IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Impreza Diesel

This topic is about Impreza Diesel, the author, andrei5130, wrote about: Am luat Impreza disel pe Weeckend sa pot sa imi fac o idee mai buna despre ea si sa vad cat de bine se impaca sotia mea cu ea, am sa postez impresii d ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Impreza Diesel, postati ce vreti
andrei5130
post Mar 28 2009, 01:27 AM
Post #1


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Am luat Impreza disel pe Weeckend sa pot sa imi fac o idee mai buna despre ea si sa vad cat de bine se impaca sotia mea cu ea, am sa postez impresii de calatorie probabil luni ....

ieri am fost pana la buzau cu ea si prima impresie este ok

Suspensi ferme
Directie precisa
Cutie mult mai precisa de cat la Obk si mulyt mai elastica
Interior spartan (parerea mea)
Franele sunt ceva mai bune decat pe obkd este posibil sa fie si din cauza diferentei de greutate
consum extraurban 5.4 in conditii de test (accelerari si decelerari puternice)



pana data viitoare numai bine ...

This post has been edited by andrei5130: Mar 28 2009, 01:28 AM


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Mar 28 2009, 08:30 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Eu am condus timp de approximativ 30 de minute un Impreza cu un motor pe benzina care in urma caractezarii mele "foarte distractiv" s-a concluzionat ca este ce de 2.0l

Am avut cam aceleasi impresii ca si tine. Am incercat sa activez ABS-ul si cu greu am reusit. Am incercat sa activez orice alt element electronic al sigurantei active si nu am reusit. Am incercat sa fac masina sa supravireze si nu am reusit.

Am ajuns insa din greseala la 160kmh biggrin.gif era un drum necirculat.

Ce ar fi mult mai interesant sa ne povesteasca Andrei este cat de sportiva poate fi o Impreza Diesel. Cum se comporta la accelerari si daca poti lua o curba cu acceleratia la blana, eventual fara aderenta ideala biggrin.gif


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Mar 28 2009, 09:54 AM
Post #3


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Imprezza disel este singura pe care am conduso, nu este cea mai rapida masina dar se simte ADN-ul sportiv care il are sub capota
cutia in 6 trepte mie personal nu imi place foarte mult cand iti e lumea mai draga trebuie sa schimbi viteza (aici ma refer la primele 3 trepte) dupa e foarte ok masina trage ca nebuna in toate treptele chiar si de la 4000 de ture pana la 4800 te cam baga in scaun treapta 3 la 4500rmn atinge 140km/h celelalte nu am avut unde sa la probez

nu am avut unde sa vad cum se comporta la viteze mai mari de 150, pe drumu pana la buzau si inapoi, masina nu iti da senzaria de nesiguranta indiferent de viteza cu care mergi directia se intareste aproape instant la accelerari puternice si cum simte denivelari pe carosabil


abea luni am sa o testez pana atunci are un alt proprietar temporar care va asigur ca nu are sa testeze m aisna asa cum am vrea noi tongue.gif


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Mar 30 2009, 12:14 PM
Post #4


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



am revenit ...


Ma declar indragostit de masina...

tr1 55 km 4600 - 4700 rpm
rt2 85 km 4600 - 4700 rpm
tr3 140km 4600 - 4700 rpm
tr4 180km 4600 - 4700 rpm

restul de trepte nu am avut unde sa le probez avand in vedere ca nu am iesit pe autostrada

masina trage foarte bine in toate treptele
suspensia e pe masura
franele sunt performante

chiar si la viteze de peste 160 sentimentul de siguranta este pronuntat

am accelerat in curba de 90 de grade cu pedala la podea in teapta 2 si a 3-a masina nu se desprinde de sosea eu nu am reusit sa o fac sa ii fuga spatele nici chiar pe serpentine, e drept ca nu asta era scopul ...



