IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning

This topic is about Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning, the author, Andrei Suzuki, wrote about: Dragule concetatean German,din Iasi,te rog frumos sa editezi ultimul post si sa incerci sa il scrii omeneste.Eu inteleg ce vrei sa zici,dar zi-o frate ... To read more just scroll down

6 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Doctor Tuning... aveti intrebari despre Tuning
Andrei Suzuki
post Aug 26 2005, 05:51 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Dragule concetatean German,din Iasi,te rog frumos sa editezi ultimul post si sa incerci sa il scrii omeneste.Eu inteleg ce vrei sa zici,dar zi-o frate calumea,sa inteleaga si unul care nu are treaba cu asta.
P.S: am ras juma de ora dupa ce am citit! laugh.gif laugh.gif
Faza cu Seat Impreza a fost cea mai tare! Nota 10!


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 05:57 PM
Post #22


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Credeti ca cu 200 300 de euro problema pentru tuning la auto sa rezolvat?Eu am un Mitsubishi Eclipse si costurile mau ajuns la 30.000 euro,cerdeti ca 300 euro este mult?
QUOTE("Andrei Suzuki")
Dragule concetatean German,din Iasi,te rog frumos sa editezi ultimul post si sa incerci sa il scrii omeneste.Eu inteleg ce vrei sa zici,dar zi-o frate calumea,sa inteleaga si unul care nu are treaba cu asta.
P.S: am ras juma de ora dupa ce am citit! laugh.gif laugh.gif
Faza cu Seat Impreza a fost cea mai tare! Nota 10!
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 06:08 PM
Post #23


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Pentru Suzuki Ignis. Eu vreau sa va expilc,ca la o masina sa-i facem modificari, nu ajunge numai o piesa, ci totul trebue sa corespunda pina la caroserie.Imi cer scuze daca suparat pe cineva.
QUOTE(Andrei Suzuki)
Dragule concetatean German,din Iasi,te rog frumos sa editezi ultimul post si sa incerci sa il scrii omeneste.Eu inteleg ce vrei sa zici,dar zi-o frate calumea,sa inteleaga si unul care nu are treaba cu asta.
P.S: am ras juma de ora dupa ce am citit! laugh.gif laugh.gif
Faza cu Seat Impreza a fost cea mai tare! Nota 10!
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 06:26 PM
Post #24


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Ce mar interesa pe mine este sa zicem ca auto are 93 CP ,Dumneavoastra schimbati filtru de aer la auto si dupa aceea aveti 100 CP,cum ati stabilit rezultatele ,normal cind un auto se modifica puterea motorulu se masoara cu un aparat special in servis dar nu pe strada,pentru ca indicatorul de la masina de viteza nu mai corespunde cu puterea si viteza masini.
QUOTE(HalbaSus)
Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.

Latter edit:
QUOTE
iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?


Pe langa ulei (super tare faza, am ras vre-o 3 minute in continuu), poti scoate macar 500 cp daca ii pui turbina... aia de la BMW au reusit sa scoata peste 1000 cp din 1.5... biggrin.gif
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Aug 26 2005, 06:41 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



1.Nu suntem atat de incuiati incat sa nu stim ca exista Dyno Test.
2.Nu a zis nimeni ca 300 eur iti ajung pt toate modificarile.Doamne fereste!
3.Eu nu am zis,ca daca am pus un amarat de filtru,am acuma nspee mii de cai.Sa fim seriosi,filtru ala inafara de un soud grozav,si poate o fractiune de secunda pana la suta,nu face nimic.
Ti-ar zice varu cate ceva,dar n-are rost si nici timp.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 06:57 PM
Post #26


