Intrebare pt Forester 2.5T 4EAT |
This topic is about Intrebare pt Forester 2.5T 4EAT, the author, Robert101524, wrote about: Salut, Va rog sa-mi spuneti: Cite RPM intr-a IV a la 120km/h? Stiti cumva ce viteze corespund la turatia de putere maxima intr-a: I, II, III ? De la c ... To read more just scroll down
Intrebare pt Forester 2.5T 4EAT |
May 19 2007, 02:22 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 12-March 07 From: Bucuresti Member No.: 101.517 |
Va rog sa-mi spuneti: Cite RPM intr-a IV a la 120km/h? Stiti cumva ce viteze corespund la turatia de putere maxima intr-a: I, II, III ? De la ce RPM simti ca "intra" turbo? Cum sa comporta masina sub aceasta turatie prin oras? te "surprinde / smuceste" intrarea turbo? -------------------- Parereamea
________________________________ Subaru Outback 3.0R 5AT 245cp Skoda Octavia I Combi 4x4 1.8T 210cp Urasc benzina! Am sa o consum toata! |
|
|
May 19 2007, 03:51 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu pot sa-ti ofer pareri despre 2.5XT manual .
turbo se simte si nu se simte masina trage liniar inca de jos, nu ai o plafonare pana la o anumita turatie pentru ca dupa aia sa te arunce in scaun . alt aspect placut : nu are lag . in fine , are un lag , dar foarte foarte mic spre insesizabil . inca o data , turbo se simte dar nu se simte . ai putere pe toata plaja de turatii, si da , orice apasare la fund a pedalei in orice viteza sau turatie duce la o crestere foarte rapida a turelor motorului. -------------------- |
|
|
Jul 4 2007, 12:10 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Simplu: turbina incepe sa se invirteasca cind ai atins macar 2500 de ture. Daca apesi pedala la podea cind motorul e in 1500-2000 de ture vei avea ceea ce se cheama gol turbo - motorul trage foarte slab in plaja asta de ture.
De indata ce turbina se invirte, cilindrii sint supra-alimentati cu aer, deci cu O2, deci poti arde mai mult combustibil, deci injectia baga mai multa benzina si puterea motorului creste din cauza arderilor mai puternice. Creste semnificativ. Toate motoarele turbo sufera de turbo lag, chiar daca a fost diminuat semnificativ in ultima vreme. O solutie constructiva ca sa compensezi turbo lag-ul este montarea unui compresor dar n-are rost din moment ce chiar nu-ti trebui multa putere cind esti la 2000 de ture... -------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 10:26 PM |