IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Dacia "tunata" - kitch sau mandrie?

This topic is about Dacia "tunata" - kitch sau mandrie?, the author, adrian_flavius, wrote about: Tudor, my man, si mie tot asta mi-a placut...si, intr-adevar, e facuta dupa specificatiile Renault Gordini...ma bate gandul sa pastrez Dacia, sa n-o m ... To read more just scroll down

5 Pages V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Dacia "tunata" - kitch sau mandrie?
Ce parere aveti despre o Dacie cu tuning exterior (spoiler, eleron, etc...)
O apreciez, intorc capul dupa ea ! [ 19 ] ** [15.45%]
Este un kitch, bani investiti aiurea. Rad de ea! [ 71 ] ** [57.72%]
Mi-e indiferenta [ 33 ] ** [26.83%]
Total Votes: 209
Guests cannot vote 
adrian_flavius
post Jan 7 2009, 10:15 AM
Post #81


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Tudor, my man, si mie tot asta mi-a placut...si, intr-adevar, e facuta dupa specificatiile Renault Gordini...ma bate gandul sa pastrez Dacia, sa n-o mai dau la casare...de ce? dintr-un motiv ff simplu: w/e trecut m-am dat cu ea, sa mai exersez un pic derapajele cu frana de mana...si, cand m-am dat jos din ea, si m-am uitat asa, din profil, si mi-am inchipui cum vine presa aia de sus si striveste tot, m-am surprins pe mine insumi cu o lacrima la coada ochiului...atat, nimic mai mult...da' e de ajuns...papucii mei, pai mai bine trag eu un pic mai mult, si-mi bag picioarele in ea de prima de casare, si-mi tin carutza in curte...si poate ma apuc s-o si modific, sa arate cam asa...laugh.gif
Attached File(s)
Attached File  dacio.jpg ( 786.83K ) Number of downloads: 18
 


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jan 7 2009, 03:09 PM
Post #82


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (RobertRFG @ Jan 5 2009, 04:52 PM) *
QUOTE (ozz86651 @ Jan 5 2009, 09:19 PM) *
220CP pe o masina de greutatea daciei nu e rau, dar problema e ca pe dacie e o gluma. Nu-i rigida, nu-i stabila, sistemul de frinare e vai de el, si daca are tractiune fata e un mare impediment. Daca a schimbat tot ca sa fie o masina decenta, insemna ca numai caroseria mai e de dacie, deci nu mai e decie.

pai cam asa ceva doar caroseria ce a mai rams de ea....intarite lonjeroanele,rollcage,frane pe disc ventilate pe fata,pe spate frane pe disc normale....


Robert,
In timp ce nu contest faptul ca Dacia aceea a devenit o masina capabila, totusi nu putem spune nici ca masina aceea mai este Dacia si nici nu putem spune ca este echivalentul unei alte masini care a venit similar echipata (ranforsata/construita) din fabrica.

Sa vorbesc un pic despre Subaru...ca deh cu doua in ograda si asa...implicat pe problema, as zice ca ma pricep un pic.

In general valabil pt anii 2002-2009, masinile Subaru sint construite ca un joc LEGO. Sint diferente intre modele: cum ar fi tranmisiile, stilul de turbo si intercooler. Dar piesele motor si transmisie de pe Impreza STI se transfera direct pe WRX si Forester turbo. Pt a le transfera pe Legacy, trebuiesc fix 1 modificare extra: in engleza ii zice "intake manifold plenum" - ca sa zic asa partea exterioara a galeriei de admisie. Costa 200 de dolari noua si apoi restul de piese (care difera doar turbo si intercooler) se transfera. Chestii marunte gen injectoare; pompe de benzina; chiar si ECU sint plug-and-play. Transmisiile: plug-and-play - ma rog e ceva mai complicat daca vrei sa ai si functia DCCD de pe STI pe Legacy sau WRX e un pic mai complicat - dar piesele - ca mecanica - se vor insuruba in locul celor vechi. In general potriveala este mai buna pe ani: adica 2008-2009 Impreza si Legacy au acelasi stil de turbo; dar noi avem acelasi bloc motor pe Legacy ca 2004-2007 STI si asa mai departe.

