IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?

This topic is about Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?, the author, Zetics40545, wrote about: Ideea acestui topic evident nu este noua, dar am simtit nevoia sa il creez cind vad posturi de genul am auzit ca mai crapa motoarele, ca au nu stiu ce ... To read more just scroll down

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ce probleme aveti la Hyundai-ul vostru?
Zetics40545
post Aug 22 2005, 04:51 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 298
Joined: 16-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.538



Ideea acestui topic evident nu este noua, dar am simtit nevoia sa il creez cind vad posturi de genul “am auzit ca mai crapa motoarele, ca au nu stiu ce probleme etc”. In plus, consider ca este binevenit, acest tip de subiect exista la mai toate marcile.

Dat fiind ca nu exista foarte multi posesori de Hyundai, iar cei care au acces/frecventeaza forumurile sint si mai putini, presupun ca un singur topic pentru toate modelele Hyundai este momentan sufficient.

Este posibil ca sa bata vintul pe aici mult timp, asa ca poate vreun moderator se indura sa il faca “sticky”… :pray:

Ca sa existe un start, voi incepe eu. Accentul din semnatura il am doar de 6 luni jumate, nu am probleme la el, exceptind faptul ca ma deranjeaza putin motorul care este destul de zgomotos peste 3000 rotatii, in special intr-a cincea.

Sper sa nu fiu nevoit sa postez des pe aici.

PS: Rog sa nu fie transformat topicul in chestii de genul “am eu un Hyundai XXXX de cinspe mii de ani si nu are nici o problema ….” sau vitzavercea: “am auzit de un Hyundai care dupa 3 ani a ruginit tot, s-a stricat si motorul si pina la urma posesorul s-a saturat de el si l-a dat la fiare vechi...” :thumbdown:
As dori informatii cit mai concrete, de preferat sa scrie doar posesorii de astfel de auto despre experiente/probleme pe care le-au intimpinat ei pe perioada exploatarii masinii.

Thanks!


--------------------
Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 22 2005, 05:37 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Nu am hyundai insa cunosc unul foarte bine. Este vorba de un accent din 2000. Masina este foarte fiabila, in special trenul de rulare, insa a avut 3 probleme (una din ele mai exista si acum):
-infundat injectoare pe la 55k kM--insa zic eu ca masina nu a avut nici o vina
-scaunul din dreapta a scartait din primii km si nu i s-a putut face nimic
-ars un led care lumineaza displayul casetofonului-nu s-a putut repara

In rest nimic. Acum masina are aprox.90k si nca nu i-a schimbat nimic la trenul de rulare!!!
Un alt defect (cu toate ca nu este ceva stricat) este faptul ca are consumul mare. Motorul este de 1.5 benzina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics40545
post Aug 22 2005, 07:03 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 298
Joined: 16-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.538



Are consum mare pentru acest tip de motor, sau consum mare fata de ceea ce se da in carte?

De ex, mie imi ia dupa cum urmeaza (1.6 /16V, 105CP):
- oras (Bucuresti... bicycle.gif ): 10-11%, depinde de talpa si de trafic, A/C-ul nu am observat sa conteze cine stie ce.
- mers la mare 160kmph pe A2, apoi cca 4-5 busoane in care s-a mers cu a-ntîia sau deloc, in rest super aglomerat si naspa (ati vazut pe la stiri... blink.gif ), jumate timp A/C, 4 adulti, un copil si bagaje cit curpinde, consum 8.9%!!!!
- mers zilnic intre Costinesti si Eforie Nord, 50 in loc si 110 pe bucatica pina in Costinesti: consum 6.2%
- mers zona montana super lejer, cu 50-60 pe ora aproape tot drumul, 2 persoane si un copil plus bagje (Sibiu - AB - Cimpeni - Lunca - Pietroasele - Cetatile Ponorului si retur) din care 45km drum forestier, din care 30km super naspa numai cu a-ntîia, consum numai 6%!!!!
- Sibiu - Rm Valcea - Pitesti cu cca 90-110 kmph si pe autostrada 140, consum cca 7.2%


