IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme ambreiaj Ford Mondeo?

This topic is about Probleme ambreiaj Ford Mondeo?, the author, Petruta108616, wrote about: Masina este un Ford mondeo ghia din 2001,eu o am din 2003, pina atunci fiind in Franta.Pina acum 2 luni nu am avut nici o problema cu ea si pot sa spu ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Probleme ambreiaj Ford Mondeo?
Petruta108616
post Jun 20 2007, 10:02 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 18-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 108.609



Masina este un Ford mondeo ghia din 2001,eu o am din 2003, pina atunci fiind in Franta.Pina acum 2 luni nu am avut nici o problema cu ea si pot sa spun ca am fost foarte multumit de ea.Probleme au inceput cu incalzira unei roti dreapta spate (de vina fiind se pare pistonasul care a avut un usor blocaj din cauza burdufului de protectie spart),apoi a urmat stinga spate din aceeasi cauza.Problemele au fost eliminate, as preciza doar ca aceasta problema se elimina prin prin schimbarea etrierilor (pret 1300 ron).Acum am alta problema si anume un zgomot metalic la apasarea ambreiajului cu motorul pornit, chiar la inceput de cursa si se mentine pe toata cursa (in mers nu am acest zgomot adica cu ambreiajul liber).Zgomotul pare sa fie dat de contactul dintre doua piese metalice care nu sunt bine fixate(si ma gindesc fie la rulmentul de presiune fie la placa de presiune).Sunt si momente cind acest zgomot nu se aude dar in general exista.Corelat cu momentul aparitiei acestui zgomot am mai observat ca motorul nu mai trage asa bine adica pentru a obtine o viteza mai mare trebuie sa turez motorul mai mult si uneori am senzatia ca nu o sa reusesc.Cu toate acestea nu am probleme in a urca masina pe borduri (lucru care am inteles ca nu prea mai merge daca ai probleme cu ambreiajul).
Astept pareri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jun 20 2007, 11:55 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



ai volant cu masa dubla ala trancane!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petruta108616
post Jun 20 2007, 02:19 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 18-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 108.609



Scuze nu sunt specialist dar stiu ce este volanta dar nu stiu ce este volanta cu masa dubla si de ce ar trancani daca-i asa(este normal si care ar fi motivul?).Defapt nu este un trancanit ci mai degraba seamana cu zgomotul dat de mai multe saibe libere pe un ax care se roteste.Mersi orcum pentru raspunsul dat si astept in continuare pareri.Mai specific ca motorul este de 2000 Duratorq diesel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jun 21 2007, 08:52 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



la modelel mai noi de masini sa renuntat la volantul clasic sa renuntat la arcurile de pe discul de ambreiaj (pentru a nu mai ramane in drum din cauza ambreiajului)si arcurile au fost mutate pe volant din nefericire arcurile sunt sustinute de 2 urechi metalice care se rup !si de aiai trancane prima parte (cea dinspre placa ) oscileaza cca 2-4 cm iar din lipsa actiuni arcurilor prima parte loveste in capatul cursei celei de a doua parti !de obicei mai apare si un trancanit la pornire sau la oprire si fluctuatiile turometrului la relanti!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danmatyas
post Jun 21 2007, 11:20 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 2-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 57.276



la fel facea si a mea. era dusa volanta... de obicei cand se da jos ambreiajul se schimba cam tot smile.gif volanta cam 900 lei, kit ambreiaj tot cam 900, rulment presiune cam 400 lei. Cu manopera ajungi pe la 2 500 lei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petruta108616
post Jun 25 2007, 11:39 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 18-June 07
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 108.609