DAR sa revenim la ideea initiala. Indiferent daca am piesele A, B si C care se potrivesc la fel de bine si pe WRX, si pe Legacy si pe STI (si sint Slava Domnului); pe WRX vor ajuta 10%; pe Legacy 15% si pe STI 40%. Ok, am scos numerele din burta, dar ideea in sine este asta: STI este o masina cu un sasiu mult mai rigid, mai ranforsat, deci in consecinta DIN FABRICA si orice modificari cu cele mai bune piese - se va resimti cel mai mult pe STI - in ciuda faptului ca masinile arata similar si au 90% piese comune din fabrica. Masina trebuie sa fie din fabrica o platforma capabila, pt ca orice i-ai face pe urma, va fi un band-aid. Paate fi unul extraordinar care vindeca rana si nu lasa apa sa intre, dar va fi intotdeauna band-aid.

In timp ce nu am dubii ca aceasta Dacie este super smechera prin toate punctele de vedere si ca va bate multe - daca punem problema la baza: 220 CP; FWD si 5 trepte de viteza - nu o vad bine in fata unui VW Golf FWD cu motorizare similara.

Din experienta mea personala, ai foarte putine satisfactii ca ai putut face ceva mai bine decit ar fi putut face fabrica. Iar graficul Y=satisfactie X=cost este dat de functia logaritmica. Poti sa ai acelasi turbo, intercooler, transmisie luata de la un STI busit pe super Impreza ta WRX facuta ieri...dar dublu AVCS nu vine decit pe STI...si daca ai mai facut deja si transplant de motor de STI, deja ar trebui sa constientizezi ca esti de mult in paguba majora. Trebuia sa cumperi STI de la inceput pt ca masina ta STI nu va fi niciodata. Identica si cu aceleasi modificari motor, suspensie, transmisie, frine, directie; un STI tot te face muci pe pista. Diferenta o face nu neaparat greutatea totala ci distributia greutatii (ce o sa faci, o sa muti rezervorul de benzina tu 10 cm mai in fata, ca sa stea mai pe centru ?) sau sudezi alte puncte de prindere a suspensie si a frinelor pe WRX cu 3 cm mai jos si la alt unghi pt a cobori centrul masei pt a copia varianta STI venita asa din fabrica ? Suma a o gramada de mici si nesemnificative diferente (considerate separat) - fac per ansamblu sa fie o masina diferita.

This post has been edited by f1anatic: Jan 7 2009, 03:51 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertRFG
post Jan 9 2009, 02:33 PM
Post #83


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 111
Joined: 29-December 08
From: BRAILAAAAA
Member No.: 118.853




Nu mai citat inutil mesajul anterior!

ai dreptate in ceea ce ai zis....
ceea ce faci faci din pasiune si esti constient ca banii pe care iai bagat in ea nu ii mai iei inapoi.....
satisfactia dupa ce faci o masina mai puternica nu neparat dacia orice alta masina si apoi sa vezi cum te duci pe langa cine stie ce masina mai capabila este mareeeeeeeee............
intradevar cu banii pe care ia bagat el in masina aia putea sa isi ia o masina destul de capoabila dar aici conteaza pasiunea......

This post has been edited by mike.omega: Jan 9 2009, 08:11 PM


--------------------
DaciaRFG.......
Sa fii om e lucru mare....
..



Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Jan 20 2009, 05:07 AM
Post #84


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



E simplu aici, pe unii iiintereseaza destinatia, pe altii calatoria. Unora le place performanta finala si pretul cu care a fost obtinuta, si evident ca bani si performanta finala iesi mult mai avantajos din fabrica care face serii mari proiectate de profesionisti de la inceput, nu cirpaceli si modificari a ceva care a fost facut cu alt scop. Altora le place pur si simplu sa se joace la masina, sa se bage in mecanica si sa faca EI cu mina lor... rezultatul final daca e onorabil e ok, chiar daca nu e cel ai bun. La ei partea interesanta a fost pina acolo. Vezi pe ala care sia facut Lamborghini in pivnita... pentru el sint 10 ani de munca si pasiune inestimabila, pentru mine e artizanat manual care numai arata a lamborghini.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dacia nns
post Mar 22 2009, 11:05 AM
Post #85


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 22-March 09
Member No.: 119.579



QUOTE (mike.omega @ Mar 29 2006, 09:19 PM) *
Florin Ristei:

"Dragi forumisti, am o intrebare pentru voi.

