IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Subaru Forester 2007

This topic is about Subaru Forester 2007, the author, dcnitu, wrote about: Salutare, De o saptamana sunt posesorul unui subaru forester MY2007 (in talon 2008), de 88k km. Chiar daca eu cautam un outback de prin 2006-2008, ma ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Subaru Forester 2007, achizitionata recent + nelamuriri
dcnitu
post Feb 1 2011, 03:12 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-August 09
Member No.: 120.673



Salutare,

De o saptamana sunt posesorul unui subaru forester MY2007 (in talon 2008), de 88k km.
Chiar daca eu cautam un outback de prin 2006-2008, ma uitam tot timpul si la forester.
Imi place masina si sunt incantat de ea. E un gri inchis, cu dotari suficiente pentru mine.
Am sa pun si cateva poze, momentan sunt cu numerele blocate pentru schimbare.

Pana acum, am cateva lucruri care ma nemultumesc.
Masina am luat-o pe rosu si am bagat Mol de 95. Intre 2000 si 3000 de ture se simte o pierdere de putere. Mai exact, plec de la 1500 ture trage calm si cursiv, la 2000 are o ezitare, parca macina ceva in gol, mai apoi de la 3000 in sus trage fara retineri.
Am alimentat dupa ce s-a golit 1/2 rezervor si am bagat OMV 100 si am facut un drum exterior, parca e mai ok, insa tot mai are retineri.
Saptamana asta voi face o curatare a clapetei de admisie, am sa caut o benzina de 95 decenta(daca aveti recomandari) si sper ca problema se va remedia.

Voi face de asemenea schimbul de ulei (motul x-clean 8100 5w-30) + filtre. Am inteles ca acesta ar fi uleiul recomandat.

Si acum, ce ma apasa foarte tare ... mi-am propus in wee trecut sa merg o tura la ski, la Muntele Mic (langa Caransebes) si am spus ca trebuie sa-mi iau lanturi pentru orice eventualitate. M-am uitat in talon, scrie 215/60R16, am cumparat lanturile. Acasa, am zis sa le probez ... cand colo, cauciucurile sunt 215/65R16. Cauciucurile sunt Pirelli Scorpion iarna. Am primit tot Pirelli Scorpion si pentru vara aceeasi dimensiune, 215/65R16.Ambele seturi sunt in stare foarte buna.
Acuma eu nu stiu pana la urma sunt ok cauciucurile pe masina? Aveti idee? Am trimis mail si la subarumotors dar nu mi-au raspuns.

Am urcat fara probleme fara lanturi, desi la coborare a fost ceva mai greu.
Ramane problema compatibilitatii intre dimensiuni, daca stiti ceva ...

In rest, am planificat pe saptamana viitoare un drum de 2500 km dupa care probabil voi putea sti mai multe despre masina.

Intre timp, sper sa gasesc raspunsul legat de anvelope.

Numai bine,
multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Feb 1 2011, 05:20 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Salutare si felicitari pentru masina. Ti-am trimis un mesaj privat - PM. Uita-te in casuta cu mesaje.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
subarin
post Feb 1 2011, 08:12 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 7-January 11
Member No.: 130.807



Felicitari pentru masina.

Verifica clapeta de acceleratie cu spuneai, iar daca nu se rezolva sunt bujiile. In carte zic ca trebuie schimbate la 105K, dar nu prea tin atat. Am avut aceeasi problema la 72K Km (2.5 XT).

La cauciucuri, m-am lovit de problema care spui si eu la Foresterul de 2L al sotiei. Mergi pe 215/65/16 care le ai, multi posesori fac acelasi lucru din cauza ca este dimensiunea cu cea mai mare varietate de cauciucuri 4X4. Dimensiunea 215/60/16 e groaznica nu gasesti aproape nimic 4X4.

Vei avea un 3-5 % eroare la vitezomentru (adica arata mai putin decat cu cauciucurile oiriginale), dar oricum vitezometrul are erori in plus, deci no problem.

Salutari,

F
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dcnitu
post Feb 2 2011, 08:28 AM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-August 09
Member No.: 120.673



da, mi-am calculat si diferenta ar fi de 3.25% ...
spuneai de bujii, ma gandeam sa le schimb inainte de 105k km, dar probabil prin martie, aprilie, sper sa nu am probleme pana atunci.
dar distributia? tot la 105k spune ca trebuie schimbata, o sa o schimb cam asa, putin inainte de 105k, nu cred ca trebuie schimbata mult mai repede.

si mai o chestie interesanta, am inteles ca nu ar avea filtru de combustibil, are doar sita din rezervor. totusi in carte spune ca filtrul de combustibil se schimba la 90k km. la aceasta sita se refera?

