IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Forester 2007 - date tehnice

This topic is about Forester 2007 - date tehnice, the author, G e o r g e, wrote about: dracovenia o am in masina tot timpul , iar vlad are o problema cu franele si cu consumul ... vlad, franele trebuie rodate , asta 1 .apoi la subaru ped ... To read more just scroll down

10 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Forester 2007 - date tehnice
G e o r g e
post May 3 2007, 02:44 PM
Post #21


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



dracovenia o am in masina tot timpul , iar vlad are o problema cu franele si cu consumul ...

vlad, franele trebuie rodate , asta 1 .apoi la subaru pedala e mai lunga , este asa pentru a putea doza mai bine forta de franare in curbe .

accepti pentru asta un link cu comentariul unui tip ce merge la curse cu un legacy ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 3 2007, 02:48 PM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Ce-i drept, am 3 semafoare in 6.5 km pe drumul zilnic.

Frinele nu sint chiar rubish... Sint frine normale care poate devin mai bune cu niste placute mai moi sau cu un picior mai greu smile.gif Problema e in alta parte, zic eu: in suspensii.

Suspensiile sint cu cursa lunga (abilitati tot teren) si setate mai degraba pe confort. In felul asta la frinare puternica masina frineaza mai ales cu rotile din fata - cele din spate nu calca suficient de apasat din cauza inertiei care balanseaza masina in fata. Totodata motorul este montat in fata puntii fata si oricit ar fi el de usor va deplasa centrul de greutate tot in fata.

Partea buna cu suspensiile astea usurele e confortul la rulare - este excelent (chiar excelent) iar masina nu se inclina in curbe din cauza unui sasiu excelent - ancorarea suspensiilor se face mai sus fata de centrul de greutate al masinii asa ca balansul spre exteriorul curbei nu se intimpla. De fapt se inclina foarte putin (gliseaza mai mult) spre interior...

Deci - eu, fost conducator de masina sportiva, zic ca frinarea ar fi putut fi mai eficienta din proiectare. Sint sigur insa ca se poate inbunatati cum zicea si George. Si in final, cit de tare ai nevoie sa frinezi?...

Cit despre consum - va tin la curent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 3 2007, 02:54 PM
Post #23


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



cel mai usor poti schimba placutele de frana cu unele mai moi .

pentru suspensii poti monta niste arcuri mai dure .

depinde ce doresti de la masina , daca nu vei iesi in offroad cu ea , poti pune niste arcuri mai dure si o poti cobora cu 5 cm , asta tot te lasa cu 15cm garda la sol .

ar mai fi ceva : balonul un pic cam mare de la gume , mergi pe unele de 18 cu un balon mai mic, o sa vezi ca e alta masina .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 3 2007, 02:58 PM
Post #24


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



QUOTE(V l a d)
e imposibil sa ia 12 in oras, imposibil. megane-ul meu ia 10 in zilele bune. sooo... neaaahhh... 12 la drum lung poate.


Am zis consum mixt tongue.gif Adica juma/juma.

Si da, cred ca e imposibil sa ia 12% in oras. Oricum consumul de la Megane-ul tau e enorm. 12% la motor de 1.6 e prea mult. Avensis 1.8i ia 9 - mergind civilizat - si tipul care are Avensis-ul in cauza merge numai in oras.

Oricum, exista trafic is mother f****g trafic. Cre ca Vlad se bate cu ultimul metionat blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 3 2007, 03:01 PM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



QUOTE(G e o r g e)
pentru suspensii poti monta niste arcuri mai dure .

depinde ce doresti de la masina , daca nu vei iesi in offroad cu ea , poti pune niste arcuri mai dure si o poti cobora cu 5 cm , asta tot te lasa cu 15cm garda la sol .

ar mai fi ceva : balonul un pic cam mare de la gume , mergi pe unele de 18 cu un balon mai mic, o sa vezi ca e alta masina .


Sigur - se poate. Dar nici nu-mi trece prin cap... De ce mi-as lua Forester daca nu pentru confort si spatiu. Daca voiam masina de curse imi luam STI. Forester imi place f mult asa cum e. Vlad sa-si ia Skoda ca frineaza mai bine biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 3 2007, 03:03 PM
Post #26


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



.. si consuma motorina biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 3 2007, 03:16 PM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



si are sunetul ala suav TRRRRRRR...

Traiasca tehnologia TDI de acu dooj de ani!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 4 2007, 10:04 AM
Post #28


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Stie cineva cu precizie cite diferentiale si de ce fel are Foresteru 2.5 Turbo?

Din cite stiu eu sint doua LSD (mijloc si spate) si unul deschis in fata dar nu sint sigur ca e chiar asa...