Vorbeam mai devreme cu un amic cu o Dacie tunata (stilizata exterior) cu bara fata, grila, eleron. Si ii spuneam ca eu consider ca sunt bani investiti aiurea si ca Dacia nu este masina de tuning. Cel putin eu o consider un kitch si rad de orice Dacie pe care o vad asa.
Insa el mi-a replicat ca este mandru de masina lui, si lumea il admira pentru ce a facut si ii admira masina pentru ca arata foarte bine.
Am spus sa va intreb si pe voi ce parere aveti despre astfel de "tuning" ...
Multumesc anticipat !"

Va rog votati si comentanti in limita bunului simt si incercati pe cat posibil sa nu deviati de la topic biggrin.gif

draga florin nu stiu ce masina ai dar cred ca mergi cu tranvaiu vezi ca o dacie se poate modifica foarte mult si la o intrecere tu ii vei vedea decat numarul spate ca fata nu ai nici o sansa.
banned.gif

Attached File(s)
Attached File  Super_tare.jpg ( 95.05K ) Number of downloads: 17
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 23 2009, 12:05 PM
Post #86


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (dacia nns @ Mar 22 2009, 11:05 AM) *
draga florin nu stiu ce masina ai dar cred ca mergi cu tranvaiu vezi ca o dacie se poate modifica foarte mult si la o intrecere tu ii vei vedea decat numarul spate ca fata nu ai nici o sansa.
banned.gif


ce-ai ma nene cu limba romana??? exprimarea ta seamana cu masina din poza... sad.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GabiA
post Mar 23 2009, 10:09 PM
Post #87


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 26-November 08
Member No.: 118.637



Foarte faina masca aia fatza. Iarna e buna si de plug? teehee.gif
Raspunsul e kitch, cu exceptia daciei albastre aka gordini thumbsup.gif


--------------------
Hey u, money or life! Hi, I am a progammer, I have no life and no money!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Jun 30 2009, 09:36 PM
Post #88


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



Salutare!...la fel ca si f1anatic am si eu subaru.si chiar ma batea gandul sa caut un impreza wrx sau un forester turbo avariate,sa mut motorul si transmisia pe foresterul meu.mentionez ca masina are motor de 2 litrii aspirat.bineinteles,sa schimb ulterior si suspensia cu una reglabila -ca duritate si eventual si inaltimea garzii - si atunci cand am chef sa ma dau cu ea,s-o setez pe sport,cand vreau aventuri la munte,s-o ridic si sa pun rotile pe 16 cau gume pt "mud".
dar,caci exista un mare DAR ...sunt putin in dubii...chiar daca se potrivesc,nu-i aceeasi treaba.si ma tem ca bag o grama ' de bani in ea pt nimic.
si in final ce obtin?
au nu-mi doresc decat un boxer turbo,daca se poate forester,si daca se poate min 300 cp.
la exterior sa fie albastru sau negru,obligatoriu jante aurii....fara spoilere,fara stickere fara nimic.excact ce a vrut si producatorul.o masina pe care la prima vedere nu dai 2 bani,dar care "dispare ca magaru-n ceata in 6 secunde"....




--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Jun 30 2009, 09:45 PM
Post #89


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



a baga motor de 220 cp pe o dacie mi se pare ridicol.no offence dar de ce ai baga 3-4000 de euro intr-o masina de 10 mil?no offence,dar asta e.
dacia e masina cu care sa-ti faci treaba.e austera si daca se strica ceva legi cu sarma.am avut si eu.dar in afara de casetofon si boxe n-am bagat nimic pe ea.mi-am facut treaba si pot sa zic ca si-a scos banii cu varf si indesat.deci,de ce ai baga 4000 euro intr-o dacie?


