IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Suzuki Ignis Lovit

This topic is about Suzuki Ignis Lovit, the author, raduob, wrote about: Salutari tuturor si bine v-am gasit. Multe chestii interesante si folositoare pe acest forum despre suzuki. Povestea incepe cu dorinta de a lua un ign ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Suzuki Ignis Lovit, reparatie si probleme reparatie ignis
raduob
post Nov 21 2007, 05:09 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



Salutari tuturor si bine v-am gasit. Multe chestii interesante si folositoare pe acest forum despre suzuki. Povestea incepe cu dorinta de a lua un ignis si am gasit unul lovit pe aproape de mine (suceava) si de acum incepe marea distractie cu reparatia. As dori niste sfaturi referitoare la piese mai ieftine, distribuitori prompti. O sa revin si cu ceva poze cu masina lovita, poate chiar o sa tin si un mic jurnal cu inceputul si stadiul lucrarii. In principal ma intereseaza daca aveti idee unde ar fi mai ieftine elementele de caroserie. Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Nov 23 2007, 12:48 PM
Post #2


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



vad ca nu e nimeni pe aici care sa dea un raspuns .. intre timp am gasit www.japanparts.ro care mi s-au parut acceptabili. sa vedem ce iese.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Nov 24 2007, 01:09 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



pun niste poze poate impulsionez pe careva smile.gif
Attached File(s)
Attached File  10112007317.jpg ( 729.95K ) Number of downloads: 69
Attached File  10112007315.jpg ( 619K ) Number of downloads: 65
Attached File  20112007342.jpg ( 536.08K ) Number of downloads: 49
Attached File  20112007344.jpg ( 350.24K ) Number of downloads: 51
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin104552
post Nov 24 2007, 08:23 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 88
Joined: 22-April 07
From: Timisoara
Member No.: 104.545



Buna,
Am vazut pozele. In starea in care este, cred ca cei mai multi ar renunta sa mai investeasca in ea.
Toate discutiile despre Suzuki, mai ales Ignis, sint in genul 'cit de tare topaie, ce probleme are, cum se comporta'. E vorba de masini putin sau deloc 'lovite in aripa'. Si totusi avem probleme cu ele, pornind de la structura intacta. Mie teama ca, chiar gasind piesele convenabil(japonezele sint in general scumpe la piese), vei avea probleme dupa ce o sa o impachetezi la loc. Ma gindesc la unghiuri de fuga, balans, cum se va comporta la viteza s.a.
Iti recomand un link.
http://www.suzukimania.info/forum/galerie.php?car=rip
O data afectata structura, nu cred ca mai valoreaza prea mult.
Succes,
S.


--------------------
2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan96343
post Nov 25 2007, 01:02 AM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 123
Joined: 9-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.336



cam nasol lovita

incearca daca nu iei piesele de la reprezentanta sa o repari macar acolo. iti recomand repr iasi, au aparatura de ultima generatie insa sunt cam scumpisori.
stiu k aveau in curte si ei un ignis lovit dar mai mult cu partea fata

succes la reconditionare!


--------------------
ex opel vectra 1.6i
audi a4 avant, 1.9 TDI PD, 85 kw



intai a fost inventata masina. apoi nu avea cine sa o conduca si asa a fost inventat soferul. dar parca lipsea ceva si a fost inventata cotiera...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Nov 25 2007, 12:28 PM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



Salut si multumesc pt raspunsuri .. Masina e lovita in fata si in partea stanga aripa bagata in interior fara a fi lovite lonjeroanele. Nu sunt sarite airbagurile iar interiorul este intact in afara unui plastic din interior din portbagaj care acopera aripa interioara. Fata este deja indreptata urmeaza sa vina piesele cam intr-o saptamana. Deja e prea tarziu sa mai dau inapoi ... Singura problema ar fi puntea spate deplasata un pic spre dreapta cum te uiti din spate .. E un suport care tine bara de torsiune si ala e bagat in interior dar astia zic ca se indreapta fara probleme. Piesele la japanparts includ bara fata completa, capota motor, far stanga, aripa spate stanga, radiator apa, doua geamuri si sunt cam 4000 lei. De acu e prea tarziu sa mai dau inapoi pt ca deja am luat-o smile.gif) Sper sa iasa pana la urma. Daca nu o fac frumoasa si o vand smile.gif O duminica placuta

