IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Calendarul F1 2006

This topic is about Calendarul F1 2006, the author, Skywalker, wrote about: Iata calendarul etapelor Campionatului Mondial de Formula 1 de anul 2006: 12 martie - Bahrein, circuitul Sakhir 19 martie - Malayezia, Sepang - Kuala ... To read more just scroll down

 
Closed TopicStart new topic
> Calendarul F1 2006
Skywalker
post Jan 1 2006, 03:51 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Iata calendarul etapelor Campionatului Mondial de Formula 1 de anul 2006:
12 martie - Bahrein, circuitul Sakhir
19 martie - Malayezia, Sepang - Kuala Lumpur
2 aprilie - Australia, Melbourne
23 aprilie - San Marino, Imola
7 mai - Europa, Nuerburgring - Germania
14 mai - Spania, Barcelona
28 mai - Monaco, Monte Carlo
11 iunie - Marea Britanie, Silverstone
25 iunie - Canada, Montreal
2 iulie - SUA, Indianapolis
16 iulie - Franþa, Magny Cours
30 iulie - Germania, Hockenheim
6 august - Ungaria, Budapesta
27 august - Turcia, Istanbul
10 septembrie - Italia, Monza
17 septembrie - Belgia, Spa-Francorchamps
1 octombrie - Japonia, Suzuka
8 octombrie - China Grand Prix, Shanghai
22 octombrie - Brazilia, Sao Paulo

Conform noului format, aprobat de Consiliul FIA, sesiunile de calificări din 2006 vor avea loc în trei faze. 5 monoposturi cu cei mai slabi timpi vor fi eliminate după primele 15 minute ale calificărilor, fiind urmate de alte 5 cele mai slabe, după alt sfert de oră.
Monoposturile rămase vor concura timp de 20 de minute pentru un loc mai bun pe grila de start.
Despre acest tip de calificari, Onlinesport v-a informat inca de luni. Miercuri, in urma acelei sedinte de la Londra, proiectul a fost validat oficial pentru 2006.
Sesiunea de calificari va avea din 2006 trei faze:

1. Prima faza va dura 15 minute, iar cele mai lente cinci masini vor fi eliminate la capatul acestui timp.

2. Faza a doua va fi alergata de cele 15 masini ramase. Acestea vor avea tot 15 minute la dispozitie pentru a obtine cei mai buni timpi. Cele mai slabe 5 masini sunt eliminate la capatul acestui al doilea sfert de ora, la fel ca si in prima faza.

3. Faza a treia, si ultima, este alergata de cele 10 masini ramase. Ele se vor intrece practic pentru pole-position, pe durata a 20 de minute.

Noile calificari sunt concepute astfel pentru a atrage interesul telespectatorilor.
Formatul din 2005 al calificarilor, in care fiecare masina concura de una singura pe traseu, contra cronometrului, a fost indelung criticata de echipe si televiziuni.

Noul sistem este opera sefului F1, Bernie Ecclestone.
Ecclestone, alaturi de presdintele FIA, Max Mosley, si reprezentatii celor 10 echipe au fost prezenti la intalnirea de luni si au votat noul concept.
S-a propus de asemenea o noua aripa aerodinamica. Aceasta va avea menirea de a facilita depasirile si ar putea fi introdusa din 2007. Pana atunci, subiectul va fi studiat de directorii echipelor din F1.

Pneuri
Anul acesta, în încercarea de a oferi șanse în plus echipelor mai mici, schimbarea pneurilor a fost interzisă, cu excepția a puține cazuri. În sezonul viitor, schimbarea pneurilor se va putea face de oricâte ori se va dori acest lucru.
De asemenea a fost aprobat un pachet de reguli pentru sezonul 2008 și se va încerca introducerea lor chiar din 2007, dacă se va găsi sprijinul necesar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Feb 5 2006, 12:22 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



cum se va pleca in calificari? daca nu se vor masura timpii individuali inseamna ca vor intra mai multe masini pe circuit in acelasi timp. cine va avea pole position?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 9 2006, 02:45 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Anul asta nu se va mai tine marele premiu al Belgiei de la Spa. S-a anuntat oficial la radio....

Era scandal de mai mult timp, conflict intre FIA si Wallonia, niste boi de politicieni care au semnat niste contracte paguboase si care acum nu mai vor sa-si asume raspunderea etc.
Ideea e ca in 2006 cursa e anulata. Se pare insa ca se va tine in 2007.

