Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru? |
This topic is about Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?, the author, Zetics40545, wrote about: Sper ca toata lumea sa fie onesta, daca are probleme sa le puna aici... :wave: N-am avut probleme, ci doar o nemultumire... Am vrut sa am inca un rind ... To read more just scroll down
Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru? |
Nov 5 2005, 09:23 AM
Post
#41
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
N-am avut probleme, ci doar o nemultumire... Am vrut sa am inca un rind de roti, cu gume de iarna. Si pt ca jantele de tabla originale de indoaie (80-90E bucata), am luat niste jante de Cielo standard, care sint la fel la prezoane, doar ca sint putin mai late (5.5J fata de 5J la Accent). Abia acasa, cind am vrut sa montez rotile, am vazut ceva ce nu vazusem cind am probat janta pe masina: offset-ul nu e bun, astfel ca jantele de Cielo atinge putin surubul la bascula pe spate si capatul bara in fata :bash: Asa ca vrind-nevrind, a trebuit sa pun caucioacele de iarna tot pe jantele originale. Nu voiam sa fac asta deoarece rotile originale venisera foarte bine echilibrate, la 195 km/h nu vibra absolut nimic...acum nu stiu ce o sa mai fie, vad la vara cind o sa le pun din nou. Cu astea de iarna oricum nu am cum sa merg cu astfel de viteze, pe linga anotimpul potrivnic nici nu au indice de viteza suficient, doar 190km/h fata de 210 alea de vara. -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Nov 6 2005, 07:44 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
Eu mi-am luat o sonata acum 2 sapt. second hand din 2004 cu 25K mile la bord. Puncte forte: este silentioasa, motor puternic (V6), acceleratie buna, 4airbaguri etc. Puncte slabe cutie automata cu 4 rapoarte, clima normala nu climatronic, no ABS, este vechiul model. O sa va tin la curent cu evenimentele ce apar (daca apar) pe parcursul exploatarii.
-------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Nov 24 2005, 12:30 PM
Post
#43
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Salutari,
Pentru ca alte subiecte problema nu apar acilea (Doamne-ajuta!), va mai povestesc despre ultimele consumuri obtinute. Dupa ce am pus gumele de iarna, si s-a si facut frig, mi-a crescut consumul urban la ~11%! Asta este. In schimb la drum lung consumul a ramas decent. Am facut un drum Bucuresti-Cluj, la dus am mers Bv-TgMures-Cluj, mers cu viteze aproximativ legale si in localitati si pe afara, si mi-a luat 6.3% (2 persoane si putine bagaje, vreo 2 genti nu prea grele). Drumul a fost chiar inainte de a incepe ninsorile, asa ca eu am prins doar ploaie la greu. La intoarcere am venit Sibiu - Valea Oltului - A1, noaptea, ninsoare la greu prin munti, cirnati de tiruri. Mers cam cu 80 prin localitati (deh, noapte, si in afara de valea Oltului nu era aglomerat), 100-110 afara si 130 pe autostrada cap-coada. Consum 6.1%! Pina acum ma declar foarte multumit. Daca as putea sa mai scad consumul urban, nu m-ar deranja... -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Dec 5 2005, 11:12 AM
Post
#44
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
-------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Dec 5 2005, 11:16 AM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Dec 5 2005, 12:28 PM
Post
#46
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Ba cred ca da, dar nu mai vreau sa ma risc, ca am facut deja prostia, si ca am luat deja de cielo dar alea pe 13. Si din pacate nu au offsetul potrivit. Adica imi atingeau pe interior marginea de la janta cu surubul de la bascula, iar in fata era la limita la capatul de bara. Cele de 14 fiind mai mari probabil ca ar merge, dar sigur offsetul tot nepotrivit ar fi. Asa ca incerc sa gasesc originale de Accent, dar nu noi ca ma rup (80-90E de tabla!!! :bash: )
Ideea e ca vreau sa pastrez astea originale pe 13 cu gume de iarna, si sa trec pe 14 pentru vara. Daca nu gasesc, poate ma orientez pe aliaj, desi nu ma atrage ideea, pt mine reprezinta un moft si bani aruncati in vint... -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Dec 6 2005, 09:20 AM
Post
#47
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
ptr. zetics
daca te intereseaza un set de jante de tabla pe 13'' , second hand , suna la 0745050929.aceste jante sunt de pe un hyundai elantra model mai vechi...si se gasesc in bran , jud. brasov -------------------- |
|
|
Dec 11 2005, 02:30 PM
Post
#48
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 9-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.184 |
Tatal meu poseda un Tucson si are cam 10.000 de km cu el. Pana acum nici o problema inafara de farul stang.(porneste si se stinge cand vrea el). Este dotat cu xenon, montat in Bucuresti. A mai intalnit cineva problema asta ?
