IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Discutie & Pronosticuri - editia Korea 2010

This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Korea 2010, the author, klm, wrote about: In primul rand mentionez ca am vazut cursa transmisa, comentata si analizata de BBC ceea ce nu poate sa ma faca decat sa ma inchin in fata profesional ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Closed TopicStart new topic
> Discutie & Pronosticuri - editia Korea 2010
klm
post Oct 26 2010, 10:14 AM
Post #21


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



In primul rand mentionez ca am vazut cursa transmisa, comentata si analizata de BBC ceea ce nu poate sa ma faca decat sa ma inchin in fata profesionalismului de care dau dovada britanicii, sa apreciez abundenta de informatii prezentate pe tot parcursul zilei (au fost aproape 2 ore inainte de inceperea cursei, cursa propriuzisa si inca vreo 40 de minute dupa) si, chiar daca nu de la fata locului nici macar in direct, sa fiu cu adevarat parte la desfasurarea evenimentelor. Inca o data cinste transmisiei BBC (care i-a avut in echipa pe David Coulthard, Eddie Irvine, un pilot care comenta in studio - al carui nume nu-l stiu, 2 reporteri la boxe/pe pista, 2 comentatori, interviuri cu pilotii, tehnicienii, Hermann Tilke si multi, multi altii).
Cred ca pana la startul cursei s-a lucrat non-stop la circuit: am vazut ca abia in seara anterioara weekendului se montau bancile pentru spectatori; din cauza asfaltului alunecos - observat si de pantofii comentatorilor - s-au improvizat si pus nu stiu ce rasine in spatiile boxelor; in dimineata de duminica nu existau macarale de degajat pista (de altfel s-a vazut cat de defectuoase a fost inlaturarea masinilor accidentate); Hermann Tilke s-a declarat multumit de felul in care se degaja apa de pe circuit insa ori din cauza ca declaratia avea loc la inceputurile ploii (cu vreo 20 min inainte de start), ori pastra aparentele muncii bine facute pentru ca s-a vazut in timpul cursei cat de prost este sistemul de drenare...
Etapa a inceput urat, era normal sa fie sub SC insa spectacolul a avut de pierdut inca de la inceput; daca toata lumea a constatat norocul lui Webber de a pleca de pe partea curata a pistei, acesta a fost practic anulat de acest start.
17 ture au trecut intr-un ritm apasator, mohorat rupt deseori de comunicatiile radio: Hammilton care spunea ca "e beton, ar trebui sa se porneasca in ritm normal", Alonso care cica nu vedea nimic, Butoon, Vettel si Webber care spunau ca ar trebui oprita cursa, apoi s-a pornit si, in cateva fractiuni de secunda ne-am trezit ca pilotii Mercedes i-au si depasit pe cei McLaren [Mercedes]; a urmat gafa lui Webber - caruia nu cred sa i se poata imputa deoarece, in conditiile pistei, oricine ar fi putut-o face - ce a dus, din pacate, la scoaterea din cursa a lui Rosberg...
Sutil si Kobayashi nu stiu ce au avut in cap, poate ca le-a spus cineva ca sunt prea buni pe ploaie si au vrut s-o arate insa nu asa se face...
In rest am vazut o cursa normala in conditii de ploaie cu situatii normale, cu depasiri mai mult sau mai putin reusite, cu greseli mai mari sau mai mici si cu bezna spre sfarsit smile.gif!
Vettel nu are ce reprosa sie sau tehnicienilor, dovada fiind interviul oferit imediat dupa abandon; poate motorul a explodat din cauze independente lui, poate din cauza presiunii crescute a lui Alonso, poate... oricum, aceasta cursa nu i-a luat nimic din ceea ce avea.
Cu toate ca poate n-ar parea asa, marele castigator al cursei este Hamilton care dupa 2 abandonuri reuseste un podium si se apropie de locul 2 - dupa mine, singurul accesibil - ceea ce nu e chiar rau iar Alonso ar face bine sa castige si ultimele 2 curse smile.gif!
Cam asta a fost Coreea, un circuit in curs de constructie care anul acesta nu s-a lasat deloc admirat; peisajul din jur arata dezolant; participarea a 100.000 de oameni, desi un numar mai mare ca in alte parti, la fel de dezolanta - tribunele s-au golit la numai cateva minute de la final, am vazut foarte multe mame cu copiii, grupul de fani entuziasti Ferrari abia daca depasea 10 persoane; asfalt prost, alunecos; pista denivelata - as vrea sa spun ca intentionat si gandit insa timpul scurt in care a fost construit cat si dispunerea acestor denivelari m-ar putea contrazice si sper ca la anul sa fiu contrazis; gagici bune mar biggrin.gif!
Acestea fiind spuse, ma bucur ca am luat parte la show prin intermediul televiziunii britanice si, in cazul in care nu gasesc un stream de BBC ca sa vad cursele in direct, in mod sigur voi cauta inregistrarile pentru detalii aprofundate, utile si frumos prezentate.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 26 2010, 10:49 AM
Post #22


