IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

HONDA CR-V

This topic is about HONDA CR-V, the author, Udo_01, wrote about: QUOTE(Nicolae30758) - real time 4wd imbunatatit (au schimbat varianta pe pompa cu una pa came - nu inteleg ce inseamna asta, poate imi explica si mie ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> HONDA CR-V
Udo_01
post Nov 22 2004, 10:25 PM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 31-May 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 26.696



QUOTE(Nicolae30758)
- real time 4wd imbunatatit (au schimbat varianta pe pompa cu una pa came - nu inteleg ce inseamna asta, poate imi explica si mie cineva diferenta); :dontknow:


- pacat ca nu pun si pe cele construite pentru europa motorul ivtec de 2.4 l/160cp. au ramas tot la 2.00 l/150cp. si nu inteleg de ce ? poate "americanii" de pe forum imi explica si mie cu ce sunt ei mai deosebiti? :fart:

am sa va spun mai multe impresii cand o primesc.



Nicolae,in primul rand felicitari pt. decizia ta,te asteptam in curand cu mai multe impresii.
-n-as putea sa-ti explic de ce au schimbat RT4WD pe pompa cu una pe came,dar sa fim seriosi,mai rea nu prea are cum sa fie,ci mai degraba mai buna.de ce nu i-ai intrebat?

-motorizari intercontinentale au existat de cand e lumea,cel putin la Honda si ca de obicei versiunea europeana e cea mai slaba si asta nu numai in cilindree ci si in CP,fiindca daca nord-americanii si japonezii dispun de 2.4L la 160CP respectiv 158,noi in Europa trebuie sa ne multumim si cu asta la 2L si 150.
de obicei aceste decizii se bazeaza pe nevoile&cerintele pietei,iar americanii chiar au unde folosi acei cmc si sa nu uitam ca,ei sant obisnuiti cu motoare mari respectiv cuplu mare si nu de putine ori modelele Honda au fost considerate submotorizate.se pare ca si-au invatat lectia.
cred ca mai e si o chestie de logistica:
-CR-V-ul nostru are acelasi (?) motor de 2L ca si Civic-ul in 5usi,deci ambele produse in UK pe cand CR-V-ul la 2.4L pe care-l folosesc celelalte continente are motorul din Accord,deci ambele modele fabricate in Japonia.
e doar o presupunere dar imi suna destul de viabila.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 23 2004, 12:34 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



de ce americanii au in medie masinile cele mai puternice din lume? raspunsul tine de politica fiscala si petroliera in USA vs Europa vs. Japonia vis-a-vis de masini.

in UE taxele la masini cresc odata cu cilindreea, de aceea se poate ca din considerente legate de mentinerea unui pret final rezonabil Honda sa fi optat pentru acest motor pt. Europa. ar trebui insa ca iVTEC-ul de 2.4l sa fie oferit macar optional si acolo, dar in general Honda are o politica de genul "totul sau nimic" si f. putine chestii sunt optionale la masinile Honda. probabil ca noul diesel de 2.2l ar fi mai adecvat CR-V-ului decat oricare din iVTEC-uri, care sunt ideale pt. turisme.

Udo, totusi Honda asambleaza in Anglia mai multe CR-V-uri pt. America decat pt. Europa si toate vin aici de 1-2 ani cu motorul iVTEC de 2.4, deci nu e problema de disponibilitate a motoarelor ( nu stiu insa unde face Honda aceste motoare).

faptul ca UE taxeaza cilindreea explica si de ce motoarele ( Diesel sau Otto) turbo sunt mult mai populare in Europa decat aici, pt. ca pot fi mai puternice la o cilindree mai mica.

in USA taxele la masini nu sunt functie de cilindree. exista o suprataxa " de lux" care se aplica masinilor considerate astfel ( nu e cazul la Honda, dar Acurele sunt considerate de lux) si o suprataxa care este impusa producatorului daca media consumului ( masurata de EPA, organizatia federala de protectia mediului) la toate turismele sale depaseste 8.2L% (28 mpg=mile pe galon).