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 1 2009, 12:38 AM
Post #90


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (bakero @ Jun 30 2009, 10:45 PM) *
a baga motor de 220 cp pe o dacie mi se pare ridicol.no offence dar de ce ai baga 3-4000 de euro intr-o masina de 10 mil?no offence,dar asta e.
dacia e masina cu care sa-ti faci treaba.e austera si daca se strica ceva legi cu sarma.am avut si eu.dar in afara de casetofon si boxe n-am bagat nimic pe ea.mi-am facut treaba si pot sa zic ca si-a scos banii cu varf si indesat.deci,de ce ai baga 4000 euro intr-o dacie?


pai fara suparare, tu o sa bagi dublu in forester daca faci ce ai scris mai sus ca vrei sa faci. e mai inutil decit sa bagi 4000 intr-o dacie, care, daca e facuta cu cap, poate fi destul de rea. nu ca si kitsch-urile majoritate, dar cu bun gust se poate face.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Jul 1 2009, 08:46 PM
Post #91


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



n-ai inteles ideea....nu conteaza.abia astept sa ma dau cu ala cu dacie de 220 cp...
cum vrea el,si pe liniute si pe drum virajat...nu mai zic de drum forestier,ca deja,l-am bagat in ceata...

This post has been edited by bakero: Jul 1 2009, 08:47 PM


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Jul 1 2009, 08:57 PM
Post #92


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Pana la Dacia cu motor de 220cp, te invit sa te masori cu ascutitoarea mea smile.gif Atat pe liniute cat si pe drum virajat.


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 1 2009, 10:08 PM
Post #93


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (bakero @ Jul 1 2009, 08:46 PM) *
n-ai inteles ideea....nu conteaza.abia astept sa ma dau cu ala cu dacie de 220 cp...
cum vrea el,si pe liniute si pe drum virajat...nu mai zic de drum forestier,ca deja,l-am bagat in ceata...


vezi tu... sint unii care construiesc masini din pasiune. altii care le cumpara din pasiune. si altii care au o masina, vor visa intotdeauna la alta si la final vor constata ca trebuie sa predea carnetul pentru ca nu mai pot conduce. trist e ca probabil nu au condus niciodata masina visurilor. sau n-au fost nici macar pe aproape...


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Jul 2 2009, 08:42 PM
Post #94


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



QUOTE (Diesel @ Jul 1 2009, 08:57 PM) *
Pana la Dacia cu motor de 220cp, te invit sa te masori cu ascutitoarea mea smile.gif Atat pe liniute cat si pe drum virajat.


nu stiu carui model i se zice ascutitoare,dar cu placere,ma dau cu tine....
stii vre-un drum asa,de talpa,cu viraje,cu tot ce trebuie.daca se poate si asfaltat ca lumea.in dobrogea?sau mergem pana la cheia?

QUOTE (air_wolf @ Jul 1 2009, 10:08 PM) *
QUOTE (bakero @ Jul 1 2009, 08:46 PM) *
n-ai inteles ideea....nu conteaza.abia astept sa ma dau cu ala cu dacie de 220 cp...
cum vrea el,si pe liniute si pe drum virajat...nu mai zic de drum forestier,ca deja,l-am bagat in ceata...


vezi tu... sint unii care construiesc masini din pasiune. altii care le cumpara din pasiune. si altii care au o masina, vor visa intotdeauna la alta si la final vor constata ca trebuie sa predea carnetul pentru ca nu mai pot conduce. trist e ca probabil nu au condus niciodata masina visurilor. sau n-au fost nici macar pe aproape...



total de acord.dar ai variante.una de ex este renault gordini....masina dupa care s-a facut dacia autohtona