Si inca o nelamurire: LSD-urile sint cu viscocuplaj sau de alt fel. Stiu ca STI are un TORSEN pe fata dar nu sint sigur nici de asta blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 4 2007, 01:32 PM
Post #29


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



are LSD pe mijloc si spate si deschis pe fata . de ce fel sunt nu sunt sigur blush.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
griffonu
post May 4 2007, 03:27 PM
Post #30


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 23-March 04
From: Bucuresti
Member No.: 22.826



In afara de diferentialul central, care e normal sa fie LSD, ca doar de-aia ii spune AWD:

WRX, Forester 2.5XT
LSD pe spate, cu vasco-cuplaj

WRX STI
LSD fata si spate
Torsen incepand cu modelul 2007 (eu stiam ca cel putin modelul 2006 avea si el tot Torsen, dar aparent e valabil doar pentru 2007)

Mii de detalii, despre modelele din US (care se aplica in proportie de 95% si pentru EU) intr-un format nu foarte prietenos, aici:
http://www.car101.com/

-NewtonMetru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 4 2007, 04:28 PM
Post #31


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Multumesc de link Grifonule, f multa informatie acolo.

Browse-ind pe acolo iar m-am enervat sa vad cite dotari in plus au modelele US fata de cele Europene si costa si mai putin :minigun:

Mie mi-au dat CD player cu magazie de 6 CD-uri dar FARA mp3 reader iar in state ai mufa pentru iPOD :bash:

Basca keyless entry si mai erau si altele...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post May 8 2007, 09:49 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Intr-un final a venit. Masina e super, cu exceptia mersului "nerotund" la relanti si a impreciziei schimbatorului - nu intra "ca unsa" in viteze, mai ales marsarier. De apreciat ergonomia comenzilor. Tinuta de drum inca nu o stiu, totusi e in rodaj biggrin.gif
Nu prea imi place sonorizarea. Ma gandesc la un update cu subwoofer.

Stie cineva preturile la: 1. protectie diferential
2. oglinda electrocrom cu busola
Nu de alta, dar mie mi-au facut o oferta, si le-au facturat cu alt pret, bineinteles, mult mai mare, fapt pt care SMT primeste o mare bila neagra de la mine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 8 2007, 10:12 AM
Post #33


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



S-o stapinesti sanatos!

Ce zici tu de mersul nerotund (in speta mici oscilatii la relanti cind stationezi) cred ca e o caracteristica a motoarelor boxer. Si pe mine m-a enervat dar mi-a trecut intre timp.

Si la mine e la fel cu schimbatorul - nu intra ca uns in viteza dar n-am gasit nimic special apropos de marsarier...

Habar n-am de preturile de care esti interesat. Pe dealer l-ai intrebat ce s-a intimplat de s-a schimbat pretul?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DIO
post May 8 2007, 06:40 PM
Post #34


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 29-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 102.916



@Mircea104901: Protectia pt. diferential a costat 675 RON + TVA saptamana trecuta.
Covorasele pt. interior au intrat in discount? Inclusiv cel pt. portbagaj?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post May 9 2007, 12:11 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Yup, pentru protectia diferential spate am platit 937,12 ron + TVA la care s-a aplicat un discount de 30% - asta fiind oferta dealerului Cluj, adica 655,98+TVA.
Presuri nu mi s-au oferit nici interior, nici portbagaj.
Pe cel din portbagaj mi l-au oferit la 337,00 ron+TVA. Kinda expensive!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 9 2007, 12:21 PM
Post #36


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



eu pe un set de covorase interior din mocheta am platit in jur de 350 ron + TVA asta in oct - nov 2005 !

asa ca nu mi se par mari scorurile scrise mai sus


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post May 9 2007, 12:45 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Pretul de mai sus era doar pentru presul din portbagaj, protectia cu margini mici; pentru covorasele din interior nici nu am mai intrebat, pt ca initial mi-au zis ca mi le ofera ei, apoi s-au sucit. O sa-mi iau din alta parte la sfert de pret. Si btw, nu vreau din carpa pt ca-s oribile la umezeala. Combinatia textil + cauciuc e cea mai buna dupa parerea mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sil104818
post May 9 2007, 01:59 PM
Post #38


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 26-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.811



Preturile din romania la accesorii mi se par incredibile, hotie la drumul mare. Protectia ptr diferential cu adaos si tva costa in germania 178euro, adica 600RON cu tva inclus fata de 780RON cu o reducere de 30%. Pe scurt, in romania pretul de lista e dublu.
Mi-am propus sa-mi iau de acolo ce am nevoie, astept un drum in germania, eventual poate sa ne facem o filiera smile.gif

De aici puteti lua lista de accesorii si preturile lor, sa faceti comparatii.
http://www.subaru.de/showroom/forester/forester-zubeh-2.htm
Si aici au promotiile
http://www.subaru.de/showroom/forester-new...tail.htm?id=348

I love romania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ioan103584
post May 10 2007, 11:22 AM
Post #39


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 10-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.577



Problema e ca de obicei in lipsa de competitie pe piata. Prea putine optiuni (2 dealeri) genereaza preturile astea de rahat.

Semnez pentru o filiera!


--------------------
Forester 2007 2.5 XT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post May 10 2007, 11:22 AM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



N-ar fi o idee rea smile.gif
Intr-adevar sunt cam la jumatate fata de preturile ofertate la noi.
M-am interesat si o sa fac rost de nr. de tel al unei firme care aduce scuturi motor de tabla pt Forester. Din cate am inteles, le importa din Rusia. Cand o sa-l fac rost, o sa-l postez, in caz ca sunteti interesati. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 07:15 PM