IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

injectie 1.3 mpi

This topic is about injectie 1.3 mpi, the author, adyta29, wrote about: salutare tuturor.acum 2 zile am chemat mecanicu sa mi curete clapeta de accelerati dar se pare ca mai rau ia facut si anume motorul nu mai functioneza ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> injectie 1.3 mpi
adyta29
post Jun 1 2010, 06:09 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 5-February 10
Member No.: 123.757



salutare tuturor.acum 2 zile am chemat mecanicu sa mi curete clapeta de accelerati dar se pare ca mai rau ia facut si anume motorul nu mai functioneza la relanti iar turatia oscila 1500 2000 lam intrebat si mia raspuns ca isi va reveni singura ceia ce nu cred. va rog un sfat sau daca ati mai intampina ceva asemanator va rog sa mi spuneti cum ati rezolvat problema va multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 2 2010, 09:20 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Nu sunt deloc sigur ca se va rezolva de la sine !

Ori se calibreaza cumva prin tester, ori alta noua !

This post has been edited by DORU: Jun 2 2010, 09:21 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 3 2010, 12:11 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



1.3 e din cate stiu un motor mai vechi. Incearca sa faci un reset, poate face si idle learn. Scoate pur si simplu bateria, da o cheie cu bateria scoasa sa descarci si eventualii condensatori, lasa vreo 5 minute si apoi pune bateria si porneste motorul si lasa-l pana se incalzeste tot tot. Eventual mai joaca-te in timpul asta cu consumatorii (clima, faruri, etc).

S-ar putea sa nu ajute, insa nici nu are ce sa strice.

Curatarea relentiului si uneori a clapetei de acceleratie este fix pix de multe ori pentru ca se murdareste imediat la loc de la PCV si eventual EGR (daca are).

This post has been edited by James Kilowatt: Jun 3 2010, 12:15 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 3 2010, 09:55 PM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



La benzinare dupa 2000 curatarea clapetei de acceleratie ajuta...

Pana la faza cu scoaterea bornei bateriei sunt de acord cu JK, poti incerca. Cu joaca de dupa...doar daca nu ai ce face si te plictisesti biggrin.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 4 2010, 09:34 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu stiu sigur daca conteaza anul. Important e unde se "inteapa" PCV-ul (ventilatia carterului). Daca e inainte de clapeta, imi mentin parerea ca sa o cureti e fix pix smile.gif Daca e dupa, atunci ajuta curatarea.

Ma intreb daca la curatarea clapetei nu s-a atins sau dereglat senzorul de pozitie al clapetei (TPS-ul). Asta in principiu ar trebui sa poata fi verificat fie prin diagnoza, fie la motoarele mai vechi direct cu un multimetru.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 4 2010, 08:18 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



La Felicia cu 1.3 nu stiu sa exista EGR. Apoi, sunt sigur ca acele clapete de acceleratie aveau ceva probleme, eu cand am intampinat-o eram in garantie si a trebuit schimbata - cost 450 USD. Imi mentin parerea ca DACA este clapeta dereglata...sansele de calibrare sunt reduse.
La mine era 1.3 MPI si la Skoda nu au putut regla nimic: porneam, se tura la 3000 rot/min si daca vroiam sa accelerez, motorul murea.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 05:45 PM