Ford Sierra, pareri |
This topic is about Ford Sierra, pareri, the author, sandman, wrote about: As vrea sa-mi cumpar un Ford sierra din 90, 91. Ce parere aveti de masina? Ce se strica la ea? Daca ati condus un sierra sa-mi spuneti cum vi sa parut ... To read more just scroll down
Ford Sierra, pareri |
Jun 8 2004, 07:18 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 212 Joined: 21-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.770 |
|
|
|
Jun 9 2004, 07:54 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 1-February 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.582 |
eu zic sa-ti revii la realitate ca masinile alea is niste coji
|
|
|
Jun 18 2004, 11:08 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 105 Joined: 27-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.857 |
coiji zici?! zmmm.... ce masina conduci? daca tu consideri ford sierra coaja inseamna ca tu conduci o nava spatiala ceva. eu sunt fericitul posesor al unui ford sierra. nu este nici din 90 nici din 91. este din 86. in ceea ce priveste parerea mea (si nu numai) despre sierra... este o supermasina la pretul ei pe piata. din punct de vedere al sigurantei sierra este... tanc, dupa cum bine zice mecanicul meu. este spatioasa, confortabila, puternica (motorul de 2000) si, de ce nu, eleganta. Desi are tractiune spate, sierra este foarte stabila. iarna trebuie insa sa folosesti un set de anvelope specifice sezonului cu zapada. Sunt putine masinile intre 1000 si 3500 euro cat cost sierra (depinde de an si de optiuni) care sa iti ofere ceea ce iti ofera parintele fordului mondeo, caci asta este fordul sierra: predecesorul lui mondeo. cu parere de rau eu o vand (vedeti sectiunea de anunturi pentru detalii si poze), dar nu pentru ca este o masina cu probleme sau depasita ci pentru ca mi s-a oferit o superocazie pe care nu pot refuza. daca as avea bani as pastra sierra ca o a doua masina, dar cum nu am indeajuns... masina o am de la tatal meu si in trei ani de zile de cand o conduc nu m-a lasat balta (exceptand o pana de benzina ). cat despre costurile de intretinere ce sa zic. sunt la limita minima. in trei ani de zile masina nu a cerut decat 2 bucse si 2 bascule (din cauza gropilor evident). consumul reprezenta o mica problema pentru mine dar am reusit sa fac ceva in privinta asta fara a afecta performantele masinii (de la 13-14L/100km am ajuns cu ea la 9-10L/100km). sa mai adaug faptul ca nu am gasit dacie supernova, care este pe jumatatea sierrei din punct de vedere al greutatii, care sa plece inaintea mea de la semafor sau care sa ma depaseasca... salutari celor care au ford sierra! iar celor care critica aceasta masina numind-o coaja - sa vina cu argumente. daca vor sa experimenteze "the real thing" ii invit sa ma sune si ii plimb 5 minute cu masina. pentru ca dureaza numai 2-3 minute sa te indragostesti de un ford sierra. in final o intrebare retorica: daca tot este "coaja" sierra, de ce a produs FORD acest model mai bine de un deceniu?
|
|
|
Jul 8 2004, 06:41 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 7-July 04 From: Suceava (Suceava) Member No.: 29.002 |
|
|
|
Jul 14 2004, 06:07 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 13-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.260 |
|
|
|
Jul 23 2004, 10:37 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu am condus una si mi-a placut, pe benzina, cu motor de 1.8L, din 91. Insa proprietarul mi-a spus ca haleste cam mult....
|
|
|
Aug 6 2004, 02:17 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 5-August 04 From: Arad (Arad) Member No.: 30.392 |
QUOTE(sandman) As vrea sa-mi cumpar un Ford sierra din 90, 91. Ce parere aveti de masina? Ce se strica la ea? Daca ati condus un sierra sa-mi spuneti cum vi sa parut. Multumesc anticipat. :!:
Daca intimplator am intrat pe pagina aceasta, as vrea sa cititi si parerea unui om prin mina caruia au trecut sigur 50 de masini. Fordul Sierra nu este asa chiar cum e laudata aici. Este mai buna ca si Dacia, dar printe cele mai slabe ca masina straina. Face mult si cine a umblat cu ea si cum a fost intretinuta. In general Sierele au probleme la instalatiile elektrice, ruginesc repede, si sa nu-mi povesteasca cineva ca o masina din 86 e o masina buna in cazul ford-urilor, e gogoasa, de aia am avut acum opt ani si m-am scapat repede de ea. Dar preturile la ele sint mici, si daca nu ai bani , e buna si asta. Eu recomand mai repede un renault 21, peugeot 405, opel vectra, sa nu mai zic de audi sau mercedes... Salutari Nicu. |
|
|
Aug 7 2004, 10:38 AM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 1-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.174 |
Pai cu renault 21 sa te plimbi tu. NU mi-as lua un renault nici daca este gratis poate ultimele modele daa.
