IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Suzuki Ignis/ A venit !

This topic is about Suzuki Ignis/ A venit !, the author, Sorin71828, wrote about: Inca ceva,am vrut sa urc o bordura cu ea incarcata cu 2 pesr,mai inalta bordura ce-i drept si a trebuit sa o turez mai mult,destul de mult,dupa care m ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Suzuki Ignis/ A venit !
Sorin71828
post Jan 13 2007, 02:43 AM
Post #21


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 26-March 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 71.821



Inca ceva,am vrut sa urc o bordura cu ea incarcata cu 2 pesr,mai inalta bordura ce-i drept si a trebuit sa o turez mai mult,destul de mult,dupa care mirosea inauntru de ziceai ca luat foc,chiar nu mai putea respira inauntru.
Dupa aia am sunat ,m-am interesat si era de la ambreaj mirosul,dar cum vin easta ambreaj ecologic,si de ce miroase asa cand e incins,adica asa de tare.Totusi nu a fost fortat la maximdaca fortam mai mult lua foc???

Nu - ambreiajul nu ia foc, se incinge doar si evident ca miroase fiindca are loc o frecare exagerata a ferodoului de placa de presiune, data de modul cum a fost folosita pedala de ambreiaj. Totodata se uzeaza. Si daca conduceai Mercedes, se intimpla exact acelasi lucru... tehnologia este aceeasi.

Dar acest lucru imi aminteste de vremea cind facem scoala de soferi si eram obligati sa urcam o panta - sa oprim - apoi sa plecam din panta... o ce mai mirosea ambreiajul ...mai ales cind la volan erau doamne, accelerau la maxim sa urce panta de frica sa nu se opreasca motorul, si stapineau masina din ambreiaj si iesea la fum... Ca fapt divers, la masinile de scoala ambreiajele se schimba ca uleiul la motor !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut-35
post Jan 15 2007, 03:16 PM
Post #22


sofer
***

Group: Membri
Posts: 77
Joined: 30-November 99
From: Constanta
Member No.: 3.420



Din cate im dau eu seama din ce scri, tu Eduard turezi excesiv masina si e normal sa aiba un comportament ciudat. Nu stiu cum se comporta cele cu tractiune fata, dar a mea daca plec mai intepat de pe loc si pierde aderenta pe fata cupleaza spatele si ma impinge inainte. E o senzatie tare mishto. Treaba cu mirositul ambreiajului la urcat borduri nu mi s-a intamplat niciodata oricat de inalte ar fi fost ele. Explicatia poate fi, de exemplu, sa treci de pe o masina pe alta, una la care ambreiajul tine mai jos si alta la care ambreiajul tine mai sus spre exemplu Dacia Logan. Mi s-a intamplat si mie chestia asta cand am condus un Logan, pentru ca eram obisniut cu punctul de cuplare al ambreiajului meu. Prima oara cand am plecat cu ea am avut impresia ca trebuie sa ridic pedala pana in "pod" ca sa cupleze. Pate tu in mod curent conduci o maina al carei ambreiaj tine mai jos decat la Ignis si esti obisnuit cu aceasta.


--------------------
Suzuki Ignis 1.5 AWD, 16v, 99CP
Ford Focus 1.8 TDCI, 100CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzuki_bs
post Jan 16 2007, 09:35 PM
Post #23


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 137
Joined: 28-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.633



Eduard, eu parchez Ignis-ul 1.3 4x2 aproape in fiecare seara pe trotuar pentru ca atunci and ajung eu acasa nu mai sunt alte locuri libere. Mie nu mi s-a intamplat nuciodata sa simt miros de ambreiaj. Poate ca tu ai incercat sa urci masina pe trotuar de pe loc. Incearca sa iei un mic elan (nu prea mare ca sa nu intri in gard).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post Jan 16 2007, 11:19 PM
Post #24


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



poate ca Eduard a incercat sa urce bordura cu masina dupa ce o turase in viteza la 2-a la 5000 si mirosul de ambreiaj ars tot de acolo era biggrin.gif


