IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru Forester 2007

This topic is about Subaru Forester 2007, the author, dcnitu, wrote about: QUOTE (mariusdruta Feb 9 2011, 0646 PM) De curiozitate, nu vi se pare asta o stare de normalitate? dar a spus cineva ca nu ar fi normal? ca eu nu am i ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Subaru Forester 2007, achizitionata recent + nelamuriri
dcnitu
post Feb 10 2011, 08:49 AM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-August 09
Member No.: 120.673



QUOTE (mariusdruta @ Feb 9 2011, 06:46 PM) *
De curiozitate, nu vi se pare asta o stare de normalitate?!!

dar a spus cineva ca nu ar fi normal? ca eu nu am inteles asta din discutii !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dcnitu
post Feb 27 2011, 03:29 PM
Post #22


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-August 09
Member No.: 120.673



dupa un drum de 2500km, pot spune ca masina merge foarte bine
am plecat de aici (Timisoara) cu OMV 100 si a mers perfect, apoi plin in Austria OMV a mers la fel
urmatorul plin tot OMV, insa de data aceasta simteam o usoara pierdere putere intre 2000 si 3000 ture, dar nu la fel de sesizabil ca MOL95 de la noi.
urmatoarele 2 plinuri au fost de la BP tot Austria, masina a mers decent, iar la intoarcere in tara, am bagat Petrom 99 si masina a mers foarte bine.
Asadar, pana acuma cel mai mult ii place OMV 100 si Petrom 99. Inca sunt in cautare de benzina care sa-i placa si ei dar si mie smile.gif

Consumul a fost foarte foarte decent as spune.
Am avut o medie de 9.8l/100km, in conditiile in care am mers cu clima permanent pornita(o sa vedeti mai jos si de ce), portbagaj deasupra, 4 persoane si bagaje atat cat incap intr-un forester.
Poate media pare mare pentru unii insa, am mers 3 masini, un peugeot 307sw 2.0 benzina automatic, fara portbagaj, care a scos 9.2l/100km si un kia ceed 1.4i cu ski-uri deasupra, care a scos 8.5l/100km.
In medie am mers cu 120-130km/h pe autostrada, cu un top speed de vreo 160km/h. Adica un mers normal as spune.

M-am inteles perfect cu masina ... insa nu si cu clima
Mai exact, in toti cei 2500km, geamurile laterale spate (toate cele 4, la pasageri si la portbagaj) au fost in permanenta aburite, indiferent de cum am incercat sa setez clima. Chiar si geamurile laterale fata ramaneau aburite in partea din spate.
Umiditatea a fost intradevar ridicata, daca opream clima, in 30 de secunde mi se aburea parbrizul, insa ma uitam la alte masini chiar si la alte forester-uri si nu erau asa aburite. Tot legat de clima, daca dadeam la 20 de grade, sufla aer foarte cald, iar o treapta mai jos sufla foarte rece.
Poate ca nu am inteles eu cum functioneaza clima de pe forester, dar problemele astea nu le-am avut la masinile pe care le-am condus pana acum.
Asadar, daca aveti ceva sfaturi legate de clima, sau daca ati patit la fel ... va rog

Masina are cam 3 ani si jumatate si probabil freonul nu a fost schimbat. Se schimba la anumite intervale? Daca dau pe temperatura minima, da rece, deci pare sa functioneze.
Se poate oare sa fie clapeda te recirculare? In sensul ca sa fi ramas inchisa in permanenta? Daca dau pe recirculare si inapoi, nu se simte nici o diferenta in puterea de ventilare. La vw, rover si renault, in momentul in care apasam pe recirculare ventilatia era mai puternica.

In afara de clima, pot spune ca nu m-a deranjat nimic la masina, totul este asa cum vreau eu.
Mai o chestie care poate fi utila pentru unii, casco a iesit la 730 euro/an, la o valoare de 13900 euro, cu fransiza 100euro/eveniment si 10% dauna totala sau furt, la Omniasig.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 27 2011, 07:49 PM
Post #23


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Cam aceeasi prima mi-a iesit si mie la CASCO la Forester (trebuie sa o reinnoiesc in martie), cam aceeasi valoare, dar la Allianz si fransiza 400 ron pentru daune pana in 50 de milioane, zero in rest. Am si suma asigurata pentru despagubiri persoane.

Legat de clima, poate intr-adevar nu merge recircularea, in sensul ca sta tot timpul pe recirculare, n-ar trebui sa se abureasca asa, decat cel mult geamurile laterale de la portbagaj. Iar la mine este o diferenta clara intre admisia aerului de afara si recirculare la viteza ventilatorului (zgomotul pe care il face)
Eu prefer sa nu pornesc a/c-ul, nici chiar pe ploaie. Extrem de rar se intampla sa nu ma descurca asa, daca de exemplu sunt prins in ambuteiaje pe ploaie si deci n-am viteza.
Vezi ca legat de caldura pe care o baga, de curand am descoperit o chestie. Intr-adevar si la mine este diferenta mare intre doua setari succesive - in plus, daca las sa zicem pe 22 de grade, dupa ce se incalzeste motorul baga caldura de mori, iar dupa 10-15 minute o cam taie, de simt nevoia sa dau mai cald. Si in plus, observatia de care ziceam: am descoperit cu suprindere la un drum lung recent, cand tot asa, simteam nevoia de mai multa caldura, ca tot maream temperatura, dar in freza imi venea doar aer rece, in schimb pe fantele laterale venea fierbinte unsure.gif
Aveam dirijat aerul doar catre parbriz (de obicei asa merg, eventual parbriz + picioare). Si atunci am inchis fantele laterale si brusc s-a incins aerul si pe fantele centrale de sub parbriz.
In consecinta, acum merg cu fantele laterale deschise doar pe jumate, asa incat acum sufla aer cald cam la fel, si pe centru si pe laterale.

Consumul mi se pare foarte ok si normal.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 07:37 AM