IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Motor 2.o turbo la forester?

This topic is about Motor 2.o turbo la forester?, the author, G e o r g e, wrote about: nu ai de unde lua 2.0 turbo ... stai calm ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Motor 2.o turbo la forester?
G e o r g e
post Feb 2 2009, 11:44 AM
Post #21


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



nu ai de unde lua 2.0 turbo ... stai calm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 22 2012, 02:17 PM
Post #22


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ca si Zetics la vremea lui, redeschid si eu azi discutia referitoare la 2.0 XT 177CP.

2.0 aspirat 158CP e prea astenic (prin comparatie cu Blue Flame, nu va simtiti lezati ca nu asta doresc) iar 2.5XT 230CP este un vis frumos si atat, avand in vedere taxele si consumul.

Daca e sa fie Forester, aleg DOAR varianta 2.0XT sau DELOC !

Rog pareri autorizate care sa ma faca sa-mi doresc nebuneste aceasta motorizare (pe MY2005 in Germania) sau sa-mi darame dorinta nestramutata ca 2.0XT este compromisul ideal pt o tara ca RO.

Multumesc.

LE: Nu-mi spuneti ca 2.0XT a fost doar Euro 3 !!!!!! wallbash.gif In Germania apare numa Euro 3 iar in RO un vanzator din Buc scrie Euro 4 huh.gif

This post has been edited by DORU: May 22 2012, 02:49 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post May 27 2012, 01:43 PM
Post #23


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Din ce am citit eu, (deci a se intelege ca nu sunt expert!) nu pare ca 2.0 xt consuma mai putin decat 2.5XT (poate doar in extreme, nu stiu). Asa ca ramane problema taxelor. Impozitul pe an este vreo 3 plinuri (da, in lei suna mult, 900 si ceva turned.gif ) iar daca o iei din ro nu mai ai problema cu taxa de inmatriculare. Chiar ieri ma uitam ca acum e plin autovitul de XT-uri, asta iarna cand mi-am luat eu batea vantul. Ar trebui sa-ti poti gasi ceva. De asemenea, datorita capacitatii mai mari, inteleg ca 2.5-ul e mai comod de condus la turatii mici decat 2.0 (adica in oras). Si ai sanse sa gasesti si 2007, adica sa nu te doara capul la o eventuala revanzare daca se baga rahatul ala de taxa de poluare.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 27 2012, 04:20 PM
Post #24


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Multumesc de sfat, Zetics.

Totusi, eu stiu ca pt 2200cmc platesti 200 euro, in timp ce pt 2500cmc sari spre sume mai mari (cam dublu ?!)
Unde e eroarea ? 900 lei pe an e si nu e mult, depinde ce-ti doresti, dar deja 1400-1600 lei anual m-ar dezarma complet.
Stiu ca 2007 ar fi ideal insa pt 2.0XT doar 2004 si 2005 sunt ani ai modelului, poate pt 2.5XT sa fie avantajos ceva din 2007.

Insa cum ramane pana la urma cu valoarea adevarata a impozitului vizavi de cilindree ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post May 27 2012, 04:43 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Incepusem sa scriu niste aiureli, dar pana la urma mi-am intrat pe cont la ghiseul.ro si acum pot sa-ti ofer suma exacta pe care o platesc eu pentru Forester: 936 de lei pe an. Sector 6 Bucuresti. Nu stiu daca difera in vreun fel impozitul in functie de primarie, dar asta e ceea ce am eu de plata pt anul 2012. Ma rog, mai am jumate, ca jumate am platit-o.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 27 2012, 07:02 PM
Post #26


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Daca sunt 936 lei nu e chiar un capat de tara. Un motor de Impreza tuningat lejer la 275 cai sub o capota de Forester cu cutie manuala si LSD este o combinatie f interesanta.

Spune-mi te rog cum te impaci cu consumul ei in capitala, sau mai ai alta masina mica pt alergatura ?