Acum am vazut, am uitat sa specific, motorul e de 2l, 158cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gont
post Feb 2 2011, 08:48 AM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 43
Joined: 26-January 09
From: Iasi
Member No.: 119.079



Eu am acelas motor ca si tine, iar acum 2 ani am avut aceeas problema datorita faptului ca bagam benzina de unde apucam.
In consecinta:
1. Mers la service
2. Schimbat filtru de aer
3. Reset calculator
4. Go planet (nici o problema de 2 ani cu conditia sa incerci sa alimentezi de fiecare data de la acelas producator). De evitat LukOil fiindca, cica ar avea un continut mai mare de sulf, iar asta nu prea le place motoarelor de la Subi.


--------------------
AWD saves airbags :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subarin
post Feb 2 2011, 05:13 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 7-January 11
Member No.: 130.807



La mine clapeta de acceleratie era foarte murdara si dealerul mi-a spus ca e clar de la benzina, desi pun numai din statii OMV/MOL. La fel mi-a spus ca nu au schimbat nici un filtru niciodata, insa cineva a postat la un moment data ceva pe site legat de cum arata pompa de benzina din rezervor si sita respectiva. MI se pare ciudat ca fabricantul sa spuna ceva care sa nu fie real.

Eu dupa ce am schimbat bujiile (care erau faorte uzate, electrozii erau foarte subtiri iar de distanta sa nu mai vorbim) merge perfect.

Bafta.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 6 2011, 09:14 AM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Felicitari @dcnitu!
Dupa cum s-a mai scris deja, incearca o curatare de clapeta si incearca sa pui benzina de la un singur producator.
Personal am ajuns sa ma bazez doar pe Petrom/OMV, dupa urmatoarele experiente:
- MOL - masina a mers groaznic cand am pus de la ei (MOL din Ungaria, nu Romania!). Complet independent mi-a confirmat si un prieten, cu MOL a fost singura data cand masina pe care o avea, un Golf 4 1.8T a scos fum!
- Rompetrol - de cateva ori am nimerit benzina OK, dar odata masina sotiei a mers atat de nasol ca am crezut ca s-a stricat! Dupa ce a consumat cu greu rezervorul a pus Petrom si masina a redevenit ce trebuia sa fie
- Lukoil - masina a mers ok, parca un plus de putere la turatii mici, dar evident fara vlaga la turatii mari. Asociat cu rusii + zvonurile despre ei (vezi si mai sus) m-au facut sa-i evit si p-astia.

Asa ca de multi ani merg doar cu acesti calai, OMV/Petrom si n-am avut probleme.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Feb 6 2011, 09:52 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



schimba filtrul de aer si bujiile. Inainte de drum, schimba uleiul, filtrul de ulei, fa-i geometria, echilibraza rotile si arde-o bine ca sa se curete calamina de pe pistoane.

Ca sugestie personala: schimbati bujiile mai repede decat zice producatorul. Filtrul de aer trebuie si el schimbat si indicat ar fi sa spalati voi insiva cutia filtrului de aer cat mai bine inainte de a pune in incinta un filtru nou.
Masinile care au doar sita in rezervor sunt mai susceptibile la murdarie. Nu ar fi rau nici un aditiv de carburant cand faci plinul si esti gata samergi la drum lung. Oricum, viteza si rpm ajuta la curatarea motorului. Depinde cine a avut-o inainte.

Ah! Sa o calaresti cu placere!


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dcnitu
post Feb 6 2011, 07:40 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-August 09
Member No.: 120.673



multumesc de sfaturi si de urari...
acum, dupa alimentare cu OMV 100, nu mai are nici o pierdere de putere, totul pare sa mearga ok. voi incerca si cu OMV de 95
oricum, maine masina intra in service pentru schimbare filtre, ulei, curatare clapeta acceleratie.
bujiile le voi schimba dupa intoarcerea din concediu

