mici probleme cu forester |
This topic is about mici probleme cu forester, the author, Dragos100659, wrote about: Am un Subaru Forester 2.5 XT. Superb motorul, dar doua mici probleme pe care nu stiu cum sa le interpretez: 1. tremura usor la "ralenti"; la service a ... To read more just scroll down
mici probleme cu forester |
May 7 2007, 08:09 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti Member No.: 100.652 |
1. tremura usor la "ralenti"; la service au fost foarte draguti, au verificat tot ce se putea si aparent nu e nici o problema. Ce parere aveti?! 2. uneori intra greu in marche arriere, alteori foarte usor. Asa trebuie sa fie la tractiunea integrala?! ( e prima data cand am o astfel de masina). |
|
|
May 7 2007, 09:25 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Ce an de fabricatie?.
Cati km?. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
May 7 2007, 11:04 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 23-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.826 |
Ambele probleme sunt normale, n-ai de ce sa te ingrijorezi. Tremuratul la relanti se intampla la mai multe masini. Depinde acum despre ce tremurat vorbim, dar un foarte usor tremuart e normal. Intratul in marsarie greu, din cand in cand, se intampla pe cutia de viteze cu pricina. Apasa din nou ambreiaul si totul ar trebui sa fie ok.
O alta posibila problema pe care s-ar putea s-o sesizezi este o ezitare la acceleratie, undeva in jur de 2000-2200 de ture, cateodata. E perfect normal si vine de la trecerea din open-close loop. Toate motoarele turbo au "problema" asta, fiecare producator avand dreptul la un singur model care sa nu faca trecerea open-close loop (din motive de poluare). Si pentru Subaru, modelul ala e STI-ul, normal Anyway, nu-ti face griji despre ezitarea cu pricina, pe care ai mari sanse sa nici n-o sesizezi. Se poate "corecta" cu un chip-tuning... -Paduraru' |
|
|
May 7 2007, 11:15 PM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
QUOTE(Dragos100659) ...1. tremura usor la "ralenti"; la service au fost foarte draguti, au verificat tot ce se putea si aparent nu e nici o problema. Ce parere aveti?!...
Nu cred ca e un "defect". Acum am al 3-lea Forester si la toate am remarcat tremurul asta. Nu cred ca e din functionarea motorului (daca te uiti atent la turometru, nu vezi nici o variatie, cat de mica in momentul vibratiei). Pe de alta parte, daca turometrul variaza in timpul tremuratului, poate fi si din cauza benzinei. La ultimul drum la Bucuresti, n-am gasit pe traseu benzinaria de la care alimentez de obicei. Am facut plinul cu alta benzina si cand mi-au ramas vreo 15 litri in rezervor am sesizat un tremur la relanti, cu totul altul decat cel obisnuit, practic, o "inecare" a motorului. Vezi ce si de unde pui benzina. -------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
May 8 2007, 10:17 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Dar sincer sa fiu nu stiu exact - de la dealer mi-au zis ca e normal sa fie asa. |
|
|
May 8 2007, 10:29 AM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
de la benzina este .
-------------------- |
|
|
May 8 2007, 10:38 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Nu's ce sa zic. Eu ii pun petrom 99 - benzina destul de buna la standardele romanesti si oricum alte masini nu tremura nici cu benzina de 95.
Tu ce benzina ii pui? Si-ti vibreaza sau nu? |
|
|
May 8 2007, 10:41 AM
Post
#8
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
eu pun agip 98 de la o singura statie , alte statii pe care le-am incercat tot agip tremura .
parca s-ar scutura masina un fel de brrrrrrrr ... din cand in cand . -------------------- |
|
|
May 8 2007, 11:48 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Care statie omule?
|
|
|
May 8 2007, 11:57 AM
Post
#10
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
agip de pe barbu vacarescu . iar in statie doar de la pompa 4 bag .
-------------------- |
|
|
May 8 2007, 03:52 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 26-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.811 |
QUOTE(griffonu) Ambele probleme sunt normale, n-ai de ce sa te ingrijorezi. Tremuratul la relanti se intampla la mai multe masini. Depinde acum despre ce tremurat vorbim, dar un foarte usor tremuart e normal. Intratul in marsarie greu, din cand in cand, se intampla pe cutia de viteze cu pricina. Apasa din nou ambreiaul si totul ar trebui sa fie ok.