Stii vreun impediment tehnic care sa declaseze 2.0XT-ul din carti ?

This post has been edited by DORU: May 27 2012, 07:03 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post May 27 2012, 07:40 PM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Cu consumul in capitala personal n-am nici o problema, scot constant 15%. E adevarat, asta iarna pe vremurile alea grele am atins de doua ori 20%. In conditiile in care merg drumuri destul de scurte (5km) la ore naspa din Drumul Taberei pana la Semanatoarea.
Cu aia mica merge nevasta-mea. Si scoate 12%, cateodata mai scade spre 11. Asa ca eu n-am o problema cu consumul Foresterului.

Daca e insa sa vorbim de probleme tehnice, mai degraba se descalifica asta de 2.5, nu cel de 2.0! Din spusele altora mai harsaiti in ale subarului, 2.5T a mai avut niste probleme, in sensul ca se mai spargeau pistoanele, in special la STI-uri, pe cand ala de 2.0 ar fi beton si duce cat cuprinde. Your call!


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 27 2012, 09:05 PM
Post #28


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Am inteles.

Deci 2.0XT dar din 2004/2005 si Euro 3 sau 2.5XT din 2006/2007 si Euro 4, dar cu posibile probleme latente.

Al tau este cu manuala sau automata ?

15% in capitala si la drumuri scurte nu e de speriat, eu ma pot astepta linistit la 10%...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post May 27 2012, 09:28 PM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Al meu e manual. Am condus (foarte putin, e adevarat) automata lui Alias de curand dar nu m-a convins. Pentru oras pare sa fie intr-adevar de vis, dar la manevrele pe care le vreau eu in anumite situatii mi se pare ori prea lenta ori prea impredictibila.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 28 2012, 06:51 AM
Post #30


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Spune-mi te rog daca ai avut ceva probleme cu al tau de cand il ai si daca ai verificat masina si cum inainte deachizitionare. La ce trebuie sa fii atent la acest model ?

Rog pe ceialalti Subaristi care citesc aici sa-si expuna pct de vedere asupra motorizarii 2.0XT si abia apoi, prin comparatie, pt 2.5XT. Multumesc anticipat !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 28 2012, 08:58 AM
Post #31


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Doru, 2.0 diesel + chip (~180CP) nu ti-ar conveni? Probabil oferta e mai mare, e min euro4, consum mai mic, taxe de 2L, si probabil se misca decent in viata de fiecare zi, avand in vedere cutiile mai scurte cu care vin dieselele. Si probabil cand te saturi de el il vinzi mai repede.

Sau tu vrei sa de fapt vreo 300CP? whistling.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post May 28 2012, 11:39 AM
Post #32


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



M-as feri sa generalizez in vreun fel problemele. Cu siguranta o probleme generala insa o reprezinta amortizoarele spate cu self-leveling, dar asta e o problema si la 2.0, e o problema generala la Forester - mai exact se duce partea de self-leveling si masina incepe sa stea lasata de cur, chiar goala fiind.
Bineinteles ca am avut si eu aceasta problema si am schimbat amortizoarele - care costa de mori, cam peste 1600 de lei bucata.
Mai da semne de oboseala pompa pentru servo directie. In rest, am mai schimbat consumabile, lichide, precedentul proprietar nu prea s-a dat in vant cu astea, desi masina avea 5 ani.
Nu am verificat masina prea amanuntit, inspectie vizuala cu meseriasi ca sa nu fii avut vreun accident nasol, diagnoza computerizata, cam astea.
Eu insa mi-am dorit foarte mult masina asta, astfel incat m-am aruncat putin orbeste inainte, sperand sa nu intampin probleme prea mari.
Asa ca acum, cu mana pe inima recunosc ca am doua griji destul de mari: daca trebuie sa schimb ambreiajul - ceea ce mai devreme sau mai tarziu tot se va intampla, ca doar e consumabil, si mai am o bataie care se aude in habitaclu, nu se stie daca de la motor sau de la cutia de viteza. Pe dinafara nu se aude nimic, doar in masina cand stai.
Insa deocamdata nu regret alegerea, daca n-am putut sa o iau de noua, pentru varsta de 5 ani o consider rezonabila. Si de mers, fuge bine, aici n-am ce sa-i reprosez! wub.gif drive.gif