This post has been edited by raduob: Nov 25 2007, 12:57 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
en112736
post Nov 26 2007, 10:56 AM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 26-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.729



dupa cum se vede din poze, e intr-adevar sifonata...
dar, cel mai important lucru, fata nu e afectata atat de tare pe cat arata poza....
si nici spatele nu e zdravan indoit.....
cred ca majoritatea care ne uitam la poze suntem subiectivi din cauza impresiei artistice....
aripa stanga spate vine componenta intreaga, iar la partea din fata sunt niste fleacuri .....ca dovada ca nu a sarit nici airbagul....
eu zic ca daca are km putini, pana in 1000-1500 de euro se repara, si costurile merita....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Nov 26 2007, 12:27 PM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



Pai costurile estimate ar fi cam asa ... masina .. 79 de mil an 2005 inmatriculata in 05.2006, 9500 de km in bord dupa cum spune tipa dar in bordul masinii apar 25600 acu e posibil sa fi dat calculatorul o eroare de la lovitura (nici nu o facut cica inca revizia de 10k .. numai una de 5 k), piesele maxim 45 de mil noi originale (far stanga, capota motor, bara completa fata, aripa stanga spate, doua geamuri si un radiator de apa, cel de aer e lovit dar nu spart si il mai tin asa pana la anul zic eu) iar manopera cu vopsitul total in jur de 40 de mil. Dupa primele calcule as iesi sub 5000 de euro cu ea. La motor si restul nu sunt probleme, masina porneste. Sa speram ca nu mai intervine nimic in afara de centralizata pe care vreau sa o pun casetofon si boxe care si le-o luat proprietara. Fata este deja indreptata prin metoda clasica de tras cu funia traversele inapoi. De marti incep baietii sa lucreze la tablaraie. Daca nu iese spatele ma intrebam oare cum ar arata facuta ca o mica camioneta cu doua locuri in fata biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GST
post Nov 27 2007, 09:56 AM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 22-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.362



QUOTE(raduob @ Nov 26 2007, 12:27 PM) *
Pai costurile estimate ar fi cam asa ... masina .. 79 de mil an 2005 inmatriculata in 05.2006, 9500 de km in bord dupa cum spune tipa dar in bordul masinii apar 25600 acu e posibil sa fi dat calculatorul o eroare de la lovitura (nici nu o facut cica inca revizia de 10k .. numai una de 5 k), piesele maxim 45 de mil noi originale (far stanga, capota motor, bara completa fata, aripa stanga spate, doua geamuri si un radiator de apa, cel de aer e lovit dar nu spart si il mai tin asa pana la anul zic eu) iar manopera cu vopsitul total in jur de 40 de mil. Dupa primele calcule as iesi sub 5000 de euro cu ea. La motor si restul nu sunt probleme, masina porneste. Sa speram ca nu mai intervine nimic in afara de centralizata pe care vreau sa o pun casetofon si boxe care si le-o luat proprietara. Fata este deja indreptata prin metoda clasica de tras cu funia traversele inapoi. De marti incep baietii sa lucreze la tablaraie. Daca nu iese spatele ma intrebam oare cum ar arata facuta ca o mica camioneta cu doua locuri in fata biggrin.gif