Ah... si inca ceva... este obligatorie revizia la fiecare 7500 de km ? |
|
|
Jan 9 2006, 03:08 PM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 12-July 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 51.045 |
eu o sa incep sa-mi repar elantra ...cu care m-am rasturnat...
o sa va mai tin la curent cu problemele aparute in principiu , am o caroserie mai veche pe care incerc sa o echipez cu ce mai e bun de pe asta rasturnata -------------------- |
|
|
Jan 16 2006, 12:08 PM
Post
#50
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 12-January 06 From: Braila (Braila) Member No.: 65.102 |
Salut tuturor si multumiri celor care au postat aici parerile lor in legatura cu Accentul, mi-au fost foarte utile.
Deocamdata nu pot sa vorbesc de probleme, am numai 500 km facuti cu Accentul meu de 1,3 l. In schimb, din pacate mi s-a fisurat parbrizul de la o piatra sarita de pe drum si a trebuit sa il schimb. Acest lucru m-a costat 17 mil de lei (in decembrie), adica parbrizul plus chederul 13 mil, manopera 1,6 mil, restul TVA-ul, la service-ul din Galati. In plus m-a mai costat 700 de mii reintregirea sumei asigurate la polita casco( Se calculeaza ca un anumit procent din valoarea facturii). In legatura cu consumul de benzina, consum mixt cam 7,5 l, iar consum urban, in ianuarie, in jur de 11,5 l. |
|
|
Jan 16 2006, 07:03 PM
Post
#51
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Salut Adi si bun venit in rindul galbejitilor !
Sincer, m-ai cam speriat cind mi-ai spus de scorurile astea...putin cam exagerat de imens de gigantic de gargantuos de scump! Ce vreau eu sa stiu, de ce a trebuit sa schimbi si chederul? Nu se putea pastra cel original? Hai noroc si la mai mare fara evenimente neplacute! -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Jan 17 2006, 11:53 AM
Post
#52
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 12-January 06 From: Braila (Braila) Member No.: 65.102 |
Salut !
In primul rand vreau sa fac o corectura, deci lucrarea a costat 17 mil. lei (vechi) si a fost suportata de firma de asigurare, eu am platit numai cei sapte sute de mii pentru reintregirea sumei asigurate, iar consumurile de benzina sunt aproximative, nu am calculator la bord. Pentru Zetics: Montajul parbrizului pe masina se face prin lipire, iar la demontare se deterioreaza chederul si nu mai poate fi refolosit. Operatia dureaza cam 2 ore si jumatate si apoi minim 4 ore se asteapta sa se intareasca adezivul. In legatura cu preturile, am vorbit si la alt service si acolo mi-au zis ca au parbriz de 18 mil si de 12 mil. Manopera a fost ceva in jur de 400 de mii pe ora, daca retin bine. |
|
|
Jan 23 2006, 08:43 PM
Post
#53
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Am o curiozitate: din ce am dedus la alte marci, am impresia ca teoretic, in momentul in care vreau sa pornesc motorul, ar trebui sa tin putin cheia in pozitia "motor", astept sa se stinga "engine check", si dup-aia dau la demaror. Problema este ca la mine nu se stinge engine check-ul, indiferent cit astept, asa ca eu pur si simplu ii dau bice ca la o dacie obisnuita. Dupa ce porneste motorul, engine check-ul se stinge dupa vreo 2 secunde si totul merge struna.
Este normal acest comportament, cei care mai aveti accent se intimpla la fel? -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Jan 24 2006, 03:36 PM
Post
#54
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 29-September 05 From: Galati Member No.: 57.094 |
Nu trebuie sa-ti faci griji Zetics,nu se stinge "engine check-ul" nici la a mea si din cate imi aduc aminte din manual era explicata pornirea directa,adica fara nici o pauza.Acum pentru ca este foarte frig pun contactul pe pozitia motor si astept cateva secunde(se aude un sunet slab ca si cum s-ar pregati/amorsa)si apoi pornesc motorul.
|
|
|
Jan 27 2006, 12:17 PM
Post
#55
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 12-January 06 From: Braila (Braila) Member No.: 65.102 |
in cartea tehnica spune ca la motoarele diesel trebuie tinuta cheia in poz. motor pana se stinge un led si apoi se porneste motorul.