-Paduraru' Si al meu subaru tremura in relanti si intra greu in viteza. Asta am auzit peste tot - e normal, se intampla la toate, schimba benzina (pentru tremurat). Poate e normal si fac toate, eu am incercat sa schimb benzina fara rezultat si am ramas cu un subaru fioros care tremura. In fine, sunt doua posibilitati. 1. E un defect... dar nu stie nimeni sa-l repare sau nu-l recunosc 2. Asta este Subaru, pe mine ma deranjeaza si ma intreb cum de n-am simtit la drive test, probabil am trait alte senzatii puternice Ar trebui sa incetam sa consideram ca e ok, e un minus al masinii si nu trebuie ascuns sub eternul "asa fac toate, e normal" Nu stiu cati considera confortabil sa mai apese odata pe ambreaj... sau daca si la masinile care le-ati avut inainte pedalati ambreajul sa intre in marsalier, eu personal sunt dezamagit. |
|
|
May 8 2007, 05:08 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
De acord cu Sil...in parte.
Nu-i normal sa tremure si f multe alte masini nu tremura la relanti. La foarte multe alte masini schimbatorul de viteze nu 'agata' cind il bagi in viteza de asemenea. Pe de alta parte, la banii pe care i-am dat pe masina si la perfomantele si confortul pe care le am n-o sa ma impiedic in cele doua probleme mai sus mentionate. Asta e, nimic nu e perfect dar foresterul meu e mai perfect ca multe alte alternative... |
|
|
May 8 2007, 06:28 PM
Post
#13
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
marsarierul nu este sincronizat . ca la alte MULTE MASINI !
baga I-a , cupleaza un pic , intra in marsarier unsa . sau apesi de 2 ori ambreiajul . despre tremurat : benzina e de vina . -------------------- |
|
|
May 9 2007, 01:16 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 23-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.826 |
Inainte de WRX (care tremura si el la relanti, daca sunt FOARTE atent) am avut un Clio Sport. Si ala tremura la relanti. Si inca mai tremura, de fapt (masina am vandut-o unui coleg si stiu ce si cum se mai intampla cu ea). In momentul de fata am si o Fabia MPI. Si respectiva "tremura" la relanti. De fapt tremura cel mai tare din toate cele 3
Revin, e vorba de un tremurat cvasi-insesizabil (mai putin la Fabia, unde e mai usor de observat si acul turometrului se si misca, e drept foarte foarte putin). La WRX sau Clio acul turometrului nu se misca, dar daca opresc tot in masina, casetofon, ventilator etc. pot sa sesizez, dupa sunet si mici vibratii, ca din cand in cand turatia variaza putin. Daca Forester-ul tau tremura sesizabil si deranjant se prea poate sa fie de la benzina sau vreo bujie sau stiu eu ce. Referitor la cutia de viteze, oricum lucrurile trebuie evaluate dupa niste mii de km, cand se mai rodeaza, dar dificultatile referitoare la intratul in marsarier sunt - cel putin din ce stiu eu - datorate arhitecturii cutiei si nu reprezinta vreun defect de fabricatie. Ca mai sus, revin cu o precizare. Dificultatile de care vorbesc apar in... hai sa zic 10% din cazuri. In 9 incercari din 10 (ba poate, chiar mai mult de-atat) nu exista nici o problema la intrarea in marasier. E drept, masina mea are aproape 20K km acum si probabil e natural ca lucrurile sa mearga ceva mai usor. Finally, nu e rau sa citesti si niste forumuri pe-afara, despre Subaru. Poti afla o gramada de lucruri despre masina. Spre exemplu, poti auzi la un moment ca motorul are ceea ce se poate numi o baiate. Sa zicem un tacanit E perfect normal pentru un motor boxer. Sau ca atunci cand accelerezi usor, poti auzi un zgomot ca ceva care flutura... un soi de sfarait. Si ala e un sunet normal (pentru motoarele turbo). Una peste alta poti afla ce anume sa te ingrijoreze pentru ca poate reprezenta un defect si ce nu. Toate review-urile de pe pamant, nu fac cat experienta unor mii de utilizatori -TzacaTzaca |