Pacat, circuitul de la Spa era unul din cele mai spectaculoase.... si pentru mine, personal, la 30 minute de mers si aveam si invitatie deja sad.gif Tipul de la care o am lucreaza cu organizatorii, si poate o sa aflu mai multe detalii...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 11 2006, 10:57 AM
Post #4


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Da...ai dreptate MR....ca un mare fan al F1, mare mi-a fost si mie mirarea + tristetea cand am citit pe net acum vreo 3-4 zile ca Marele Premiu al Belgiei a fost anulat pt. anul 2006 sad.gif Pacat....mare pacat....caci SPA Francorchamps este unul din cele mai frumoase/spectaculoase/tehnice circuite din lume....o spun atat pilotii cat si fanii.....deci sa speram ca din 2007 il vom revedea in calendar!!!! :pray:

@Iulian: daca vrei sa te documentezi serios, baga-te la www.f1-live.com - cel mai tare site de F1 - du-te la "Regulations" si descarca ambele regulamente (tehnic si sportiv) pt. sezonul 2006!!! beer.gif Spor la citit....ca e multe si marunte... biggrin.gif ....au destula teorie de invat pilotii astia, asa-i? :coffee:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Feb 11 2006, 02:54 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



daca vii la mine si ma intrebi ce sa faci ca te doare capul, io o sa-ti zic: du-te mata la Tratatul de Neurologie si citeste de la pagina 1230 la 1850 si te prinzi care-i treaba? blink.gif blush.gif biggrin.gif


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 11 2006, 03:32 PM
Post #6


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



..... laugh.gif ....foarte tare comparatia ta, Iuliane!!! biggrin.gif Scuze... biggrin.gif dar credeam ca vrei sa afli mai multe.... Ok, atunci o sa-ti raspund concret la intrebare, numa nu te ambala :bounce: : deci, la inceputul calificarilor vor intra pe circuit toate masinile (20) si timp de 15 minute vor baga cateva flying lap-uri de caciula (cate apuca fiecare), fiind cronometrate individual, iar dupa 15 minute cele mai slabe 5 masini vor fi chemate la boxe. Cele 15 masini ramase continua sa bage in continuare inca 15 minute, dupa care din nou cele mai slabe 5 masini vor fi eliminate (un fel de knockout)! Apoi cele 10 masini ramase se vor lupta in continuare inca 20 de minute si vor stabili grila de start a primilor 10....iar ultimii 10 se vor alinia la start dupa cel mai bun timp obtinut inainte de a fi eliminati! Got it now? arigato.gif Cam asta a explicat (cu copy-paste) si consateanul meu, dar poate acum esti mai lamurit..... daca nu, keep asking si o sa ma straduiesc sa-ti raspund.... :wave: Vorbeamos...

Hai pa
ALEX


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petre 1
post Mar 6 2006, 09:17 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 531
Joined: 11-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.067



Iata si cateva date despre piloti si echipele lor,cred ca toata lumea stie ca sau mai facut niste schimbari asa ca ...ATENTIE : biggrin.gif

RENAULT model R26 - Fernando Alonso;Giancarlo Fisichela

McLAREN model MP4-21 - Kimi Raikkonen;Juan Pablo Montoya

FERRARI model 248 F1 -Michael Schumacher;Felipe Massa

TOYOTA model TF106 -Ralf Schumacher;Jarno Trulli

WILLIAMS model FW28 -Mark Webber;Nico Rosberg

HONDA model RA106 -Rubens Barrichello;Jenson Button

RED BULL model RB2 -David Coulthard;Christian Klien

Si acum noile echipe venite in acest an :

BMW SAUBER model F1.06 -Nick Heidfeld;Jacques Villeneuve

MIDLAND model M16 -Christijan Albers;Tiago Monteiro

TORO ROSSO model STR1 -Vitantonio Liuzzi;Scott Speed

SUPER AGURI model SA05 -Takuma Sato;Yuji Ide


Nu ratati : sambata 11 martie ora 13:00 TVR 1. Marele premiu al statului Bahrein ,calificari. LIVE

duminica 12 martie ora 13:30 TVR 1. Cursa LIVE


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Impulse
post Mar 10 2006, 04:28 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 587
Joined: 18-January 06
Member No.: 65.706



