IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Intrebare pt Forester 2.5T 4EAT

This topic is about Intrebare pt Forester 2.5T 4EAT, the author, Robert101524, wrote about: Salut, Va rog sa-mi spuneti: Cite RPM intr-a IV a la 120km/h? Stiti cumva ce viteze corespund la turatia de putere maxima intr-a: I, II, III ? De la c ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Intrebare pt Forester 2.5T 4EAT
Robert101524
post May 19 2007, 02:22 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 64
Joined: 12-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 101.517



Salut,

Va rog sa-mi spuneti:
Cite RPM intr-a IV a la 120km/h?
Stiti cumva ce viteze corespund la turatia de putere maxima intr-a: I, II, III ?
De la ce RPM simti ca "intra" turbo?
Cum sa comporta masina sub aceasta turatie prin oras? te "surprinde / smuceste" intrarea turbo?


--------------------
Parereamea
________________________________
Subaru Outback 3.0R 5AT 245cp
Skoda Octavia I Combi 4x4 1.8T 210cp
Urasc benzina! Am sa o consum toata!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 19 2007, 03:51 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



eu pot sa-ti ofer pareri despre 2.5XT manual .

turbo se simte si nu se simte biggrin.gif masina trage liniar inca de jos, nu ai o plafonare pana la o anumita turatie pentru ca dupa aia sa te arunce in scaun .

alt aspect placut : nu are lag . in fine , are un lag , dar foarte foarte mic spre insesizabil .

inca o data , turbo se simte dar nu se simte . ai putere pe toata plaja de turatii, si da , orice apasare la fund a pedalei in orice viteza sau turatie duce la o crestere foarte rapida a turelor motorului.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post Jul 4 2007, 12:10 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Simplu: turbina incepe sa se invirteasca cind ai atins macar 2500 de ture. Daca apesi pedala la podea cind motorul e in 1500-2000 de ture vei avea ceea ce se cheama gol turbo - motorul trage foarte slab in plaja asta de ture.

De indata ce turbina se invirte, cilindrii sint supra-alimentati cu aer, deci cu O2, deci poti arde mai mult combustibil, deci injectia baga mai multa benzina si puterea motorului creste din cauza arderilor mai puternice. Creste semnificativ.

Toate motoarele turbo sufera de turbo lag, chiar daca a fost diminuat semnificativ in ultima vreme. O solutie constructiva ca sa compensezi turbo lag-ul este montarea unui compresor dar n-are rost din moment ce chiar nu-ti trebui multa putere cind esti la 2000 de ture...


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 10:26 PM