Motor 2.o turbo la forester? |
This topic is about Motor 2.o turbo la forester?, the author, Mihai63349, wrote about: Am un prieten care vrea sa-si ia un forester. S-a dus la smt si de acolo i-au propus inclusiv motorizarea de 2 l turbo 177 cai. I-am zis ca-i aia vech ... To read more just scroll down
Motor 2.o turbo la forester? |
Aug 31 2006, 05:38 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Ati auzit de chestia asta? Adica ai un aspirat de 158 de cai si vii cu turbo de 177? Pe site-ul lor nu exista decat 2,5 turbo, ca si in restul Europei. Mie-mi miroase a gogomanie. Poate mai au prin Grecia ceva foresteruri de anu trecut si vor sa le plaseze la aia pe care-i miros ca nu se pricep. Daca-i asa, e grav. -------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Aug 31 2006, 05:40 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ie prosti aia de la smt ca ie mai multi .
nu mai exista varianta forester 2.0XT de la facelift incoace . exista doar 2.0X - 158 cp , 2.5X(pt sua , va veni si in romania foarte foarte curand) 185cp, 2.5XT 230cp (atat sua cat si restul lumii). 2.0XT avea performante dewstul de bune , consum in oras 13.1 declarat cu 8.3 demaraj in varianta manuala si 8.7 in varianta automata . -------------------- |
|
|
Sep 4 2006, 11:42 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
QUOTE(Mihai63349) Am un prieten care vrea sa-si ia un forester. S-a dus la smt si de acolo i-au propus inclusiv motorizarea de 2 l turbo 177 cai. I-am zis ca-i aia veche si el mi-a raspuns ca aia de la smt i-au explicat cum ca e vorba de noul motor de 2 l cu nu-s-ce turbo mai soft, pt. a obtine consum bun. L-am intrebat daca-i vorba de motorul cu 2 axe pe-o parte si n-a stiut sa-mi raspunda.
Ati auzit de chestia asta? Adica ai un aspirat de 158 de cai si vii cu turbo de 177? Pe site-ul lor nu exista decat 2,5 turbo, ca si in restul Europei. Mie-mi miroase a gogomanie. Poate mai au prin Grecia ceva foresteruri de anu trecut si vor sa le plaseze la aia pe care-i miros ca nu se pricep. Daca-i asa, e grav. Salut Eu sunt unul dintre cei care "ie prosti aia de la smt ca ie mai multi" si am rugamintea de la tine sa ne dai mai multe detalii, cum ar fi: numele prietenului tau, o adresa de email sau un numar de telefon pentru a putea astfel clarifica situatia. Te asigur ca nici unu dintre cei care "ie prosti aia de la smt ca ie mai multi" nu propune catre vanzare Subaru Forester 2.0 cu turbo, neexistand nici in oferta listata, nici in stoc si nici macar in productie. Cu cea mai mare placere te asteptam impreuna cu prietenul tau sa ne faci o vizita in showroom si sa te convingi singur ca nu este nici un fel de gogomanie. Nu stiu daca este permis pe acest forum, dar as dori sa public datele mele de contact (telefon si email) pentru oricine mai are intrebari si suspiciuni referitoare la noul importator SUBARU in Romania. (astept ca un moderator sa-mi accepte sau respinga cererea) |
|
|
Sep 5 2006, 06:25 AM
Post
#4
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
la radacini am primit imediat un drive test si mult mai multe date TEHNICE de la o dsoara . asta ca idee .... iar faptul ca cineva de la voi vrea sa vanda si face orice pentru asta ,tz tz tz -------------------- |
|
|
Sep 5 2006, 10:26 AM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Imi pare rau ca tu personal ai un cui impotriva SMT, dar sa sti ca suntem aici nu pentru faptul ca vrem sa vindem si ca facem orice pentru asta, ci dimpotriva, suntem aici pentru a oferi clientilor nostri servici de calitate si profesioniste si pentru a-i ajuta in alegerea lor asupra masinii care sa le satisfaca pe deplin necesitatile. Lucram permanent la imbotirea cunostintelor noastre despre Subaru, ne place acest brand si dorim ca si clientii nostri sa se bucure de aceasta masina unica, asa cum am mai spus, in peisajul auto, cu motor BOXER amplasat central si cu transmisie integrala si permanenta. Oricand esti binevenit la showroom si la service cu orice problema si fi sigur ca vom face tot posibilul sa te ajutam. |
|
|
Sep 5 2006, 02:12 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ok . atunci zi si mie cateva lucruri :
