IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

expolatare dura forester 2.0x

This topic is about expolatare dura forester 2.0x, the author, G e o r g e, wrote about: anvelope pentru forester gasesti vredestein /smile.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":)" border="0" alt="smile.gif" /> vezi la apco ca's impor ... To read more just scroll down

8 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> expolatare dura forester 2.0x
G e o r g e
post Nov 20 2006, 10:16 AM
Post #21


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



anvelope pentru forester gasesti vredestein smile.gif vezi la apco ca's importatori directi.
si eu sunt de parere ca anvelopele originale trebuie schimbate cat mai curand .

nu radacini e de vina pentru dezastrul de la intrarea in service , ci primaria bucurestiului .

despre indicatorul din bord pentru air bag e normal sa se stinga la cateva secunde dupa ce a pornit motorul mai ales DACA nu astepti sa se stinga toate indicatoarele din bord cand pui contactul wink.gif asa e indicat sa faci nu sa-i dai cheie direct .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel91650
post Nov 23 2006, 11:03 AM
Post #22


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 6-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.643



Din cate-mi aduc aminte din lectura manualului...pe care l-am parcurs acum vreo 3 ani :-) scrie chiar acolo ca acel martor se stinge mai tarziu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel91650
post Nov 23 2006, 11:05 AM
Post #23


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 6-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.643



Damn it!
Sorry, n-am observat ca raspunsese George deja...nici nu ma mira :-)
Dar sa stii, George, ca desi procedez exact cum ai spus tu, martorul de airbag tot are un delay fata de celelalte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan67993
post Nov 23 2006, 12:47 PM
Post #24


sofer
***

Group: Membri
Posts: 58
Joined: 11-February 06
From: Giurgiu (Giurgiu)
Member No.: 67.986



Pai ti-a zis ca e normal. Si eu, la toate masinile pe care le-am condus, am observat ca indicatorul respectiv se stinge mai tirziu, pentru ca checking-ul dureaza mai mult.


--------------------
Toyota Yaris D-4D Luna
Hyundai Sonata 1997 / 2000 cmc / 136 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Nov 28 2006, 06:57 PM
Post #25


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



Merci de raspunsuri, nu am mai intrat demult pe forum si nu am mai avut ocazia sa le vad. E adevarat ca nu am avut timp sa citesc cartea tehnica.

Intre timp am fost si la revizia de 5000 km. Cei de la SMT au fost foarte de treaba: imi calculasem gresit pasii si daca ma programau mai tarziu depaseam cu peste 1000 km, asa ca m-au chemat chiar in ziua in care am sunat pentru programare. Schimbat ulei+revizie 480 RON. In plus am mai comandat 2 capacele de la lampa stop de pe hayon care disparusera la transport :angel: Intrebare: stie cineva ce ulei e cel camuflat sub marca subaru? Exista alternative mai bune?

Parca m-am mai obisnuit cu masina, dar parca tot ar mai avea nevoie de putin cuplu si putina putere in plus asa ca ma gandesc tot mai serios la un tuning si intreb din nou: a mai facut cineva asa ceva (repet nu vreau un salt spectaculos). Nu am reusit sa imi bat recordul de 4 ore 20 min Bucuresti-Cluj stabilit cu Clio anul trecut (am facut vreo 4,35) dar si conditiile sunt acum altele (lucrari pe autostrada, trafic mult mai mare, plus mai multe opriri si ceata dupa Sibiu).

Consumul este de 10 la suta cu nevasta si 13,5 fara, indiferent oras/afara. Pe autostrada la 200 la ora cred ca ia vreo 17. Mi se pare OK.

Piesele pt tinichigerie (usa si oglinda) nu au sosit nici acum (comandate la Augsburg).

