Ecartament diferit fata/spate |
This topic is about Ecartament diferit fata/spate, the author, Daniel65671, wrote about: Tema este poate mai mult tehnica, dar n-am gasit alt loc pentru intrebarea mea afoana: De ce difera latimea (ecartamentul) dintre roti intre fata si s ... To read more just scroll down
Ecartament diferit fata/spate |
Aug 29 2007, 11:18 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
De ce difera latimea (ecartamentul) dintre roti intre fata si spate? Este vreo solutie tehnica deliberata (sa nu calce pe aceeasi urma) sau o consecinta a formei caroseriei? -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Aug 29 2007, 11:27 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
din ratiuni de stabilitate
o masina cu ecartament mai mare pe fata decat pe spate este mai stabila -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Aug 29 2007, 12:39 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Aha! Iata primul raspuns la obiect. Multumesc, Horia.
-------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Aug 29 2007, 10:58 PM
Post
#4
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Aug 30 2007, 08:36 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Celelalte masini de care vorbesti, sunt mai late in coada poate datorita tractiunii pe spate si, deci, tot chestie de stabilitate. De ex. la BMW Seria 7 Sedan ecartamentul este 1.578 mm in fata si 1.596 mm in spate. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Aug 30 2007, 09:02 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Iata primul design de automobil in forma de picatura de apa (Aurel Persu 1923), prezentat in Almanahul Știință și Tehnică 1988.
Automobil cu forma aerodinamica Aurel Persu, primul de acest fel din lume, având rotile incluse în interiorul liniei aerodinamice. A fost construit în 1923 și brevetat în 1924. Inventatorul a parcurs cu el peste 100.000 km. Automobilul se afla la Muzeul Tehnic Prof. Ing. Dimitrie Leonida, din Parcul Carol, din Bucuresti. -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 10:57 PM |