|
|
May 9 2007, 08:19 AM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 26-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.811 |
Ok, sa spunem ca nu este ingrijorator. E posibil sa fiu eu prea sensibil, si poate totusi are masina o bujie mai slaba, desi in service n-au gasit-o si masina are cateva luni doar. Tremuratul il simt in scaun, ma deranjeaza probabil pentru ca fac comparatia cu dieselul care l-am avut inainte si la care nu aveam parte de vibratii, pana la urma ma gandesc ca multi platesc pentru scaune cu masaj
Cu cutia de viteze, e adevarat ca la multe masini trebuie ambreat din nou, insa per total la Forester schimbatul de viteze e mai greu, nu e o cutie de viteze fina sa schimbi vitezele cu un singur deget. Apoi cu rodajul eu zic ca in 9000km l-am cam facut. Mai am o intrebare, cand urca in panta masina e super ok pana la 100-120, dar peste nu mai vrea, nici in a 3-a, nici in a 4-a. Intrebarea e, doar atata poate sau gresesc eu pe undeva? Forester 2.0 X MY07 |
|
|
May 9 2007, 09:19 AM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
Foresterul meu tremura mai mult cind e motorul rece. Dupa ce se incalzeste cit de cit (2 minute) tremura doar din cind in cind dar e sesizabil mai ales daca pindesti aparitia evenimentului
In marsarier intra foarte usor in schimb - nu mi s-a intimplat niciodata sa am probleme cu asta. La introducerea in viteza I agata in schimb, restul vitezelor fiind accesate fara 'agatari'. Si eu am avut un clio sport inainte de forester si asta tremura in draci. De fapt tremura mult mai rau si constant fara sa aiba probleme la motor sau in alte parti. I-am dat circumstante atenuante pentru ca e o masina mica (1080 kg goala) iar motorul e greu (2.0 l). Cind urca panta e incredibila - eram 4 adulti si un copil ieri si urcam podul de la Otopeni in a cincea cu motorul sub 2000 de ture si masina nu facea nici un efort. Viteza n-a scazut deloc iar motorul n-a turat mai mult. Pentru mine e ceva nou si oarecum formidabil considerind ca e o masina grea si turbo-ul nu cuplase inca. Sint al naibi de multumit de cuplul dezvoltat in turatii mici. Cind se tureaza la 3000 de ture turbo-ul isi intra in drepturi si simti valul de putere fara sa-ti smulga masina de sub tine. Accelereaza cu mult aplomb si majoritatea depasirilor se fac foarte usor la 3000 de ture - bestial pentru un benzinar! |
|
|
May 9 2007, 09:47 AM
Post
#17
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
el are 2.0 aspirat .
ar trebui sa urce panta in a III-a sau a IV -a si chiar a -V la 100-120 , depinde si de panta ! -------------------- |
|
|
May 9 2007, 09:55 AM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 10-April 07 From: Bucuresti Member No.: 103.577 |
e o problema de cuplu vs. sarcina - sarcina mare si cuplu mic = no go
-------------------- Forester 2007 2.5 XT
|
|
|
May 9 2007, 11:20 AM
Post
#19
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ofc ...
if gear between I and IV or rpm >= 2500 then go else no go ansta la mine -------------------- |
|
|
May 9 2007, 08:12 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti Member No.: 100.652 |
Multumesc pentru raspunsuri. Si cei de la service (repet...de altfel foarte draguti) mi-au spus ca nu e o problema cu masina. Dar pana nu vezi ca au si altii aceleasi probleme nu te lasi convins.
Masina e noua, 2007, 7000 km. Vibratia nu depinde de benzina. I-am pus mai tot timpul Carera 100 de la OMV sau oricum 98-99 de la Mol sau Petrom. E intr-adevar un pic enervanta dar sugestia cu masajul pe gratis e misto. Nici eu nu am sesizat dificultati in panta. Motorul e absolut superb ca putere. Su nu consuma fantastic pentru asa cilindree-putere. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 04:15 AM |