Amplificatorul cuantic .... WTF?!, ....spuneti-mi ca nu visez..... |
This topic is about Amplificatorul cuantic .... WTF?!, the author, Tiberiu61940, wrote about: In loc sa va tociti destele cu comentarii de 3 luni incoace, mai bine luati citeva sticle de bere rece, mergeati la laboratorul de motoare si faceati ... To read more just scroll down
Amplificatorul cuantic .... WTF?!, ....spuneti-mi ca nu visez..... |
Jun 1 2011, 12:45 AM
Post
#861
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 24-November 05 From: Wonderland Member No.: 61.933 |
-------------------- ex Corolla 1,6 SOL - vanduta in anticiparea pretului de 9 lei/l la benzina
Yaris 1,4 D4D Luna |
|
|
Aug 20 2011, 11:21 AM
Post
#862
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Cu bucurie va anunt ca a aparut si varianta in engleza a site-ului cu pricina. Asteptam cu vadit interes emailurile cumparatorilor satisfacuti de peste hotare stiut fiind faptul ca plasturele miraculos ajuta la orice inclusiv la prelungirea erectiei cu 30%, ca sa nu mai spun de lubrefiere si asta numai prin simpla sedere in raza de actiune a plasturelui.
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Aug 20 2011, 11:29 AM
Post
#863
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Va puteti delecta! Din abundenta!
+++ The next day I head to Ponte learned and came to my office with foam at the mouth: Yes, Ion, where were you yesterday. Me: With news of Mr Director-General went to Sighisoara, something occurred ovens unexpectedly and had to check the optics, but I've said on your head, that go in the delegation. I never had time to stick a provincialistă mentality, even illiterate, but my health affect much on the line. Not able to appreciate the vital importance of my work, on top and party secretary was on some wards. +++ -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Aug 21 2011, 08:39 AM
Post
#864
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
|
|
|
Oct 14 2011, 03:48 PM
Post
#865
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Acestea fiind spuse, o sa-mi fac mea culpa cand ajung acasa! This post has been edited by solmar: Oct 14 2011, 03:48 PM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Oct 21 2011, 10:09 PM
Post
#866
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
citat din articol
"în timp ce tinerii, cu vârste de până la 24 de ani și cei cu venituri mici cred într-o mai mică măsură în existența altor ființe inteligente in Univers" Care "altor"? Da' ce, avem vreo dovada ca macar una exista, pana sa cautam altele?! -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Oct 22 2011, 06:53 AM
Post
#867
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Altora inafara "tinerilor cu vârste de până la 24 de ani și cei cu venituri mici"
-------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Oct 22 2011, 09:14 AM
Post
#868
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Alex,
ce faci te dai si tu cu dusmanul? Am deschis topicul de la inceput sa nu fac vreo confuzie intre Alecsi ... pe bune ca m-am distrat copios la primele 3 pagini. Merita salvat si recitit asa in momentele melancolice.... Deopotriva de interesant ce cauta tinerii cu venituri mici in ajutorul stiintei. Tare curios sunt cum decurge interviul. Imi si imaginez acum la recensamant: - Ce sex aveti? - Nu se vede prin pantaloni? Vreti sa va arat? - Ok, barbat. - Ce varsta aveti? - 24, neimpliniti. - Ce parere aveti despre extrateresti? - Ahh, buna. Desi daca stau bine sa ma gandesc, am o parere proasta. - Ce cuantum de venituri aveti? - Adica? - Adica ce bani produceti lunar, anual... si declarati la stat, platiti impozit. - N-am. - Pai aveti un A6 in fata casei... - E pe numele lu sor'mea asta mica... - Si ce venituri aveti? - Mancati-as, nu-ti spun, ca trimiti gaborii la mine sa ia parte... N-am venituri. - Dar, stati la vila, cu 7-8 camere, aveti A8... lant, lanturi de aur, bijuterii, televizoare LCD, aer conditionat... - Si ce, te oftici! Si mai am 2 masini, da-s in Spania la frate-meu, si-am si doua camioane. Da' n-am acte pe ele, asa ca nu le declar... - Bine... inca o data, ce parere aveti de extrateresti? - Aia cu fotbalul? Pai de ce nu zici asa, ca am fost la meci, m-am scos atunci, 6 portofele am gasit pe jos, fara acte in ele. Erau ale nimanui, asa ca le-am luat eu. - Si cu extraterestrii!? - Ia da sa vad ce-a spus vecinu! - N-am voie sa va arat. - Nu-mi arata, zi-mi! - Pai, nu stiu daca e bine.. stai c-o sun pe sefa! ... - Auzi, hai ca n-am timp, plec la o cioranie! Scrie acolo ca am o parere proasta! Da-i dreacu, niste tarani! ... This post has been edited by solmar: Oct 22 2011, 09:17 AM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 3 2011, 11:51 AM
Post
#869
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Dagilor, inventatorul si-a imbunatatit site-ul, l-a adus la zi si i-a schimbat (in bine) look-ul.