--------------------
Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R.V.28389
post Aug 22 2005, 08:55 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 35
Joined: 25-June 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 28.382



Buna!
Am mai scris intr-un topic la versus, despre o comparatie Elantra- Renault Megane Sedan.
De aceea ma intereseaza daca sunteti multumiti, posesorii de hyundai (accent, elantra) de service si de dealeri. Cei din Iasi dau senzatia de "firma de familie", date neactualizate, ridica din umeri la optionale, probabil daca intrebam de Santa Fe eram altfel privit...
Exista o retea de serviceuri in tara? Si de calitate?
RV


--------------------
Megane 1.5 dci 80bhp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 22 2005, 09:29 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Are consum mare pentru acest tip de motor, sau consum mare fata de ceea ce se da in carte?


Masina este a viitorului meu socru. Eu am mers putin cu ea si nu am putut sa-mi fac o idee de consum. Chestia cu consumul el mi-a spus-o si nu ma prind cum si-a dat seama...

Probabil ca-i ia mai mult decat scrie in manual--insa asta este un lucru normal, nu numai la hyundai se intampla treaba asta--stim si case mai mari smile.gif

In legatura cu comparatia megane-elantra:

Eu am megane si cunosc ff bine masina si problema se pune in felul urmator:
-megane are motoare mai performante si mai economice-in special dCI-ul, spatiul si implicit confortul mai mare insa un tren de rulare mai nefiabil de cat elantra (sau asa cred - de elantra stiu doar cat m-am documentat pt ca si eu am fost in situatia ta smile.gif)

Tren nefiabil la megane inseamna ca poti avea probleme cu celebrele flanse, sau bielele de directie. Eu am cu MII aprox 15k si nu am avut nici o problema.

Eu am ales megane pt ca de banii care-i dai pe taxele hyundaiului iti repari meganul (presupunand ca se strica smile.gif) de cateva ori si tot te duce mai bine decat o asiatica...
Probabil ca in momentul in care or sa se scota taxele pt asiatice situatia o sa se schimbe insa pana atunci slaivez la un accord laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Aug 23 2005, 12:45 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



ce probleme am eu la elantra: acum am o problema la relanti...cateodata e neregulat, variaza intre 1000 si 500 de ture. dar destul de rar face chestia asta si in brasov nu exista tester ptr. acest tip de motor..doat in bucuresti. si deocamdata merge asa.
si aerul conditionat nu e foarte rece la trepte mici de ventilatie, doar la treapta max.
am mai avut o mic problema cu butoanele de la geamurile electrice de pe spate , dar le-am desfacut si le-am curatat( erau oxidate) si acum merg.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Aug 23 2005, 12:46 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



ce probleme am eu la elantra: acum am o problema la relanti...cateodata e neregulat, variaza intre 1000 si 500 de ture. dar destul de rar face chestia asta si in brasov nu exista tester ptr. acest tip de motor..doat in bucuresti. si deocamdata merge asa.
si aerul conditionat nu e foarte rece la trepte mici de ventilatie, doar la treapta max.
am mai avut o mic problema cu butoanele de la geamurile electrice de pe spate , dar le-am desfacut si le-am curatat( erau oxidate) si acum merg.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Aug 23 2005, 12:54 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



ce probleme am eu la elantra: acum am o problema la relanti...cateodata e neregulat, variaza intre 1000 si 500 de ture. dar destul de rar face chestia asta si in brasov nu exista tester ptr. acest tip de motor..doat in bucuresti. si deocamdata merge asa.
si aerul conditionat nu e foarte rece la trepte mici de ventilatie, doar la treapta max.
am mai avut o mic problema cu butoanele de la geamurile electrice de pe spate , dar le-am desfacut si le-am curatat( erau oxidate) si acum merg.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petronel52675
post Aug 24 2005, 09:16 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 5-August 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 52.668



