IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Problema cu Ford Mondeo

This topic is about Problema cu Ford Mondeo, the author, maafiaa, wrote about: De cateva zile se aude ceva sub capota in partea stanga ...bate ceva ..cu pornirea nu am probleme ...masina trage la fel ...nu e nici o diferenta doar ... To read more just scroll down

8 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Problema cu Ford Mondeo, Ford Mondeo !
maafiaa
post Jan 28 2008, 05:22 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 28-January 08
Member No.: 116.199



De cateva zile se aude ceva sub capota in partea stanga ...bate ceva ..cu pornirea nu am probleme ...masina trage la fel ...nu e nici o diferenta doar ca se aude " acolo " ceva ...cineva mia zis ca poate sa fie de la filtru de aer se poate ????? iar alta problema e ca dupa viteza mare 100( si mai mult si mai putin ) km/h peste 3000 de turatii imi apare in bord spirala aceea ( bujiile ) care palpie ...dak opresc motoru si il pornesc iar dispare !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Jan 28 2008, 07:35 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



stimate domn maafiaa, mi-am folosit cateva secunde din viata mea si am cautat pentru dumneavoastra o rezolvare la problema.
intrucat nu sunt specialist in mecanica sau alte chestii legate de masini va dau aici un link spre un topic tot de pe masini.ro unde alti posesori de mondeo au intampinat aceeasi problema. sper sa va fie de folos!
http://www.masini.ro/forum/content/Ford/16...are-la-mondeo-/
daca ajungeti in service si problema va fi remediata, as fi recunoscator daca ati impartasi cu noi experientele din service.


--------------------
FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it!
DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
preda_mire2006
post Feb 24 2008, 08:52 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 24-February 08
Member No.: 116.475



am si eu o problema cu fordul mondeo de 2000 tdci...apa in localitate scade la temp de 60grade si in afara localitatii apa sta normal la 90 grade... ce se intampla??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecone
post Dec 4 2008, 07:15 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 4-December 08
Member No.: 118.693



am un ford mondeo tdci 2.0 130cp, problema mea este in felul urmator: dupa o plecare mai brusca de pe loc se aprinde becu de bujii si capacitatea mororului scade la jumadate , pur si simplu nu mai trage parca a murit turbina, din cate stiu turbo nu moare dintr-o data , deci i-am curatat injectoarele, ca asa mi-sa spus la servis , tot nimik,de 4 zile merg la servisu respectiv si nu ii dau de capat, are cineva o idee?
Attached File(s)
Attached File  Photo0142.jpg ( 1.4MB ) Number of downloads: 28
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Dec 4 2008, 10:15 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



ai curatat injectoarele la TDCI ????
daca ai bagat aditiv in ele le-ai murdarit mai rau biggrin.gif

injectoarele la TDCI se reconditioneaza. daca aveai TDDI era alta mancare de peste.

pregateste ~2500 lei pentru reconditionarea injectoarelor sau mai mult pentru inlocuirea lor.

de unde esti? spune o locatie sa te indrumam spre un service Delphi.


--------------------
FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it!
DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecone
post Dec 5 2008, 11:04 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 4-December 08
Member No.: 118.693



[quote name='Potzocul' date='Dec 4 2008, 08:15 PM' post='291365']
sunt din tm , injectoarele au fost curatate la delphi, mi-au spus ca am facut exces de zel la un aditiv pt motorina , ce ce e adevarat confused.gif ,si ca au fost gripate si au reusit sa le curete, dar tot asa face ,si pe un tester mai nesofisticat, apare injectoru 4 peste pragu de batae! acuma m-am programat la reprezentanta , sa vad dc fac ei ceva , problema e scoru !

Attached File(s)
Attached File  Photo0142.jpg ( 1.4MB ) Number of downloads: 9
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Dec 5 2008, 03:08 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



uita de reprezentanta!
ai facut reconditionare sau curatare???
la erlend diesel service, ai de platit ~2500 lei pt reconditionare injectoare.
primesti garantie pt lucrare, daca ai reconditionat injectoarele si totusi problema persista, mergi inapoi la ei si fa scandal sa se rezolve problema.

P.S. nu mai pune aditiv in motorina!
succes!


--------------------
FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it!
DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grecone
post Dec 5 2008, 10:27 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 4-December 08
Member No.: 118.693



da, pai m-am lamurit cu aditivu pt motorina , injectoareel au fost curatate, m-a costat 90ron de bucata, eu totusi cred ca trebe resoftat , de ce cred asta , dupa ce au venit de la curatat, nu am mai avut probleme cu pornire , adica dimineata pornea ff greu , dupa ce l-am curatat nu mai am probleme , porneste la sfert de cheie, dar porblema cu becu de bujii si puterea motorului tot asa au ramas, si au incercat sa rescrie codurile si calculatoru nu vrea sa le ieie. mi-au spus ca trebe un calculator mai sofisticat , oare am vreo sansa la resofrate ? ps. ms de sfaturi !
Attached File(s)
Attached File  Photo0142.jpg ( 1.4MB ) Number of downloads: 8
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Dec 5 2008, 11:15 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



trebuie generate coduri noi si apoi nu vei mai avea probleme.
la iesirea spre Lugoj, pe partea stanga (vis-a-vis de un peco petrom parca) e service`ul delphi. mergi pana la ei sa vada despre ce e vorba.