Avind in vedere ca toata chestia asta ,inteleg ca o sa ma coste cam mult si daca ma duc cu ea in service sigur o sa mai gaseasca o mie de motive pentru a-ti lua banii, as dorii daca se poate o explicatie mai pe inteles eventual si o schita cu modul de lucru si constructie al ambreiajului.Banuiala mea ca zgomotul provine de la doua discuri care se ating in timpul rotirii,in momentul actionarii ambreiajului,se pare ca este corecta insa eu credeam ca cele doua elemnte sunt rulmentul de presiune si lamelele elastice pe care apasa rulmentul.Astept in continuare pareri.
Apropo,cit de grava este problema si cam cit este recomandat sa mai circul cu ea ,avind in vedere ca acum nu dispun de toti banii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Jun 25 2007, 06:34 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



legat de problema asta am si eu ceva de spus, la fel a inceput si ambreiajul meu sa scoata un zgomot de fregventa inalta, asemanator cu un scartait de frane, zgomotul se aude doar cand calc pedala, totul a inceput intr-o seara cand am tinut pedala apasata cca 2-3 min si din senin a inceput sa tzaraie ... de atunci nu s-a mai oprit , se aude de fiecare data cand calc ambreiajul. e grava problema ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danmatyas
post Jun 27 2007, 05:46 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 2-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 57.276



caline, ti-e dusa si tie volanta sau kit-ul de ambreiaj, banuiesc ca totusi e din volanta.
Petruta, eu zic ca mai poti circula cateva mii de km, eu am mai facut cam 7-8 000 km de cand a inceput sa imi suiere. De la un timp incepuse sa caraie cand bagam din a 4 a in a 3 ca si cum nu as fi apasat ambreiajul. Din cauza frecarii de acolo mi-a facut o groaza de pilitura de fier care a afectat si kitul de ambreiaj (a trebuit schimbat) si a intrat si in cutia de viteze (bine ca nu a afectat ceva acolo) a trebuit sa-i schimb si la aia uleiul. Eu zic sa faci oarecum rost de bani sa o desfaca careva inainte sa moara de tot si sa-ti produca alte pagube care s-ar putea sa te coste si in plus. Mult succes sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Jul 15 2007, 09:46 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



am inteles din post`urile anterioare ca in urma patinarii ambreajului rezulta pilitura care este daunatoare pt restul componentelor de acolo, vreau sa va intreb in momentul cand patineaza, ce simptome are masina? scoate un zgomot anume si la accelerate se tureaza si nu creste viteza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danmatyas
post Jul 16 2007, 03:02 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 2-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 57.276



se accelereaza in gol, ca si cum nu ar fi bagata in viteza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Jul 16 2007, 10:24 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



da, scoate un sunet de turatie in gol pt 1-2 secunde doar, asta cand accelerez putin mai tare, cand merg constant nu am probleme. are cineva idee cam cat m`ar costa acum sa schimb tot de pe acolo ? sau inca mai pot amana ? sau cresc cheltuielile odata cu amanarea...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jul 17 2007, 12:50 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



poi dac se tureazz in gol cel mai probabil e rulmetul de presiune si scartiturile tot de acolo apar o sa mearga pana nu mai intra in viteza ! si gata!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Jul 17 2007, 09:11 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



smile.gif mi`ai redat zambetul .... deci sunt sanse sa nu trebuiasca sa schimb tot chitul de ambreaj ??? ma multumesc sa schimb doar rulmentul de presiune :angel: totusi am gasit pe cineva care imi aduce piese originale din ungaria si respectivul se lauda ca a lucrat 8 ani la ford la reprezentanta ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
27ciprian
post Mar 24 2008, 07:45 PM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 24-March 08
Member No.: 116.764



am un ford mondeo ghia din 2004 si am aceleasi probleme cu ambreiajul, adica am zgomot la apasarea pedalei si un croncanit la plecarea de pe loc in treapta I cu masina in sarcina.intrebarea mea este daca a rezolvat cineva problema aceasta, unde? si cum? multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Mar 24 2008, 07:53 PM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



DA! Eu am rezolvat recent...
tot ambreiajul adica rulment, placa presiune, volanta ... schimbat ulei in cutia de viteza am ajuns la 3800 lei cu manopera cu tot
cu componente LUK. e scump ... ce sa facem?
mult succes! poate ai noroc si nu trebuie chiar tot schimbat. dureaza minim 1 zi manopera. dupa cum spui tu volanta sigur e dusa, si rulmentul.