Anvelope de iarna i-am pus Good Year UGW3. Nu mai stiu de ce nu am mai ajuns la Apco, probabil cedasem psihic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 29 2006, 09:20 AM
Post #26


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



motul ar fi uleiul subaru . acum ce or baga cei de la SMT nu stiu sa-ti spun .

la mine , motor de 2.5 , prima revizie a fost 350 ron . vezi la urmatoarea .

ma bucur ca-ti place , consumul este unul decent , depinde cat de tare tragi de ea .

cand pui si tu niste poze cu ea pe forum ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Nov 29 2006, 09:34 AM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



decamdata nu am decat pozele de la CASCO, de la dosarele de dauna biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 29 2006, 09:56 AM
Post #28


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pai fa si tu niste poze artistice biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Dec 20 2006, 12:51 AM
Post #29


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



sa continuam povestea biggrin.gif

am asteptat eu ce am asteptat sa imi vina piesele de la Augsburg, dar pana la urma am cedat psihic (din cauza celor trei amanari, a lipsei unui termen precis de livrare a apropierii vacantei - cred ca am fost destul de tolerant sa astept vreo 3 sapt in conditiile in care piesele se aflau in magazia SMT in tot timpul asta). Asa ca le-am luat de la SMT. Cu toate ca aveam acceptul asiguratorului pe pret nu a fost nici un chip sa le iau pe datorie, si am scos bani din buzunar, urmand sa mi-i recuperez de la CASCO. Cam nasol pentru 2007, un dealer cam poet care pare ca traieste de pe urma exclusivismului marcii si nu se preocupa de chestii marunte cum ar fi contracte de decontare cu soc de asigurari.

La service au fost din nou foarte de treaba. Mi-au montat oglinda pe loc (eu venisem doar sa o ridic). In plus, semn ca nu e pentru cine se pregateste, ci pentru cune se nimereste la o verificare a unui zgomot nou pe care le-am cerut eu sa o faca pentru ca tot ma aflam acolo (tot fara programare) au decis sa imi inlocuiasca pompa de servodirectie in garantie.

Cred ca e o lovitura destul de grea pentru proverbiala fiabilitate a foresterului sa iti pice pompa asta la 9000 km! stiam eu ce vorbesc cand am pus titlul topicului biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costica101668
post Mar 14 2007, 06:37 PM
Post #30


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 14-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 101.661



de curiozitate: ai idee cat ar fi costat pompa asta?

Dar de pretul oglinzii ce ne poti spune?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costica101668
post Mar 15 2007, 02:24 PM
Post #31


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 14-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 101.661



mai am si eu cateva nedumeriri in ceea ce priveste fiabilitatea lui Forester:

Prima era oarecum retorica, respectiv de ce toate masinile pe care le gaseam la vanzare pe mobile.de, cu toate ca aveau in jur de 3-5 ani vechime se invarteau pe la 40-60.000 km. Adica, chiar e ceva care le tine in garaj? :evil:

I-am prins pe unii de la Cobra Security si i-am luat la intrebari in ceea ce priveste masina (avea in jur de 100.000 km):

- sare singura din marsarier (cica au 5 bucati in dotare, si toate fac treaba asta) blink.gif

- pe la 70.000 km s-au dus amortizoarele pe spate: inlocuire=26 milioane/bucata blink.gif

- parbrizul (nu am de gand sa o tin fara casco) - peste 25 de milioane.

Simt ca tre sa mai reflectez inainte sa fac pasul.

Asa ma gandeam si la un Saab 93, dar are un prieten si numai sigla de pe capota, ce i se fura sistematic pentru motive pe care nu le pot pricepe, costa 5 mil!
Merci, dar ma las pagubas!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Mar 20 2007, 02:56 PM
Post #32


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



vroaim mai de mult sa fac un update la cele spuse anterior si nu aveam timp ca e de scris, dar acum daca tot ai pus intrebarile astea e musai sa ma apuc de treaba ca mie unul de ex nu imi place cand intreb ceva pe forum si nu mi se rasapunde

