dupa sfirsitul sezonului, concluzii, comentarii, momente mai mult si mai putin fericite |
This topic is about dupa sfirsitul sezonului, the author, 20krpm, wrote about: pina sa ne retragem total in hibernarea dintre sezoane, va propun repejor sa incercam sa ne aducem aminte de cele mai fericite clipe, si de cele mai d ... To read more just scroll down
dupa sfirsitul sezonului, concluzii, comentarii, momente mai mult si mai putin fericite |
Oct 22 2007, 07:49 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Oct 22 2007, 09:19 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
prima chestie care mi-a venit in minte este cursa de la silverstone...
a fost momentul in care massa a crescut in ochii mei, dupa ce a reusit sa termine pe 5 intr-o cursa in care masina l-a lasat la start, fiind nevoit sa plece de la standuri...in doar 10 tururi, a urcat de pe 22 pe 10, reusind sa recupereze inca 5 pozitii pana la final...daca ar mai fi fost macar 2 tururi, cu sigurantza l-ar fi luat si pe kubica (intre ei fiind doar 0.700 sec in ultima tura) reusind sa termina astfel pe pozitia pentru care se calificase cu o zi inainte...a luptat atunci cu fiecare muschiuletz al corpului... per total, sezonul nu a fost plictisitor, condimentat fiind si de "luptele" din afara pistei...si totusi, imi lipseste schumy:( -------------------- |
|
|
Oct 22 2007, 09:20 PM
Post
#3
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
pentru mine , exceptand finalul sezonului as putea sa spun ca celele mai fericite momente au fost cursele din franta si marea britanie.
in franta , raikkonen a castigat in momentul in care nici eu nu mai credeam ca este in stare sa o faca. a castigat atunci cand nu doar presa internationala cat si ferrari incepusera sa il balacareasca. victoria ulterioara din marea britanie a venit ca o confirmare a faptului ca raikkonen incepuse sa se adapteze cu pneurile bridgestone( se pare ca asta a fost marea lui problema in prima jumate a sezonului) cat si cu masina ferrari. apoi a urmat marele premiu al europei unde raikkonen a luat pole si parea ca va castiga de 3 ori la rand rupand astfel si mai tare gura targului. la inceputul cursei a inceput sa ploua si in nebunia schimbului de anvelope raikkonen a cazut pe 3. a inceput o cursa de urmarire dupa alonso(2) si massa(1) recuperand aprox 1 sec pe tur si se parea ca ii va depasi f usor si va castiga. o problema hidraulica l-a facut sa abandoneze. practic in acea perioada a sezonului am trecut de la agonie la extaz si apoi din nou la agonie. -------------------- |
|
|
Oct 22 2007, 09:59 PM
Post
#4
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Winkelhock is the only driver in Formula One history to start last on the grid and lead the race in his first Grand Prix, and due to the red flag and restart, is also the only driver in Formula One history to start both last and first on the grid in the same Grand Prix. Laps from 2 to 7 were the first laps led by a Spyker, and debutante Markus Winkelhock. At this race he produces a very special thing: As this was his only race (so far), he is the only driver ever who led every race he started, but never managed to finish. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Oct 22 2007, 10:52 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 3-May 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 75.346 |
Eu sper din tot sufletul ca Rikonen sa pastreze titlul fiindca al merita cu adevarat...a trecut prin multe mai ales in acest sezon si nu numai...pe cand Hamilton nu a facut altceva decat sa fructifice munca depusa de echipa si piloti de teste....dar intr-un final...s-a ales praful de el..Va mai amintiti ca va spuneam sa nu va mirati daca Hamilton nu va lua titlul?......totul este jucat de sus Abia astept sa vad care vor fi echipele de la anu Bafta tuturor! Poza asta cred ca are cu toutl alt inteles decat cel la care se gandeste toata lumea
Attached File(s)
-------------------- Skoda Octavia II 1.9 TDI
|
|
|
Oct 22 2007, 11:39 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
cea mai mare bucurie pentru mine a fost ca a fost un sezon interesant, cu multe curse la care ma schimonoseam in canapea, cu multe rasturnari de situatii care-mi luau vreo citeva secunde ca sa pot sa le diger, si cu miza adevarata. imi place ca exista ascensiuni si caderi ale echipelor, imi place ca apar in continuare soferi de foarte mare valoare, cu bunele si relele lor. nu stiu de ce am senzatia ca la anul va fi un campionat cu si mai multa lupta, venind din mai multe parti. ca sa fiu mai exact, cred ca toro rosso va urca simtitor in valoare, si ca honda o sa se smulga din starea jalnica in care e acum.
cea mai mare dezamagire, fara doar si poate, e pierderea cursei de la indianapolis. (bineinteles, asta e un motiv personal.) tocmai ma obisnuisem cu "rutina" drumului de indianapolis in fiecare vara, si incepuse sa-mi placa pina si orasul. sa speram ca in cele din urma tot raul va fi spre bine, si ca un barosan milostiv din las vegas o sa se-ndure sa scoata $35M si sa-i dea lu ernie becclestone ca sa-si faca popas cu circul si pe la ei. alta dezamagire a fost sa vad cum fia isi baga nasul unilateral si repetat in gradina lui mclaren, completata cu tradarea de echipa a unui individ talentat si abject. nu sint un milion de echipe de F1, si ca sa iei cu japca $100M de la una dintre ele, doar pentru ca stii ca-i are, mi se pare aproape tilharie. banii s-au vazut anul asta mai mult decit orice altceva: alex wurtz a fost dat la o parte in mod brutal de un individ care a venit cu $50M de la tat-su, si care crede ca pe chestia asta poate face si eliminari din echipa tehnica. la modul mafiot vorbind... asa cum spuneti unii dintre voi, inca nu s-a terminat. nu ca acum s-ar putea ca rezultatele sa fie intoarse de descalificari (nu cred asta, si Doamne feri sa se-ntimple, pentru ca fia ar pierde enorm la capitolul credibilitate), ci pentru ca incepe hora soferilor care se muta de la o echipa la alta. inca nimic nu e decis, si e totusi un show interesant. an nou fericit -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Oct 23 2007, 06:07 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Oct 23 2007, 10:00 AM
Post
#8
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
KIMI CAMPEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In sfarsit....thank God Era si cazul, dupa atatia ani de dezamagire la McLaren....s-a lasat cam mult asteptat acest {prim} titlu.....daca McLaren i-ar fi dat o masina mai fiabila in anii trecuti, acum ar fi avut deja cel putin 2 titluri mondiale la activ (fara cel de anul asta)..... Ma rog, e bine si acum, inca e tanar si sa speram ca vor mai urma si alte titluri!!!! GO KIMIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! M-as fi bucurat mult si pt. Hamilton sa ia titlul, fiindca a muncit mult baiatu asta, le-a rupt gura la multi in sezonul lui de debut, dar trebuie sa stea la coada si el si sa mai astepte putin .... acuma era randul lui Kimi, el statea mai demult la coada ....oricum mai devreme sau mai tarziu si Hamilton va deveni cel putin o data campion mondial, asta e cert!!!
Ce ziceti de intrarea la pituri a japonezului de la BMW??? S-a vazut c-a exersat omu multe pit-stopuri la viata lui in F1.... BRAVOOOOOOOO KIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 05:10 AM |