Eu am un sierra din 91 si merge brici motor 1.6 Pai daca ti-au trecut prin mana 50 masini ai si a vut timp sa le testezi in timp nuuu? Fa un raport intre pret si calitate si mai vorbim.. Fordul are si tabla si motor bunicel .Nu se compara cu modelele trecute de 99..Sa nu fim absurzi... Asa ca fordul merge bineee. Nu va mai urcati in audi sau bmw si pe urma in ford si spuneti ca nu merge bine..Eu nu vreau sa plec primul de la semafor sa castig 2 secunde... Fara suparare allex |
|
|
Aug 12 2004, 02:30 AM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 1-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.174 |
Salut..
Am un ford sierra din 91, Cine poate sa-mi dea si mie relatii de un service sau un atelier de dezmembrari ... Am fost la atelier pt dezmembrari si cred ca ala nu era cu picioarele pe pamant..Niste preturi de cadeai jos... Nu am probleme dar in caz de ceva sa stiu la cine sa apelez ty |
|
|
Aug 16 2004, 10:03 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 8-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.532 |
salut!
posesor sierra (2 bucati) merg brici amandoua. una din ele va merge la dezmembrari pentru ca nu mai am acte pt ea. detalii: 1985, 1.8L benzina, carburatie, 90CP, gri metal (in cazul in care e cineva interesat dati pm si se rezolva.) in rest, numai de bine. nu ash da masina asta pe un peugeot, renault, sau alte "coji" de gen. |
|
|
Aug 23 2004, 02:42 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 30-November 99 Member No.: 631 |
si eu am o sierra rosie din 86 de 1,6 cmc, pe benzina si pot sa spun ca nu nu m-a dezamagit. Din cate am auzit eu probleme posibile, ar fii la semeringurile de la supape, dupa un timp se uzeaza si intra ulei in capul pistonului, precum si semeringul de la cureaua de transmisie, iar apoi bucsele fata, mai ales daca mergi mult timp pe drumuri rele.
|
|
|
Sep 7 2004, 06:04 AM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 1-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.174 |
ALOOOO nu mai intra nimeni pe aceasta pagina ???Este singurul site unde am gasit un grup de discutii despre FORD sierra
Un service si dezmembrari unde pot apela stie cineva ... Am mai amintit am fost la cineva si ala parca vindea piese de avion . preturi de preturi .. ce-o fi zis in mintea lui"DACA MuSCA FRAIERUL ESTE BINE" As vrea sa corespondez cu cineva care are FORD . Eu am unu din 91 cu motor de 1.6 ... Sti ca mai aude unul mai aude altul mai stie unul un loc ieftin cu piese ... Asta pana o sa ne luam toti masini din 2004 .. Inca ceva .Am fost la un mecanic is s-a uitat la masina si a spus este buna dar veche asa cu scarba .I-am spus maaa pai de la noi astia cu masini vechi iti iei banii nu de la oamenii cu masini din 2004 care in afara de benzina ulei si pana, rar se poate intampla cate ceva . eu stau pe messinger cu id -ul "misterios69" |
|
|
Sep 8 2004, 10:15 AM
Post
#13
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 23-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.255 |
Mi-am luat si eu un Ford Sierra(saloon cl) de prin '89(SOHC de 2 l cu injectie).Pare buna in principiu dupa ce i-am facut ceva verificari :roll: Totusi am o problema de tinichigerie la o aripa...Sunt scumpe lucrarile de genul asta?Mai trebuie sa o si vopsesc...tre' sa cumpar eu vopseaua sau ... ca am inteles ca asa e cutuma.Propietarul m-a "vrajit" ca e o masina preparata de raliu, ca ar avea de fapt un motor Cosworth.Sunt ele deosebite de motoarele obisnuite in intretinere si piese?Am vazut ca trebuie sa ajung la vreo 30km/h ca sa intru in a doua...Intr-adevar masina trebuie turata ca sa accelereze cum trebuie.Altfel pare o masina semiputuroasa daca schimb ca la Dacie la 20Km/h de ex.