-------------------- Accent 1,3; 2005
|
|
|
Jan 28 2006, 06:34 PM
Post
#56
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 28-January 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 66.616 |
In primul rand va salut cu respect.O problema mica de tot,mica pana nu se face mare si incepe sa ma calce pe nervi.Avand in vedere temperaturile de prin iasi de saptamana asta de -20 de grade ma confrunt cu o dilema.Recunosc ca am spalat hyundaiul pe la un -5 grade dar de atunci nu mai pot deschide portierele din telecomanda,si nici manual din cheie decat a 5 sau a 6 oara de insinstenta.Sa fie din cauza frigului sau imi iau talpasita in service?
|
|
|
Jan 28 2006, 10:01 PM
Post
#57
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Mare greseala! La spalatorie a intrat apa pe unde nu trebe, pe la incuietori, contacte etc si a inghetat.
O problema similar am avut si eu cu vreo saptamina inainte de gerurile astea mari. Am spalat ambele masini (afara erau temperaturi usor pozitive), dar noaptea a venit putin ger, citeva grade sub zero, nu multe, si mi-au inghetat incuietorile la amindoua masinile. La Accent nu a vrut la telecomanda, nici nu am insistat dupa vreo 3 incercari, dar a mers la cheie dupa vreo 2 incercari si de atunci n-a mai facut nazuri, nici chiar pe gerurile astea nasoale. La Tico a fost cu cintec rau de tot...n-am reusit decit incalzind cheia cu bricheta! ATENTIE: NU FACE ASTA LA ACCENT!, deoarece are acel "cip" care se poate distruge daca incalzesti cheia la foc. Eu iti sugerez sa cumperi un spray d-ala anti-inghetz pt yale si da dai generos in incuietori, daca nu cedeaza, mergi si la service sa iti dea fetele de la usi jos si sa curete....banuiesc ca o astfel de distractie costa! La Tico am bagat la greu spray dupa faza cu cheia incalzita, si de atunci nu a mai facut nici un fel de probleme. -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Jan 28 2006, 10:34 PM
Post
#58
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 28-January 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 66.616 |
M-am gandit si eu la asta,dar nu cred ca tzine de incuietoare,respectiv yala intrucat o pot baga,si o si pot rasuci,dar nu o deskide,nu face zgomotul caracteristic de deskidere.Ma gandesc ca ce e rau o fi din mecanismul din usa sau m-ai zis cineva ca din telecomanda ca trenul de impulsuri sa fie prea scurt si de asta nu o deskide,dar ma indoiesc amarnic,oricat de sofisticat ar suna.Mai am rabdare sa se mai adune cateva grade in mercur ca aici a fost jale si daca ma tot face sa stau pe langa ea dimineata o duc la specialist.Faza cu incalzitul cheii nu am incercat-o inca,vorba ta sa nu fac "burn out"la cipul din cheie.Bafta crancena si macar caldura sufleteasca sa avem.
|
|
|
Jan 31 2006, 12:28 PM
Post
#59
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 10 Joined: 12-January 06 From: Braila (Braila) Member No.: 65.102 |
Am o problema :Intra dificil in marsarier cateodata, iar alte dati intra foarte bine. Cei care ati mai intalnit problema asta cum ati rezolvat-o?
-------------------- Accent 1,3; 2005
|
|
|
Jan 31 2006, 01:46 PM
Post
#60
|
|
pilot Group: Membri Posts: 298 Joined: 16-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.538 |
Citeodata nici mie nu imi intra in marsarrier (deci atentie, nu intra deloc, iar daca intra o face foarte usor!).
Un amic a mai avut o problema de genul asta, numai ca la el parca zicea ca intra 2 din 5 incercari, a fost cu ea la service si cica i-au aerisit ambreiajul hidraulic, si n-a mai avut probleme. Sper sa nu fi spus prostii, incearca la service (de fapt cit de frecvent ai aceste probleme?) -------------------- Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05; |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 09:23 PM |