IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Amplificatorul cuantic .... WTF?!

This topic is about Amplificatorul cuantic .... WTF?!, the author, Alex-F1, wrote about: QUOTE (ozz86651 Feb 18 2011, 1100 PM) Esti naiv si nu stii multe despre natura umana Da, da, bine ca stii tu (again)...lasa-ma frate cu filozofii de a ... To read more just scroll down

46 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Amplificatorul cuantic .... WTF?!, ....spuneti-mi ca nu visez.....
Alex-F1
post Feb 18 2011, 11:48 PM
Post #41


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE (ozz86651 @ Feb 18 2011, 11:00 PM) *
Esti naiv si nu stii multe despre natura umana


Da, da, bine ca stii tu (again)...lasa-ma frate cu filozofii de astea, ca-s satul de atatea spume la gura.....adica tu vrei sa zici ca io nu-s in stare sa conduc prin oras 100 + 100 km, in acelasi regim de mers? Acuma n-o fi 100,000% acelasi, ca nu prind la fel semafoarele, nu am acelasi trafic etc., dar oricum, daca urmez acelasi traseu, la acelasi ore din zi (sau chiar din noapte), sansele ca testul sa fie concludent trec de 90-95%, ceea ce ar fi suficient in cazul nostru....


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 19 2011, 12:07 AM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
adica tu vrei sa zici ca io nu-s in stare sa conduc prin oras 100 + 100 km, in acelasi regim de mers?


Nu, spun ca testul nu e relevant. Daca it iese acelasi consum, poate ca esti in stare, dar daca nu iti iese acealsi consum, nu putem deduce nimic.
N-am inventat eu asta, asa se fac testele care implica populatii umane. De la medicamente la degustari de vinuri.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 19 2011, 01:15 AM
Post #43


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Ooooookkk......offfffff.....atunci cum a zis Tudor se pune? Bag Timisoara - Arad dus-intors (90 km), in toiul noptii (circulatie aproape inexistenta) si in mijlocul saptamanii, pe cruise control, cu si fara plasturi si cu plinul facut la plecare, ca sa pot verifica consumul la pompa la intoarcere, ca da daca cumva jucaria aia influenteaza doar BC-ul? ninja.gif Asa e bun? confused.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 19 2011, 01:23 AM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Pai hai, baga. Eu personal sint curios de rezultat. Nu sint curios de proprietatile minune ale plasturelui, acolo sint aporximativ sigur ca nu e nimic de studiat, sint mai curios daca poti tu sa conduci la fel smile.gif. Si in functie de rezultat, de discutiile dupa.
La urma urmei il poti returna, ce ai de pierdut?


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 19 2011, 02:02 AM
Post #45


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (James Kilowatt @ Feb 18 2011, 03:15 AM) *
Tocmai, ca sciencedirect nu e mediu de prestigiu, apare chiar orice papagal, de asta am dat exemplu personal teehee.gif

Ok, baga, sa ne zici si noua cum merge!

Insa fa un test ca in stiinta "oficiala": Timp de o luna, cat e garantia, calculeaza consumul saptamanal. Insa, TU sa NU stii daca dracia e sa nu instalata! Roaga sotia sau pe ala micu' sa dea cu banul duminica si sa decida daca o instaleaza sau nu. Dracovenia sa fie instalata minim intre una si trei saptamani, insa TU sa NU stii nici cate, nici care saptamani a fost instalata.

Iar daca a-posteriori consumul tau e sensibil mai mic in saptamanile cu dracia pusa, fara ca tu sa stii daca o ai sau nu, atunci jos cu palaria, luam mai multe si facem un test si mai extins.

Testul poate fi si mai pervers, sotia/ala micu' poate sa iti spuna daca e sau nu instalata... insa cu probabilitatea de 50% sa te minta biggrin.gif Iar daca scaderea consumului nu coincide cu instalarea draciei, ci cu perioadele in care crezi tu ca e instalata, atunci o piatra de rau purtata in buzunar poate avea acelasi efect.



