar mașina nu este foarte ieftină. Masina plus asigurare plus impozite. Asta costa foarte mult. Înainte de a cumpăra o mașină, verificați dacă banii se potrivesc pentru tot și nu trebuie să acceptați credit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 02:35 AM