am sa iti raspund punctual la intrebari, dar citeste si in continuare celelalte topicuri sper ca vei gasi alte informatii utile
- nu stiu cat a costat pompa (ce pot sa spun e ca a venit dupa 2 (doua) luni si ceva), dar o sa intreb la urmatoarea vizita la service care sper sa fie cat mai curand (vezi mai jos de ce biggrin.gif )
- oglinda - integral, cu semnalizator reglaj si incalzire electrice, inclusiv motaj - a costat 1.371 RON. Mi se pare foarte putin. Am mai schimbat un deflector de aer care se afla sub bara fata in dreptul rotii si a fost vreo 30-40 RON in conditiile in care daca imi amintesc eu bine aparatorile de noroi de la clio erau vreo 2 mil acum cativa ani. Am sa intreb cat sunt si amortizoarele ca m-ai facut curios. Poate le-au luat de la Radacini unde am inteles ca u piese pe stoc si e de asteptat sa te taxeze daca la SMT astepti doua luni.
Nu mi se pare ca e foarte grav daca le schimbi la 70.000 mai ales in Bucuresti si mai ales ca sunt firma de paza
- cu marsarierul nu am patit, dar am sa incerc cu proxima ocazie sa il fortez poate ca in conditiile astea sare. Mi se pare insa ca maneta e imprecisa cam la toate treptele.
Mie mi se intampla altceva cu marsarieriul: in mod frecvent nu intra in aceasta treapta, iar reactia pe care o am de fiecare data e sa ma bufneasca rasul ca ma inchipui cu arat din exterior in ditamai gipul (asa e foresterul catalogat de publicul larg) negru blocat in mijlocul intersectiei sau parcarii cu coada de masini asteptand sa ma misc de pe loc. Nu mi s-a mai intamplat asa de la Dacia alor mei fabricatie 1980. Adica Oltcitul, prima mea masina, schimba super bine. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Mar 20 2007, 04:17 PM
Post #33


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



am sa mai revin cu impresii noi pentru ca unele dintre cele expuse mai inainte, cele mai multe negative, ar mai trebui nuantate odata cu trecerea kilometrilor si nu e normal sa ramana asa.

acum masina are 5 luni si 25.000 km. intr-adevar nu imi explic ce fac cei de pe mobile.de cu ele dar probabil de aia subaru iese pe locul 1 la ADAC, ca nu prea se circula cu ele. De altfel am mai spus-o ca design si performante foresterul asta mic e o masina destul de batraneasca si cred ca asa si sunt cumparatorii pe la ei, de asta nu prea le circula.

in astia 25.000 km am mers pe toate categoriile de drumuri si in toate conditiile asa mi-am format o imagine mai completa. nervii pe care i-am avut la inceput s-au mai estompat si am ajuns la concluzia ca la banii dati nu puteam sa obtin ceva care sa ma fi multumit mai mult in materie de SUV (sa il incadram totusi aici)

- la asta a contribuit in primul rand trenul de rulare. e prea moale dupa cum spuneam dar dupa niste situatii "mai" limita iti dai sema ca daca treci de prima impresie de moliciune si peste teama ca "acum scapa" la cat o vezi ca se apleaca, masina te tine pana la urma. acum hobby-ul meu e sa iau viraje la 90 de grade de la o viteza cat mai mare posibila. la prima serpentina pe zapada masina m-a cam luat insa nitel prin surprindere: s-a comportat subvirator, exact cum scrie si la revista, si cand am redresat a fugit spatele.
e si mai bine dupa ce mi-am pus avelope de vara (Bridgestone Turanza RE300 parca). Astea sunt mult peste cele de iarna care imi amintesc ca erau mult mai bune decat iocohamele de serie. daca totusi va plac cele de serie sau nu aveti nevoie de mai mult, le gasiti la mine la un pret bun cu 3.750 km vechime. :spam1:

scaunele au insa o sustinere laterata destul de redusa, mai ales cele cu piele, incat in curbele largi trebuie sa te tii serios de volan.

masina e insa foarte confortabila si pe drumurile noastre judetene denivelate pastreaza foarte bine contactul cu drumul la viteze mari (am mers si cu 180 intre A2 si Slobozia daca stiti cum arata drumul ala)

- apropo de viteza, indicatorul are erori mari, pe care le-am verificat cu GPS. Incepand cu 120 la ora se ajunge la erori de 10 km si diferentele ajung pana 15-17. Am mers odata cu aproape 220 (probabil ca batea vantul din spate) si GPS-ul indica 202. Prima data am crezut ca e de vina aparatul, dar l-am verificat cu altul si cu radarul de pe kiseleff si masina are problemele