--------------------
FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it!
DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
27ciprian
post Mar 25 2008, 04:50 PM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 24-March 08
Member No.: 116.764



mersi pt informatii.cam cat ai mai circulat cu masina de la primele simptome?cunoaste cineva un service sau mecanic de incredere in constanta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Potzocul
post Mar 25 2008, 08:01 PM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 398
Joined: 19-June 07
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 108.732



eu am mers cam mult cu ea tongue.gif vreo 10 mii minim! primele simptome ... am lasat`o pe sora mea sa conduca si mi`a prajit ambreiajul... mirosea a ars si dupa vreo 5-6 ore de la oprirea motorului. am mers chiar f mult cu ea asa si ma mai puteam duce inca doar ca a intervenit o chestie cu bendixul de la electromotor care se umple cu pilitura de la volanta si nu mai pornea, am curatat de 3 ori electromotorul si de fiecare data aveam vreo 2 linguri de pilitura biggrin.gif
la semafoare stateam cu acceleratia usor calcata ~ 1000 rpm ca sa nu se zbata volanta...mi`am dat seama cam tarziu de schema si ma costa un tampon motor care costa undeva la 210 ron+ manopera. ce se poate intampla e sa te lase in drum si sa nu o mai poti duce decat tractata. unui prieten i s-a dus placa de presiune si nu mai putea sa o scoata din viteza decat daca facea cateva pedale smile.gif era prin Budapesta, pana in Oradea a venit asa cu ea.
mult succes! sa ne spui cum ai rezolvat dupa ce rezolvi!
mecanic nu cunosc in CT sorry


--------------------
FORD MONDEO 2002 TDCI 2000cmc 96kw
Life is a temporar thing, don`t waste it!
DRIVE SAFE!!! 1999-2006 =>19.269 DECESE cauzate de accidente rutiere. 47393 RANITI GRAV. Numaratoarea continua!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danmatyas
post Apr 16 2008, 10:44 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 2-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 57.276



3800? eu am ajuns la 2400 lei cu schimbatul ambreiajului, complet cu ulei in cutie cu tot..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cezarrr
post Apr 21 2008, 09:59 AM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 19-March 08
Member No.: 116.725



QUOTE (ionut83652 @ Jul 17 2007, 11:50 AM) *
poi dac se tureazz in gol cel mai probabil e rulmetul de presiune si scartiturile tot de acolo apar o sa mearga pana nu mai intra in viteza ! si gata!



Creda ca am si eu acceasi problema.... cand apas ambreiajul, doar in prima jumatate a cursei, se aude un tarait - usor dar se aude, si se aude in mers un zgomot ca si cand ar freca ceva de roata. Precizez ca daca apar ambreiajul nu se mai aude ..... Este posibil sa trebuiasca sa schimb si eu kitul de amreiaj, rulmentul de presiune si volanta ? Chiar trebuie schimbate toate ?

Se poate verifica de un mecanic daca este dus ambreiajul si / sau volanta ? Trebuie sa le dea jos ca sa se uite la ele ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
27ciprian
post Apr 22 2008, 10:24 AM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 24-March 08
Member No.: 116.764



eu sunt cu masina in service acum.la ce simptome spui ca ai e sigur rulmentul de presiune,iar daca ai ghinion, in scurt timp, vei auzi un croncanit de la volanta in momentul in care masina e in sarcina in trepte inferioare de viteza.nu stiu din ce an e fordul tau. al meu e din 2004 si la acest model operatiunea de schimbare, fie doar a rulmentului, necesita 1-2 zile si e destul de complicata.e de preferat,datorita volumului de munca, sa schimbi tot ambreiajul inclusiv volanta,ca sa nu mai desfaci masina iar.banuiesc ca mai circuli cu ea, rulmentul fiind bulit, nu face decat sa inrautateasca conditia de functionare a celorlalte angrenaje din ambreiaj.eu m-am lovit si de necompatibilitatea noului rulment de presiune cu noul kit de ambreiaj.sper sa nu fie cazul tau dar daca ai nevoie de mai multe informatii, inclusiv preturi, nu ezita sa le ceri si te voi ajuta daca pot.bafta multa
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 11:34 AM