se poate?!.. |
This topic is about se poate?!.., the author, ghost1, wrote about: Am si eu o curiozitate,dar sunt aproape sigur ca nu se poate.In fine sa incepem cu inceputul /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" bord ... To read more just scroll down
se poate?!.. |
Jul 4 2014, 03:41 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 15-December 13 Member No.: 142.900 |
-Am cumparat si eu un dvd auto cu navigatie de pe net,dvd-ul merge perfect,nu are absolut nici o problema DOAR ca nu e gandit la un aspect din fabrica.Nu are ventilator activ pe spate unde e radiator de aluminiu sa disipe caldura,si cand merge cam 30 min se incinge in bord si se mai blocheaza cateodata. Curiozitatea mea ar fi urmatoarea: -as putea prin vreo metoda sa-i adaptez eu un coler activ pe spate si sa-l leg la bateria auto dar sa fac in asa fel incat colerul sa porneasca doar cand pornesc aparatul,sau macar cand pun contact masinii?Ca asa nu fac nimic daca il leg direct la baterie,ca merge incontinuu si-mi descarca bateria:)) Se poate realiza asta ce-mi doresc sau bat campii?..... Va multumesc, |
|
|
Jul 4 2014, 05:06 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
Dpdv electric ... evident ca se poate lega in "asa fel incat colerul sa porneasca doar cand porneste aparatul" ... il legi la plusul "prin contact" care alimenteaza acel "dvd auto cu navigatie".
Dpdv mecanic ... nici asta n-ar trebui sa fie exagerat de complicat ... da' fara o poza cu acel radiator e mai greu sa ne spunem parerea ... |
|
|
Jul 4 2014, 08:51 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 15-December 13 Member No.: 142.900 |
Dpdv electric ... evident ca se poate lega in "asa fel incat colerul sa porneasca doar cand porneste aparatul" ... il legi la plusul "prin contact" care alimenteaza acel "dvd auto cu navigatie". Dpdv mecanic ... nici asta n-ar trebui sa fie exagerat de complicat ... da' fara o poza cu acel radiator e mai greu sa ne spunem parerea ... o sa atasez si niste poze cu el This post has been edited by ghost1: Jul 4 2014, 08:54 PM
Attached File(s)
|
|
|
Sep 16 2014, 05:50 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 16-September 14 From: Bucuresti Member No.: 144.895 |
Pentru a determina ce fir este de ACC trebuie sa ai la indemana un multimetru dat pe 20V continuu si pui electrodul de minus la caroserie iar cu cel de plus iei la puricat fiecare fir pana dai de un 12V(cu contactul pus). Dupa identificarea firului de 12V iei contactul si vezi daca a disparut si voltajul. Daca a disparut ai gasit firul , daca nu a disparut continui cautarea. autoimprove |
|
|
Sep 16 2014, 06:07 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
mufa iso a masinii ai si fir ACC iei la puricat fiecare fir pana dai de un 12V(cu contactul pus). Daca ai "mufa iso" ce rost are sa "iei la puricat fiecare fir" cind poti sa te uiti pe o schema si vezi exact care este acel fir Acc ? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th April 2024 - 12:50 PM |