1. preturile in service . cat este manopera ? cu tva sau fara tva doar sa specifici. 2. ce se schimba la o revizie normala la voi . ce verificari se fac ? 3. cum se face ca desi ora de manopera e mai scumpa ca la radacini , si piesele sunft mai scumpe , reviziile costa mai putin ? 4. ce discounturi oferiti la masini ? cand am fost eu in showroom nu mi s-a oferit nici ideea unui discount . si chiar suntem interesati de masina aia . 5. stii de ce am cuiul importiva SMT ? iti spun sa fim clar intelesi : pentru faptul ca s-au lansat in declaratii FALSE (8 mil pe showroom , SINGURUL IMPORTATOR AUTORIZAT si alte chestii deloc frumoase), apoi oricine le calca pragul era indoctrinat impotriva radacini . eu , ca si client (doar am 3 subaru!) vreau sa fiu tratat cat mai bine . corect de alfel , nu ? doar ca atunci cand un dealer incepe sa vorbeasca urat de alt dealer (Sau in cazul nostru importator de fostul importator) si mai si minte cu nerusinare pe deasupra mie mi se face lehamite . d'aia am ceva cu smt ! 6. la cata reclama am facut la subaru si cate masini subaru am "vandut" voi smt trebuia sa veniti la mine sa discutati frumos . in schimb a aparut un domn de la voi care facea valuri valuri pe forumuri . iar mi-a sarit tandara. pentru ca nici nu se pricepea macar . PS: ca ideea sunt de formatie IT si lucrez in domeniul IT si nu sunt afiliat niciunui dealer de masini . ca sa fim din nou intelesi . -------------------- |
|
|
Sep 5 2006, 02:47 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
George suntem off topic rau de tot!
Dar daca ni se permite, putem purta aceasta discutie in continuare. Ti-am scris pe un alt post ca in ceea ce priveste preturile pieselor, a orei de manopera si a operatiilor efectuate oricand poti trimite un email pe office adresat catre service si ti se va raspunde la tot ce vei solicita. Deasemenea esti invitat oricand ai o zi libera sa o petreci la noi la service sa vezi exact ce operatii efectueza mecanici si ce este cel mai important care este reactia REALA a clientilor care vin pt prima data la noi service si isi exprima comparatia cu service-ul de la Radacini. Numai asa consider ca poti trage o concluzie corecta. George referitor la discount, in general te anunt ca intreaga retea Subaru nu va avea o politica agresiva de oferit discounturi pentru a ne face targetul. Sunt sigur ca nu place nimanui sa isi cumpere o masina azi, iar maine sa auda la radio ca e discount pt acea masina de vreo 2000 E. Bineinteles ca nu doar pt tine, dar pt orice alt client posesor de Subaru conditiile de achizitie vor fi altele si vom face tot posibilul ca sa pastram fidelizarea acelui client la SUBARU. Iar acum daca vrei sa fi sincer, spune-mi cand ai fost la noi in showroom, habar nu aveam cine esti, chiar asa te-ai simtit indoctrinat impotriva lui Radacini? Ti-am spus si iti repet, atentia noastra se indreapta catre client, catre satisfacerea necesitatilor acestuia si nu intr-o lupta inutila cu un fost importator, dealer etc. Sa nu creada lumea ca fac acum pe bunul samaritean si ce sa zic, m-am trezit sa-l imbunez pe George sa nu mai scrie de rau SMT. E ok sa ne semnalezi punctele slabe, sa ni se comunice unde exista probleme, numai asa putem sa imbunatatim calitatea serviciilor. |
|
|
Sep 5 2006, 02:50 PM
Post
#8
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
a ta e prima reactie normala pe care o vad din partea SMT . crede-ma !
asa da , putem si noi sa purtam un dialog normal . chiar imi pare bine . eu din partea ta nu am primit nici o reactie anti radacini . dar alti clienti au primit , am prieteni cu subaru destui doar -------------------- |
|
|
Sep 5 2006, 03:09 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Poate ne strangem candva mai muti, eu vreau sa-ti zic ca sunt cuprins de febra BOXER TURBO ceva de speriat. Ca sa nu mai vorbim de reglajul diferentialului central la STI cu pana la 70% cuplu pe spate, care ofera niste senzatii....
Facem o reuniune si acolo vedem ce avea Radacini bun, ce putem oferi noi bun, suntem oameni invatam si ne perfectionam, doar asa e vorba: NIMENI NU E PERFECT, DAR TOTI SUNTEM PERFECTIBILI. parca asa era. Ce imi pare rau ca nu am discutat deschis de la prima noastra intalnire, oricum nu cred ca puteam sa-ti zic multe la acel moment, fiind asa cum am mai zis foarte nou in acel moment, dar niciodata nu e prea tarziu. |
|
|
Sep 5 2006, 03:17 PM
Post
#10
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
intr-adevar , sistemul de transmisie de la sti este foarte avansat si este bomboana de pe tort .
