Suzuki Ignis Lovit, reparatie si probleme reparatie ignis |
This topic is about Suzuki Ignis Lovit, the author, raduob, wrote about: Salutari tuturor si bine v-am gasit. Multe chestii interesante si folositoare pe acest forum despre suzuki. Povestea incepe cu dorinta de a lua un ign ... To read more just scroll down
Suzuki Ignis Lovit, reparatie si probleme reparatie ignis |
Nov 21 2007, 05:09 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
|
|
|
Nov 23 2007, 12:48 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
vad ca nu e nimeni pe aici care sa dea un raspuns .. intre timp am gasit www.japanparts.ro care mi s-au parut acceptabili. sa vedem ce iese.
|
|
|
Nov 24 2007, 01:09 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
pun niste poze poate impulsionez pe careva
Attached File(s)
10112007317.jpg ( 729.95K )
Number of downloads: 69
10112007315.jpg ( 619K ) Number of downloads: 65 20112007342.jpg ( 536.08K ) Number of downloads: 49 20112007344.jpg ( 350.24K ) Number of downloads: 51 |
|
|
Nov 24 2007, 08:23 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 88 Joined: 22-April 07 From: Timisoara Member No.: 104.545 |
Am vazut pozele. In starea in care este, cred ca cei mai multi ar renunta sa mai investeasca in ea. Toate discutiile despre Suzuki, mai ales Ignis, sint in genul 'cit de tare topaie, ce probleme are, cum se comporta'. E vorba de masini putin sau deloc 'lovite in aripa'. Si totusi avem probleme cu ele, pornind de la structura intacta. Mie teama ca, chiar gasind piesele convenabil(japonezele sint in general scumpe la piese), vei avea probleme dupa ce o sa o impachetezi la loc. Ma gindesc la unghiuri de fuga, balans, cum se va comporta la viteza s.a. Iti recomand un link. http://www.suzukimania.info/forum/galerie.php?car=rip O data afectata structura, nu cred ca mai valoreaza prea mult. Succes, S. -------------------- 2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
|
|
|
Nov 25 2007, 01:02 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 123 Joined: 9-January 07 From: Iasi (Iasi) Member No.: 96.336 |
incearca daca nu iei piesele de la reprezentanta sa o repari macar acolo. iti recomand repr iasi, au aparatura de ultima generatie insa sunt cam scumpisori. stiu k aveau in curte si ei un ignis lovit dar mai mult cu partea fata succes la reconditionare! -------------------- ex opel vectra 1.6i
audi a4 avant, 1.9 TDI PD, 85 kw intai a fost inventata masina. apoi nu avea cine sa o conduca si asa a fost inventat soferul. dar parca lipsea ceva si a fost inventata cotiera... |
|
|
Nov 25 2007, 12:28 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
Salut si multumesc pt raspunsuri .. Masina e lovita in fata si in partea stanga aripa bagata in interior fara a fi lovite lonjeroanele. Nu sunt sarite airbagurile iar interiorul este intact in afara unui plastic din interior din portbagaj care acopera aripa interioara. Fata este deja indreptata urmeaza sa vina piesele cam intr-o saptamana. Deja e prea tarziu sa mai dau inapoi ... Singura problema ar fi puntea spate deplasata un pic spre dreapta cum te uiti din spate .. E un suport care tine bara de torsiune si ala e bagat in interior dar astia zic ca se indreapta fara probleme. Piesele la japanparts includ bara fata completa, capota motor, far stanga, aripa spate stanga, radiator apa, doua geamuri si sunt cam 4000 lei. De acu e prea tarziu sa mai dau inapoi pt ca deja am luat-o ) Sper sa iasa pana la urma. Daca nu o fac frumoasa si o vand O duminica placuta
This post has been edited by raduob: Nov 25 2007, 12:57 PM |
|
|
Nov 26 2007, 10:56 AM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.729 |
dupa cum se vede din poze, e intr-adevar sifonata...