Ignis pick-up smile.gif) multa bafta la reparatie, dar ai grija ca odata lovita o masina nu o mai faci la fel...eu am lovit ignisul in bot mai putin decat e al tau si toata distractia i-a costat pe baietii de la casco vre-o 3.000 eur... bine a mea e DDIS si am spart si intercooler, dar am indoit capete de lonjeroane si tot ce se vede in poza.... dupa reparatie cand ma uitam la ea parca nu pica bine bara, aripa pe ea...capota...
Nu au sarit airbagurile, nu aveam viteza cand s-a produs accidentul, eram pe frana pe mazga...~30 km/h.... ce m-a speriat pe mine e ca se deformeaza foarte tare....dar asta e un lucru bun ca absoarbe mai bine forta impactului...
Attached File(s)
Attached File  Image003.jpg ( 37.53K ) Number of downloads: 28
 


--------------------
1.3 DDIS 1.9 DDIS
si Opel Astra Classic 1.7 DTI alb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Nov 27 2007, 10:34 AM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



Mersi GST. La mine lonjeroanele nu sunt lovite masina o sarit un sant si fiind lovita din lateral pe fata, iar la motor nu are nimic in afara de radiatorul de apa si cel de clima .. cel de clima nu este spart chiar daca este lovit deci o sa ramana asa poate usor indreptat. Vad eu ce iese la urma. baietii m-au asigurat ca lonjeroanele sunt intacte .. problema fiind aripa pe spate care e destul de bine bagata inauntru si trebuie taiata cea veche trasa inapoi aripa interioara si abia dupa aia pusa cea noua .. Fata este deja indreptata. Sa vedem ce iese la spate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
en112736
post Nov 28 2007, 10:14 AM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 26-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.729



asteptam sa pui poze dupa ce termini reparatia.....sa vedem daca o iesit bine..... thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goad
post Nov 30 2007, 03:08 PM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 36
Joined: 14-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 108.342



[/quote]
Ignis pick-up smile.gif) multa bafta la reparatie, dar ai grija ca odata lovita o masina nu o mai faci la fel...eu am lovit ignisul in bot mai putin decat e al tau si toata distractia i-a costat pe baietii de la casco vre-o 3.000 eur... bine a mea e DDIS si am spart si intercooler, dar am indoit capete de lonjeroane si tot ce se vede in poza.... dupa reparatie cand ma uitam la ea parca nu pica bine bara, aripa pe ea...capota...
Nu au sarit airbagurile, nu aveam viteza cand s-a produs accidentul, eram pe frana pe mazga...~30 km/h.... ce m-a speriat pe mine e ca se deformeaza foarte tare....dar asta e un lucru bun ca absoarbe mai bine forta impactului...
[/quote]

Trebuie sa recunoastem ca piesele luate de la "reprezentanta" au preturi astronomice....cam de 3 ori mai mari . japanparts are preturi decente....


--------------------
Ignis 1.5GS AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Nov 30 2007, 06:57 PM
Post #13


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



Piese originale de 5000 lei luate de la japanparts. In alte parti ajung 7000-8000 aceleasi piese. Cam asta e diferenta. Foarte mare. Daca te vad baietii cu o masina mai ciudata un pic te ard de nu te vezi. Iar daca nu cauti dupa aia iti bagi gheara in gat. Datorita unor mici probleme cica reparatia incepe saptmana urm cand vin si piesele. Deocamdata sunt indreptate doar traversele. We placut .. pacat ca nu ma pot duce la ski cu ignisul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m_tm
post Dec 1 2007, 12:45 AM
Post #14


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 3-October 07
From: UNDEVA IN WEST
Member No.: 114.889



Salut,Mie sincer mi se pare cam mult pentru cum arata si mai ales ca nu mai se pune tabla cum trebuie pe ea.Depinde cum stai cu malaiul. Mai pune 2000 si iei un SH din Ungaria si nu te doare capul cu punte spate si mai stiu eu ce.Macar servisul are utilaje pt geometria autoturismului? Sincer eu nu as intra in joc. Oricum bafta si sa ne tii la curent cu reparatiile. E posibil sa apara si alte costuri ATENTIE!!!!!