-------------------- |
|
|
Sep 8 2006, 07:01 PM
Post
#11
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Subaru sucks ! si e marca ieftina si proasta !
Nu stiu de ce Subaru continua cu politica asta gresita de a nu mai oferi motoare turbo de 2 L in Europa (dar oferite in Japonia/Asia, Australia) - pentru ca voi sinteti taxati la cilindree. Cit costa revizia de 30,000 de mile la un Subaru STI in Romania. Te rog sa imi spui pretul in USD pentru comparatie usoara! La 50,000 km (30,000 mile) se recomanda Replace 1) Change Brake Fluid 2) Flush/Replace Coolant 3) Oil/Filter Change 4) Replace Air Filter 5) Rotate Tires Inspect 1) Inspect camshaft belt 2) Inspect cooling system hoses and connections 3) Look at fuel system connections (only possible in engine compartment) 4) Inspect gear/differential oil 5) Inspect Axle Boots, Axle Shafts 6) Inspect brake linings and rotors 7) Inspect clutch operation (actually a mechanical check done with the master cylinder for clutch 8) Inspect Automatic transmission fluid (for 5EAT) -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Sep 29 2006, 11:19 AM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
No, da' cat s-o mai postat cat am fost in Delta!
Omu' se pare ca s-a hotarat pe un Forester 2,5 XT. Nu-i mai place de 2.0 X ca-i puturos! I s-a explicat la SMT ca va avea aceleasi reprize ca si Octavia lui de 110 cai diesel. Normal ca am luat foc si i-am povestit cum e cu reprizele. Dar, se pare ca nu-l mai schimb. Ii place cum suna 6 la suta mai mult decat 12 % consum. Iar pretul e OK, daca a inteles bine: 23300 CIP in varianta full. -------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Sep 29 2006, 11:20 AM
Post
#13
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
cine ma ?
2.5XT are aceleasi reprize ca octavia 1.9 tdi ? -------------------- |
|
|
Sep 30 2006, 11:27 AM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Cred e o comparatie intre reprizele de Octavia 110 cp tdi si Forester 2.0X aspirat, nu cele ale lui 2.5 XT, tocmai din acest motiv s-a orientat catre 2.5 Turbo.
|
|
|
Oct 4 2006, 08:15 AM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Da, era vorba de 2.0 X, 158 CP. Dar remarc din nou confuzia unora care devin formatori de opinie dupa ce citesc - rasfoiesc 2-3 am&s. Se uita la "repriza 80-120 intr-a 5-a", observa ca, vai doamne, un diesel are aceiasi timpi ca un benzinar aspirat in conditiile in care benzinarul are 30-40 CP in plus si trag concluzia ca-i totuna.
-------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Oct 5 2006, 01:11 PM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 170 Joined: 13-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.751 |
nu vreau sa fac apologia nimanui, dar eu am fost la smt de doua ori, iar la radacini odata, sa ma interesez de viitoarea mea tribeca si in mabele locuri am fost tratat cat se poate de bine. la smt am fost chiar inainte cu o saptamana de deschiderea oficiala si am vorbit cu un tip tinerel care nu lucra in vanzari, dar care a fost foarte amabil si disponibil si chiar cu ceva cunostinte despre masinile expuse. la fel a fost si a doua oara cand m-am intalnit cu cristi. va dau cuvantul meu ca nimeni nici macar nu a pomenit de radacini. discutiile au fost strict la subiectul masini. acuma eu nu stiu ce se-ntampla in service, dar totul este perfectibil daca exista bunavointa.
-------------------- |
|
|
Jan 23 2007, 08:48 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
-------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Jan 24 2007, 07:09 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
Tare de tot
E buna de reclama. :clapping: -------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Jan 31 2009, 08:40 PM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Voiam sa deschid un topic cu acest subiect, dar bine ca am cautat si am dezgropat acest topic.
Ideea e ca ieri stateam de vorba cu un coleg si remarcasem aceasta gaura in gama de motorizari vanduta in Ro/Eu cam pe toate Subaru-rile, si am ajuns la concluzia ca e foarte naspa ca nu mai exista un 2.0 turbo! Citind posturile de mai sus, am dedus ca ele totusi exista pe alte meleaguri. Stie cineva mai multe detalii? Eu ma apuc sa caut pe net oricum. Am ajus sa-mi dau seama ca probabil daca gaseam un Forester 2.0 turbo ar fi fost ideal pentru mine, n-ar fi avut performantele salbatice ale lui 2.5XT dar ar fi pus in continuare la respect muuuuuuulte alte masini! -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Feb 2 2009, 11:30 AM
Post
#20
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
numai prostii am scris mai devreme da nu am cum sa sterg postul
This post has been edited by V l a d: Feb 2 2009, 11:32 AM -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 02:53 AM |