Testul definitiv la amplificatorul cuantic acela cu N mare (macar 200), cu macar 100 de masini in ambele grupe; double blind (nici posesorul masinii nici cercetataorul nu stiu daca masina a fost modificata) ; prospective cohort study (consumul monitorizat macar 6 luni)...Ah...si matched controls (adica 10 Audi S8; 10 Mertz AMG; 10 diesel BMW etc in fiecare grupa). Amaraciunea asta de amplificator cuantic este la fel ca treaba cu magnetii pe conducta de benzina si cu turbonator. Si la fel ca si superchargerul electric. Va mai aduceti aminte ce Subalabareala era acum vreo 2 ani cu un anumit individ care jura ca Superchargerul electric poate fi pus pe Subarul sau Normal Aspirat si pe urma taie si misca prin frisca ? Si are Subaru NA cu Supercharger ? Sau Mazda Speed 6 cu turbo traditional?
Uite un studiu care mi-a placut
http://www.bbc.co.uk/news/health-12480310



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 19 2011, 02:36 PM
Post #46


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@F1
Daca acoperi tu cheltuielile, facem biggrin.gif Inclusiv pe supercaruri.
Deocamdata avem o masina si un cobai voluntar, pe Alex, si s-ar putea sa avem si un plasture, tot a lui Alex biggrin.gif Asa ca incercam sa vedem ce se poate face cu resursele date.

@Alex
Eu inteleg ca vrei musai sa testezi, si ca ai incredere in tine, insa de ce te opui cu indarjire ca testul sa fie in "orb"? Chiar daca rezultatele testului propus de tine vor fi concludente, pe mine si pe ozz nu ne vei convinge de nimic, sau ne vei convinge doar de faptul ca mintea iti "joaca feste" (ceea ce nu e nimic anormal sau daunator, e valabil pentru oricare dintre noi).
Efectele "mintii asupra materiei" sunt e mult prea cunoscute ca sa ne permitem sa le ignoram. Tu crezi ca aia care testeaza medicamente, uneori pentru boli grave, (nu doar de "confort" gen viagra) sunt niste sadici care se distreaza dand sperante unor mii de oameni in timp ce le dau pastile cu zahar spunandu-le ca e un super medicament experimental care o sa-i salveze?

Se stie ca starea mentala a cobaiului sau a cercetatorului pot influenta rezultatul (de unde necesitatea studiului in dublu orb sugerata de F1). Se stie ca talpa soferului are un impact major asupra consumului. Asta este un fapt cunoscut care poate altera rezultatele oricarui test. Elimina sursa asta de erori, iar daca rezultatele sunt interesante, inseamna ca trebuie aprofundata chestiunea smile.gif

Si eu NU cred ca plasturele ala poate influenta BC-ul. Nu cred ca un psihoenergetician din asta e in stare sa construiasca la el in beci un plasture capabil sa influenteze CONTROLAT orice BC de masina. Nici macar necontrolat nu e in stare s-o faca.

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 19 2011, 02:37 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 19 2011, 10:57 PM
Post #47


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Incet, incet se strange cercul.....astazi m-a sunat un prieten care se pare ca o cunoaste pe prietena lui Ciprian (baiatul inventatorului) - ce mica-i lumea, nu-i asa? - si mi-a zis ca a vorbit cu fata si ea l-a asigurat ca e cat se poate de serioasa treaba, cica-l suna zilnic clienti de prin tara, care au cumparat jucaria, sa-i multumeasca si sa-i roage de sanatate pt. ca le-a usurat viata, deci pe saptamana viitoare avem aranjata o intalnire cu Ciprian, aduce un set de plasturi la el si-i va monta intai pe masina prietenului (Golf 4 benzinar) si vedem care-i treaba....incercarea moarte n-are, nu? biggrin.gif

Si in plus, vom vedea si la Dyno cum stau treburile.....o sa-l sun pe omul de acolo, ca acum ma stie si-l rog sa ma cheme cand vor face primele teste fara si cu plasturii aia....deci se pare ca se asteapta si ceva cresteri de putere si/sau cuplu.....om vedea.....to be continued....