dar, cel mai important lucru, fata nu e afectata atat de tare pe cat arata poza.... si nici spatele nu e zdravan indoit..... cred ca majoritatea care ne uitam la poze suntem subiectivi din cauza impresiei artistice.... aripa stanga spate vine componenta intreaga, iar la partea din fata sunt niste fleacuri .....ca dovada ca nu a sarit nici airbagul.... eu zic ca daca are km putini, pana in 1000-1500 de euro se repara, si costurile merita.... |
|
|
Nov 26 2007, 12:27 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
Pai costurile estimate ar fi cam asa ... masina .. 79 de mil an 2005 inmatriculata in 05.2006, 9500 de km in bord dupa cum spune tipa dar in bordul masinii apar 25600 acu e posibil sa fi dat calculatorul o eroare de la lovitura (nici nu o facut cica inca revizia de 10k .. numai una de 5 k), piesele maxim 45 de mil noi originale (far stanga, capota motor, bara completa fata, aripa stanga spate, doua geamuri si un radiator de apa, cel de aer e lovit dar nu spart si il mai tin asa pana la anul zic eu) iar manopera cu vopsitul total in jur de 40 de mil. Dupa primele calcule as iesi sub 5000 de euro cu ea. La motor si restul nu sunt probleme, masina porneste. Sa speram ca nu mai intervine nimic in afara de centralizata pe care vreau sa o pun casetofon si boxe care si le-o luat proprietara. Fata este deja indreptata prin metoda clasica de tras cu funia traversele inapoi. De marti incep baietii sa lucreze la tablaraie. Daca nu iese spatele ma intrebam oare cum ar arata facuta ca o mica camioneta cu doua locuri in fata
|
|
|
Nov 27 2007, 09:56 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Pai costurile estimate ar fi cam asa ... masina .. 79 de mil an 2005 inmatriculata in 05.2006, 9500 de km in bord dupa cum spune tipa dar in bordul masinii apar 25600 acu e posibil sa fi dat calculatorul o eroare de la lovitura (nici nu o facut cica inca revizia de 10k .. numai una de 5 k), piesele maxim 45 de mil noi originale (far stanga, capota motor, bara completa fata, aripa stanga spate, doua geamuri si un radiator de apa, cel de aer e lovit dar nu spart si il mai tin asa pana la anul zic eu) iar manopera cu vopsitul total in jur de 40 de mil. Dupa primele calcule as iesi sub 5000 de euro cu ea. La motor si restul nu sunt probleme, masina porneste. Sa speram ca nu mai intervine nimic in afara de centralizata pe care vreau sa o pun casetofon si boxe care si le-o luat proprietara. Fata este deja indreptata prin metoda clasica de tras cu funia traversele inapoi. De marti incep baietii sa lucreze la tablaraie. Daca nu iese spatele ma intrebam oare cum ar arata facuta ca o mica camioneta cu doua locuri in fata Ignis pick-up ) multa bafta la reparatie, dar ai grija ca odata lovita o masina nu o mai faci la fel...eu am lovit ignisul in bot mai putin decat e al tau si toata distractia i-a costat pe baietii de la casco vre-o 3.000 eur... bine a mea e DDIS si am spart si intercooler, dar am indoit capete de lonjeroane si tot ce se vede in poza.... dupa reparatie cand ma uitam la ea parca nu pica bine bara, aripa pe ea...capota... Nu au sarit airbagurile, nu aveam viteza cand s-a produs accidentul, eram pe frana pe mazga...~30 km/h.... ce m-a speriat pe mine e ca se deformeaza foarte tare....dar asta e un lucru bun ca absoarbe mai bine forta impactului...
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Nov 27 2007, 10:34 AM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
Mersi GST. La mine lonjeroanele nu sunt lovite masina o sarit un sant si fiind lovita din lateral pe fata, iar la motor nu are nimic in afara de radiatorul de apa si cel de clima .. cel de clima nu este spart chiar daca este lovit deci o sa ramana asa poate usor indreptat. Vad eu ce iese la urma. baietii m-au asigurat ca lonjeroanele sunt intacte .. problema fiind aripa pe spate care e destul de bine bagata inauntru si trebuie taiata cea veche trasa inapoi aripa interioara si abia dupa aia pusa cea noua .. Fata este deja indreptata. Sa vedem ce iese la spate.
|
|
|
Nov 28 2007, 10:14 AM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 26-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.729 |
asteptam sa pui poze dupa ce termini reparatia.....sa vedem daca o iesit bine.....
|
|
|
Nov 30 2007, 03:08 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.342 |
[/quote]
Ignis pick-up ) multa bafta la reparatie, dar ai grija ca odata lovita o masina nu o mai faci la fel...eu am lovit ignisul in bot mai putin decat e al tau si toata distractia i-a costat pe baietii de la casco vre-o 3.000 eur... bine a mea e DDIS si am spart si intercooler, dar am indoit capete de lonjeroane si tot ce se vede in poza.... dupa reparatie cand ma uitam la ea parca nu pica bine bara, aripa pe ea...capota... Nu au sarit airbagurile, nu aveam viteza cand s-a produs accidentul, eram pe frana pe mazga...~30 km/h.... ce m-a speriat pe mine e ca se deformeaza foarte tare....dar asta e un lucru bun ca absoarbe mai bine forta impactului... [/quote] Trebuie sa recunoastem ca piesele luate de la "reprezentanta" au preturi astronomice....cam de 3 ori mai mari . japanparts are preturi decente.... -------------------- Ignis 1.5GS AWD
|
|
|
Nov 30 2007, 06:57 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
Piese originale de 5000 lei luate de la japanparts. In alte parti ajung 7000-8000 aceleasi piese. Cam asta e diferenta. Foarte mare. Daca te vad baietii cu o masina mai ciudata un pic te ard de nu te vezi. Iar daca nu cauti dupa aia iti bagi gheara in gat. Datorita unor mici probleme cica reparatia incepe saptmana urm cand vin si piesele. Deocamdata sunt indreptate doar traversele. We placut .. pacat ca nu ma pot duce la ski cu ignisul.
