IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Suzuki Ignis/ A venit !

This topic is about Suzuki Ignis/ A venit !, the author, Gadi59670, wrote about: Masinuta ei a ajuns acasa ! Ne plac : plasticele de calitate buna , suspensia relativ tare , cuplul bunisor ( nu a murit la 1000 rot/min in a 4-a ) , ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Suzuki Ignis/ A venit !
Gadi59670
post Aug 21 2006, 09:53 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 28-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.663



Masinuta ei a ajuns acasa !
Ne plac : plasticele de calitate buna , suspensia relativ tare , cuplul bunisor ( nu a murit la 1000 rot/min in a 4-a ) , bancheta spate cu spatar reglabil in cateva pozitii ,
Ne enerveaza : lumina interioara ce nu se poate stinge manual , decat daca scoti becul , acceleratia mult prea aproape de frana pentru nr. 44 !, directia aproximativa !
Prietenii nostrii n-au mai strambat din nas cand au vazut ''unguroaica'' noastra , ba din contra ....
Din pacate n-am avut timp sa mergem doar 40 km ... in 2 saptamani ...
Sint curios cum merge la drum lung ...
Din Ignis soselele par mai late dar si ...gropile mai mari ... Eu conduc in mod obisnuit un VW CADDY , new model , din pacate cu Ignisul am senzatia ca nu sunt luat in serios de ceilalti soferi pentru ca sint prea mic!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Aug 22 2006, 10:44 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Despre platicele interioare..nu stiu ce sa zic. Mie mi se par cam proaste...


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzuki_bs
post Aug 23 2006, 04:46 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 137
Joined: 28-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.633



Cu lumina interioara se poate rezolva simplu. Vanzatorul care a livrat masina trebuia sa va spuna. Aprinderea plafonierei se realizeaza tragand de butonul destinat aprinderii pozitiilor si farurilor, care se afla in partea stanga a bordului. Stingerea plafonierei se realizeaza impingand aelasi buton.
Stiu ca timpul liber este scurt dar, va rog sa cititi manualul de utilizare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Aug 24 2006, 09:07 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Nu e adevarat.
Caz concret: usa inchisa,lumina stinsa. Ca sa aprinzi lumina,tragi de butonul de la care aprinzi pozitia si faza scurta.Corect.
DAR,daca nu vrei ca lumina sa se aprinda cand deschizi usa,singura solutie e sa scoti becul.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzuki_bs
post Aug 24 2006, 02:06 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 137
Joined: 28-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.633



Aici ai dreptate. In momentul in care se deschide una dintre portiere, plafoniera se aprinde si nu exista un buton care s-o dezactiveze. Eu am inteles ca mergeau tot timpul cu plafoniera aprinsa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post Aug 24 2006, 02:08 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



Sau se refereau la becul din spate care are 2 pozitii si in una din ele becul ramane tot timpul aprins indiferent daca usile sunt inchise sau nu


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gadi59670
post Aug 26 2006, 08:50 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 28-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.663



Ma refer la lumina interioara aprinsa in momentul in care deschizi o usa , ea ramane aprinsa daca nu inchizi usa , nu exista un temporizator ... Vara mai lasi o usa deschisa sa circule un pic aerul prin masinuta ( in curtea intreprinderii , desigur) ... E un pic enervant sa dai la manivela 3-4 geamuri manuale ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel64539
post Nov 3 2006, 03:50 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 4-January 06
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 64.532



salut toti posesorii de Ignis.Am si eu 1,3 AWD.Cine ma poate ajuta cu o informatie: merge pus filtru sport pe el?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel64539
post Nov 3 2006, 03:54 PM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 4-January 06
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 64.532



adresa mea de e-mail este:danielenache1969@yahoo.com(pentru cei care pot sa ma ajute cu informatii).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Nov 3 2006, 04:12 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Da,merge. http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...8&start=200


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian94537
post Jan 6 2007, 01:07 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 9-December 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 94.530