This post has been edited by bakero: Jul 2 2009, 08:41 PM


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 3 2009, 10:47 AM
Post #95


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (bakero @ Jul 2 2009, 08:42 PM) *
total de acord.dar ai variante.una de ex este renault gordini....masina dupa care s-a facut dacia autohtona


dacia s-a facut dupa R10 si R12. gordini a fost tunerul oficial pentru renault. te costa mult mai mult sa gasesti un R12 gordini in stare buna decit sa construiesti o dacie de la 0. ultimul pret care mi-a fost cerut pe un motor de R12 gordini a fost de 17000$ acum 12 ani. aberant! prefer s-o construiesc la banii astia.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Jul 3 2009, 11:57 AM
Post #96


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



dar ai un clasic!vezi!e ca un fiat abath!
si mie mi se pare mult 17000 pe un gordini,dar nici sa faci o dacie...man,gandeste-te asa,ca,pastrezi sasiul si schimbi tot...
bun.pui motor de ce vrei tu,ce incape acolo.ok.ala de 200 cai.bun.transmisia.dup-aia,suspensii.kit de frane.evacuare.partea electrica si nu mai vb de interioare.plus,ca trebuie sa umblii si la cartoserie...deci,sa zicem ca pe motor si cutie -complete cu tot ce trebuie- dai 4000 euro.pe"frane" dai inca 1000,pe suspensii 1000-1200 euro.pe evacuare inca 1000 plus partea electrica inca 1000.asta asa"groso modo",ai 8000 euro,plus manopera si alte chestii.ajungi la 10k frate!!deci,care-i treaba?

bineinteles eu m-am referit,evident,la chestii serioase,cum spuneati si voi!


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 3 2009, 12:24 PM
Post #97


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (bakero @ Jul 3 2009, 11:57 AM) *
dar ai un clasic!vezi!e ca un fiat abath!
si mie mi se pare mult 17000 pe un gordini,dar nici sa faci o dacie...man,gandeste-te asa,ca,pastrezi sasiul si schimbi tot...
bun.pui motor de ce vrei tu,ce incape acolo.ok.ala de 200 cai.bun.transmisia.dup-aia,suspensii.kit de frane.evacuare.partea electrica si nu mai vb de interioare.plus,ca trebuie sa umblii si la cartoserie...deci,sa zicem ca pe motor si cutie -complete cu tot ce trebuie- dai 4000 euro.pe"frane" dai inca 1000,pe suspensii 1000-1200 euro.pe evacuare inca 1000 plus partea electrica inca 1000.asta asa"groso modo",ai 8000 euro,plus manopera si alte chestii.ajungi la 10k frate!!deci,care-i treaba?

bineinteles eu m-am referit,evident,la chestii serioase,cum spuneati si voi!


nu, doar motorul 17.000!!! nu toata masina! fara cutie de viteze!!!!

stiu cit costa sa construiesti o masina si mai ales cite modificari trebuie sa faci. merita? depinde de om. eu cred ca pina la un anumit punct merita sa tunezi o dacie. a mea de exemplu era preparata, avem vreo 76 de cai, cutie scurta in 4 cu a 4-a pinion de R21 pentru autostrada, in afara de sachs nu puteam folosi alt ambreiaj pentru ca nu rezista, planetare glentzer... era distractiva si m-am distrat bine de tot cu ea smile.gif ca bani, nu cred ca am bagat 500$ in prepararea ei la vremea respectiva.

This post has been edited by air_wolf: Jul 3 2009, 12:26 PM


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Jul 3 2009, 09:47 PM
Post #98


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



mda...nu stiu.e delicata problema.si e de tot rasul sa dai pe un motor de r12 17000....gandeste-te mai pui 5000 de eruo si cumperi un clio sport f1.....si asta da distractie....vrooom vrooom.... drive.gif

si totusi,ca sa fiu sincer,am vazut odata,acum ceva ani,cam vreo 6-7 ani,o dacie,modoficata,nu stiu ce avea la motor,dar la exterior era de cel mai bun gust posibil.arata foarte bine....a avut cap gagiul,neagra,cu un eleron mare.era un negru mat daca nu ma insel.frumoasa intr-adevar.


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 07:55 PM