This post has been edited by andrei5130: Mar 30 2009, 12:17 PM


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 31 2009, 07:26 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



In Nr.5, 27.03-9.04.2009 in revista AutoBild Romania in pag.60 apare un articol despre Subaru Impreza Diesel.
Citat "lucruri mai putin bune de remarcat": ..."Puterea maxima a motorului este la 3600 rpm, care este o valoare destul de joasa chiar si pentru un propulsor diesel. Acest lucru nu este o problema in sine, dar peste 4000 rpm motorul deja nu mai poate oferi prea multe. In unele viraje acest lucru este deranjant, pentru ca, desi exista aderenta din plin, motorul ajunge sa se plafoneze prea repede. In intervalul dintre 2500 si 3800 rpm, motorul da totul si probabil sunt putine masini de puteri echivalente care ii fac fata"...In rest apar lucruri bune, ca si ultima propozitie citata.
Astept comentarii pe marginea articolului citat, inclusiv de la proprietarii SOD.

P.S. mie personal nu-mi place exteriorul la Impreza, mai ales blocurile optice si grila fata nu le gasesc potrivite ca design. Tehnica inglobata si interioul la 2.0D Sport in schimb imi plac.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Mar 31 2009, 07:49 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478




Andrei: interesante performantele motorului la acele turatii. daca intr-a IV-a ai ajuns la 180 km/h nici nu creau sa ma gandesc la cat ajungeai intr-a V-a ninja.gif
Nu am mers cu Impreza, doar m-am urcat in ea. Mi-a placut. Bordul mi se pare cam simplist insa ergonomia mi s-a parut ok. In spate la concurenta este mai mult loc. cel mai mare regret al meu e ca usile au rame.

Pista: lucrul asta nu l-am mai auzit. Sunt curios daca si la alte modele Subaru e la fel.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 31 2009, 08:42 AM
Post #7


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



@Pista
Astia de la Autobild sunt atat de gretosi incat nu merita sa comentam ce scriu ei. Probabil ca tu, ca un filogerman ce esti, insisti sa o cumperi, la fel cum eu ma incapatanez sa cumpar Quattroruote, desi mi-am dat semama de mult ca numai obiectivi nu sunt. Anul asta nu au mai scos-o, asa ca am un motiv bun sa nu o mai cumpar si recunosc ca si eu am prin baie vreo 2 numere din Autobild teehee.gif .
In orice caz, si eu preferam "lupul in blana de oaie" asa cum spui tu sau "Accentul" asa cum spun eu. Actualul design este mai putin autist, mai in pas cu tendintele, mai digerabil de catre cei pentru care aspectul este pe primul loc.
Daca te astepti ca motorul sa traga la 4500rpm la fel ca la 3600rpm nu poti fi decat dezamagit insa motoarele nu se judeca asa. Cat mai trage la 4500rpm? Eu zic ca satisfacator, GLC zice ca inutil de putin. Pana la urma am convenit deja ca cresterea de viteza este direct proportionala cu cresterea de turatie. Iar de la 4000rpm la 4500 rpm dureaza destul de putin (pentru mine). Discutam aici, evident, de motor cald, motorina buna si drum drept.
Chiar si cine considera timpul petrecut intre 4000 si 4500rpm ca fiind plictisitor, se poate delecta cel putin cu sunetul motorului. thumbsup.gif

Si inca ceva: nu-ti cumperi Impreza uitandu-te la cat spatiu ai pe locurile din spate sau in portbagaj. Pentru asa ceva ai alternative mult mai bune la bani mai putini.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 31 2009, 08:52 AM
Post #8


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



chiar asa, sambata seara am mers 5 persoane (toti de >90 kg ) in logan teehee.gif

daca impreza avea un pret mai decent in echiparea 2,0 sport (fie ea diesel sau benzina) era printre favorite. Interiorul mi se pare si mie slabut, dar exteriorul imi place foarte tare (mai tare decat impreza anterioara) iar dpdv tehnic...nu prea aveam ce comenta.