|
|
|
Dec 1 2007, 12:45 AM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 3-October 07 From: UNDEVA IN WEST Member No.: 114.889 |
Salut,Mie sincer mi se pare cam mult pentru cum arata si mai ales ca nu mai se pune tabla cum trebuie pe ea.Depinde cum stai cu malaiul. Mai pune 2000 si iei un SH din Ungaria si nu te doare capul cu punte spate si mai stiu eu ce.Macar servisul are utilaje pt geometria autoturismului? Sincer eu nu as intra in joc. Oricum bafta si sa ne tii la curent cu reparatiile. E posibil sa apara si alte costuri ATENTIE!!!!!
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 DDIS GLX
|
|
|
Dec 3 2007, 09:34 AM
Post
#15
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
pai un ignis din ungaria il iei cam cu 5000-6000 unul mai bunisor .. restul sa zicem cheltuieli inca vreo 500 de euro. Masina va are vreo 50-60k km nu stii ce-i cu ea, mai vin schimbate obligatoriu toate consumabilele, ulei filtre, antigel, placute, sa zicem ca o mai tin un pic si dupa aia te bagi in suspensii. Macar asta atat timp cat e facuta cu piese originale are garantie, in cartea de service are facuta revizia de 10 mii inainte cu doua saptamani de a fi lovita, deci nu-mi mai trebuie consumabilele. Deocamdata nu au venit piesele, care cica pe marti miercuri, ce e venit sunt un telescop(300 ron - se potrivesc de pe opel agila) spate si radiator de apa(484 ron), si antigelul de rigoare cu apa distilata. Au mai venit din Bucuresti doua randuri de faruri ambele cu suportii de plastic de care se prind pe caroserie rupti de la transport cica .. desi ei cred ca au fost rupti de la expeditor.
|
|
|
Dec 3 2007, 10:27 AM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 280 Joined: 29-June 05 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 50.063 |
ce e venit sunt un telescop(300 ron - se potrivesc de pe opel agila) sau Suzuki Wagon daca nu ma insel -------------------- Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
|
|
|
Dec 3 2007, 06:10 PM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 3-October 07 From: UNDEVA IN WEST Member No.: 114.889 |
Salut, Imi place optimismul tau.Se pare k pana acum nu ai prea avut treaba cu sevice-urile din RO.Nu vreau sa te descurajez si sincer doresc sa fie suma preconizata si cea reala,facturata.Eu am renuntat sa mai merg cu masina in RO la service ,avand de ales (o ora pana la Szeged)si sigur nu sunt singurul care procedeaza asa.Sincer itzi doresc succes si sa o folosesti sanatos cat mai mult cu putintza.Sper sa ne spui shi noua la final la ce suma ai ajuns.Bafta!!!!!!!!!!!!
-------------------- Suzuki Ignis 1.3 DDIS GLX
|
|
|
Dec 4 2007, 09:50 AM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 20-November 07 Member No.: 115.532 |
Salut. Pai pana acum nu au reusit mare lucru sa fac la ea din cauza pieselor care ar trebui sa ajunga pe miercuri joi. Mi-o fac doi prieteni (care lucreaza la o mare firma si dupa program mai au si o chestie pe langa) deci costurile de service sunt ceva mai reduse. Faza e ca nu se apuca de ea pana nu vin toate piesele ca vor sa inceapa cu fata si sa se duca spre spate sa alinieze masina sau ceva de genul asta. Deocamdata e indreptata fata, i-am cumparat niste jante (se potrivesc cele de opel 4x100 - gaura din mijloc e cu 2 mm mai larga dar se centreaza in prezoane) si inca niste chestii enumerate mai sus. Sa vina saptamana sta piesele sa se apuce baietii de treaba. Sa vedem ce iese.
|
|
|
Dec 4 2007, 09:13 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Nu fixa janta doar in prezoane. E recomandat sa ii cumperi si inele de centrare,care vin pe butucul rotii,ca sa nu preia prezoanele toata greutatea rotii/masinii.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Dec 4 2007, 10:39 PM
Post
#20
|
|
sofer Group: Membri Posts: 50 Joined: 5-October 07 Member No.: 114.944 |
Nu fixa janta doar in prezoane. E recomandat sa ii cumperi si inele de centrare,care vin pe butucul rotii,ca sa nu preia prezoanele toata greutatea rotii/masinii. Inelele de centrare au rolul de a centra roata pt a se insuruba corect prezoanele si nu de a prelua eforturile. Prezoanele au acest rol (prin intermediul lor se sustine masina) si nu butucul rotii. Parerea mea, cum spune un clasic in viata. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 09:21 AM |