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Un filrtu de luft pentru auto indeplineste functia de a suge mai mult luft pentru camera de ardere a combustibilului in cumbinatie cu benzina,motorul primeste mai multa sauerstoff, asa obtineti mai multa putere,pentru a obtine un sond grozav cum spuneti Dumneavoastra la masina va trebuie ein EXHAUS SYSTEM sau EXHAUS KITS aine complet esapament sistem sa zicem von firma MAGNAFLOW,dupa care ce ati montat acest sistem aveti un sound grozav.Preturile sint diferite dela700 euro pina la 2500 euro.
QUOTE(Andrei Suzuki)
1.Nu suntem atat de incuiati incat sa nu stim ca exista Dyno Test.
2.Nu a zis nimeni ca 300 eur iti ajung pt toate modificarile.Doamne fereste!
3.Eu nu am zis,ca daca am pus un amarat de filtru,am acuma nspee mii de cai.Sa fim seriosi,filtru ala inafara de un soud grozav,si poate o fractiune de secunda pana la suta,nu face nimic.
Ti-ar zice varu cate ceva,dar n-are rost si nici timp.
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 26 2005, 07:25 PM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(Andrei Suzuki)
1.Nu suntem atat de incuiati incat sa nu stim ca exista Dyno Test.
2.Nu a zis nimeni ca 300 eur iti ajung pt toate modificarile.Doamne fereste!
3.Eu nu am zis,ca daca am pus un amarat de filtru,am acuma nspee mii de cai.Sa fim seriosi,filtru ala inafara de un soud grozav,si poate o fractiune de secunda pana la suta,nu face nimic.
Ti-ar zice varu cate ceva,dar n-are rost si nici timp.



Eu am scos cu 1.1 s mai rapid cu filtru direct... deci nu sunt chiar atat de ineficiente filtrele astea biggrin.gif. Acum nici eu nu zic ca am cu nu stiu cati cai mai mult (pana nu demult sustineam ca nu exista crestere de putere pe dyno doar la viteza dar se pare ca testele dyno ma infirma - tineti minte articolul postat de f1anatic care demonstrau o crestere de ~5% in cazul tuturor filtrelor).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 26 2005, 09:20 PM
Post #28


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Dragi tovarasi si pretini,
STi mabile Doktor Tuning,

Am un Subaru Legacy 2.5L DOHC cu turbo si intercooler, cu engine tuning (Cobb Tuning Accessport), priza de aer externa (design propriu) si filtru de performantza (Perrin). Oamenii astia nu ma cred in ciuda multor grafice de pe dyno pe care le-am pus. Ce pot face ? Sugeratzi Diazepam sau Haloperidol ?

Doresc sa stiu cit m-ar duce costul la un Subaru B5 Legacy 3.0 R transmisie de 6 viteze si motorul de 3L boxer de la aceeasi masina ...daca ar fi sa le import din Europa ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 09:26 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Pentru inpreza 1.6 TScu 95 CP iti dau o lista dar e in limba germana daca poti sa o traduci ,aicea ai ce te poate ajuta sa scoti mai mult din auto in putere,si poti sa ajungi dupa cum am spus la 150 CP.--Motor,auf 150 CP gechipt,Supersprint-Abgasanlage mit vier Enderohre,Bremse,Sportbremseanlage mit gelochten und genuteten Scheiben,Fahrwerk,Gewinde in Härte und Höhe verstellbar ,Querverstrebung,JMD Schaltwegverkürtung auf basis de 1,6 TS,Turbolader mit Ladeluftkühler und modifiziert Steuergerät,Monzä-Pop off-Ventil,Ölkühler,Zusatzlüfter.[quote=Dumitru53158]Ce mar interesa pe mine este sa zicem ca auto are 93 CP ,Dumneavoastra schimbati filtru de aer la auto si dupa aceea aveti 100 CP,cum ati stabilit rezultatele ,normal cind un auto se modifica puterea motorulu se masoara cu un aparat special in servis dar nu pe strada,pentru ca indicatorul de la masina de viteza nu mai corespunde cu puterea si viteza masini.[quote=HalbaSus]Deci conform d-lui Doctor Ignisul lui Andrei care are stock 93 de cp are acum minim 100 cp (Pipercross e suficient de bun... cred...). George, retrageti cuvintele si ceret-ti scuze de la Ignis biggrin.gif.

Sa stiti ca m-am suparat si astazi cred ca o sa testez cele 3 filtre de aer care le am la dispozitie. Va comunic rezultatele oficiale cat de curand.