|
|
|
Sep 8 2004, 10:39 AM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 23-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.255 |
Alex, in principiu cauta pe Mihai Bravu ca sunt multe firme care se ocupa de dezmembrari si cred ca au si de Ford Sierra.Am inteles ca se mai gasesc si prin magazine ceva piese noi.Nu stiu sa-ti dau exemple.Eu am facut un tur ma interesa o lampa de semnalizare si am gasit-o fara probleme,la un pret convenabil.Din cate am inteles se gasesc piese...Unii mi-au zis ca piesele sunt mai ieftine decat la alte masini gen Golf.Dar... bagi mai des piese decat la un Passat.Asta vorbind de lumea masinilor straine care bagi din an in Paste cate ceva(nu vorbesc de Dacie :enforcer: ).Eu am luat Romania Libera vreo luna (cel de joia ca are multe anunturi de piese) si uite asa am dat peste fel de fel de oferte.Tre' sa ai si un telefon la indemana ca sa nu pierzi timp pe teren.In general sunt amabili si-ti spun daca au sau ba. Succes!
|
|
|
Sep 11 2004, 07:58 AM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 1-August 04 From: Bucuresti Member No.: 30.174 |
salut nion eu cunosc un baiat care mi-a facut si mie tinichigeria la ford la o aripa si vopsit ( ce a facut), sunt multumit daca vrei eu ti-l recomand, a vopsit dupa ce a chituit cu fibra de sticla nu cu chit de masina ..A lucrat f rumos
|
|
|
Sep 13 2004, 10:28 AM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 23-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.255 |
Eu deocamdata ,gasisem pe cineva(la recomandarea unui coleg) dar nu stiu cum lucreaza, daca tine la calitatea lucrarii sau e mai "carpaci".Stiu ca lucreaza in special la Dacii."Problema",ca sa-i zic asa, mea nu e foarte mare ca suprafata dar are o gaura mica cei drept ...dar e.Nu ar strica sa-mi dai un nr de telef si strada pe unde are atelierul....Daca nu ma convinge ce oferta am eu(am discutat deja in principiu cu el) am sa-l contactez negresit.Oricum multam pt informatie!Cam cat te-a costat toata tarasenia?De curiozitate...
|
|
|
Sep 16 2004, 11:40 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 212 Joined: 21-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.770 |
imi pare bine ca am inceput discutia asta. am vrut sa imi iau masina, am scapat de vechea dacie, si ma gandeam la ceva din 90. nu aveam multi bani, si am gasit ford sierra , ford escort si cateva renaulturi. si am fost sa vad masini. am testat vreo 5 sierra. una de 1,6 dar cerea prea mult pe ea(mergea f bine), una de 2,0(avea ambreiajul bulit, si cerea prea mult pe ea), doua pe motorina de 2,3diesel, si una din 86 care avea carburator dublu. toate fusesera "atinse", si eu vroiam ceva nelovit. si tata a zis ca sa nu imi iau masina cu tractiune pe spate. si asta a fost experienta mea cu sierra. acum ma bucur ca nu am luat o masina din asta, ca sunt f invechite.
|
|
|
Sep 20 2004, 11:45 AM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 23-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.255 |
Eu am gasit Sierra mea la un pret bun,si nu prea umblata cu ea :bounce: .Am ales o Sierra ca e mai ieftina la intretinut decat altele,se gasesc piese la preturi bune si arata mai bine decat un Renault 21...Chestie de gust!Plus ca oferta de spatiu e mai mare decat la Cielo chiar,dar mai mica la portbagaj.Bine eu am berlina nu hatchback...si diferentele nu sunt foarte mari.Nu ma deranjeaza ca are tractiune pe spate.Vara e un avantaj pt ca masinile cu tractiune pe spate sunt mai manevrabile.O sa vad la iarna dar treaba nu e chiar asa de critica doar daca iti place viteza...iarna pe zapada sau polei!Am inteles de la un amic ca daca o nimeresti buna ,norocul tau pt ca masina e buna ca si conceptie dar...mai dai si peste d-alea naspa din fabrica!Ce-a putut sa pateasca un prieten cu un Cielo facut in Ro...Alta poveste!
|
|
|
Oct 19 2004, 03:00 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 30-November 99 Member No.: 631 |
Am un sierra de 1,6 pe benzina, carburator si vreau sa pun unul de 1,8 turbo diesel, am auzit ca sunt la fel de bune ca cele de 2,3 litri diesel dar mai bune. Ce parere aveti??????? ...Merita????
|
|
|
Dec 10 2004, 01:01 AM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 9-December 04 From: Arad (Arad) Member No.: 36.989 |
Bună. Dacă intereesează pe cineva, pot oferi câteva infouri in legatura cu această masină.