Am un Hyundai de 4 ani aproape.Fara probleme,90.000 km si ma gandeam sa-l vand.M-am linistit pt ca nu am ce sa iau sau trebuie sa competez cu o suma mare pt a lua ceva nou.Consum de ulei insesizaabil.Fiabilitate f buna.Acum am schimbat cureaua de distributie si auxiliarele si am constatat ce simplu e.Cred ca pt Romania e o masina buna.Am vazut si condus masini cu renume cu probleme inacceptabile pt asa renume,cu consum de ulei de la 30.000 km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Aug 30 2005, 08:52 AM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



fratilor , bagati benzina foarte buna...ca e de rau cu elantrele.
sa va spun ce am patit: eu am elantra din semnatura+poza...
cumnatul meu ( sotul sorei mele) s-a hotarat sa cumpere si el una asemanatoare...si am gasit una in alba iulia...hyundai elantra 1.8 gls , 16V , 125CP...masinuta era super.
plecand de acolo cu ea am bagat benzina de la o benzinarie 'no name' de fapt avea nume..dar cine l-a retinut...
masina a mai mers 5 km si nu a mai vrut sa porneasca..
am adus un mecanic care a umblat un pic la avans...si minune , a reusit sa mearga. am pornit mai departe ( spre brasov) dar dupa vreo 50 km , in care masina a mers brici, s-a oprit motorul in mers...am adus-o pe platforma in brasov si am dus-o la reparat...am desfacut capacul de la distributie si cureaua e sarita de la punct cu cativa dinti...mecanicul nostru a spus ca a sarit cureaua din cauza avansului mare...care era mare din cauza benzinei proaste care mirosea a diluant...care...ne-a stricat masina
deci , bagati benzina buna...ca nu e de gluma.
eu bag de la rompetrol 9 ptr. ca e promotia aia cu land rover , dar mai bag si de la petrom si de la lukoil si inca n-am avut probleme..
bafta


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugen32333
post Aug 31 2005, 05:48 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 51
Joined: 12-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.326



Eu am un Accent 1,3 pe benzina 85 cp din septembrie 2003. Acum are 34.000 km.
- se conduce foarte usor. Am condus Opel, Cielo, Dacia, Octavia, Megane 2, Fiat Brava. Doar Fiatul se conduce mai usor (ma refer la pedale, directie, schimbator).
- are suspensie moale si placuta si in acelasi timp sta bine pe sosea. Are suspensie independenta.
- franeaza bine.
- consuma cat se poate de rezonabil (sub 2500 rpm). Iarna in oras nu trece de 10 iar vara ia cam 8. La drum intins ia putin peste 6 mergand cu 120 si putin mai incet in localitati. Pe la 140 ia un 7.
- daca ii dai talpa tare (dupa 3000 rpm) se infige si la drum si la benzina.
- trage si sta bine pe sosea pana pe la 150. Viteza maxima atinsa cu ea a fost de 180 si mai incapea (cu masina usoara), dar mi-a fost mila.
- marca asta nu se fura.

- in a 5-a nu se mai infige, iar daca masina este mai grea si dai drumul la aer conditionat iti mai trebuie si multa rabdare (motor mic).
- de noua a avut vreo doua scartaituri prin portiere si de la plastice. Acum mai are inca vreo doua de la plastice.
- a tras putin dreapta inca de noua. Directia este foarte sensibila la inclinatia soselei.
- are un clampanit cand cupleaza ambreiajul, indiferent de treapta de viteza, tot de noua.
- mi-au inlocuit in garantie pompa de la servodirectie desi directia nu parea defecta.
- am schimbat doua bucse la revizia de 30.000 (a costat 700.000 cu manopera, nu mai era pe garantie).
- tabla este destul de moale - are deja vreo 5 infundaturi mici: 2 de pe la portierele vecinilor de parcare si 3 in zone cu muchii, care ar fi trebuit sa fie rezistente.
- vopseaua se zgarie foarte usor.
- dupa cateva zile de nefolosinta, in special iarna, la primele frane are un huruit deranjant. Iarna la rece, primele frane te cam dau cu nasul in volan.