Latter edit:
[quote]iti dau eu problema de rezolvat : impreza 1.6 TS , 95cp:) ce poti scoate din motorul asta ?[/quote]

Pe langa ulei (super tare faza, am ras vre-o 3 minute in continuu), poti scoate macar 500 cp daca ii pui turbina... aia de la BMW au reusit sa scoata peste 1000 cp din 1.5... biggrin.gif[/quote][list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 09:36 PM
Post #30


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Trebuie sa traduci.Pentru Toyata Corolla 1.6. Motor -Lampka-turbonachrüstkit,Garrett-lader,Ladeluftkühler,Pop.off Ventil, bei 0,35 bar Gewindefahrwerk-Tieferlegung 10 centimetri,Rad-Reifen 18 zöllinge ACE-Felgen mit 215/35er Bereifung Edelsthal-Auspuffanalgeb mit Doppel -Endrohre.
QUOTE(guerilla)
salut

pai poti sa scrii si in chineza atata timp cat raspunzi corect. gasim noi pe cineva sa traduca laugh.gif

acum sa revenim la ce ne doare.
cum zicea si amicul halba... cat se scoate din filtrul ala? si cat din evacuare sport completa?
apoi, ce solutii de tuning aveti pentru motorul meu - 1.6vvti?
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 26 2005, 09:55 PM
Post #31


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning,pentru 6 transmisi de viteze poti sa le obti din europa sa zicem Austria,Elvetia,Germania,pina la Suedia e mai departe ,sint de exemplu in Germania,curte de taiat masini, masini ce au un accident,curie de viteze poti sa gasesti acolo forte buna ,motor cu putini kilometri sa zicem 50.000 kilometri sau mai putin depinde de noroc,preturilr nu sint asa de mari,depinde cit cistiga cineva in romania,asa ca poti sa gaseti de la 200 euro pina la 700 euro la demontare propie poate depinde cum te inpaci la pret,plus transport.
QUOTE(f1anatic)
Dragi tovarasi si pretini,
STi mabile Doktor Tuning,

Am un Subaru Legacy 2.5L DOHC cu turbo si intercooler, cu engine tuning (Cobb Tuning Accessport), priza de aer externa (design propriu) si filtru de performantza (Perrin). Oamenii astia nu ma cred in ciuda multor grafice de pe dyno pe care le-am pus. Ce pot face ? Sugeratzi Diazepam sau Haloperidol ?

Doresc sa stiu cit m-ar duce costul la un Subaru B5 Legacy 3.0 R transmisie de 6 viteze si motorul de 3L boxer de la aceeasi masina ...daca ar fi sa le import din Europa ?
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 27 2005, 04:15 PM
Post #32


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Dumitru53158)
Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning...


I am starting to like this guy...

Itzi multzumesc pt. detalii. Insa eu in vecii-vecilor amin nu am sa pun ceva uzat pe masinutza mea. Cind ma gindeam la transmisie si motor ma gindeam la ele NOI NOUTZE...Banii ... in anumite limite...NU sint o problema. Mai mare ar fi problema ca eu sint in America nu in Romania.

Avem o comunitate pe Internet precum si o organizattzie locala destul de puternica a entuziastilor Legacy GT aici la Chicago. Multzi dintre noi au ales solutzia STAGE 2 - adica schimbarea de up-pipe, cat-less down-pipe, ECU tuning, exhaust pt a mari performantzele la Legacy...Unii mai devotatzi schimba turbo si intercooler...Ideea este ca cunosc persoane care ar vrea sa plateasca pt un motor H6 de 3 L Subaru si transmisia de 6 viteze...dar care NU este disponibila in State. Cunosc un baiat care a pus o cutie de STi dar motorul nu l-a putut imprumuta de la Outback. Ar incape...dar punctele de prindere sind diferite. Trebuie motorul asa cum este el in Legacy...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 27 2005, 07:40 PM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Am sa incerc sa ma uit aicea in Germania in internet dupa un motor si transmisie ,dar cred ca motorul te costa cel putin citeva mii de euro,iar la transmisie ,doua posibilitati prima iti schimbi cutiea de viteza cu una scurta atuncea timpul de schibare a vitezelor este mai mic sau mai scurt si poti sa ajungi la 180 KM sa zicem mai repede decit cu o transmisie normala ,dar inteleg ca tu vrei tu vrei ceva mai mult SPEED,atuncea in cazul tau daca masina are 300 CP si vrei sa mai adaugi ceva componente la motor se renteaza 6schimburi la transmisie ,din cite stiu si eu ,de aicea in Germania la Europa sau importat numai cu 5 pentru ca la 6 costurile sint ceva mai ridicate,dar am sa-ma informez si-ti trimit o veste.
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(Dumitru53158)
Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning...


