Calificari Monaco si "greseala" lui Schummi |
This topic is about Calificari Monaco si "greseala" lui Schummi, the author, gabriel cretu, wrote about: offff ce sa mai zicem?????? daca se pote se poate........daca nu...nu........eu unul nu-mi voi putea scoate niciodata din minte cum "marele Senna" a l ... To read more just scroll down
Calificari Monaco si "greseala" lui Schummi |
May 29 2006, 01:13 PM
Post
#21
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
Intr-adevar cum spunea cineva mai sus erau timpuri cand pur si simplu nu puteai dormi asteptand cursele de la suzuka,australia,ce mai era.....era spectacol si tin minte ca nu mai aveam nici o unghie intreaga.....nu as fi crezut vreodata ca F1 va deveni un sport la care sa incep sa ma uit cu indiferenta si din ce in ce mai detasat........... Sunt multe cauzele,nu doar cele de comportament ale pilotilor,a se vedea jocurile de culise cu roata lui Irvine,comentariile care pur si simplu iti produc greata(nu e deloc un termen dur,credeti-ma)faptul ca s-au"uniformizat" masinile,schimbarile astea atat de dese de regulament,idioteniile de anul trecut cu interzicerea schimburilor de cauciucuri,si multe altele,care te fac pur si simplu sa te orientezi catre altceva................ |
|
|
May 29 2006, 03:07 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
singurul lucru dragut a fost clasarea "batranului" Culthard pe 3 ..........este un loc meritoriu,si mi-a parut rau de Rosberg,care ar fi putut obtine un rezultat dragut.......parca si de kimi am avut un pic de regret cu toate ca nu prea-l sufar,dar se vede ca e muncitor si "trage" mult.......din pacate sta cam prost la capitolul noroc si asta nu stiu daca se poate remadia vreodata........
|
|
|
May 30 2006, 03:30 PM
Post
#23
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
@gabriel cretu: lasa-i man...ca oamenii is porniti tare impotriva lu schumy si n-o sa rezolvi nimic....doar ca o sa te enervezi degeaba...toata lumea il vede pe ms inamicul public nr1, persoana non-grata, cel care ar ucide-o si pe ma-sa numa sa castige un titlu....dar tot aceste persoane refuza sa creada ca si altii la randul lor au facut/fac chestii similare....si e chiar f f bun exemplul cu senna...dar nimeni nu mai vrea sa-si aminteasca de asta!
-------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
May 30 2006, 03:54 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Vreau sa mai vad un pilot care sa-si ia atatea riscuri. Si care sa traga la victorie cu dintii si cu orice pret, nu ca acum... "pastram motorul, cele 8 puncte pentru locul 2 sunt bune in clasamentul constructorilor, nu ne asumam riscuri"... vax albina. Daca erau 10 puncte diferenta intre locul 1 si d2 sa fi vazut atunci lupta pentru victorie si piloti care-si baga picioarele in indicatiile celor de la boxe. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
May 31 2006, 09:34 AM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
Dar comentariile............... Nu va suparati pe mine ,dar asa imi voi termina toate mesajele......... |
|
|
Jun 2 2006, 04:57 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Da, asta cu "protejatul motorului" e intradevar o mare tampenie, in curand o sa oblige masinile de formula 1 sa reziste "3 ani sau 100.000 km"... ce naiba... parca enzo ferrari zicea ca o masina de curse buna e una care se dezmembreaza dupa ce a trecut linia de sosire...
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 2 2006, 07:14 PM
Post
#27
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
toate chestiile astea cu motoare care trebe sa tina n'spe mii de curse, cauciucuri cu 4 santuri, etc sunt incercarea disperata a lui bernie de a readuce spectacolul in f1 si de a reduce costurile....din pacate totul a iesit fix pe dos, spectacolul nu a reaparut (din mai multe motive pe care nu o sa le reiau pt ca s-au mai discutat) si costurile/an/echipa au crescut....dupa cum spunea si gabriel, alte tipuri de materiale, alte uleiuri pt motor,etc; inclusiv trecerea de la motoare v10 la v8 a impus cheltuieli in plus...pt dezvoltarea potentialului acestora
-------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Jun 5 2006, 10:24 PM
Post
#28
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 3-May 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 75.346 |
Daca vreti sa vedeti inregistrarile video din timpul cursei si din calificari ...accesati www.asturianos.net.... si de acolo selectati video 2006.....