- ramanand la viteza nu stiu daca ati incercat, dar viteza maxima e atinsa in treapta a patra. asa ajungi intotdeauna la 210 pe ceas, pe cand in a cincea nu atingi decat rareori 200. din punctul asta de vedere cutia de viteze mi se pare cam moale.
Chiar vroiam sa intreb ca am vazut in ultimle reclame ca viteza maxima e data ca fiind 197 in loc de 189 ca la mine. sa fie ceva nou la modelul 2007

- franele sunt prea moi asa cum ziceam de la inceput, iar feelingul e prin urmare de 2 lei, dar trebuie sa recunosc ca pana in prezent nu m-au pus in situatii dificile

- un element mai putin placut de care mi-am dat seama pe parcurs e directia prea moale si cu o demultiplicare mare. pe serpentine tragi de volan de parca scoti apa din fantana cu scripetele

- iar la final un lucru care intereseaza pe multa lume, consumul. i l-am facut pe o perioada mai mare de timp si spatiu asa ca zic eu ca e cat se poate de elocvent, iar valorile sunt urmatoarele
- oras: 15-17
- autostrada: 15-16
- afara 11,5 - 13
bineinteles ca astea sunt facute in regim mai sportiv ca altfel nu pot sa merg. odata insa am facut un efort si am mers cu maxim 120 la ora pe un drum drept si liber, inclusiv A2, si am scos 9,5. cred ca asta e minimul posibil pentru un mers normal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Mar 20 2007, 04:33 PM
Post #34


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



si in final ultima patanie: cand a picat pompa de servo eram primul caruia i se intampla. acum am mai stabilit un record, :1: sunt primul caruia i-a crapat toba (sau catalizatorul nu stiu exact, e sub motor). a crapat in sensul cel mai comun al termenului, adica a aparut o crapatura in ea (nu e inca o sectiune, da pana aduc inlocuitorul, cine stie...). toba a murit de moarte buna in sensul ca nu am lovit-o (partea cu pricina se afla intr-o camasa de tabla peste care vine scutul care nu au nicio zgarietura iar crapatura e pe verticala, nu pe orizontala cum ar fi trebuit sa fie de la lovitura). de altfel, mi-o inlocuiesc in garantie (cei de la SMT au fiost iarasi foarte prompti cu constatarea, m-am dus direct fara programare)

o sa spun si eu o vorba auzita de la altii: daca a picat inseama ca nu trebuia sa fie acolo. si asa si este, pentru ca masina merge mult mai bine acum, are mai mult cuplu si consuma mai putin. de ex nu puteam sa urc rampa din parcarea subterana cu a doua fara sa imi iau avant iar acum pot sa schimb si pe rampa intr-a doua. iar consumul la ultimul drum lung a fost de 10,5 in loc de minim 11,5 ca pana acum. daca nu ar face ca un harley si nu ar umple habitaclul de gaze nici nu as mai schimba-o

asa ca daca avaria asta ar fi trebuit sa ma enerveze la culme, pe mine m-a facut sa imi placa mai mult de masina: inseamna ca are potential biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CPI
post Mar 20 2007, 06:01 PM
Post #35


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 468
Joined: 4-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.007



Hehehe!!!

Super tare postul tau. Imi place cum iti descrii masina, obiectiv si cu simtul umorului. :wave:


--------------------
Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T, Infiniti FX 35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T
Externalizare IT | Business Process Optimization | BPM Software
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi50470
post Mar 20 2007, 07:56 PM
Post #36


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 4-July 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 50.463



nu crezi ca vrei cam prea mult de la o masina care nu are valente sportive ...tot ce povestesti tu acolo legat de directie nu stiu cum , frane moi samd ... cred ca ar trebui sa le cauti la alta masina , din alta categorie si cu siguranta la altzi bani .... este doar un SUV mic , poate ca ar fii bine sa povestesti si cum mergi cu masina , modul de exploatare ... este un fier care daca vrei sa-l rupi pina la urma iti iese ... cam asta reiese din comentariul tau ...
scuze ptr tonul mesajului dar ce spui tu nu este concludent ptr un subaru forester ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Mar 20 2007, 10:31 PM
Post #37