Pun numai benzina buna (98) ca este mai puternica si consuma mai putin. De vreo doua ori pe an pun si un aditiv pentru curatat injectoare. Daca nu gasesc o benzinarie buna, nu pun benzina.


--------------------
Hyundai Accent 2003, 1,3L, benzina, 84cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 31 2005, 06:28 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(raul51052)
, s-a oprit motorul in mers...am adus-o pe platforma in brasov si am dus-o la reparat...am desfacut capacul de la distributie si cureaua e sarita de la punct cu cativa dinti...mecanicul nostru a spus ca a sarit cureaua din cauza avansului mare...


Hai sa fim seriosi... in afara de benzina, aveti grija si la ce mecanici mergeti!!! Cureaua de distributie are rol pur cinematic, si nu are voie sa sara indiferent e benzina, avans, injectie si asa mai departe!

Eu am ajutat o prietena sa aiba grija de un Accent Pony din 97 timp de 3 ani. De la 60 la 130k nu a avut probleme majore. Singura problema a fost cu macaraua geamului, insa s-a putut repara in fata blocului cu niste lipici. smile.gif Se desprinsese geamul din dispozitivul de prindere si daca il deschidea de tot nu se mai ridica


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics40545
post Aug 31 2005, 07:52 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 298
Joined: 16-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.538



Wow, Eugen, ai facut o radiografie impresionanta si te felicit pentru asta.

Pot sa iti confirm chestia cu sensibilitatea la inclinatia soselei, si eu am crezut initial ca trage dreapta. De asemenea chestia cu clampanitul la cuplarea ambreiajului, dar nu tot timpul, ci destul de rar acum. La inceput se simtea mai des, intre timp "s-a lasat", daca pot spune asa.

Cit despre consum, voua vi se pare mult un consum de 7 la 140km/h pentru o benzinara???
Mie nu!


--------------------
Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maff
post Aug 31 2005, 10:00 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.261
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.944



Am avut si eu un Accent de 1.3 85cp din 2002 si am fost super multumit de masina.Am dat-o la 90k km si singura problema am avut-o la un rulment la discul de ambreiaj pe care l-am schimbat la 80k km.Nu i-am bagat benzina buna, dar s-a comportat excelent.Am avut niste probleme din cauza unor hoti nepriceputi care au incercat sa-mi deschida usa cu surubelnita sii care n-au reusit insa mi-au spart butucii.Costau cam multi bani, insa inchiderea centralizata mergea in continuare si n-am mai schimbat butucii, am dat masina asa.Consumul..............inca mai visez la el.Clio asta papa la benzina de rupe.Accentul manca in jur de 8 in oras, in conditiile in care il forjam destul de tare cand aveam loc.A fost cea mai rezistenta masina pe care am avut-o.Reviziile le faceam la un service de langa mine.La hyundai nu ajungeam si era destul de scump.Acum am inteles ca s-au mai domolit si ei putin.
Chestia cu " e coreeana deci e proasta" este o prostie care se intalneste numai pe la noi.
Eu recomand cu caldura masina si marca.Mai ales ca in cateva luni sper sa fiu fericitul posesor al unei Elantre CRDi.


--------------------
Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise
Expect less than a fool, and you shall be satisfied
Expect but a fool, and you should be gratified
Expect more than a fool, and you are but a fool yourself
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Sep 1 2005, 08:27 AM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



QUOTE(MR28673)
QUOTE(raul51052)


, s-a oprit motorul in mers...am adus-o pe platforma in brasov si am dus-o la reparat...am desfacut capacul de la distributie si cureaua e sarita de la punct cu cativa dinti...mecanicul nostru a spus ca a sarit cureaua din cauza avansului mare...


Hai sa fim seriosi... in afara de benzina, aveti grija si la ce mecanici mergeti!!! Cureaua de distributie are rol pur cinematic, si nu are voie sa sara indiferent e benzina, avans, injectie si asa mai departe!