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 DDIS GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Dec 3 2007, 09:34 AM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



pai un ignis din ungaria il iei cam cu 5000-6000 unul mai bunisor .. restul sa zicem cheltuieli inca vreo 500 de euro. Masina va are vreo 50-60k km nu stii ce-i cu ea, mai vin schimbate obligatoriu toate consumabilele, ulei filtre, antigel, placute, sa zicem ca o mai tin un pic si dupa aia te bagi in suspensii. Macar asta atat timp cat e facuta cu piese originale are garantie, in cartea de service are facuta revizia de 10 mii inainte cu doua saptamani de a fi lovita, deci nu-mi mai trebuie consumabilele. Deocamdata nu au venit piesele, care cica pe marti miercuri, ce e venit sunt un telescop(300 ron - se potrivesc de pe opel agila) spate si radiator de apa(484 ron), si antigelul de rigoare cu apa distilata. Au mai venit din Bucuresti doua randuri de faruri ambele cu suportii de plastic de care se prind pe caroserie rupti de la transport cica .. desi ei cred ca au fost rupti de la expeditor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post Dec 3 2007, 10:27 AM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



QUOTE(raduob @ Dec 3 2007, 09:34 AM) *
ce e venit sunt un telescop(300 ron - se potrivesc de pe opel agila)


sau Suzuki Wagon daca nu ma insel


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m_tm
post Dec 3 2007, 06:10 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 3-October 07
From: UNDEVA IN WEST
Member No.: 114.889



Salut, Imi place optimismul tau.Se pare k pana acum nu ai prea avut treaba cu sevice-urile din RO.Nu vreau sa te descurajez si sincer doresc sa fie suma preconizata si cea reala,facturata.Eu am renuntat sa mai merg cu masina in RO la service ,avand de ales (o ora pana la Szeged)si sigur nu sunt singurul care procedeaza asa.Sincer itzi doresc succes si sa o folosesti sanatos cat mai mult cu putintza.Sper sa ne spui shi noua la final la ce suma ai ajuns.Bafta!!!!!!!!!!!!


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 DDIS GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raduob
post Dec 4 2007, 09:50 AM
Post #18


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 20-November 07
Member No.: 115.532



Salut. Pai pana acum nu au reusit mare lucru sa fac la ea din cauza pieselor care ar trebui sa ajunga pe miercuri joi. Mi-o fac doi prieteni (care lucreaza la o mare firma si dupa program mai au si o chestie pe langa) deci costurile de service sunt ceva mai reduse. Faza e ca nu se apuca de ea pana nu vin toate piesele ca vor sa inceapa cu fata si sa se duca spre spate sa alinieze masina sau ceva de genul asta. Deocamdata e indreptata fata, i-am cumparat niste jante (se potrivesc cele de opel 4x100 - gaura din mijloc e cu 2 mm mai larga dar se centreaza in prezoane) si inca niste chestii enumerate mai sus. Sa vina saptamana sta piesele sa se apuce baietii de treaba. Sa vedem ce iese.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Dec 4 2007, 09:13 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Nu fixa janta doar in prezoane. E recomandat sa ii cumperi si inele de centrare,care vin pe butucul rotii,ca sa nu preia prezoanele toata greutatea rotii/masinii.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
linx
post Dec 4 2007, 10:39 PM
Post #20


sofer
***

Group: Membri
Posts: 50
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.944



QUOTE(Andrei Suzuki @ Dec 4 2007, 09:13 PM) *
Nu fixa janta doar in prezoane. E recomandat sa ii cumperi si inele de centrare,care vin pe butucul rotii,ca sa nu preia prezoanele toata greutatea rotii/masinii.

Inelele de centrare au rolul de a centra roata pt a se insuruba corect prezoanele si nu de a prelua eforturile. Prezoanele au acest rol (prin intermediul lor se sustine masina) si nu butucul rotii. Parerea mea, cum spune un clasic in viata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 09:21 AM