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Feb 20 2011, 09:38 AM
Post #48


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



thumbsup.gif


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 20 2011, 01:29 PM
Post #49


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Alex, am urmarit cu atentie subiectul si sunt interesat de rezultatele obtinute pe masina prietenului tau. thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 20 2011, 06:46 PM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (James Kilowatt @ Feb 19 2011, 09:36 AM) *
Se stie ca starea mentala a cobaiului sau a cercetatorului pot influenta rezultatul


Daca acceptam existenta placebo + ce ai spus tu mai sus, ar trebui sa credem si in plasturii aia thumbsup.gif
In fond si la urma urmei, multe chestii empirice au fost luate ca atare pentru ca nu stim sa le explicam. Daca anumite legi se potrivesc efectelor (rezultatelor), parerea mea e ca nu explica in totalitate fenomenul. Doar limiteaza intelegerea lui.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 20 2011, 07:12 PM
Post #51


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Aici e vorba de un fenomen vechi de cand lumea, si inteles dintotdeauna.

@Alex
Tu ce te-ai fi asteptat sa-i spuna Ciprian prietenei lui, sau prietena lui Ciprian prietenului tau?

Apropo, crezi ca daca amicul tau cel manager ar fi luat o teapa cu spume, de nu se mai poate aseza pe scaun, s-ar fi laudat prin targ cu asta? mai ales ca e ditamai managerul.

Acum sa vedem dyno-ul. Evident sa fie facut in acelasi loc, daca se poate cu aceeasi benzina, conditiile sa fie riguros identice. Si daca se poate, sa fii de fata. Pe mine rezultatul nu ma intereseaza foarte tare incat il banuiesc. Mai tare ma intereseaza ce scuze va inventa inventatorul & puii biggrin.gif
Iar testul de consum e valabil doar daca e facut in orb. Altfel nu vei dovedi decat ca subconstientul tau stie sa conduca mai eco decat constientul teehee.gif


This post has been edited by James Kilowatt: Feb 20 2011, 07:20 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 20 2011, 09:00 PM
Post #52


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Iata un prim feed-back primit de mine, dupa ce am contactat pe mail 2 din 3 posesori ai amplif cuantic care au si postat impresii pe site-ul cu reclama produsului lui Davidoni:

[numele il las neafisat]

"Eu am o motorizare pe benzina - Kia Ceed 1.4 - 109 CP, aprox. 1320 kg greutatea masinii goala si din punctul meu de vedere sigur merita! Pana la montarea dispozitivului n-am scos niciodata consum mediu sub 6l/100 km. Dupa montare am scos frecvent sub 6l/100 avand in vedere ca am un stil de condus putin mai sportiv - nu am rabdare la drum lung si ma bag pe serpentine in urcare cu motorul in turatii mari - 5000-6000 rpm, depasiri din scurt, etc.

Acum o saptamana am facut un drum Bucuresti-Brasov-Sighisoara-Targu Mures-Reghin-Beclean-Salva-Viseu de Sus - total 1130 km consum de 5.7l/100 km, 2 persoane, 2 rucsacuri cu haine si alte pungi cu suveniruri sau pachete cu mancare si diferite lucruri. Am mers in paralel cu socrii si cumnata, acestia din urma intr-un Symbol penultimul model 1.5 dCi 70 CP parca (o motorizare lenesa dar foarte economa) iar ei au scos un consum de 5.5l/100 km.

Acum 2 saptamani am fost pe traseul Bucuresti-Pitesti-Rm Valcea-Sibiu-Medias-Sighisoara-Tg Mures-Sovata-Harghita Bai - total 1050 km consum 6.7l/100 km, 5 persoane, bagaje pana la refuz in portbagaj ba chiar si printre picioarele pasagerilor. Depasiri din scurt nu puteam sa fac pt ca masina nu avea putere la o asemnea greutate dar in turatii tot am tinut-o ca sa ma pot misca mai spre placul meu ;-)

Benzina folosita Efix 95 de la Rompetrol, 4 cauciucuri de iarna Michelin 185/65/15, condus atat pe asflat uscat cat si pe drumuri cu zapada si/sau gheata.