Eu am ajutat o prietena sa aiba grija de un Accent Pony din 97 timp de 3 ani. De la 60 la 130k nu a avut probleme majore. Singura problema a fost cu macaraua geamului, insa s-a putut repara in fata blocului cu niste lipici. smile.gif Se desprinsese geamul din dispozitivul de prindere si daca il deschidea de tot nu se mai ridica



nu stiu ce rol are cureaua de distributie, dar supapele sunt indoite, masina s-a oprit in mers si s-a auzit un zgomot metalic din motor, si acum motorul e desfacut si astepta reparatia chiuloasei...si a supapelor..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics40545
post Sep 1 2005, 08:41 AM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 298
Joined: 16-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.538



In principiu, cureaua de distributie sincronizeaza miscarea supapelor cu cea a arborelui cotit, deci a pistoanelor, astfel incit cind pistonul este "jos", supapele se deschid, iar cind este "sus", acestea sint inchise. Daca a sarit cureaua, sau s-a rupt, ghici cine nu s-a inchis la timp si cine le-a strimbat cind a facut compresia sau evacuarea...

Eu cred ca ti-a sarit cureaua pentru ca era uzata, nu din cauza benzinei. Daca precedentul propritar nu a schimbat-o, parca la 90.000km ...atunci tu tragi acum foloasele.


--------------------
Daewoo Matiz E A/C 0.8 6v (!) :) 48CP '06;
Hyundai Accent 1.6 16v 105CP '05;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 1 2005, 10:15 AM
Post #17


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



ASta mi s-a parut si mie idiotenia mecanicului. Ce treaba are cureaua de distributie cu avansul prea mare?!
Un mecanic idiot poate face cel putin la fel de mult rau ca o benzina proasta, indiferent daca doar da diagnostice auirea sau face si reparatiile dupa ureche.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi45619
post Sep 1 2005, 10:31 AM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 267
Joined: 27-April 05
From: Turnu Severin
Member No.: 45.612



QUOTE(Zetics40545)
Eu cred ca ti-a sarit cureaua pentru ca era uzata, nu din cauza benzinei. Daca precedentul propritar nu a schimbat-o, parca la 90.000km ...atunci tu tragi acum foloasele.


Am citit cateva povesti de groaza din astea cu cureaua de distributie si pe forumurile de Kia. Mecanicul 'a uitat' sa o schimbe cand trebuia si motorul s-a facut praf.

Off-topic: Shuma si Nubira folosesc acelasi tip de bujii, BKR-6E dar unii spun(adica manualul tehnic) ca trebuie inlocuite la 20k (Nubira) si altii spun la 40k(Kia) in conditiile in care masinile au aceeasi cilindree.


--------------------
C220
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 1 2005, 10:48 AM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Tot off topic.

La nubira am vazut in manual ca motoarele de 1.6 si de 2.0 folosesc acelasi bujii. Insa cu alte distante intre electrozi. 1-1.1 mm la 1.6L si 0.7-0.8 mm la 2.0L. Asa ca se pare ca pot aparea diferente.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BandiT
post Sep 2 2005, 02:11 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 12-July 05
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 51.045



cureaua de distributie era uzata, dar nu rupta...
ultimul mecanic nu are nici o vina...noi ne-am oprit sambata seara la el ca nu mai mergea masina bine(si din cauza benzinei proaste). nu il cunosteam , dar acolo ne-a lasat masina...
mecanicul nu a umblat la distributie, ne-a umblat la avans ca sa putem ajunge acasa...dar am mai mers vreo 30 km si gata supapele...cureaua este uzata, dar nu rupta, si mai sunt doar vreo 4 supape bune din cele 16.
si necazul asta s-a intamplat cand cumnatul meu mergea cu 120 km/h.
a sarit cureaua 1 dinte sau 2 sau 3 si e prapad in chiuloasa..
acum cautam un motor ca sa-l schimbam...stiti careva un motor de 1.8 , 93 KW , 16 valve ptr. elantra din 94?
sau de 1.6 , 16 valve
mersi


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 07:14 PM