Discutie & Pronosticuri - editia Singapore 2010 |
This topic is about Discutie & Pronosticuri - editia Singapore 2010, the author, Lucian107416, wrote about: QUOTE (AZAZEL Sep 26 2010, 0903 PM) vettel era ala care mi se parea funny cand vorbea de titlu. scuze, e posibil sa fi retinut gresit. QUOTE (AZAZEL S ... To read more just scroll down
Discutie & Pronosticuri - editia Singapore 2010 |
Sep 26 2010, 09:27 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
vettel era ala care mi se parea funny cand vorbea de titlu. scuze, e posibil sa fi retinut gresit. consider ca acum mclaren au devenit outsideri si nu pt ca sunt in spate in campionat ci pt ca masina lor imi pare cea mai lenta din cele 3. de ce te grabesti? McLaren vor avea un upgrade maricel in Japonia. desi, trebuie sa recunosc, upgrade-urile lor de anul asta au fost cel mai putin spectaculoase in comparatie cu standardele lor de anii trecuti. Nu cred ca le vor aduce 1 secunda pe tur in regim de cursa( cam atat le-a lipsit azi), dar poate se amesteca in calificari si por produce surprize. pe vettel si alonso ii vad capabili de mari surprize in sensul sa-si dispute toate etapele pana la sfarsitul anului. webber doar printr-un concurs de factori a ajuns sa-si mareasca avansul in campionat. omul are nevoie de o victorie urgenta pt a se pastra usor detasat in fata. japonia este "sansa" lui sa piarda sefia campionatului si daca se va intampla asa, simt ca nu o va mai recupera. de asemenea, cu cat vettel se va apropia de el in campionat, lucrurile vor fi mai dificile pt el. sa nu uitam ca s-ar putea sa mai fie doar 3 curse de "jucat". Astazi Vettel a recuperat doar 3 puncte fata de el. ce parere aveti despre performanta lui Button? Mai ales la start. Parea ca a avut un start mai bun decat H, dar a franat mult mai devreme. Trebuie sa revad in curand faza. |
|
|
Sep 27 2010, 12:20 PM
Post
#22
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
mie la ora asta performanta lui alonso mi se pare balon de sapun. si performanta la ferrari in general. Lumea zice ca Alonso si Ferrari ar fi lucrat asiduu la imbunatatiri tehnice care isi arata rezultatele, nici acum nu se poate spune ca masina se afla la cel mai inalt nivel pe care il poate obtine insa Monza ne-a aratat ca este sus (poate si pe fondul micii deteriorari a spoilerului spate al lui Button, poate si datorita pilotajului excelent, poate... dar, pentru ca rezultatul este cel mai important, ma opresc din speculatii). the thumbs down: michael schumacher (din nou). si respectele mele pentru non-decizia in accidentul dintre webber si hamilton. daca e sa aplicam acelasi set de reguli ca si la spa, webber putea sa ia usor un drive-thru, pentru ca accidentul a fost clar provocat de el. dar e placut sa constat ca "racing incident" e un concept care, macar o data, a capatat consideratie. De ce pt MSC? Accidentul acestuia cu Kobayashi a fost aproape identic cu cel avut cu Heidfeld doar ca in primul era pe exterior pe cand in al doilea el era pe interior (si aproape la fel de identic cu ala dintre Webber si Hamilton). In care din ele crezi ca a procedat gresit pentru ca atunci, in mod clar, in celalalt ar fi procedat corect? Mie mi s-au parut incidente normale de cursa. @klm, de ceva vreme nu prea imi place de moaca lui alonso si este ultimul din cei 5 pe care il vreau campion. totusi, incepand tocmai cu canada, ferrari au progresat tehnic si doar ghinionul l-a facut ca prin canada valencia, si uk alonso sa adune puncte putine. Ce nasol iti va fi daca iese Alonso campion... ! Stii ca la inceputul campionatului lumea vorbea de norocul lui Alonso, uite ca roata se intorsese lovindu-l si ghinioanele. -------------------- |
|
|
Sep 27 2010, 01:44 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Si mie mi-era antipatic Alo, si inca imi e uneori. Insa incep sa tin cu el E unu' din "vechea scoala" care trage la victorie chiar si cand nu are sanse pe hartie, e oportunist si trage la limita oriunde e in cursa... si in general rezista la presiune, chiar daca uneori mai greseste. Vorba aia, daca din cand in cand nu gresesti inseamna ca nu tragi suficient. In plus are c...ie si se iar de par fara jena cu oricine. Il prefer de departe pilotilor "clean". Poate nu e cel mai bun pilot dpdv al tehnicii pure, insa overall are unele calitati pe care as vrea sa le vad la cat mai multi piloti.