Cele mai multe drumuri prin tara le fac cu sotia si bagaje cat pt amandoi iar consumul rar mai sare de 6.

Din cate stiu acel amplificator scade consumul cu 15-20% iar la motorina la motoarele mici s-ar putea sa nu fie sesizabila scaderea consumului dar in timp probabil ca se simte o diferenta.

Decizia va apartine! Eu unul nu regret!"


Personal, raspunsul nu mise pare "FABRICAT", ci natural.

Diesel, ce parere ai, e credibil, doar tu ai aceeasi masina si motorizare ? thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Feb 20 2011, 09:09 PM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.550
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



QUOTE (DORU @ Feb 20 2011, 09:00 PM) *
Personal, raspunsul nu mise pare "FABRICAT", ci natural.


Doru, sunt prea multe detalii in raspuns ca sa nu fie fabricat. Tipul ti-ar fi spus si dimensiunea pneurilor, viteza vantului, continutul rucsacelor, cursul valutar, doar sa te convinga ca produsul e fara pata si prihana. Iar de cand l-a instalat poate sa-ti trimita un tabel in excel cu economiile facute pe zi, saptamana, luna, an. plus intervalele orare cand consumul scade influentat de bioritmul lui coroborat cu inventia care pe langa economia de combustibil ii protejeaza si carnea de pe anvelope.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 20 2011, 09:21 PM
Post #54


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Doru, daca e adevarat, te-a scos din afacerea cu tuningul teehee.gif

Apropo, taica-miu a avut Clio symbol dCI si acum are Kia Ceed 1.4. Consumurile alea nu au nimic fenomenal. Mergand in "tandem" cu mine, iarna asta, cu pneuri de iarna, si fiind nevoit sa traga de ea a scos tot pe acolo consumurile in Romania. Iar 5.5 la symbol dci e chiar mult, taica-miu scotea frecvent sub 5 in Romania, de 5 sarea cand iesea afara si mergea pe distante lungi cu viteze ridicate pentru motorasul ala.

This post has been edited by James Kilowatt: Feb 20 2011, 09:25 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Feb 20 2011, 09:35 PM
Post #55


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



Eu fara plasture am reusit din nou sa fac sub 6% pe traseul Constanta - Eforie Sud. Deja am inceput sa suspectez diferente de nivel sau alti factori (nu reusesc niciodata sa masor pe drumul de intoarcere) Recent am facut 170km pe drumurile din judet, jumatate DN si jumatate DJ si la final aveam 6.7% dar pe la jumatatea drumului am tot incercat sa testez lift-off oversteer intr-o parcare.

As putea sa deschid o discutie cum Kia Cee'D cu roti de 185/65R15 te fura la vitezometru, la ODO si la CB. Am facut putine teste, dar eu cred ca consumul plin-la-plin e simtitor mai mare decat ala din CB.

Consumurile alea sunt foarte plauzibile cand te tii dupa un Symbol cu 1.5dCi si nu mergi pe autostrada. Cand te tii dupa Tudor pe drumurile patriei ai alt consum biggrin.gif

N-am urmarit subiectul decat pe sarite, dar vreau sa ii spun lui Alex: esti prea naiv, toata povestea are semnele unui fals.

Continui ca mi-au mai venit idei:
Bine ca respectivul are bani de gume de iarna Michelin dar isi pune plasture d-asta de nicotina. Alta varianta ar fi sa presupuna ca gumele din fabrica sunt de iarna.

V-am spus ca inainte de ultima revizie imi crescuse consumul, nu prea mai tragea motorul si dupa schimbul de ulei parca aveam alta masina?

Eu vreau sa imi iau OBDII cu bluetooth tocmai ca sa vad parametrii motorului in mers, sa vad care benzina mi se potriveste mai mult, care e starea motorului si alte detalii. In loc de 500ron pe un plasture dubios, mai bine 150ron pe asta. Doru, ca lucrezi in domeniu, crezi ca e o afacere buna cu scannerul ala?