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MARIUS101859
post Mar 18 2007, 10:35 PM
Post #25


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 17-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 101.852



Am achizitionat de curand un Suzuki Ignis-varianta Glx++....si am avut ocazia sa parcurg un drum de 200 km chiar dupa cumparare....am 90% din dotarile existente si chiar si acel computer bord care indica consumul instantaneu....de ex...imi arata la 85 km/h...consum 4,3 l..dak maresc la 100...imi arata 10,3 sau ceva in jur de ...ma intreb cat de relevant este ...avand in vedere faptul k dak am respectat acel computer..am economisit o buna parte din benzina...dar totusi intrebarea mea este urmatoarea....cum folositi voi treptele de viteza...considerand k acest Ignis are un motor un pic mai turat(mi-a zis agentul)...cum folositzi voi de ex...treapta 1-20km /h,treapta 2-20-40km/h....etc.....vreau un raspuns de la un sofer k lumea care are habar de ce vorbesc...Multzam si la reauzire....[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GST
post Mar 19 2007, 01:40 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 22-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.362



Probabil sunt primul care ti-a citit intrebarea, nu ma consider sofer calumea, mai am multe lucruri de invatzat si multa experianta de acumulat, dar o sa incerc sa te ajut si eu in limita experientei pe care o posed.
Daca vrei sa mergi la consum cu ea vezi la ce turatie ai cuplu maxim, incearca sa schimbi in zona aceea, mersul subturat dauneaza => consum mai mare. eu schimb in mers normal 1 pana la 20-30, 2 40-50, 3 70-80.... mers pana unde taie injectia 1-40(mi-a fost mila si am schimbat) 2-80 3-110 4-130 5-175uneori Precizez ca am motorul de 1.3DDIS.
Incearca astea 3 stiluri de condus(batraneste, normal pana unde ai cuplu, si sportiv) fa consumul la pompa, nu te lua dupa ala din bord si vezi la fiecare plin cat ai mers cu ea si in functie de rezultat iti alegi cum vrei sa mergi cu ea
Bafta si daca faci acest experiment sa ne zici si noua rezultatele.


--------------------
1.3 DDIS 1.9 DDIS
si Opel Astra Classic 1.7 DTI alb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin71828
post Mar 20 2007, 12:41 AM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 26-March 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 71.821



QUOTE
mersul subturat dauneaza

Corect. Motorul de pe Ignis ( eu am 1.3 benzina ) este un motor care functioneaza f. bine la turatii ridicate. Nu este nicio problema daca schimbi vitezele cit mai sus spre 3500 rot/ min. Vorba unui prieten : " mai parca tu conduci o motocicleta - asa turezi motorul " Adevarul este ca eu si urc / cobor Feleacul saptaminal... si e o placere sa las in urma - la urcare - tot felul de smecheri care se dau mari cu tot felul de masini tari... tari pina sa urce dealu...
Totusi acum in rodaj nu este bine sa ajungi la 6000 de rot./min. - dupa rodaj... fara probleme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marian98974
post Mar 22 2007, 11:48 AM
Post #28


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 9-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 98.967



Este prima oara cand intru pe acest forum de discutii. Sper sa fie intr-un ceas bun. Sunt posesorul unui Ignis GS 1,3 pe benzina de circa 3 saptamani. Nu am rulat decat 1650 km si pot spune ca sunt incantat. Sper sa nu fie prematura bucuria mea.

Ene
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian14
post Mar 24 2007, 01:35 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 837
Joined: 7-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.113



Cine face reviziile la Suzuki in Bucuresti ? Au preturi de bun simt?


--------------------
Feritzi-va de cei saraci cu duhul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 24 2007, 01:42 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Reviziile le face B&S Motors.Service-ul este pe sos de Centura,la iesire din Pipera. Preturile sunt ok.
O revizie cu schimbat placute,apa distilata,lichid de frana,filtru ulei,ulei+alte verificari a fost vreo 6-6,5 mil


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 06:43 AM