BMW - un lider in inovatii |
This topic is about BMW - un lider in inovatii, the author, f1anatic, wrote about: timpite ! Stau si ma intreb daca Bangle nu munceste acum la echipa F1 ? ... To read more just scroll down
BMW - un lider in inovatii |
Jul 15 2006, 11:37 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Stau si ma intreb daca Bangle nu munceste acum la echipa F1 ? -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 16 2006, 12:42 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
Te referi cumva la cele 2 aripioare verticale?
Nu cred sa fie manuta lui Bangle, dar cu siguranta, pacat ca nu a inventat inca Subaru un awd pt F1, caci altminteri ar fi devenit Bmw campion mondial... Topic stupid si facut numai la "misto"...Propun sa intre in "curatenia de vara"...Pt. cei cu adevarati interesati de inovatiile Bmw exista deja unul, daca nu ma inseala memoria... -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Jul 16 2006, 06:39 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 587 Joined: 18-January 06 Member No.: 65.706 |
BMW wings work wonders
Fanatic, a nu stiu cata oara iti dai cu ciocanelul peste degetele! :doh: Daca nu stii anumite lucruri nu cred ca trebuie sa le judeci dupa aspect. Aripioarele verticale tocmai au fost testate saptamana trecuta la Jerez in Spania iar urmare testelor respective se pare ca vor echipa monoposturile BMW. Denumite TWIN TOWERS , cele doua aripioare verticale au rolul de a directiona curentul de aer asupra monopostului, imbunatatirea performantelor aerodinamice ale acestuia, cresterea asa numitei "downforce" dar si o mai buna stabilitate in curbe, monopostul fiind mult mai stabil. X- WINGS din 1998 banate de FIA iti spun ceva? Nu este prima oara cand inovatorii sunt luati de sariti.... insa asta ii diferentiaza pe BMW de ceilalti si nu degeaba BMW reprezinta "The Ultimate Driving Machine". In alta ordine de idei BMW este in formula 1 - ca si multi altii dealtfel- pentru a studia si testa diferite inovatii pe care aceasta firma doreste sa le implementeze pe viitoarele sale automobile. Desigur este vorba si de sport in sine insa este vorba de un adevarat maraton de teste unde fabricantii urmaresc aerodinamica, cinematica, elastocinematica, rezistenta etc. si daca nu ma inseala memoria (vorba lui Cosmin) BMW este unul dintre cei -putini dealtfel- care au implementat cele mai multe elemente din formula 1 in automobilele sale de strada. |
|
|
Jul 16 2006, 08:30 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Interesant cat de eficiente au fost "inovatiile"... |
|
|
Jul 16 2006, 10:30 AM
Post
#5
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jul 16 2006, 10:25 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
Pentru cei care au urmarit fenomenul F1 pe mai multi ani le amintesc de sezonul 1998 cand FIA a operat f multe modificari referitoare la dimensiunile si aerodinamica masinii; astfel la momentul respectiv alti "trasniti" ai formulei1 au observat ca pot imbunatati performantele masinii daca monteaza 2 deflectoare in forma de stalp (ceva asemanator cu proiectul BMW) undeva in zona de deasupra radiatoarelor; proiectul a fost pus in practica de cateva echipe, dar nu a apucat sa isi arate potentialul pt ca in scurt timp FIA le-a interzis pe motiv ca in caz de accident pot deveni periculoase. Acelasi lucru cred ca s-ar intampla si cu proiectul "Twin Towers" daca BMW s-ar decide sa il foloseasca in curse pt ca obstructioneaza f mult campul vizual al pilotului...care si-asa nu e prea larg! oricum bmw sunt de apreciat pt ca incearca si poate ca vor descoperi ceva deosebit cat de curand...cine stie?
si daca tot e sa ne referim la chestii mai ciudate, nu vad pe nimeni sa se ia de "coarnele de cerb" ale celor de la Mclaren -------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Jul 17 2006, 08:13 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu sunt de acord cu Impulse.
Campionii mondiali de F1 vand in continuare masini ca acum 15 ani, macar BMW isi bat capul sa aduca si lucruri avansate in masinile de strada. Din motivul asta imi sunt mult mai simpatici decat Reno care e campion de F1 si vinde injectii multipunct ca pe vremea lui pazvante sau PSA care sunt campioni WRC si n-au in oferta nici un model cu tractiune integrala. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 4 2006, 09:31 PM
Post
#8
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Stim cu totzii ca BMW este un monstru in F1.
Imi mentzin parerea ca e ceva gindit insuficient si chiar daca ar ajuta masina...au fost "banate" pe motive bune. Sa intzeleg ca pt. BMW e mai importanta performantza masinii decit sigurantza soferului sau a celorlaltzi participantzi la cursa! Sa intzeleg draga Impuls si draga Cosmine ca voua v-ar place sa conducetzi cu stergatoarele de parbriz oprite fix pe la jumatatea parbrizului ! -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Aug 8 2006, 02:25 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
pai nu e chiar comparabil. in cursa nu ai chiar atatea obstacole ca pe strada, nu ai copii care iti sar in fata masinii si caini vagabonzi care fug pe strada si iti intra sub roti (patania mea de ieri). asadar, sunt de acord ca ar limita mult vizibilitatea pilotului si din cauza asta FIA le-ar interzice, dar eu vreau sa amintesc ca marea majoritate a masinilor au o mica antena (presupun pt telemetrie, dar nu sunt sigur, ma voi documenta) plasata fix pe "nasul" masinii, in fata pilotului. astea nu limiteaza vizibilitatea pilotului?
-------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 07:22 PM |