cum "light truck" au limite si mai generoase (11.5L%, respectiv 20.7mpg)mai toti producatorii declara tot ce aduce fie si de departe a SUV sau minivan ca "truck" si in felul asta fenteaza dublu: mai intai ca nu le creste media consumului la turisme ( oricum SUV-urile mici consuma mai mult decat turismele) si in al doilea rand un SUV usor cu consum relativ mic ii permite producatorului sa vanda mai multe SUV-uri imense cu V8 care sunt cele mai profitabile masini pt. producatori, pastrand in final media lor la capitolul "light-truck".

ex. de aberatie este Chrysler PT Cruiser care este considerat light truck, pt ca scaunele din spate sunt rabatabile si, odata rabatate, platforma astfel creata fiind considerata de EPA ca argument suficient ca acest turism sa fie acceptat ca "light truck".

alt aspect: multi apreciaza calculele EPA ca subestimand semnificativ consumul real. de ex. testul pt. consumul in afara este facut la numai 77km/h ( 48mph) desi in general pe autostrazi se merge intre 100 si 120km/h.

in 2001 media consumului oficial al masinilor vandute in USA era de 23,9 mpg (aprox 10L%) in timp ce unii argumenteaza ca in realitate consumul mediu pe masina "corectat" de 11.6L% (20.4 mpg).

aceasta medie a consumului pe masina era in 2000 de 33mpg (7.2L%) in UE si 30.3 mpg in Japonia ( 7.9l %), bazat pe statisticile oficiale din aceste tari. se pare ca testul de estimare a consumului in Japonia este cel mai riguros. nu stiu exact cum se face asta in UE. tineti cont si ca in Japonia ( din motive de standarde severe anti-poluare) dieselurile sunt ilegale exceptand pe camioanele de mare tonaj, deci aceste medii sunt numai pe motoare pe benzina.

daca ne gandim ca d-l Bush este intim legat de afacerile petroliere la nivel mondial stim si de ce America va continua sa conduca masini imense si sa "faca ordine" ( sau sa aduca democratia cum ar spune d-l Bush) in tarile cu mari rezerve de petrol... dar asta e deja politica prea mare pt. noi...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udo_01
post Nov 23 2004, 11:40 AM
Post #23


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 31-May 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 26.696



deci cum spuneam,nu stiu nimic sigur si cred ca, chiar ar trebui sa ma interesez,dar eu doar am presupus.
pt. un motor dizel pe CR-V s-a ajuns la concluzia ca,actualul de pe Accord la 2.2L dupa cum spui si tu e cel mai bun,si cred ca, in Romania acesta va ajunge abia in primavara anului viitor,fiindca in vestul Europei va fi disponibil odata cu inceputul anului viitor.asta dupa informatiile pe care le detin eu.
da si politica fiscala e un aspect,dar daca cel mai important,nu stiu,greu de apreciat in toata balaria asta haotica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 23 2004, 12:12 PM
Post #24


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pai la noi e la vanzare deja :shock:
LS 21775
ES 23000
exec navi 24175


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udo_01
post Nov 23 2004, 11:35 PM
Post #25


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 31-May 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 26.696



esti sigur ca,vreuna din cele 3 variante e dizel?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 24 2004, 05:24 PM
Post #26


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



e greu nu ? :shock:

toate sunt 2.2 diesel doar ca sunt nivele diferite de echipoare :roll:

si oricand ai putea sa tastezi www.honda.ro si apoi pe autoturisme si din nou pe lista de preturi , ghici unde ajungi :
http://www.honda.com.ro/lista_preturi.htm

:shock: :shock: :shock: :shock:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 24 2004, 10:55 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Udo vorbea de CR-V cu motorul diesel nu de Accord de care se pare ca zici tu...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udo_01
post Nov 25 2004, 12:34 AM
Post #28


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 31-May 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 26.696



