PDA-uri |
This topic is about PDA-uri, the author, Kun95299, wrote about: radu67277, ai dreptate. Eram si eu :inlove: si nu m-am uitat prea bine /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" ... To read more just scroll down
PDA-uri |
Feb 6 2007, 12:53 PM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
-------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
Feb 6 2007, 01:29 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
cateva impresii pt cine intereseaza:
1. Am luat un card SD 1G corsair de 133x. l-am dus inapoi deoarece era busit. 2. Modulul de GPS se conecteaza acceptabil, dar odata conectat merge bine. si acum si lucruri bune: 1. Am folosit 2 receptoare pe BT, si conexiunea e mult mai rapida, iar semnalul mult mai puternic 2. Rezolutia de 640 da un alt sens conceptului de PDA. 3. FSC recorder e ff util in anumite cazuri 4. In comparatie cu celelalte PDA-uri pe care le-am vazut e o bijuterie: design si ergonomie. 5. Pt MIO Map, procesorul de 624 se simte. (rutare mult mai rapida decat la 400, rerutare aproape realtime - Marcel saracu nu apuca sa termine "recalculare traseu" - prima data m-am speriat cand marcel asta nu ma slabit un minut cu "reca reca reca reca") una peste alta, l-as mai cumpara odata... -------------------- |
|
|
Feb 8 2007, 12:53 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Caut si eu un PDA cu navigatie si nu stiu exact care e cel mai rentabil din punct de vedere al raportului pret/calitate. Daca cunosteti va rog un pic de ajutor. Ma intereseaza sa fie cu harta Romaniei la nivel de strada si numar.
|
|
|
Feb 8 2007, 03:09 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Feb 16 2007, 09:40 AM
Post
#25
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
-------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
Feb 16 2007, 10:54 AM
Post
#26
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
Eu folosesc MIO. In general sunt multumit.
recunosc totusi ca numarul de la strada pe care stau nu il recunoaste. insa de multe ori e deajuns si numai strada... -------------------- |
|
|
Feb 19 2007, 10:13 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 688 Joined: 1-December 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 62.481 |
E o buba generala la Igo cu numerele . Dar de multe ori numerele de strada se mai schimba si softul nu are de unde sa stie asta. Oricum de cele mai multe ori strada si un numar orientativ sunt de ajuns.
Ce ma deranjeaza pe mine cu adevarat la Igo e lipsa de POI presetate. Eu am pierdut mult timp sa bag manual POI conform adreselor luate de pe net. -------------------- _/_ C4 2006 _/_ VTR 1.6i 110cp |
|
|
Feb 19 2007, 04:31 PM
Post
#28
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Pe mine ma mai deranjeaza si lipsaunei functii de 'inregistrare traseu parcurs' astfel incat sa poti reface in sens invers sau sa poti da altcuiva sa faca acelasi drum cu tine (mai ales cand nu esti pe sosea)
-------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Feb 26 2007, 03:09 PM
Post
#29
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 22-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.458 |
Depinde de preferinte, de buget mai ales, de ce anume vrei sa faca acel aparat si cite nevoi si pretentii ai de la el etc), deci alegerea ramine exclusiv la latitudinea ta in cele din urma. Oricum ar fi si orice ai alege, sa-l stapinesti sanatos, multi si buni km cu el si sa ne spui si noua impresii.
La vremea cind am deschis topicul, pe piata noastra, in Ro, erau A632N si A636N. Ma hotarisem la A636N. Si incepusem sa string banii. Insa tocmai am vazut ca a aparut si A639N (care are 1GB ROM fata de cei 128 MB ai lui A636N)... Acum singur iar depinde... daca diferenta de aproape un milion si jumatate dintre A636N si A639N merita, pentru unii, in comparatie cu A636N+pretul unui SD de 1GB... @skywalker => nu vreau sa influentez (eu am deschis acest topic, avind aceeasi dilema; si multumesc cu aceasta ocazie inca o data tuturor) DAR SI EU RECOMAND TOT ASUS63x series. |
|
|
Feb 27 2007, 12:25 AM
Post
#30
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 26-February 07 From: Oradea (Bihor) Member No.: 100.392 |
Ma bag si eu in seama , eu am de vanzare PDA`uri MIO P350 , noi noute cu garantie cu soft tot tot . MioMap pare sa fie ceva mai complex decat IGO , deoarece MioMap are si unele parcari , benzinarii si chestii dinastea , + ca MIOMAP il poti invata parcari , benzinarii , muzee si multe altele + ca are camere de supraveghere de pe autostrazile de dincolo.
Cine are nevoie contact me pe privat si va pot da orice fel de detalii. |
|
|
Feb 27 2007, 08:29 AM
Post
#31
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
MioMap si I-Go folosesc aceleasi harti si ca sa nu derutam pe cei care vor sa cumpere asa ceva, un Mio P350 costa 840 RON in magazin, nou nout, garantie 1 an.