This post has been edited by mike.omega: Feb 20 2011, 10:18 PM


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Feb 20 2011, 09:47 PM
Post #56


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Alex...daca faci testul acela si stii de prezenta plasturelui, rezultatul este 0 sad.gif
Daca faci Tm-Arad in conditiile mentionate de tine, si ai o diferenta mai mare de 2 l la 100 km poate m-as gandi un pic mai mult sa studiez efectul. Diferenta de 1l la 100km e f usor de scos din pedala ... numai gandindu-te involuntar la plasturele minune. Din pacate (sau fericire) asa functioneza mintea umana.
Bafta


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 20 2011, 09:53 PM
Post #57


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Eu daca as oferi un raspuns in care masina mea sa fie vioara intai, as scrie si despre viteza vantului, deh - pasiunea si faptul ca sunt tipicar...de aceea nu mi-a trezit suspiciuni ce am citit, pt ca as fi scris pe aproape...

Alex, eu astept testul lui Ciprian pt a trage concluzii.

QUOTE (Diesel @ Feb 20 2011, 09:45 PM) *
Continui ca mi-au mai venit idei:
Bine ca respectivul are bani de gume de iarna Michelin dar isi pune plasture d-asta de nicotina. Alta varianta ar fi sa presupuna ca gumele din fabrica sunt de iarna.

V-am spus ca inainte de ultima revizie imi crescuse consumul, nu prea mai tragea motorul si dupa schimbul de ulei parca aveam alta masina?

Eu vreau sa imi iau OBDII cu bluetooth tocmai ca sa vad parametrii motorului in mers, sa vad care benzina mi se potriveste mai mult, care e starea motorului si alte detalii. In loc de 500ron pe un plasture dubios, mai bine 150ron pe asta. Doru, ca lucrezi in domeniu, crezi ca e o afacere buna cu scannerul ala?


Aici detalii in engleza: http://www.autodvdgps.com/bluetooth-elm-32...tic-p-1051.html

Pare OK pt ce ai tu nevoie thumbsup.gif

QUOTE (pmhoria @ Feb 20 2011, 09:47 PM) *
Alex...daca faci testul acela si stii de prezenta plasturelui, rezultatul este 0 sad.gif
Daca faci Tm-Arad in conditiile mentionate de tine, si ai o diferenta mai mare de 2 l la 100 km poate m-as gandi un pic mai mult sa studiez efectul. Diferenta de 1l la 100km e f usor de scos din pedala ... numai gandindu-te involuntar la plasturele minune. Din pacate (sau fericire) asa functioneza mintea umana.
Bafta


Cred ca ai un pct de vedere relevant aici, Horia.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 20 2011, 10:16 PM
Post #58


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Punctul asta relevant a fost propus sa fie luat in calcul in procedura de test din prima pagina a topicului verymad.gif Insa fara prea mare succes.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Feb 20 2011, 10:36 PM
Post #59


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Nu facem nimic din pedala bre, ca punem pe cruise control. Adriane, zi-mi si mie cateva din semnele alea ale unui fals? A propos, a citit careva dintre voi TOT CV-ul omului? O fi si ala un fals? Caci daca nu e, cum am mai spus, ar fi mult prea ridicol/jenant/injositor pt. inventator sa se tina de astfel de escrocherii.....iar daca tot CV-ul este adevarat, inseamna ca avem de-a face intr-adevar cu cineva, o persoana cu materie cenusie cu muuuult mai multa decat am putea noi sa ne imaginam.....in fine, fiecare cu parerile lui.....io imi voi continua actiunile si le voi posta aici, pt. cei care vor sa le auda.....iar pt. ceilalti, nu pot sa le urez altceva decat sanatate naturala!!! biggrin.gif

This post has been edited by Alex-F1: Feb 20 2011, 10:37 PM


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Feb 20 2011, 10:40 PM
Post #60


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Alex, apara-l dupa ce testezi ghidusia aia. biggrin.gif Ca poate la sfarsit iti schimbi optica.

BTW, asa ca discutie paralela, acupunctura e o stiinta sau o vrajitorie?


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

46 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 01:27 PM