IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SUZUKI IGNIS / DE CE L-ATI ALES ?

This topic is about SUZUKI IGNIS / DE CE L-ATI ALES ?, the author, GST, wrote about: eu la 5000 rpm cu DDIS al meu am aproape 80 km/h... daca face poc motoru va platesc doar discul de ambreiaj, restu imi schimbati voi gratis? /tongue.g ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> SUZUKI IGNIS / DE CE L-ATI ALES ?
GST
post Mar 17 2007, 07:35 PM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 22-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.362



eu la 5000 rpm cu DDIS al meu am aproape 80 km/h... daca face poc motoru va platesc doar discul de ambreiaj, restu imi schimbati voi gratis? tongue.gif


--------------------
1.3 DDIS 1.9 DDIS
si Opel Astra Classic 1.7 DTI alb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin71828
post Mar 20 2007, 01:13 AM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 26-March 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 71.821



QUOTE
Nu reusesc sa pricep treaba cu ovalizatul discurilor daca e ud pe jos, dar pare a fi o problema reala...
Si la fel nu pricep nici cum se strica ambreiajul de la turatii...


Dupa ce mi-am luat prima Dacie noua prin '90 dupa cca. 3000 km hop tremura volanul cind frinam. Merg la service - in garantie. - verdict : discurile de frina s-au ovalizat ! Hait zic... masina noua... dar cum dom'le ? " pai ati intrat in apa !!! - imi zice specialistul. Discurile erau incinse rau dupa frinare si hop ati trecut brusc printr-o balta rece !!! Si uite asa am aflat ca nu e bine sa mergi prin balti... si totusi daca mergi, baltile tre sa fie calde... In fine, am ajuns cu masina la Pitesti fiindca cei din Buc. nu vroiau sa-mi schimbe discurile, pina la urma cei de acolo le-au strunjit la service Pitesti cu o masinarie speciala. Spuneau ca daca pun altele noi or sa se faca la fel si ca macar astea sint "deja calite". Culmea ca povestea este reala si doua service-uri mari ( Buc. si Pitesti ) au spus acelasi lucru. desigur povestea se refera strict la batrina Dacie ( si probabil la un anumit lot )

Cit priveste ambreiajul, se poate uza si la turatii inalte... numai daca nu ridici piciorul complet de pe el si turezi motorul cu ambreiajul cuplat pe jumate sau pe sfert... ma rog, cit de grea e talpa...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 20 2007, 12:13 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Pai ce om normal la cap tine ambreiajul apasat in timp ce merge? Si la turatii mari...


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cribo25
post Dec 11 2007, 11:52 PM
Post #24


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 31-October 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.297



Garda la sol buna pt. drumuri din Romania
Scurta - parcare usoara oriunde
Motor puternic - raportat la masa proprie - demaraj bun
Vizibilitate excelenta din interior - fata sau spate, plus pozitie inalta pentru sofer
Aspect de SUV, design discutabil, chestie de gustul fiecaruia
Pret/dotari (GLX+) satisfacator, chiar bun
Condus usor, chiar prietenoasa din primii Km parcursi
Portbagaj cam mic dar suficient pentru cumparaturi normale
Ideala pt. 2 persoane in orice conditii (oras sau in afara)


--------------------
Suzuki Ignis 1,3 GLX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nikeni
post Jan 5 2008, 01:12 AM
Post #25


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 5-January 08
Member No.: 115.972



Salutare. Sunt nou pe forum drive.gif
Mi-as lua si eu un Ignis pt k imi place foarte mult raportul calitate-pret, chiar daca nu ma atrage asa mult aspectul masinii. Dar un 4X4, 93CP si cu dotarile pe care le ofera nu cred k mai gasesc alta masina la banii astia rolleyes.gif
plus k imi place si ideea k bancheta din spate se lasa k sa se mareasca portbagajul, asa k am loc suficient sa ma tavalesc cu o fata acolo biggrin.gif
la dacia pe care o am acum, din '84, a lu' tataimiu (pe care o sa o dau la programul remat nuke.gif ), eram nevoit sa las spatarele de la scaunele din fatza pana la bancheta din spate k sa creez conditii, plus k ma jena si spatiul dintre scaune k nu aveam stabilitate buna whistling.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bbogdanmircea
post Jan 11 2008, 01:29 PM
Post #26


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 16-November 07
Member No.: 115.487