Productia a inceput in 1982 cu caroseria cu 5 usi, cand Granada a devenit prea invechit, cu motoare pe benzina cu carburator de 2,0 mai ales dar, surpriza au iesit si modele cu batrânul motor de 1,3 tip CVH si cutie cu 4 viteze sau motor de 2,3, 2,6 V6. Bănuiesc că vă dati seama in cât timp ajungea la 100 atât unul cât si celălalt. Cel mai bine s-au vândut cele cu motor de 2,0 si 1,6 OHC carburator simplu, dublu, apoi asistat electronic. In 1985 a aparut (pe Sierra) motorul de 2,0 DOHC 8 supape cu distributie pe lant cu carburator, apoi pe injectie. Acesta afost cel mai robust motor din istoria Sierra in afara de vechiul diesel 2,3 de origine Peugeot. Acest motor cu distributie pe lant mai zgomotos si mai puternic decat cel cu distributie pe curea, a fost tinta tunerirol din toata lumea fiind practic indestructibil.Tot in acest an farurile devin mai mari sosind de la BOSCH fata de VALEO la modelul anterior, apare modelul cu injectie si catalizator, echipamente electrice optionale, care sunt denumite traditional GHIA. In 1987 apare modelul Sedan cu 4 usi, farurile devin si mai mari, semnalizarile se muta din bara lânga faruri, barile de protectie pot fi si vopsite la culoarea masinii, geamurile pot fi colorate verzi si se poate comanda chiar si clima.Iese modelul 1,8 turbodiesel, cu 2 curele de distributie, care a fost probabil cel mai injurat motor din istoria Ford. Desi pare atractiv in ofertele de second hand, statistic vorbind fiecare motor din acest tip a rupt macar odata cureaua de distributie rupand astfel si axul cu came. Comparând necesarul de piese, indiferent ca facem aceasta comparatie la distributie, filtre sau alte componente, acest motor se intretine mai scump decat 2,8i 4x4 (documentabil).O alegere mult mai norocoasa a fost dieselul de 2,3 care desi a fost invechit deja in 1982, dar mergea 400,000 KM pana la prima reparatie capitala pentru doar 1,5 litru de motorina si câtiva decibeli in plus. Apar modelele Coshworth intai cu 2,8 apoi cu 2,9 cilindree cu sau fara 4x4. Interesant, cardanul tractiunii fata trece prin carterul baii de ulei... Apare chiar un model Coshworth RS cu motor de 2,0 DOHC cam pe la 204 CP, se poate recunoaste dupa turbosuflanta si cureaua de distributie, fata de lantul de la modelul de baza. Binenteles acceleratia a fost frenetica la fel ca si consumul...Acesta a fost modelul de start pt multe modificari de competitie, ajungându-se chiar la 400 CP. Pe net am vazut chiar modele in care s-a montat motor de 3,5 si 4,0 V8 de la Rover. Prea mult, parerea mea. Defecte? Au fost si ele cateva dar au fost remediate ca de ex. fiabilitatea bucselor silent la imbinarea barei stabilizatoare cu bascula, la care a iesit o versiune Heavy Duty. Au fost probleme si cu instalatiile electrice, dar numai dupa interventii de gen Nea Vasile Electricianu care a crescut cu si pe Dacii...Cat despre problemele cauzate de carburntii de calitate sub orice critica sa nici nu mai vorbim. Exista si piese. Nu numai de la dezmembrari ( au fost fabricate mai multe Sierra pana in 1993 decat Mondeo si Fiesta la un loc) de unde nu recomand sa luati piese de uzura sau consumabile, dar si la mazaginele de specialitate. I calitate de vanzator de piese la un lant de magazine consacrat ma simt in masura sa declar pe baza a multor ani de experienta ca toate piesel de uzura pot fi oferite de pe stoc la calitate si pret convenabil iar restul pieselor in maxim 5 zile lucratoare. Dece v-am spus toate astea.. Pentru ca recent am lasat la vatra un Sierra din 1982 2,0 carburator cu 1,000,000(un milion) km la bord,niciodata nu m-a lasat balta si niciodata nu am fost nevoit sa port lanturi de zapada... si sunt fericitul proprietar prin recarosare al unui model 1991 decembrie, Euro2, cumpăart de la primul proprietar cu numai 44,000 (patruzecisipatrumii) km la bord documnetabil de un visiniu superb. Si nu vreau sa o vand. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 07:46 AM |