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



pentru CPI: merci frumos, cred ca devine un fel de "blog auto" desi eu sper sa nu mai am ce scrie pe viitor

pentru ADI 5.....: ai dreptate de principiu in ceea ce spui, dar nu mi se aplica. dupa cum am scris si eu la inceputul postului in aprecierile pe care le-am facut cu privire la foresterul asta nu m-am raportat la o masina sport - nu aveam pretentii sa fie asa ceva - ci la masina mea anterioara - care nu era o masina sport, ci un clio symbol 1.4 16v din 2002.

iti poti inchipui cum merg cu ea, cel putin dupa vitezele amintite si dupa consum. nu pot sa spun mai multe pentru ca sunt inca in garantie :angel:

problema foresterului este insa ca eu am mers cu toate masinile in acelasi stil, de cand ma stiu, iar la el am inregistrat o involutie, dupa cum se observa din urmatoarea istorie
- la olticit mi-au sarit bujiile din chiloasa
- pe nova am lasat-o cu planetarele jucand in cutie (maxim 60 la ora puteai sa ii dai ca sa nu treci pe banda cealalta)
- clio symbol 1.4 8V - garnitura de chiluoasa distrusa. cand o porneai erai inconjurat total de un fum alb. dar la suspensii nu schimbasem nimic in 100.000 km si ar trebui un topic nou doar asa povestesc pe ce munti am fost cu ea
- clio symbol 1.4 16V - pe asta am dat-o doar cu baia de ulei crapata si sudata cu 700.000 lei, dar nu mai era din vina ei, ci din neatentia mea. ma limitez sa spun ca am ajuns cu ea pana in Sahara.
- subaru forester (care costa cat toate cele de mai sus la un loc) - in 25.000 km pompa de servo inlocuita si toba sparta de capul ei

va las pe voi sa trageti concluziile.

nu mai bag in discutie si cealalta masina, suzuki vitara din '97, pe care o folosesc in trasee off road ce par mult peste puterile ei, ca atunci situatia devine chiar rusinoasa

din punctul meu de vedere, o masina tare e una care face mai mult decat lasa impresia ca ar putea face
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costica101668
post Mar 21 2007, 12:00 AM
Post #38


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 14-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 101.661



QUOTE(Ciprian86626)
- subaru forester (care costa cat toate cele de mai sus la un loc) - in 25.000 km pompa de servo inlocuita si toba sparta de capul ei

va las pe voi sa trageti concluziile.


din asta eu trag concluzia ca masina e buna, mai ales fiind modul tau de exploatare!

Intre timp am condus si eu un exemplar. Nu imi place deloc cutia de viteze! La Supernova era mult mai precisa. e posibil ca din cauza asta sa o fi omorat cei de la firma de paza - mai precis din a VI-a sa fi tras mai spre marsarier decat spre a IV, evident, cu forta care ii caracterizeaza!


Apropos de neintratul in marsarier, am condus o MAzda 3, nu 20.000 km la bord, in garantie, si mai facea din astea. Asta e!


Multumesc mult de interventie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Mar 21 2007, 11:36 AM
Post #39


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



cu placere.

asta am zis si eu, ca pana la urma trebuie sa accept ca e totusi un SUV deci un compromis. iar in conditiile astea, cred ca e cea mai buna oferta de pe piata. repet: daca as fi in situatia sa imi iau altceva la aceasi bani nu cred ca as avea ce alege. dar neaparat sa va luati cu trapa!

in privinta problemelor tehnice aparute in primii 25.000 km s-ar putea ca unii sa nu fie insa de acord cu tine. personal, cum am mai spus-o, nu ma deranjeaza ca sa strica cate ceva mai ales la cum merg cu ea. dimpotriva, mi se pare ca masina "lucreaza", are viata. da' vreau sa ii descoper toate slabiciunile in garantie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai63349
post Mar 21 2007, 02:44 PM
Post #40


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 476
Joined: 12-December 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 63.342



Da-le mail la astia de la Subaru sa nu se mai duca pe muntele Fuji sa testeze viitoarea generatie de Forester; sa ti-o dea tie sa faci cateva drumuri pana la Slobozia. La bani sigur v-ati intelege ... biggrin.gif


--------------------
Subaru Outback black sportshift 165 CP

_______________________________________

"Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 11:16 PM