Salutare,
mi-am luat si eu de curind un Ignis 4x4 de aproape 3 ani vechime, 23 000 km. Sunt foarte incintat de el mai ales ca are toate optiunile necesare pe el, mai putin airbag-uri laterale, dar ma nedumireste un lucru. Nu e putin cam mare consumul la ea in oras ? - bate bine spre 11 la un stil de condus normal, nesportiv. E adevarat ca orasul Timisoara este intr-adevar blocat, mai mult stai la semafor decit mergi, dar totusi... Ma intreb cum ar fi daca as conduce chiar sportiv.
Ma bate gindul sa-i pun GPL in locul rotii de rezerva. A mai avut cineva gindul asta pina acum?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jan 6 2007, 02:27 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Eu zic ca e ceva normal,avand in vedere ca e si 4x4 si ai si motor mai mare. La mine e dat consumul 8 si ceva in oras. La un mers relativ sportiv ajunge usooor la 11. Deci nu e ceva asa ciudat.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian94537
post Jan 6 2007, 03:29 PM
Post #13


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 9-December 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 94.530



Mda, ajunge usor 11 la tine, la un motor de 1.3, dar in ipoteza in care as umbla si eu sportiv cred ca un 13-14 nu ar fi imposibil. Parerea mea este ca totusi e cam mult pt o masina de 1 tona, fie ea si 4x4. Toata chestia este sa nu fie cumva vreo problema la injectoare, sau poate ca asa consuma ele... Oricum, adevarul e ca sunt puternice. Daca apesi mai normal acceleratia simti pt ce a fost ea facuta.
Si mai am o problema, de data asta cu sunetul. Are sistemul lor de virf Blaupunkt cu 6 boxe, care sincer nu ma multumeste. Pe masina veche am avut un mp3 kenwood cu boxe pe 3 cai jbl, cum parca ai avut si tu Andrei, care nici nu se compara cu astea. Probabi ca nu esti tu cel mai indicat sa-mi dai raspuns in domeniul muzical, fiindca am vazut cu totii la ce nivel tintesti tu; ma intreb daca as pune in spate in locul celor 2 niste boxe cu 2-3 cai mai adevarate ar face fata cd playerul? Sincer nu am chef sa investesc in muzica mai mult de 100 EUR, dar parca nu au deloc bass boxele astea, doar inalte si medii.
Si de gaz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jan 6 2007, 05:43 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



DA,daca pui pe placa din spate 2 dif ovale,pe 3 cai eventual o sa simti o mare diferenta.Acum 3 ani eu asta am facut prima oara si diferenta a fost enorma.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian94537
post Jan 7 2007, 11:03 AM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 9-December 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 94.530



Dar a avut destula putere CD original? Din cite am vazut eu nu putea numai 4x20 wats?
Si ar avea loc in locul celor originale, fiindca nu as vrea sa decupez si sa micsorez spatiul in porbagaj?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jan 7 2007, 07:46 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Nu stiu ce sa iti zic.. Eu nici nu m-am gandit sa pun boxe in locurile originale,in spate pt ca e prea mic locul...si e aiurea. Iti dai seama ca nu o sa ai pic de bass de la dif asa mici. Nu ai ce sa le ceri.
Iar daca decupezi placa,nu iti ocupa spatiul in portbagaj.Eu ti-am zis cum am facut eu.Primul pas a fost montarea unor dif ovale pe spate.Si chiar era OK.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzuki_bs
post Jan 9 2007, 11:50 PM
Post #17


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 137
Joined: 28-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.633



QUOTE(Lucian94537)
Salutare,
mi-am luat si eu de curind un Ignis 4x4 de aproape 3 ani vechime, 23 000 km. Sunt foarte incintat de el mai ales ca are toate optiunile necesare pe el, mai putin airbag-uri laterale, dar ma nedumireste un lucru. Nu e putin cam mare consumul la ea in oras ? - bate bine spre 11 la un stil de condus normal, nesportiv. E adevarat ca orasul Timisoara este intr-adevar blocat, mai mult stai la semafor decit mergi, dar totusi... Ma intreb cum ar fi daca as conduce chiar sportiv.
Ma bate gindul sa-i pun GPL in locul rotii de rezerva. A mai avut cineva gindul asta pina acum?