--------------------
FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it!
DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ktm123
post Dec 6 2008, 10:35 AM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 6-December 08
Member No.: 118.702



stie cineva daca in Iasi (sau in zona) exista vre-un service specializat in injectii Delphii ?

m-as duce si eu sa fac un test de injectoare (nu am probleme ..dar asa ca sa fiu linistit smile.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mulas
post Dec 13 2008, 10:10 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 25-May 08
Member No.: 117.172



Aceasi problema aveam si ieu scadere de putere aprinderea becului cu spirala. Am fost la un meserias cu tester toate injectoarele duse, le-am inlocuit cu altele noi, 1300 bucata confused.gif curatarea sau reconditionare nu e un sfat bun ,pana la urma tot la noi ajungi. Cati cunosc cu masini tdci au probleme cu injectoarele, aditivu din motorina, la galeata,si nu euro 5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Dec 14 2008, 04:06 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



eu am preferat sa dau 2500 lei pentru reconditionare decat sa dau 5200 lei pentru injectoare noi.
sa nu uitam ca si injectoarele noi tot delphi sunt, tot la fel de sensibile, se pot strica la fel de bine ca si cele reconditionate.

eu am facut mai mult de 25000 de km de la reconditionare si momentan e ok.

daca se vor strica din nou, voi merge tot pe reconditionare.

si pe reconditionare am garantie, eu consider ca e ok.

pun motorina numai de la MOL, e4, sunt multumit de ea.


--------------------
FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it!
DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionel_g69
post Feb 16 2009, 07:41 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 16-February 09
Member No.: 119.292



[size="2"][/size]
QUOTE (grecone @ Dec 4 2008, 07:15 PM) *
am un ford mondeo tdci 2.0 130cp, problema mea este in felul urmator: dupa o plecare mai brusca de pe loc se aprinde becu de bujii si capacitatea mororului scade la jumadate , pur si simplu nu mai trage parca a murit turbina, din cate stiu turbo nu moare dintr-o data , deci i-am curatat injectoarele, ca asa mi-sa spus la servis , tot nimik,de 4 zile merg la servisu respectiv si nu ii dau de capat, are cineva o idee?

Sa traiesti .Daca nu ai nimic aprins in bord inseamna ca turbina este agatata(dusa)si pica sponta incearca sa pleci lent si sa schimibi treptele la 2300rot/min si sa mergi cu pana la 50 km/ora in tr1 si a doua cam 20 km. dupa care te opresti pe dreapta si stai cu mot.pornit 10 min.pornesti si mergi normal daca face la fel se cheama solenoid turbina si se schimba cu turbina cu tot . thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martin2
post Mar 9 2009, 02:40 AM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 9-March 09
Member No.: 119.457



Salut
am si eu o problema cu fordul mondeo, cateodata cand pornesc masina, imi ramane aprins becul acela rosu in forma de baterie de pe bord si drept urmare nu pot accelera, pur si simplu apas pedala de acceleratie si nimic. si tin sa mentionez ca dupa cca 10-15 sec imi moare motorul. deci ideea ca masina porneste dar nu accelereaza si moare si motorul. la fel face si la a doua si la a treia incercare... si cateodata pornesc motorul de 4-5 ori si se intampla acelasi lucru. singurul remediu este sa las masina 15-20 min si dupa aia sa incerc sa o pornesc.. si dupa aceea totul este ok. Tin sa mentionez ca aceasta problema apare doar dupa ce am mers cu masina o perioada si am inchis motorul pt vreo 3-4-5 min si incerc sa il pornesc. Cine imi poate da un sfat ?? v-as ramane profund indatorat! multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioloca
post Nov 21 2009, 04:39 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 29-October 09
From: reghin
Member No.: 121.610



Spuneti-mi va rog daca ford mondeo 2 TDCI de 115 cp are debitmetru de aer si unde anume se afla?
Multumesc!

Nu pot sa cred ca la aprinderea acelui led in forma de spirala sa mi se spuna:gata cu injectoarele!Cum se pot strica deodata toate 4 fiindca se opreste complet motorul.Daca s-ar infunda un injector logic ar fi ca motorul sa nu mai mearga rotund si nu sa se opreasca de tot.Iau contactul si in secunda urmatoare o pornesc si merge normal zeci de km fara nici o problema iar cand ti-e lumea mai draga senzatie de cadare in nas si trebuie s-o pornesc din nou.Ar insemna ca injectoarele sa se infunde si desfunde singure cand au ele chef?E de neconceput asa ceva.Trebuie cautata hiba in alta parte dupa parerea mea.Masina mea este foarte respectata de mine,alimentez doar de la aceasi pompa,schimb ulei si filtre inainte de termen.Va rog ajutati-ma cu o parere o solutie,un sfat sau altceva.Va multumesc!

This post has been edited by Mariustom: Nov 21 2009, 05:42 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Nov 22 2009, 12:19 PM
Post #16


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Verifică dacă ai ca în pozele atașate. Acela e debitmetrul wink.gif
Attached File(s)
Attached File  debimertru.jpg ( 172.03K ) Number of downloads: 65
Attached File  debimetru1.jpg ( 155.53K ) Number of downloads: 58
Attached File  debimetru2.jpg ( 151.47K ) Number of downloads: 49
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioloca
post Nov 22 2009, 10:22 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 29-October 09
From: reghin
Member No.: 121.610



I-mi pare rau masina este mondeo 1998cm 115cp TDCI,deci nu-i benzinar.
Oricum multumesc pentru buna intentie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioloca
post Nov 28 2009, 10:39 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 29-October 09
From: reghin
Member No.: 121.610



nu vrea nimeni sa-si dea o parere?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Nov 30 2009, 06:38 PM
Post #19


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Dacă nu ai ce e în poză, înseamnă că nu ai wink.gif
Indiferent de motorizare.

Nu știu sigur, am întrebat și cam asta am aflat.
ninja.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cioloca
post Dec 2 2009, 04:56 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 29-October 09
From: reghin
Member No.: 121.610



despre problema injectoarelor chiar nu vrea sa deschida nimeni o discutie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 01:41 PM