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cat apa a fost adanca, si MSC l-a luat repejor pe Button (cam simultan cu Rosberg si Hamilton) si incepuse sa il streseze pe Massa. Insa cand baltoacele s-au mai uscat n-a mai reusit sa tina ritmul...
Mercurile pareau ca merg foarte bine cu apa pana la prezoane biggrin.gif Pe circuit uscat mai au de lucru putin...

Mie mi s-a parut uimitor ca unii piloti reuseau sa iasa in aratura si sub SC blink.gif In general am avut impresia ca unii piloti f buni in conditii ideale (gen Kobayashi sau Sutil) sunt cam la furat cand cursa nu seamana cu playstationul.
Vettel si Rosberg mi s-au parut ghinionistii etapei, Webber s-a facut-o cu mana lui, chiar daca e de inteles...

This post has been edited by James Kilowatt: Oct 26 2010, 10:53 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Oct 26 2010, 11:19 AM
Post #23


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(James Kilowatt @ Oct 26 2010, 10:49 AM) *
In general am avut impresia ca unii piloti f buni in conditii ideale (gen Kobayashi sau Sutil) sunt cam la furat cand cursa nu seamana cu playstationul.

Sutil a mers bine pe ploaie pana la aceasta cursa cand... nu stiu ce-a patit.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Oct 26 2010, 11:26 AM
Post #24


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



QUOTE (klm @ Oct 26 2010, 11:14 AM) *
Acestea fiind spuse, ma bucur ca am luat parte la show prin intermediul televiziunii britanice si, in cazul in care nu gasesc un stream de BBC ca sa vad cursele in direct, in mod sigur voi cauta inregistrarile pentru detalii aprofundate, utile si frumos prezentate.

sunt o gramada de stream-uri si am sa te tin la curent cu ele inainte de cursa... foarte interesant este si "BBC Forum", o emisiune care incepe dupa incheierea transmisiei tv si dureaza vreo ora, si are ca invitati piloti, tehnicieni etc.

QUOTE (James Kilowatt @ Oct 26 2010, 11:49 AM) *
Cat apa a fost adanca, si MSC l-a luat repejor pe Button (cam simultan cu Rosberg si Hamilton) si incepuse sa il streseze pe Massa. Insa cand baltoacele s-au mai uscat n-a mai reusit sa tina ritmul...

dupa ce a schimbat cauciucurile a inceput dezastrul...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Oct 26 2010, 12:14 PM
Post #25


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



QUOTE (Oana @ Oct 26 2010, 11:26 AM) *
QUOTE (James Kilowatt @ Oct 26 2010, 11:49 AM) *
Cat apa a fost adanca, si MSC l-a luat repejor pe Button (cam simultan cu Rosberg si Hamilton) si incepuse sa il streseze pe Massa. Insa cand baltoacele s-au mai uscat n-a mai reusit sa tina ritmul...

dupa ce a schimbat cauciucurile a inceput dezastrul...


cei de la mercedes au lucrat/improvizat cel mai intens in timp ce a fost red flag la setup-ul pt ploaie si asta a dat rezultate; scrie asta peste tot si nu as vrea sa-si imagineze cineva un alt scenariu.
imediat cum s-a mai uscat, ceea ce modificasera ei , nu mai era de actualitate.