Insa la aceeasi echipare era cu peste 4000 de euro mai scumpa decat honda. wacko.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Mar 31 2009, 09:17 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



CITAT(DRAGOS @ Mar 31 2009, 03:52 AM) *
Insa la aceeasi echipare era cu peste 4000 de euro mai scumpa decat honda. wacko.gif



peste 4000? blink.gif
In cazul asta ma intreb daca totusi se merita. O fi mai scump de construit un motor boxer si e masina buna, nimic de zis (nu ca Honda nu ar fi), dar diferenta de pret e totusi cam mare.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 31 2009, 09:19 AM
Post #10


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Nu neglijati principala diferenta: Impreza are Symmetrical AWD iar Civic nu.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 31 2009, 09:21 AM
Post #11


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



preturi aici

de cand m-am uitat eu au introdus si o echipare mai ieftina la diesel, care oricum ramane scump.

dar 2,0 R sport benzina este cu mai mult de 4000 de euro mai scumpa smile.gif

LE: la un moment dat eram foarte tentat sa iau legacy 2,0, la oferta (era cu vreo 1500 de euro ami scump decat civicul echivalent, ca dotari si motor) singura problema era ca la varsta mea as fi aratat ca si cum i-as fi furat masina lu' taicamiu...si nu-mi convenea biggrin.gif

This post has been edited by DRAGOS: Mar 31 2009, 09:23 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 31 2009, 09:30 AM
Post #12


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (DRAGOS @ Mar 31 2009, 09:21 AM) *
singura problema era ca la varsta mea as fi aratat ca si cum i-as fi furat masina lu' taicamiu...si nu-mi convenea biggrin.gif


laugh.gif nici chiar asa...cel mult ca o faceati posta..... laugh.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 31 2009, 09:31 AM
Post #13


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



post nou, ca a trecut perioada de editare:

HDI, da, ai mare dreptate. defapt de asta as fi renuntat la interiorul civicului pentru unul mia uratel (dupa parerea mea), dar care venea la pachet cu Symmetrical AWD. Daca diferenta era undeva pe la 1500-2000 de euro as fi cazut serios pe ganduri. Asa...subaru mi-a usurat alegerea, cand am vazut preturile m-am lecuit instant.

PS: norocu meu era ca taicamiu inca prefera frigiderele pe roti biggrin.gif

This post has been edited by DRAGOS: Mar 31 2009, 09:32 AM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 31 2009, 09:41 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



@laurentiu
Si eu aud prima oara ca motorul boxer diesel nu raspunde bine la turatii de peste 4000rpm. Ziaristii de la mai multe reviste auto au fost incantati de comportamentul asemanator cu un benzinar.
@hdi
Articolul respectiv e semnat de un roman de al nostru. Eu am citat numai ce mi s-a parut de comentat. In rest pe 2 pagini sunt aprecieri la adresa Impreza diesel.
Cat de filogerman sunt e discutabil tongue.gif , iar revistele le cumpar dupa ce am rasfoit un pic si contin articole despre Subaru sau altceva ce ma intereseaza. Eu am crezut ca in baie tii Playboy si nu Autobild teehee.gif .
Eu personal nu ma astept ca un diesel sa traga bine peste 4000rpm. In schimb intre 2000-4000rpm trebuie sa traga bine.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Mar 31 2009, 09:55 AM
Post #15


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Pista intradevar de pe la 3600 3800 motorul nu mai trage cu aceiasi intensitate dar e foarte mult peste medie sa nu uitam ca este vorba de un disel ale carui performante este mult peste alte motoare disel sa nu uitam ca motorul are numai 150 cp...

nu mi-a stat nici un pasat in fata sau sau mercedes sau scoda sau bmw EVIDENT cu moroare comparabile iar in curbe am pierdut pe toti din spate, credema ca nu sunt un mare pilot de curse, masina te ajuta foarte mult, pentru cei ce vor performante mai mari o masina stoc nu are cum sa le ofere ce cauta.


masina e conceputa pentru 2 persoane, e normal ca in spatele meu sa nu mai incapa nimeni in conditiile in care stau cu scaunu la maxim in spate nici in SOD nu sta nimeni comod la mine in spate (dar nu au curaj sa se planga, eu unu ii dau jos)

revenind la cutia in 6 trepte, de si nu imi place in mod deosebit sunt aproape convinas ca teapta 6 a aprut tocmai pentru a compensa aceasta asa zisa lipsa de vlaga, primele 4 rapoarte sunt la fel ca la obk d, Impreta la 160 cand o calci o ia din loc mai agresiv de cat obk d,

impreza este totusi mairapida cu numai 0,5 secunde de cat obk pentru oras este mana cereasca, credetima ca nu renunt la obk sa ma duc in concediu cu impreza