Georgele draga,pe honda.ro n-ai sa gasesti niciodata automobilele Honda,deoarece acel site este al altei firme,cea care importa si distribuie echipamentele Honda,deci nu prea vad cum ai mers tu acolo pe site si ai dat click pe auto!!! :bounce: :shock:

ai dreptate,o lista de preturi se poate face si fara ca automobilul sa fie la fata locului!
asa si in brosurile vest-europene scrie deja totul,masina insa va apare la dealeri(vestul Europei) abia in aprilie,iar in tara cel putin o luna mai tarziu!

cam greu ha sa tii cursul discutiei?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 25 2004, 09:55 AM
Post #29


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



www.honda.ro -> vezi stanga jos automobile wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicolae30758
post Dec 17 2004, 04:55 PM
Post #30


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 170
Joined: 13-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.751



mi-a venit masina si sunt absolut impresionat. nu am avut pana acum sansa sa conduc o masina japoneza, dar cu aceasta ocazie am devenit un fan absolut al japonezilor.

Dupa primii km de condus (numai prin Bucuresti) iata ce pot spune:

pros:
- silentioasa (mai silentioasa decat passatul 1.8T de companie);
- motorul ivtec este absolut fantastic. nici nu-mi vine sa cred cata putere dezvolta la numai 2.0l si fara sa fie in v. demaraj f. bun pentru o asemenea masina, chiar cu cutie automata. ma intreb cum o fi ala de 2.4l. te :notworthy: la baietii astia cat de buni motoristi pot fi.
- manevrabilitate excelenta (are un bracaj atat de mic ca o intorci aproape pe loc). directia asistata si progresiva la viteza o fac si mai manevrabila.
- cutia automata care acum are 5 viteze: R,D,D3,2,1, fata de 4 modelul anterior;
- interior f. mare si confortabil, cel putin in spate este absolut fantastic. spatarele scaunelor din spate se inclina si ele si sporesc astfel confortul.
- un portbagaj imens.
- am incercat putin tractiunea integrala automata. am bagat-o pe la tunari prin niste namoale mai mari. a functionat si m-a scos din ele. acuma eu fiind un nepriceput nu stiu daca functioneaza mai bine sau mai rau decat vechiul model. dealerul mi-a spus ca au imbunatatit-o substantial. cica au schimbat sistemul cu pompa cu unul pe came. ofi, n-o fi ??? . poate imi explicati si mie care este diferenta si daca chiar inseamna ceva.
- atat de multe locuri de depozitare, ca le si uiti pe unde sunt.
- tapiteria de piele f. buna (cu gaurele ca la mertzan )
- opt airbag-uri: 2 frontale, 2 laterale, 4 cortina (fata si spate).

cons:

- interiorul putin cam prea spartan;
- plasticele par a fi de calitate mai joasa. cel putin asa arata.
- pe macadam zgomotul este ceva mai mare. nu deranjant, dar se pare ca este din cauza anvelopelor "all weather"
- pe frana trebuie sa apas ceva mai tare decat la passat. dar o fi si masina mai grea.

-in dotare, iarasi nou pentru modelul 2005 are si un sistem VSA (vehicle stability assist). nu am avut unde sa-l incerc, dar imi inchipui ca functioneaza.

cam atat deocamdata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Dec 21 2004, 05:30 AM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(Udo)
aici nu ma pot pronunta deoarece nu traiesc acolo.deci cata cota parte pleaca spre voi in SUA si cat mai primiti restul din J,habar nu am,dar nu m-ar mira sa fie asa,tocmai din motivele mentionate de tine mai sus.


iata ca am aflat: uzina din Swindon a produs in 2003 114000CR-V, 32000 au fost comercializate in Europa. o buna parte din restul de 82000 au fost expediate in USA si Canada.

http://www.autoindex.org/maker.plt?no=1524

http://www.autoindex.org/bodies.plt?no=130&ass=1524


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian39407
post Jan 28 2005, 01:15 PM
Post #32


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 28-January 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 39.400



Salut tuturor.