I am starting to like this guy...

Itzi multzumesc pt. detalii. Insa eu in vecii-vecilor amin nu am sa pun ceva uzat pe masinutza mea. Cind ma gindeam la transmisie si motor ma gindeam la ele NOI NOUTZE...Banii ... in anumite limite...NU sint o problema. Mai mare ar fi problema ca eu sint in America nu in Romania.

Avem o comunitate pe Internet precum si o organizattzie locala destul de puternica a entuziastilor Legacy GT aici la Chicago. Multzi dintre noi au ales solutzia STAGE 2 - adica schimbarea de up-pipe, cat-less down-pipe, ECU tuning, exhaust pt a mari performantzele la Legacy...Unii mai devotatzi schimba turbo si intercooler...Ideea este ca cunosc persoane care ar vrea sa plateasca pt un motor H6 de 3 L Subaru si transmisia de 6 viteze...dar care NU este disponibila in State. Cunosc un baiat care a pus o cutie de STi dar motorul nu l-a putut imprumuta de la Outback. Ar incape...dar punctele de prindere sind diferite. Trebuie motorul asa cum este el in Legacy...
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Aug 27 2005, 07:56 PM
Post #34


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



salut
corolla mea e 2005.
am incercat sa traduc recomandarea ta, dar in afara jantele pe 17 si anvelope precum si de turbina Garrett de care stiam n-am inteles o boaba laugh.gif Cu turbina lucrurile sunt si ele complicate. in Romania nu cred ca e cineva care sa stie sa o monteze si sa regleze corespunzator - cu atat mai mult sa o puna la 0.35bar.


f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 27 2005, 08:48 PM
Post #35


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Imi pere rau,sint foarte multi termeni pe care nu pot sa-i traduc ,daca ai o e-mail adresa incerc eu sa traduc aicea si iti trimit o copie,normal die POWER BOOST VENTIL se livreaza reglat cind il cumperi la 0,35 bar,dar depinde de auto si de aceea cite o data trebuie facuta o reglare specifica masini,ventilul impinge benzina cu o putere constanta in camera de ardere si de acea nu mai ai perdere in obtinerea puteri in motor,daca vrei as putea sa-ti trimit citeva MAGAZINE de aicea cu AUTO MODIFICATE acolo ai si multe adrese pentru piese si tuning ,poate te ajuta mai mult dar totul este in germana.
QUOTE(guerilla)
salut
corolla mea e 2005.
am incercat sa traduc recomandarea ta, dar in afara jantele pe 17 si anvelope precum si de turbina Garrett de care stiam n-am inteles o boaba laugh.gif Cu turbina lucrurile sunt si ele complicate. in Romania nu cred ca e cineva care sa stie sa o monteze si sa regleze corespunzator - cu atat mai mult sa o puna la 0.35bar.


f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 27 2005, 08:56 PM
Post #36


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Am gasit un motor.6 zylindri,Metal usor Subaru BoxerMOTOR 3000 cm,180 KW,245 CP,24 ventil technic,6 gang sport transmisi,consuma in oras 17,1,afara 8,6,motorul lam gasit in Elvetie,dar nu are un pret,trebiue saptamina viitoare sa intreb acolo cit costa.
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(Dumitru53158)
Subaru Legacy este si aicea in Germania o legenda la Auto tuning...


I am starting to like this guy...

Itzi multzumesc pt. detalii. Insa eu in vecii-vecilor amin nu am sa pun ceva uzat pe masinutza mea. Cind ma gindeam la transmisie si motor ma gindeam la ele NOI NOUTZE...Banii ... in anumite limite...NU sint o problema. Mai mare ar fi problema ca eu sint in America nu in Romania.