This post has been edited by AZAZEL: Oct 26 2010, 12:14 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Oct 29 2010, 01:09 PM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



ceva ce noi nu am vazut... hamilton aproape sa intre in yamamoto

http://vimeo.com/16246768


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oana
post Nov 1 2010, 12:34 PM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.254
Joined: 23-September 06
From: EU
Member No.: 87.988



the winner of the korean GP is.... band.gif 9er, care a reusit sa adune 38 pct, cu 4 pct mai multe decat mine. felicitari si asteptam o intrebare pentru editia de saptamana asta.

la intrebarea etapei nu am avut niciun raspuns corect.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Nov 11 2010, 07:02 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



daca e sa calculam, vettel are nevoie musai de victorie sa cistige campionatul, si il vrea pe alonso sa iasa pe 5 (cred... in cazula sta au amindoi cite 5 victorii si nu stiu cum stau cu urmatorul tie breaker). asta inseamna ca webber o sa cam trebuiasca sa iasa pe 2, 18 puncte, vettel 25, alonso pe 5 ia 10 puncte, uite-asa toti 3 termina cu 256 de puncte, numar rotund, bernie fericit. problema mea cea mai mare, in scenariul asta, e cu cine umpli locul 3 si locul 4. ca sigur nu cu massa. adica, realistic, eu nu-l vad pe alonso batut de hamilton, sau de bobby kubica, taman atunci cind are mai multa nevoie. il vad avind o grija schumacareasca de motor, dar nu pierzind puncte la outsideri.

si-atunci? avind in vedere ca red bull ii lasa pe soferi de capul lor sa faca ce le trece prin minte, nu cred ca e greu de anticipat ca, vreo 5 ture inainte de final, sa avem vettel P1, webber P2, alonso P3 sau P4. ramine la latitudinea lui vettel sa fie magnanimous (va place cuvintu asta, yeste?). vettel, care spuena acum o saptamina, ca webber probabil ca nu o sa fie pe lista lui de prieteni. (desi sint sigur ca se insala, privind in perspectiva peste vreo 2 ani.) o sa se dea vettel la o parte, atunci cind sansele lui la campionat or sa dispara, sau ba?

This post has been edited by 20krpm: Nov 11 2010, 07:06 PM


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Nov 11 2010, 07:09 PM
Post #29


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



si trebuia un nou topic pt asta?!
la egalitate de puncte la sf sezonului ordinea in campionat va fi
1. vettel
2. alonso
3. webber

vettel va fi campion pt ca are mai multe locuri 7 in comparatia cu alonso si mai multe victorii in comparatia cu webber.

pana acolo s-a ajuns, incat intre vettel si alonso, diferenta o face locul 7.

dupa cum spuneau si vettel si conducerea red bull, chiar daca nu vor fi ordine de echipa, fiecare membru al echipei stie ce are de facut in ultima etapa, deci, vettel il va lasa pe webber sa treaca(cel mai probabil in ultimul tur), indiferent cat de putin ii convine germanului asta. mai mult de atat, cred ca asta este si o strategie de a duce in eroare adversarul.
nu stiu de ce, insa am impresia ca indiferent cat se vor screme cei de la red bull, alonso va fi in stare sa aiba soarta in propriile maini si va termina sezonul ca un campion adevarat desi, eu personal sper sa termine sezonul cu o dara de fum in urma masinii.

dar asta se discuta deja pe celelalte topicuri.

This post has been edited by AZAZEL: Nov 11 2010, 07:14 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Nov 11 2010, 07:41 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



QUOTE (AZAZEL @ Nov 11 2010, 10:09 AM) *
si trebuia un nou topic pt asta?!
[...]
dar asta se discuta deja pe celelalte topicuri.

YOU are *not* being magnanimous. no.gif banned.gif


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 04:25 PM