legat de dimensiunea cauciucurilor, am primit si raspunsul oficial de la SMT. ei mi-am spus ca masina poate merge doar cu cauciucurile inscrise in CIV si talon, iar cele de 215/65R16 sunt compatibile doar cu modelul din 2008. asadar informatiile pe care le-am obtinut pana acuma sunt contradictorii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 6 2011, 08:18 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Sincer, nici nu vad cum ar putea da un raspuns oficial cum ca ar merge niste gume mai mari. In mod practic, n-ar trebui sa apara mari probleme, doar ca ai in felul asta treptele putin mai lungi, trepte care si asa mi se par destul de lungi. In plus, cel mai probabil o sa ai probleme la ITP - mie ultima oara mi-au verificat faptul ca am dimensiunile corecte la anvelope.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Feb 6 2011, 09:17 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Zetics are dreptate. Eu am facut ITP la Outback la inceputul lui ianuarie. Surpriza, softul online mi-a oprit masina pentru verificare de catre agent RAR. A venit ala, si vazand masina, nu s-a uitat decat la seria sasiului, motorului si la dimensiunile anvelopelor. L-am intrebat ce s-ar fi intamplat daca aveam alte dimensiuni decat cele din talon si mi-a spus ca mi-ar fi luat talonul pana veneam cu rotile corespunzatoare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dcnitu
post Feb 7 2011, 11:31 AM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-August 09
Member No.: 120.673



da, eu am ITP-ul pana in octombrie deci, pana atunci am timp sa ma decid ce voi face.
imi pare rau de cauciucuri ca sunt ca noi si cele de iarna si cele de vara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 7 2011, 11:56 AM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Pai ai putea sa le pastrezi p-alea de iarna de exemplu, ca si asa ajuta sa-ti ridice garda la sol in cazul in care nu e destul deja rolleyes.gif , si sa-ti iei doar de vara marimea corecta, cu care te si duci sa faci ITP-ul. Cele pe care le ai, daca zici ca sunt bune ai putea scoate poate si 7-800 de lei, depinde de marca, DOT si uzura.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Feb 7 2011, 12:21 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



Eu am fost la RAR saptamana trecuta cu anvelope de alte dimensiuni, alese special de mine(185/60/r15 in loc de 185/55/r15). Abia acum imi dau seama ca am avut NOROC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Feb 8 2011, 10:59 AM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Legat de anvelope - n-ar strica sa vedeti si ce dimensiuni sunt trecute in Cartea de Identitate.
Poate aveti noroc !

Nu sunt rare situatiile in care sunt trecute 2, 3 sau chiar mai multe dimensiuni de anvelope.
Depinde de cate dimensiuni ale anvelopelor se regasesc pe diferitele variante de echipare ale modelului respectiv.

Nu am cartea mea la indemana, dar, daca nu ma insel, si la mine sunt trecute doua dimensiuni de anvelope ( pe 16” si pe 17”).


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dcnitu
post Feb 8 2011, 11:44 AM
Post #16


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 13-August 09
Member No.: 120.673



si in CIV si in talon si in cartea tehnica scrie doar de 215/60R16 + inca o dimensiune de R15
am sa merg momentan cu seturile astea si sa vad poate schimb unul din seturi, cum spunea Zetics
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 8 2011, 03:37 PM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Am facut azi ITP-ul la cealalta masina (un Hyundai Accent) si iarasi au verificat minutios anvelopele (pana si presiunea!!!) S-au uitat nu numai la dimensiuni, ci si la indicele de greutate si cel de viteza! Asa ca l-am intrebat pe nenea si mi-a zis clar, orice diferenta la dimensiune inseamna ca el nu da ITP-ul.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Feb 8 2011, 06:51 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Acum ca mi-am adus aminte - si la mine, cand am facut ITP-ul in urma cu cca. doua luni s-au uitat atat la dimensiunile anvelopelor cat si la indicele de viteza !

Deci se pare ca in ce priveste anvelopele, nu mai este de joaca cu ITP-ul !

Pana acum nu retin sa se fi uitat cineva la indicii de viteza. greutate sau la presiune. Nici la dimensiuni nu se uitau decat in situatii rarissime. Singurul aspect legat de anvelope pe care-l verificau la ITP in urma cu vre-o 2 ani era gradul de uzura.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusdruta
post Feb 9 2011, 06:46 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 9-February 08
Member No.: 116.331



De curiozitate, nu vi se pare asta o stare de normalitate?!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 10 2011, 12:13 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (mariusdruta @ Feb 9 2011, 01:46 PM) *
De curiozitate, nu vi se pare asta o stare de normalitate?!!

Sincer? Da!


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 11:24 PM