Greseala premeditata a lui Schumy dupa opinia mea.....se datoreaza in primul rand ordinelor de echipa ...dar si lui ..deoarece nu a trecut prin filtrul ratiunii aceasta decizie pripita.....Aceasta nu a facut decat sa dovedeasca inca o data ca M.S. este foarte vulenrabil cand se afla sub presiune ..si nu shtie sa piarda -------------------- Skoda Octavia II 1.9 TDI
|
|
|
Jun 6 2006, 01:34 PM
Post
#29
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
schumy e vulnerabil cand e sub presiune? ok daca zici tu...poate mai vii si cu argumente!
cat despre ordinele de echipa...in nici un caz nu i-au fost comunicate in timp ce era in cockpit pt ca dc era asa ar fi auzit intreaga lume...nu uita ca de anu asta televiziunile au acces la ceea ce comunica pilotul cu cei de la boxe! -------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Jun 6 2006, 01:45 PM
Post
#30
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
Pai cu ce argumente sa vina in sprijinul afirmatiei???????poate cu cele ale lui Miki..........altele.......
si daca se crede ca Schumi e un simplu executant de "strategie" fara ca in prealabil sa se discute cu el...........mai bine vorbim cu cineva avizat care sa ne confirme lucrul asta .........( miki???? nu de alta dar tot iau ei mereu masa impreuna........si omul e si un bun si fin psiholog,si comentator,si pilot,si descoperitor de talente,si strateg,si.... si....si.....si.... :bandit: ) |
|
|
Jun 6 2006, 04:45 PM
Post
#31
|
|
pilot Group: Membri Posts: 414 Joined: 28-February 06 Member No.: 69.491 |
Schumi e chiar foarte vulnerabil sub presiune, a dovedit-o de atatea ori de-a lungul timpului. Cine urmareste detasat F1 stie ce zic, de cate ori s-a aflat sub presiunea mare Schumi a gresit. Probabil ca e pilotul aproape de perfectiune cand totul merge struna, dar daca nu, o da in bara urat de tot.
Later edit. Imi amintesc foarte clar, si acuma rad in sinea mea cu pofta, la o cursa -nu mai stiu cand si care - Mikidutza il lauda cum stie el mai bine pe Schumi ca ar fi "imperial pe ploaie" (cuvintele lui) si peste 1 tur Schumi paraseste pista si se izbeste de parapet foarte imperial (cred ca era Monte Carlo). -------------------- |
|
|
Jun 6 2006, 10:08 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 522 Joined: 4-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 9.856 |
numai cine nu munceste nu greseste.
ca sa parafrazez, puteti sa-mi dati un exemplu de pilot 'perfect' ?? si inca ceva : cand ai o masina foarte bune, care este la limita peste a celorlalti competitori, faci mult mai putine greseli. cand e mai slabuta si trebuie sa tragi de ea la limita, se mai intampla. -------------------- VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp |
|
|
Jun 7 2006, 03:19 AM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 919 Joined: 18-February 06 From: Kronstadt Member No.: 68.575 |
QUOTE(gabriel cretu) eu unul nu-mi voi putea scoate niciodata din minte cum "marele Senna" a luat titlul de campion pur si simplu intrand in Alain Prost,si nimeni nu a zis nimic
Faci aceeasi greseala ca si multi altii de altfel...Uite cum a stat treba in privinta asta,vad ca nimeni nu e in stare aici sa lumineze lucrurile. In 1989 Prost a castigat campionatul tot in urma unui accident pe care i l-a provocat lui Senna.Acest lucru a fost ulterior recunoscut de catre Prost insusi.Acum ca stiti lucrul asta poate va ganditi ca daca Senna a vrut doar sa se razbune ar fi fost indreptatit sa o faca provocand accidentul de la Suzuka din 1990.Numai ca nu e chiar asa...Si aici intervin jocurile de culise pe care putini le cunosc In aceea perioada presedintele FIA era nimeni altul decat Jean Marie Bellestre,un francez patriot si prieten la catarama cu Prost.Senna si-a adjudecat pole-ul la Suzuka,asa cum stim.Dar dupa ce Senna a facut acest lucru,J.M. Bellestre a hotarat ca startul sa se ia de pe parte interioara a circuitului,care la Suzuka se intampla sa fie parte mai murdara a circuitului,lucru care ar fii avantajat evident startul din pozitia secunda a lui Prost.Daca nu ma insel,asta a fost pentru singura data in istoria F1 cand cel din pole position a trebuit sa plece din partea interioara a circuitului. Bineinteles ca Senna,cu sangele lui latin a avut un schimb de replici dure cu J.M. Bellestre,chiara declarat ca va face orice pentru a lua primul acel prim viraj de pe circuit.Acesta este motivul pentru care Senna s-a lovit de Prost,si NU pentru a castiga campionatul.Cred ca Senna se stima prea mult pentru a recurge la astfel de tactici la care Schumi recurge destul de des. P.S.-pentru cei plictisiti de "spectacolul" din F1,va recomand sa incercati WTCC,in prezent primii 6 piloti din clasament sunt despartiti de 2 puncte -------------------- |
|
|
Jun 7 2006, 04:38 AM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 522 Joined: 4-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 9.856 |
marius, daca treaba sta cum spui tu, apare totusi un semn de intrebare : oare nu e la fel de 'vinovat' si Senna, care l-a atins pe Alesi doar pentru a apara un principiu ?? sau cum ar spune altii, doar pentru ca a fost contrat ??