Avem o comunitate pe Internet precum si o organizattzie locala destul de puternica a entuziastilor Legacy GT aici la Chicago. Multzi dintre noi au ales solutzia STAGE 2 - adica schimbarea de up-pipe, cat-less down-pipe, ECU tuning, exhaust pt a mari performantzele la Legacy...Unii mai devotatzi schimba turbo si intercooler...Ideea este ca cunosc persoane care ar vrea sa plateasca pt un motor H6 de 3 L Subaru si transmisia de 6 viteze...dar care NU este disponibila in State. Cunosc un baiat care a pus o cutie de STi dar motorul nu l-a putut imprumuta de la Outback. Ar incape...dar punctele de prindere sind diferite. Trebuie motorul asa cum este el in Legacy...
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 28 2005, 03:58 PM
Post #37


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(guerilla)
f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.


In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 28 2005, 04:13 PM
Post #38


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Din cite stiu eu Mitsubishi Evo are 6 trepe si cine va a reusit sa-l schimbe pe Subaru Impreza ,dar nu stiu daca ar merge la Legacy,Audi este la fel 6 trepe turbo sau BMW 6 trepe 450 CP , nu stiu daca ar fi o posibilitate de la aceste masini modificare la Legacy.
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(guerilla)


f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.


In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.
[list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 28 2005, 04:26 PM
Post #39


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Nu prea cred ca s-ar potrivi cutia de bmw pe legacy... schimbatoare de viteza cu 6 trepte sunt multe dar ideea era sa se potriveasca si sa ajute la ceva... Daca ar fi sa luam cele mai performante cutii sunt probabil cele automate de la bmw si merc in 7 trepte... dar despre cutii manuale si automate se discuta pe alt topic.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dumitru53158
post Aug 28 2005, 04:29 PM
Post #40


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 12-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 53.151



Toat poveste cu Japonia cu masinele este in felul urmator .Noi aicea la firma noastra primim de fiecare data noutati de la Administratia Germana de auto ADAC, Europa nu este asa de interesata pentru un GT ( GRAND TURISMO) exista oameni care vreau asa ceva ,dar putini,la fel ca Mitsubishi Eclipse in anul 1996 cind a venit pe peata aice D20 costurile erau prea mari,si piese foarte rare,si scumpe de aceea nu sa vindut asa de bine in toata Europa sint circa 2000 Mitsubishi Eclipse importiet,japoneji vreau sa vinda Subaru GT la un pret putin mai mare decit Europa il da ,nu pot sa spun nimica Subaru ca si Toyota este o masina buna dar japonia nu acepta lucrul acesta ,de aceea exista masini din japan cere nu vin la Europa sau USA costurile sint prea mari o masina personala si piesele de schimb se gasec foarte greu,de exemplu ...un BMW 250 CP 2004 este 20.000 euro,o Toyota Celica din 150 CP din 2005 25.000 euro, de aceea nu sint asa de multi interesati la masini japoneze aici .[quote=Dumitru53158]Din cite stiu eu Mitsubishi Evo are 6 trepe si cine va a reusit sa-l schimbe pe Subaru Impreza ,dar nu stiu daca ar merge la Legacy,Audi este la fel 6 trepe turbo sau BMW 6 trepe 450 CP , nu stiu daca ar fi o posibilitate de la aceste masini modificare la Legacy.[quote=f1anatic][quote=guerilla]

f1anatic, de ce nu cumperi motorul/cutia din Japonia? Cred ca ai si taxele mai mici.[/quote]

In Japonia Subaru Legacy GT vine cu un motor de 2 L twin-scroll turbo cu 5 sau 6 viteze. Care este cutia de viteza de la STi.

Aici in America, cutia de viteza de la STi se potriveste...insa...rapoarul final la treapta a 6-a sint la fel ca la a 5-a de la Legacy. Si in plus de asta, STi-ul atinge 60 mph in a 3-a pe cind noi o atingem in a 2-a. De aceea nu ma incinta...eu ce as vrea este pur si simplu o alta treapta de viteza...peste a 5-a pe care o am acum...si din cite se pare...numai Legacy Euro o are.[/quote][list]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 11:58 PM