in final sunt tot indragostit de ea inca nu mi-a trecut euforia si cred ca e masina perfecta pentru soia mea...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 31 2009, 10:19 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(DRAGOS @ Mar 31 2009, 07:21 AM) *
dar 2,0 R sport benzina este cu mai mult de 4000 de euro mai scumpa smile.gif
LE: la un moment dat eram foarte tentat sa iau legacy 2,0, la oferta (era cu vreo 1500 de euro ami scump decat civicul echivalent, ca dotari si motor) singura problema era ca la varsta mea as fi aratat ca si cum i-as fi furat masina lu' taicamiu...si nu-mi convenea biggrin.gif

2.0R sport diesel e mai scump cu vreo 2.400 de euro si dupa mine merita AWD-ul si boxer dieselul.
Legacy 2.0D cred ca mai gasesti la oferta speciala, dar daca aspectul ti se pare prea conservativ si masina prea mare... confused.gif Macar ia pentru drive test ambele Subaru ca sa simti ce ai pierdut. thumbsup.gif . Think, feel, drive smile.gif .

@andrei
Abia astept si eu sa vina Impreza diesel la Subaru Odorhei ca sa incerc. thumbsup.gif
Anul trecut era o varianta de 2.0R Sport benzinar SH la pret bun, dar sotiei nu i-a placut exteriorul masinii. AWD-ul, scaunele incalzite, xenoanele, DR, volanul, bordul de pe OBK apreciaza si ea.
Asa am ajuns noi la Seria1 cu scaune incalzite, xenoane, senzori de parcare spate-fata, senzori de ploaie si lumina. Motorul de 120d cu rulaj mic de 56kkm in schimb a fost ales de mine.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 31 2009, 10:38 AM
Post #17


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



sa fiu sincer, imi dorec foarte foarte tare un motor pe benzina. daca era diferenta de 2400 euro intre 1,8 civic si 2,0 r impreza...atunci intr-adevar aveam o decizie greu de luat.



--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Mar 31 2009, 10:38 AM
Post #18


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (pista @ Mar 31 2009, 10:19 AM) *
@andrei
bordul de pe OBK apreciaza si ea.
Asa am ajuns noi la Seria1 cu scaune incalzite, xenoane, senzori de parcare spate-fata, senzori de ploaie si lumina. Motorul de 120d cu rulaj mic de 56kkm in schimb a fost ales de mine.



interioru seaman foarte mult cu cel de pe Forester, finisajele sunt mai spartane fata de obk, scaune incalzite are dar cu reglaj in 2 trepte, are toatre butoanele pe volan inclusiv cele audio, are bixenon cu spalatoare tip pop up, comparativ cu bmw s1 cred ca sta mai putin bine la capitolul accesorizare si finisaje, senzorii se pot pune.

cu seria 1 nu am mers dar m.ai facut curios...

hdi@ (sper sa nu incurc borcanele)
eu si citroen-ul nu avem nimic in comun (am facut test driv-ul), frmoasa, confortabila, dar nu mijto sa ma de pe spate ...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Apr 1 2009, 01:48 AM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Dieselul de la Impreza mi se pare o prostie, in conditiile in care masina nu este chiar atat de grea precum Outbackul (iar motorul pe benzina 2.0 nu consuma mult pentru tractiunea integrala) si in plus e prin definitie o masina clasica sport pe benzina. La portbagajul de 301 l (Yarisul meu are 272 l) si la garda la sol mica nici nu poti pretinde ca poti face mari concedii cu ea (ca sa ai nevoie de autonomie) sau un off-road prea pronuntat (ca sa ai nevoie de cuplu mare).
Iar daca sunt unii care argumenteaza ca un motor diesel cu filtru de particule e bun pentru aglomeratiile urbane, atunci...nu mai zic nimic.


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Apr 1 2009, 09:30 AM
Post #20


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Unora le place jazzul...altora (spre ex. mie) le plac motoarele diesel.
Oricum, Impreza benzina 2.0 nu cred ca are un consum sub 12% in oras. Motorul diesel consuma fix jumate. Mi se pare un argument suficient.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 03:21 AM