AI GRIJA MARE CU GPL-ul. Asta daca tii la motorul tau si nu vrei sa se sparga. In momentul in care motorul functioneaza pe gaz nu se realizeaza aceeasi ungere a motorului ca in cazul folosirii carburantului pentru care a fost proiectat. In momentul in care vei pune GPL viata motorului se va reduce. In plus iti va consuma cel putin cu un litru mai mult decat cat iti consuma acum. Consumul urban pentru un Ignis 1.5 4WD in specificatiile tehnice este de 9.1 l benzina. Avand in vedere faptul ca rulezi masina intr-ul oras si de obicei este agomerat, nu vei scoate acest consum. Pe de alta parte, la ce turatie schimbi vitezele? Cuplul maxim la aceasta masina se atinge pa la 4100 rpm. Daca schimbi pana in 2000 rpm, mergi cu motorul subturat => consum mai mare (poate fi o cauza). Din cand in cand iti recomand sa iesi la o plimbare in afara orasului, sa turezi putin masina, sa conduci mai sportiv. Ii va face bine. Practic se curata injectoarele de impuritatile din carburant
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian94537
post Jan 10 2007, 03:23 AM
Post #18


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 9-December 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 94.530



Andrei - Vroiam sa evit treaba asta dar probabil ca este cea mai buna solutie. Boxele sunt destul de grele si asta presupune uzura telescoapelor de la haion si eventual zdranganeli ale placii. Eu la masina veche am facut la fel, dar am realizat si o ramforsare a placii cu o bara ca sa nu se rupa de la vibratii (gropi). Si ce boxe mi-ai recomanda?
In legatura cu gazul, sunt pareri pro si contra in legatura cu uzura motorului. Ideea este ca am facut un calcul si nu este prea rentabil sa pun. Eu mi-as scoate investitia (deci sa ajung pe 0) dupa doar 1.5 ani, cu riscurile de rigoare si in plus mi-e cam mila de masina. Ideea este ca nu a fost facut motorul pt gaz, chiar daca functioneaza si cu el. In legatura cu schimbatul vitezelor, parerea mea este ca le schimb rezonabil. Nu realizez acceleratii bruste, 2-a pe la 20 km/h si in rest schimb pe la 3000 rot. Inca nu am facut consumul real, dar se pare ca e chiar ingrijorator - la 170 km a trecut acul de benzina de jumatate. Asta in mod normal inseamna un 12-13 l, chiar daca a fost numai oras aglomerat. Condus in afara orasului o sa fac, dar nu am avut ocazia deocamdata, o am de doar 3 saptamini.
Poate nu schimb exact cum trebuie vitezele, voi cum le schimbati? Si care este la voi consumul acum?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard46373
post Jan 12 2007, 10:47 AM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 131
Joined: 9-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.366



NU prea intelg ceva:avem aici la birou 6 masinute si ca sa inchid usa trebuie tarantita ca la o dacie clasica.
Zilele trecute nu am trant-o destul de tare si a ramas lumin aprinsa inuntru,asa ca s-a descarcat bateria cam in 10 ore.
VAriantele astea nu au inchidere si trebuiesc inchise din cheie,cred ca daca avea inchidere scapam de aceasta mic inconvenient!
Iar Imbinarea plasticelor dinauntru....cum dracu scartiaie si zdrangane dupa 4000 km.
Asta e 5 ani trebuie sa ne "bucuram "de ele ,sefu a ales.


--------------------
Punto II-1.3 Multijet 93CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard46373
post Jan 12 2007, 02:56 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 131
Joined: 9-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.366



Inca ceva,am vrut sa urc o bordura cu ea incarcata cu 2 pesr,mai inalta bordura ce-i drept si a trebuit sa o turez mai mult,destul de mult,dupa care mirosea inauntru de ziceai ca luat foc,chiar nu mai putea respira inauntru.
Dupa aia am sunat ,m-am interesat si era de la ambreaj mirosul,dar cum vin easta ambreaj ecologic,si de ce miroase asa cand e incins,adica asa de tare.Totusi nu a fost fortat la maximdaca fortam mai mult lua foc???


--------------------
Punto II-1.3 Multijet 93CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 02:55 PM