Nicolae, ma intereseaza si pe mine sa cumpar o Honda CRV. Cum merge masina la drum intins, cum este cu zgomotul interior la viteze de 120 - 140 km/h (eventual comparat cu alta masina condusa de tine)? Ce consum mediu are in oras si afara?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udo_01
post Jan 30 2005, 04:10 PM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 31-May 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 26.696



Salut, Adriane!
Cred ca, pe Nicu si pe alti posesori de CR-Vuri cu tot cu parerile lor, ii vei gasi la www.hondafan.ro!
Te asteptam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nicolae30758
post Jan 31 2005, 04:17 PM
Post #34


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 170
Joined: 13-August 04
From: Bucuresti
Member No.: 30.751



@ adrian: intr-adevar ma gasesti si pe aite-ul indicat de Udo. Ceea ce pot sa-ti spun aici pe scurt este ca masina e excelenta. motorul este silentios, iar zgomotul lui este mai mic decat la passatul meu masina de companie. Consumul mediu acum (condusa aproape numai in oras si inca in rodaj) este in jur de 13% (asa imi indica computerul). la drum lung (am iesit o singura data pana la predeal) se comporta f. bine si are o stabilitate f. buna pentru un suv. in general mie cel putin mi se pare ca alegerea mea a fost f. buna. pana acum sunt extrem de multumit. :cheers:

p.s. pe zapada comportamentul este excelent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamsorin
post Aug 8 2008, 08:15 AM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 8-August 08
Member No.: 117.706



unsure.gif fratilor ajutati-ma cu o chestie,mi-am cumparat un crv 2.2executive si adoua zi l-am dus inapoui pt ca avea pierderi de ulei.honda trading ma cam abureste zicind ca intra pe garantie si nu stiu daca mi-o vor schimba.tinind cont ca m-am intors cu ea inapoi in mai putin de 24 ore mi se pare normal sa-mi dea alta masina chiar daca defectiunea gasita e minora(un simering pt care trebuie sa demonteze toata partea dreapta).eu am platit pt o masina noua si nu una defecta.unde as putea sa fac o reclamatiemai sus de reprezentanta din romania?mersi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mytza17
post Oct 17 2008, 10:48 PM
Post #36


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 17-October 08
Member No.: 118.309



Imi poti spune si mie ce inseamna Dispozitiv antidemaraj electric? Multumesc

Imi poti spune si mie ce inseamna Dispozitiv antidemaraj electric?..Multumesc...adresa mea de mail "mytza17" daca ma poti ajuta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coco1959
post Apr 23 2010, 06:23 PM
Post #37


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 23-April 10
Member No.: 125.382



QUOTE (VALENTIN2 @ Jun 23 2003, 06:08 AM) *
CE PARERE AVETI DE HONDA CR-V,MERITA SAU EXISTA ALTERNATIVA MAI BUNA?MULTUMESC!



salut , ce zici de hyundai ix 35 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CPI
post Apr 29 2010, 02:49 PM
Post #38


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 468
Joined: 4-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.007



QUOTE (coco1959 @ Apr 23 2010, 07:23 PM) *
QUOTE (VALENTIN2 @ Jun 23 2003, 06:08 AM) *
CE PARERE AVETI DE HONDA CR-V,MERITA SAU EXISTA ALTERNATIVA MAI BUNA?MULTUMESC!



salut , ce zici de hyundai ix 35 ?

Esti tare Coco, mai ales la reclame :-)

Omul intreba in 2003 ce parere avem de CR-V. IX 35-ul s-ar putea sa fie o alternativa mai buna la un CR-V 2003. Stii de ce nu sint totusi sigur? Pentru ca inca nu am mers cu IX-ul si astfel sa imi dau cu parerea. Totusi tu cred ca ai mers, nu ne spui mai multe despre el, dar in aria de Hyundai?

PS Scuze moderatorilor ca am preluat putin din atributiile voastre dar nu m-am putut abtine.


--------------------
Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 05:25 PM