in rest, sint sigur ca orice pilot nascut cu sange de campion impinge la limita (sau cateodatat peste) lucrurile, doar din dorinta de a trece primul linia de sosire, nu din alte motive, cum ar fi dezacordul cu comisarii de cursa. cat despre Schumi, vad ca se bate moneda pe faptul ca el ar decurge des la astfel de tactici. in afara de acrosajul cu jac, de altfel recunoscut si regretat de Schumi, la ce alt incident te referi ?? cand a mai fost penalizat Schumi pentru ca si-a scos adversarul de pe pista ??? -------------------- VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp |
|
|
Jun 7 2006, 08:23 AM
Post
#35
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
gresesti.............in cursa de la Suzuka Alain Prost era polle position.........iar primul viraj era pe partea lui Senna care era pe doi..........
|
|
|
Jun 7 2006, 08:29 AM
Post
#36
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
asta a fost si motivul pt care "marele" a intrat in Prost,pt ca daca ar fi castigat Senna lua campionatul chiar daca era Prost pe doi....... :wave:
|
|
|
Jun 7 2006, 03:48 PM
Post
#37
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
chiar daca a fost asa cum zici, gestul lui senna a fost oricum urat...si nu stiu cu ce ar fi mai deosebit fata de schumy...
cat despre faza cu schumy care greseste sub presiune...da asa e, i s-a intamplat si lui de cateva ori...si va dau chiar eu un exemplu: Spa, 1999, cand, pe o ploaie torentiala, schumy nu l-a vazut pe coulthard in fata lui si a intrat in el.... dar, pdap, vreau sa va intreb ceva: aveti vre-un exemplu de vreun pilot care nu a gresit niciodata in cariera lui? ca eu sincer nu.... -------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Jun 7 2006, 11:48 PM
Post
#38
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 3-May 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 75.346 |
Uite un exemplu de pilot care ..nu pot zice ca nu a gresit la viata lui.....Dar Alonso ..este foarte tanar si este un pilot foarte cerebral...(nu ca tin cu el)...dar a facut foarte putine greseli de cand a capatat ceva experienta in F1...Anul trecut nu a gresit decat in Canada...cand pe fondul nervilor pe care i-a creat Fisico.....Alonso a dat dovada de foarte multa rabdare in curse ...si nu spun asta din cele auzite de la Miki Alexandrescu...sau de la fonfalaul allalt de Victor .....ci din presa de specialitate cum e F1Racing...unde e prezentata realitatea..
Cat despre Schumy...toata lumea ai recunoaste suprematia...dar astefel de greseli nu sunt permise...Klien spunea ca Schumi nu e foarte bun actor in ceea ce priveshte mimarea greselilor.... Si el a facut acest lucru datorita ordinelor de echipa... Ceea ce auzim noi la TV nu sunt redate decat partial...astfel de comunicari ..au loc foarte des intr-o sedinta de calificari...sau in cursa...iar asta cu orrdinele de echipa am aflat-o de pe site-ul oficial F1 unde au fost acuzati cei de la Ferrari tocmai pentru acest aspect...si tot de aceea l-au retrogradat si pe Felipe Massa -------------------- Skoda Octavia II 1.9 TDI
|
|
|
Jun 8 2006, 06:50 AM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 522 Joined: 4-March 03 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 9.856 |
la faza cu coulthard, chiar david a recunoscut, dupa ani buni, ca poarta o mare vina. nu am la indemana declaratia lui, dar daca e nevoie o caut.
ce spuneammai sus : cand ai o masina foarte buna, nu gresesti. vezi cazul lui Alonso de anul trecut si anul acesta. gresesti doar atunci cand trebuie sa treci peste niste limite, din cauza ca nu te ajuta masina. vezi si Montoya, desi la el am impresia ca intervine si altceva in ecuatie. :bash: nu inteleg ce a mai facut Massa ?? -------------------- VW GOLF VI 1.6 102 CP TORNADO RED
SUPERB COMBI 2.0TDI 170cp |
|
|
Jun 8 2006, 09:27 AM
Post
#40
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
cand schumi a intrat in culthard pe ploaia aceea,daca va amintiti,acesta din urma a franat brusc pe o portiune unde nu se impunea asa ceva........si accidentul s-a produs si pt ca erau de asa natura conditiile.......iar dupa aceasta cursa daca va amintiti,au aparut stopurile pe frana ,lucru pana atunci inexistent........eu cred in strategii de echipa,este "normal" ca asa ceva sa se intample,la fel cum este "normal" sa existe pilot principal.............evident este de bun simt sa le acorzi amandurora sanse la inceput,dar in partea a doua a campionatului trebuie ca cel clasat mai prost sa-si ajute colegul........pt binele echipei........si aici chiar daca sunt fan ferarri nu pot decat sa-i descalific pt celebra roata a lui Irvine.......pacat,asa ceva e nedemn de o echipa oricat de mare sau mica ar fi.............. :wave:
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 08:20 AM |