QUOTE(nikeni @ Jan 4 2008, 11:12 PM) *
Salutare. Sunt nou pe forum drive.gif
Mi-as lua si eu un Ignis pt k imi place foarte mult raportul calitate-pret, chiar daca nu ma atrage asa mult aspectul masinii. Dar un 4X4, 93CP si cu dotarile pe care le ofera nu cred k mai gasesc alta masina la banii astia rolleyes.gif
plus k imi place si ideea k bancheta din spate se lasa k sa se mareasca portbagajul, asa k am loc suficient sa ma tavalesc cu o fata acolo biggrin.gif
la dacia pe care o am acum, din '84, a lu' tataimiu (pe care o sa o dau la programul remat nuke.gif ), eram nevoit sa las spatarele de la scaunele din fatza pana la bancheta din spate k sa creez conditii, plus k ma jena si spatiul dintre scaune k nu aveam stabilitate buna whistling.gif


bravo mah asa se face
si eu sunt interesat de Ignis
din Ungaria e cel mai bine de luat
vezi ca este un post cu cumparare din Ungaria

are cineva Ignis pe GPL?
ce stiti se poate pune?

This post has been edited by bbogdanmircea: Jan 11 2008, 02:00 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jan 12 2008, 11:34 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Teoretic pe orice motor se poate pune GPL.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
linx
post Jan 12 2008, 11:49 AM
Post #28


sofer
***

Group: Membri
Posts: 50
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.944



QUOTE(Andrei Suzuki @ Jan 12 2008, 11:34 AM) *
Teoretic pe orice motor se poate pune GPL.


Chiar si pe diesel? Scuza-mi intrebarea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jan 12 2008, 12:08 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Asta nu stiu.Eu ma refeream la benzina.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
linx
post Jan 12 2008, 12:23 PM
Post #30


sofer
***

Group: Membri
Posts: 50
Joined: 5-October 07
Member No.: 114.944



QUOTE(Andrei Suzuki @ Jan 12 2008, 12:08 PM) *
Asta nu stiu.Eu ma refeream la benzina.

Nu se poate la motorina. Am inteles.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sandor-csaba
post Mar 9 2008, 07:17 PM
Post #31


sofer
***

Group: Membri
Posts: 93
Joined: 27-January 08
From: satu-mare
Member No.: 116.190



Salut!Ce ziceti de asta?
Attached File(s)
Attached File  ignisbem_113.jpg ( 47.32K ) Number of downloads: 32
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Mar 9 2008, 07:26 PM
Post #32


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



Holden Cruze? Asa se vinde Ignis in Noua Zeelanda si Australia... doar ca mi se pare ca e modelul Ignis de Japonia (fara facelift-ul din 2004) care se vinde sub titulatura de Cruze...
Holden, Chevrolet, Suzuki... tot GM sunt!
Pentru (putin) mai multe detalii http://en.wikipedia.org/wiki/Holden_Cruze


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bbogdanmircea
post Mar 9 2008, 07:29 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 16-November 07
Member No.: 115.487



QUOTE(Mircea109037 @ Mar 9 2008, 05:26 PM) *
Holden Cruze? Asa se vinde Ignis in Noua Zeelanda si Australia... doar ca mi se pare ca e modelul Ignis de Japonia (fara facelift-ul din 2004) care se vinde sub titulatura de Cruze...
Holden, Chevrolet, Suzuki... tot GM sunt!
Pentru (putin) mai multe detalii http://en.wikipedia.org/wiki/Holden_Cruze


The Cruze was discontinued after the aging 1.5 litre engine did not meet Euro III emission standards and would have been too costly to replace.

lol, adik motorul de 1.5 e vechitura. pai dak ala 16V DOHC e vechitura, atunci motoarele de 1.4 MPI SOHC de ultima generatie ce sunt? lol lol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea109037
post Mar 9 2008, 07:38 PM
Post #34


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 157
Joined: 25-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 109.030



Pai cu motorul de 1.5 pe Ignis au avut probleme in a respecta normele de poluare Euro, tocmai de aceea cand a aparut Ignis Mk II, cel facut in Ungaria, puterea motorului de 1.5 a fost redusa la 99 de cai... Probabil pentru cei de la Holden nu a fost avantajos sa schimbe motorul asa ca au renuntat la model....


--------------------
****************************************
Suzuki Ignis 1.3 4WD GLX A/C
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin104552
post Mar 10 2008, 05:21 PM
Post #35


sofer
***

Group: Membri
Posts: 88
Joined: 22-April 07
From: Timisoara
Member No.: 104.545



Sau de asta?
http://www.subaru.ch/htm/563/de/News_UEbersicht.htm
A se vedea noul Justy, leit Splash.
S.


--------------------
2007 Suzuki Ignis 1.3DDIS GLX Z13DT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 12:14 PM