IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere

This topic is about Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere, the author, chevy, wrote about: Desi nu sunt posesor de Subaru (inca), urmaresc cu interes aceasta marca. Mai ales Forest-ul, care ma fascinat dupa drice-testul de saptamana trecuta. ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere
chevy
post Nov 13 2007, 09:14 AM
Post #41


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Desi nu sunt posesor de Subaru (inca), urmaresc cu interes aceasta marca. Mai ales Forest-ul, care ma fascinat dupa drice-testul de saptamana trecuta. Ramana insa la varianta de 2.0 litri. O masina PRACTICA, ideala a-si zice eu pentru drumurile noastre. Ma declar: fan Subaru!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Nov 13 2007, 07:33 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE(Ciprian86626 @ Nov 10 2007, 09:13 AM) *
dar nu i-am mai spus ca eu schimbam a 5-a la 140.
3. dealul negru: dupa o scurta intrecere cu un passat break pe care nu reuseam sa il depasesc in urcarile alea cu 2 benzi (el avand 4 oameni la bord) s-a luat dupa mine un bmw seria 5 pe care l-am depasit la pachet cu vreo 5 tiruri desigur pe linie continua. am tinut-o asa pana la pitesti.


rolleyes.gif banuiesca ca schimbai a 5-a dupa ce depaseai, pt consum smile.gif
Io consider treapta a 5-a un pic aiurea. Adica pentru consum trebuia mai lunga. Pentru mers la viteza mai mare, mai scurta.
Am vazut ca esti un pic cam ofticat pe performantele motorului, dar n-as zice ca e chiar asa. Cine a condus diesel stie ca oricum ai conduce, e ca si cum ai conduce sportiv o benzina, in sensul ca n-are rost sa turezi excesiv motorul, ca nu da performanta, mai bine dai superioara, si asta din cauza cuplului motor, care la diesel descreste dupa 2000-2500rpm (depinde de motor). Singurul motor diesel care trage nebuneste si peste 4000 rpm (smile.gif pana la 4500 e la bmw). La Subaru, poti retrograda 2, sau chiar 3 trepte de viteza, si atunci sa vezi ce poate smile.gif).
Un test practic: daca vrei sa depasesti rapid si esti la 80-90km/h (in a 5-a), in ce treapta depasesti?
Io dau a 2-a! Merge fara probleme pana la 120, a treia pana la 160, a patra -nu stiu ca n-am testat inca (nu era cazul), si deja TDI de 140 pe A3(cu un tanar focos, cu chef de aratat muschii TDI) nu mai e in retrovizoare.
Incearca!

Apropos de "masinutze": am avut un Clio dCi 65cp. Slab, f. slab, da' urca dealurile cu o dezinvoltura ce m-a socat. Pe dealul negru am facut un X5 sa derapeze, pt ca-l "presam" din spate smile.gif (si culmea e ca eu il depasisem regulamentar, dup-aia el pe linie continua f. nervos) (tine de sofer, nu de masina, nu ma intelegeti gresit, desi omul pusese niste cauciucuri mult prea late pe el si era un pic umed).

Ideea e ca la Subaru 2.0X, daca vrei performanta, tine-o numai intre 4500 si 7500. La fel cum TDI merge intre 1750 si 3500 smile.gif).
La 2.5XT lucrurile stau altfel teehee.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alin112811
post Nov 26 2007, 09:21 AM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 27-August 07
From: Constanta
Member No.: 112.804



Am facut 5800 Km de la revizia de 5,000 si implicit schimbarea uleiului (MOTUL 8100 5W30 - pus de SMT Cta).
Am observat ca dupa km astia a scazut nivelul pana undeva usor deasupra minimului. Nu am idee ce inseaman asta ca si cantitate (de la limita suprioara a marcajului pe joja pana undeva usor deasupra marcajului de minim) dar cred ca este vorba de vreo 700 ml.
Pentru linistea mea va rog sa-mi confirmati ca este un consum de ulei normal - masina a fost condusa sa spunem 'speedy', dar fara 'liniute' la semafor.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colonelu'
post Nov 28 2007, 06:16 PM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 630
Joined: 11-December 03
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 19.067



QUOTE(Mircea104901 @ Nov 13 2007, 07:33 PM) *
Singurul motor diesel care trage nebuneste si peste 4000 rpm (smile.gif pana la 4500 e la bmw).

Ai incercat sa mergi cu Honda 2.2D sa vezi cum trage pana la 5.000 rpm? Eu am mers cu un Accord la Iasi si nu imi venea a crede ca poate sa traga peste 4500.

Ca sa revin on-topic, adevarul e ca la motorul boxer ii vezi valoarea doar la turatii mari. Numai ca cei mai multi incepem sa devenim mai retinuti cand vine vorba sa depasim pragul (psihologic ?!?) de 3500 rpm.


--------------------
Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007

Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Nov 30 2007, 11:37 AM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Am mers cu 2.2 cTDi. Problema la diesel e ca pe masura ce mergi la limita cu el, scade puterea cu care trage in turatii mari din cauza senzorului de temperatura de la iesire (de pe evacuare), care are grija sa nu se topeasca motorul smile.gif , senzor care taie din alimentare pentru a nu depasi temperatura critica, specifica fiecarui motor.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 09:12 AM