-------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
Mar 14 2007, 01:57 AM
Post
#32
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 14-March 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 101.614 |
|
|
|
Mar 14 2007, 08:48 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
@pedro101621
iti poti trece daca vrei o adresa de forum la profil,la site web.Acolo nu se considera publicitate,aici pe forum,da ! Ai o zi sa stergi adresa de pe forum,daca nu,o facem noi ! Multumesc de intelegere ! -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Mar 14 2007, 11:40 PM
Post
#34
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 9-April 06 From: Galati (Galati) Member No.: 73.308 |
QUOTE(Kun95299) - IGO Romania...recunosc...ii spart, dar am de gand sa iau licenta
. Am ocazia sa iau de la cineva IGO spart,nu merge bine,de vrei sa iei licenta? |
|
|
Jul 17 2007, 10:26 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Eu folosesc un Mio A701 care are integrat un receptor GPS SiRFstarIII cu 20 de canale iar ca soft IGO versiunea "spart".
Si device-ul si softul mi s-au parut ok, IGO foloseste GAPI pentru interfete si se misca bine, TomTom l-am folosit acum cativa ani pe alt device si se bloca din cand in cand in schimb era ceva mai precis si mai rapid. PNA-urile nu sunt cu nimic mai performante decat PDA-urile, cele mai multe sunt mai reduse ca performante, utilizeaza decat core-ul de Windows CE, ceea ce le face inutilizabile pentru alt gen de aplicatii, OS-ul nu prea se poate updata si in general am observat ca folosesc windows ce.net 4.2 destul de vechi daca luam in considerare ca au aparut device-uri cu windows mobile 6.0 la care s-a rezolvat o serie de buguri. Vedeti ca pe pocketgear, handango sunt o groaza de aplicatii pentru windows mobile. PS Incercati asta http://www.google.com/gmm/index.html?utm_s...tm_campaign=gmm -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Nov 19 2007, 09:41 AM
Post
#36
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Dupa lupte seculare (care au durat vre-o 2 zile) in care am tot incercat sa gasesc metode de a monta PDA-ul in masina fara sa pun ventuze pe parbriz... am gasit o solutie simpla de a monta un PDA Asus A636 (si probabil si alte modele de PDA-uri) pe bord:
Ideea e simpla: 1. Se desprinde suportul de masina al PDA-ului de pe bratul cu ventuza... La Asus sistemul de prindere se face cu patru "cleme". 2. In locul clemelor se introduc 4 dibluri (chestiile alea de cauciuc care se baga in perete), partea in care ar intra suruburile se introduce in suportul PDA-ului astfel incat partile care ar intra in perete sa ramana in afara. 3. Se introduc diblurile (cu suport cu tot bineinteles) in gura de ventilatie a masinii. Rezultatul:
Attached File(s)
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 22 2007, 01:11 AM
Post
#37
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 13-October 07 Member No.: 115.082 |
Dupa lupte seculare (care au durat vre-o 2 zile) in care am tot incercat sa gasesc metode de a monta PDA-ul in masina fara sa pun ventuze pe parbriz... am gasit o solutie simpla de a monta un PDA Asus A636 (si probabil si alte modele de PDA-uri) pe bord: Ideea e simpla: 1. Se desprinde suportul de masina al PDA-ului de pe bratul cu ventuza... La Asus sistemul de prindere se face cu patru "cleme". 2. In locul clemelor se introduc 4 dibluri (chestiile alea de cauciuc care se baga in perete), partea in care ar intra suruburile se introduce in suportul PDA-ului astfel incat partile care ar intra in perete sa ramana in afara. 3. Se introduc diblurile (cu suport cu tot bineinteles) in gura de ventilatie a masinii. Rezultatul: Scuze dar de ce te deranjeaza suportul cu ventuza ? Eu il utilizez de 2 ani si nu am de ce ma plange... |
|
|
Nov 22 2007, 08:34 AM
Post
#38
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Nu imi place cum arata... nu se integreaza in aspectul interiorului... din cauza asta nici nu il tineam montat pe parbriz doar cand ma duceam la un drum mai lung sau ma duceam pe o strada necunoscuta. Montat in felul asta e mai aproape de "stock looking", acum incerc sa fac si o alta chestie sa ascund si firul acela de telefon.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 25 2007, 02:36 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.326 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.001 |
Nu imi place cum arata... nu se integreaza in aspectul interiorului... din cauza asta nici nu il tineam montat pe parbriz doar cand ma duceam la un drum mai lung sau ma duceam pe o strada necunoscuta. Montat in felul asta e mai aproape de "stock looking", acum incerc sa fac si o alta chestie sa ascund si firul acela de telefon. Fuck, am postat aiurea. So, subscriu parerii lui Halba! Nu-mi place ideea de sugaci pe parbriz. Nu da bine si, chiar daca place altora, mie nu! Am gasit un kit montabil pe grila de aerisire, alimentarea vine din bricheta, fara sa ma incurce si sint fericit de vreo 2 ani! Am avut nevoie de o bucatia de plastic moale, din cele care se pun in partea de jos a laptopurilor, pentru ca batea in plasticul de pe bord, pe drum prost. Nu am nici o idee cum as putea sa scap si de alimentare, fara sa desfac bordul. Dar caut in continuare. This post has been edited by drabisan: Nov 25 2007, 02:39 PM
Attached File(s)
-------------------- I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai' |
|
|
Feb 4 2008, 06:47 PM
Post
#40
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
ma intereseaza si pe mine sa cumpar un gps si un detector de radar.
problema este ce fac cu alimentarea, pt ca vad ca ati alimentat gps-ul din bricheta. de unde mai alimentez si detectorul??? This post has been edited by AZAZEL: Feb 4 2008, 06:48 PM -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 07:48 PM |