Modificari de regulament
Editia 2006 este marcata de numeroase schimbari la nivelul regulamentului sportiv si al celui tehnic, dar si in privinta componentei echipelor. FIA a renuntat la sistemul plictisitor cu un singur tur cronometrat efectuat de fiecare pilot pe rand si a adoptat o formula eliminatorie, formata din trei parti, ce se doreste a fi mai dinamica si mai apropiata de conditiile unei curse. In prima parte a calificarilor se „alearga” 15 minute cu toate masinile pe pista, iar la final pilotii cu cei mai slabi sase timpi vor fi eliminati. Acestia vor ocupa locurile 17-22 pe grila de start. Dupa cinci minute de pauza, cei 16 piloti ramasi vor concura timp de alte 15 minute. Ultimele sase monoposturi cu timpii cei mai slabi vor fi eliminate, urmand sa ocupe locurile 11-16 pe grila. Dupa alte cinci minute de pauza, cei zece piloti ramasi vor concura in cadrul unei reprize de 20 de minute, la finalul careia va fi stabilit concurentul care va pleca din pole-position si ordinea finala. Monoposturile ramase pentru ultima parte a calificarilor vor fi alimentate cu cantitatea de benzina pe care o vor folosi a doua zi in cursa. Aceste masini vor fi cantarite inainte de a parasi standurile, urmand ca la finalul sedintei sa fie realimentate cu cantitatea de combustibil consumata in cele 20 de minute. FIA a introdus si asa-numita regula „110%”, pentru a impiedica pilotii sa triseze in timpul calificarilor. In acest sens, forul international a creat o formula „litri/tur” cu care va calcula cat combustibil este necesar pentru realimentare in cazul celor zece monoposturi ce disputa partea finala a calificarilor. De exemplu, daca 1.35.125 este cel mai bun timp inregistrat la un moment dat de un pilot, acesta va pierde dreptul de a primi combustibil pentru turul/tururile pe care inregistreaza timpi mai slabi decat 1.35.125. O alta modificare importanta vizeaza motoarele. Astfel, din acest an, cele de trei litri cu zece cilindri in V vor fi inlocuite de motoare de 2,4 litri cu opt cilindri in V. Scopul il reprezinta reducerea costurilor si imbunatatirea sigurantei, FIA estimand ca masinile vor pierde circa 200 de cai putere (de la peste 900 la 750 de cai putere), iar timpul pe un tur va scadea cu 3-5 secunde fata de sezonul 2005. Toro Rosso (fosta Minardi) va fi singura scuderie ce va folosi, cu permisiunea FIA, un motor V10 cu o turatie limitata la 16.700 rotatii/minut. In sezonul 2006, schimburile de pneuri vor putea fi efectuate in timpul cursei, dupa ce anul trecut acest lucru a fost interzis.

Noutati in cadrul scuderiilor
Spre deosebire de ultimii ani, acum, Formula 1 va aduce la start 11 formatii. Ultima venita, Super Aguri, este creatia fostului pilot japonez Aguri Suzuki, insa constructorul Honda nu este strain de acest proiect, oferind motorul V8, un pilot, pe Takuma Sato, si asistenta tehnica. Super Aguri Formula 1 are sediul la Langley, in Anglia, si foloseste pneuri Bridgestone. Patru echipe vor concura cu nume noi: Honda (fosta BAR Honda, constructorul japonez achizitionand actiunile detinute de BAR), Midland F1 (fosta Jordan, ce a fost cumparata de Midland), Toro Rosso (producatorul de bauturi energizante Red Bull a cumparat Minardi) si BMW Sauber (constructorul german s-a despartit de Williams si a decis sa-si creeze propria echipa, achizitionand Sauber). Toro Rosso va fi a doua grupare a producatorului austriac de bauturi energizante, dupa Red Bull Racing, ce a aparut in 2005 in locul formatiei Jaguar. La capitolul piloti debutanti, trei nume noi vor fi la startul Marelui Premiu al Bahrainului: Nico Rosberg, fiul campionului mondial din 1982, finlandezul Keke Rosberg. Nico, de nationalitate germana, castigator anul trecut al Campionatului GP2 (fosta Formula 3000), va conduce un monopost Williams. Scott Speed va debuta la Toro Rosso si va deveni primul pilot american din Formula 1 in ultimii 12 ani, dupa ce Michael Andretti a parasit McLaren in 1993. Japonezul Yuji Ide, de la Super Aguri, este probabil un nou Takuma Sato, dupa ce a afirmat ca modelul pe care vrea sa-l urmeze in Formula 1 este reprezentat de coechipierul sau, recunoscut pentru accidentele pe care le provoaca. Principalele schimbari in componenta scuderiilor vizeaza Ferrari, Honda, BMW Sauber si Williams. Astfel, brazilianul Felipe Massa de la Sauber l-a inlocuit pe compatriotul sau Rubens Barrichello la Ferrari. Rubens a plecat la Honda, in locul lasat liber de japonezul Sato, trecut la Super Aguri. La Williams a venit tanarul Nico Rosberg, in locul germanului Nick Heidfeld, plecat la BMW Sauber.

ziare.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 09:43 AM