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 28 2012, 06:49 PM
Post #33


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Sa stii Sorin ca diesel-ul are probleme cu ambreiajul si din pacate modelele dupa 2008 nu prea mai au LSD sad.gif Si nu are consum redus asa cum te-ai astepta. Daca iau Subaru, va fi mai degraba benzinar turbo, ori la bal ori la spital biggrin.gif

Zetics, foarte multumesc pt precizari. Amortizoarele spate sunt o avere, fara doar si poate ohmy.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post May 29 2012, 10:13 AM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Doru, daca-ti iei 2,5XT sa nu-l "tunezi", decat daca faci un upgrade si la transmisie (care e de WRX). E cam la limita, si risti sa "razi" niste pinioane prin cutie. Era in CJ un tip cu WRX care a reparat cutia de mai multe ori. STi-ul are cutie care rezista la mai multi CP si Nm decat WRX simplu.

L.E. smile.gif nu cred ca o sa scoti 10%. Eventual 11,5-12% la mers lejer.

This post has been edited by Mircea104901: May 29 2012, 10:13 AM


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 29 2012, 12:23 PM
Post #35


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Mircea, multam fain de precizari ! Deci CV manuala de la Impreza / Forester 2.5XT este restrictiva...nu am stiut. Decat sa schimb transmisia mai bine un 2.0XT, asa-i ? Ce stii de aceasta motorizare ? Este cea mai tentanta deocamdata dintre variantele aflate in discutie, pt mine. Suporta un tuning ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alias
post May 30 2012, 10:20 PM
Post #36


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 288
Joined: 27-May 09
Member No.: 120.074



DORU, lumea spune ca motorul de 2 litri turbo este cel mai bun produs Subaru. Daca ai de gand sa-ti iei Forester nu doar pentru a duce copii la scoala, ia turbo si ia 2L.
Masina este din fabrica suficient de performanta asa ca nu-ti bate capul cu modificarile. Mai bine cauta una bine intretinuta.
Daca nu te satisface inseamna ca de fapt cauti altceva. Spun asta deoarece uneori modificarile pot deveni un sac fara fund. Temporal si financiar.
Nirvana = Forester STI thumbsup.gif


--------------------
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 31 2012, 10:45 AM
Post #37


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



alias, un astfel de raspuns asteptam biggrin.gif

Din cautari reiese ca nu sunt multe la vanzare, nici in tara, nici in Germania, cu specificatiile cautate de mine (an fabr 2004 - 2005 si nu f multi km, cu ceva dotari totusi).
Stiu ce inseamna tuning-ul si modificarile, atat financiar cat si temporal, de aceea in principiu ma intereseaza doar o modificare de soft, pe care o pot face eu si custom de asemenea.

Nu am mers cu un 2.0XT inca asa ca mi-ar surade un drive-test, daca voi avea oportunitatea.

Multumesc !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post May 31 2012, 02:18 PM
Post #38


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Dorule, eu iti recomand sa mai intrebi si pe altii ca nu tot ce s-a spus aici pe forum de catre compatriotii tai este chiar adevarat. A argumenta public aici ce nu este adevarat este o caracteristica a deceniului trecut si ii las pe cei interesati sa se paruiasca intre ei. Dar te sfatuiesc sa mai intrebi si pe altii.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 31 2012, 02:44 PM
Post #39


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Multumesc de sfat, Bogdan, dar pe cine sa mai intreb sau unde anume ? Ai chiar tu vreo recomandare ? Daca da, PM me please.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 01:46 AM