@Azazel Inteleg ca pe MSC nu-l consideri mare pilot pentru ca (dupa parerea ta) a castigat doar datorita masinii. Nu inteleg prin urmare cum de tii cu Vettel sau Webber sau chiar Hamilton (cu care nu am nimic, vreau doar sa inteleg). Ar trebui ca Alonso sa fie favoritul tau, intrucat se bate cu cei 4 granzi desi nu a plecat ca favorit datorita masinii. Cel putin, ar trebui ca pe cei de la Red Bull sa-i faci cu ou si cu otet... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 27 2010, 02:59 PM
Post
#24
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
nu am spus ca msc nu a fost un mare pilot, departe de mine, ci am spus ca msc a castigat si multumita masinii si ca daca nu ai o masina buna nu poti castiga . atata tot. fanii lui msc spun contrariul ca : msc este cel ce a castigat cele 7 campionate si ca aportul masinii a fost minim si , indiferent cine ar fi fost in locul lui ar fi facut mult mai putin, ceea ce consider total fals. inca o data in acest sezon s-a demonstrat ca nu se poate castiga daca nu a o masina buna. chiar insusi mare campion a spus ca rezultatele lui sunt conforme cu calitatile masinii, deci cand termini pe 13, termini acolo pt ca masina e proasta, cand termini pe 1 termini acolo pt ca masina e buna. repet, nu eu am dedus asta ci marele msc a afirmat-o. bineinteles ca mai sunt exceptii de la regula: greselile proprii sau ale altor combatanti care te fac sa termini pe alte pozitii decat cele la care aspira masina ce o conduci. si fanii lui msc ar trebui sa accepte ceea ce afirma neamtul. pana la urma , s-a aratat in acest sezon ca msc este un pilot ca oricare si ca daca nu poate , nu iese. e drept ca probabil si-a pierdut mult din indemnare insa nu cred ca, avand materialul tehnic din dotarea de azi, marele msc de acum 3-4-5 ani ar fi fost mai sus ca si rosberg din zilele noastre. pe pozitiile in care isi face veacul rosberg, pe acolo si l-ar fi facut si msc. eu nu am nimic cu cei care au o masina buna. de unde ai concluzionat tu ca eu nu tin cu cei ce au masini bune ! simpatiile sau antipatiile mi le fac pe alte criterii nu pe criteriul masinii mai bune sau mai proaste. This post has been edited by AZAZEL: Sep 27 2010, 03:03 PM -------------------- |
|
|
Sep 27 2010, 03:23 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Outsiderul campionatului e fix Alonso (dpdv al masinii), iar tu spuneai ca egzact pe asta nu-l vrei campion. De asta mi se parea putin contradictoriu. Acum am inteles, probabil nu-l inghiti din alte motive. Probabil pentru ca din cauza lui n-a venit Kimi la Ferrari Sau poate, pentru sms-ul primit de Massa cu "Alonso is faster than you"? This post has been edited by James Kilowatt: Sep 27 2010, 03:28 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 27 2010, 03:36 PM
Post
#26
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
ci am spus ca msc a castigat si multumita masinii N-ai cum sa castigi fara o masina competitiva, aici suntem cu totii de acord insa nu suntem de acord cu modalitatea in care aceasta devine asa ori aici unii spun, pe deoparte, ca un mare merit il are MSC iar Azazel, pe alta parte, este de parere ca masina Ferrari s-a transformat pur si simplu fara ca neamtul sa aiba vreun aport; nu se pune nici faptul ca MSC locuia in casa lui regretatului Enzo Ferrari la o aruncatura de bat de cicuit avand masina la dispozitie 24h/24... Outsiderul campionatului e fix Alonso (dpdv al masinii), iar tu spuneai ca fix pe asta nu-l vrei campion. De asta mi se parea putin contradictoriu. O sa gasesti multe contradictii insa astea contureaza personalitatea forumistica a lui Azazel ! -------------------- |
|
|
Sep 27 2010, 04:33 PM
Post
#27
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Au aparut niste modificari in clasamentul final datorita unor penalizari. Sutil si Hulkenberg au fost penalizati cu 20 de secunde pentru ca au iesit inafara pistei in primele viraje dupa start. Astfel ordinea ultimilor 3 piloti in puncte este: 8)Massa, 9)Sutil, 10)Hulkenberg.
In cazul lui Msc este o problema si varsta. Nu poti sa fii la fel de nebun ca si in urma cu 20 de ani, iar in motorsport ai nevoie de o doza foarte mare de inconstienta. Daca tot cautati un pilot care sa fi castigat cu o masina slaba, va reamintesc de poleposition-ul si victoria lui Vettel de la Monza cu Torro Rosso. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Oct 5 2010, 11:24 AM
Post
#28
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
klm a castigat detasat etapa de la singapore, cu 53 pct, motiv pentru care il asteptam cu o intrebare pentru etapa de saptamana asta... felicitari!
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 01:45 PM |