Inca nu am apucat sa diger toate informatiile noi, insa a publicat teste suplimentare legate de amplificatorul cuantic http://www.davidoni.ro/amplificator-cuantic.html Pe toyota, cu nr de inmatriculare "a doua a lui davidoni" a pus de niste teste dyno sub bagheta maestrului "gigi" cu si fara plasturi. Rezultatele sunt halucinante:pierderile de putere sunt fix aceeasi, iar puterea a crescut cu sub 2CP. PE GPL rezultatele diferenta e de aprox 3CP. Avand pierderi identice si putere cvasiidentica, singurul mod imaginabil prin care amplificatorul isi face treaba este ameliorarea aerodinamicii. Eu v-am spus ca se lucreaza cu plasma rece aici! Are 900 inventii, presupunand ca a inceput dupa ce a terminat scoala, asta inseamna mai mult de o inventie la 3 saptamani, chiar si de sarbatorile legale. Recunoasteti ca voi ati trait degeaba pana acum? This post has been edited by James Kilowatt: Nov 3 2011, 11:55 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 3 2011, 12:44 PM
Post
#870
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Davidoni are toyota
Daca avea subaru puteam uni toate topicurile din combat intr-unul singur -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 3 2011, 09:50 PM
Post
#871
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Nov 4 2011, 10:52 AM
Post
#872
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Clar, mai am inca 901 ca sa-l depasesc, daca se pensioneaza
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 5 2011, 08:53 PM
Post
#873
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
-------------------- |
|
|
Nov 5 2011, 09:49 PM
Post
#874
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Oarecum plictisitor, adica nu merge pe stiinta tibetana, nu implica chi-ul... ci vrea sa rupa K&N-ul... Daca reuseste sa raceasca aerul (nu stiu cum dar asta e treaba lui pana la urma ca de aia e inventator) atunci va creste puterea si probabil va scadea consumul... in ce masura reuseste sa faca o treaba mai buna decat K&N and co. ramane de vazut.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 5 2011, 11:49 PM
Post
#875
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Cred ca mai e un topic specific despre inventia asta, unul destul de vechi. Intre timp nu a cumparat nimeni brevetul? Ca are cel putin cativa ani si s-au scris mai multe articole prin presa, s-a dezbatut p-aici... iar el tot in faza de "vrea sa intre pe piata pieselor auto" e....
Mie mi-ar placea sa imi explice cum reuseste sa raceasca ceva (aerul) fara sa incalzeasca altceva. Ori e o smecherie tehnica undeva, ... ori e o chestie pe care ar putea-o face doar Dumnezeu. Si doar inaintea big-bangului sau macar a primei unitati de timp planck. This post has been edited by James Kilowatt: Nov 5 2011, 11:52 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 6 2011, 09:22 AM
Post
#876
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
nu zice nici unde ca nu incalzeste altceva... posibil sa foloseasca un fel de intercooler (ca si principiu nu neaparat ca si metoda de realizare).
De altfel, parerea mea e ca la multe masini se poate mari puterea (nu stiu despre consum, nu m-a interesat partea asta) reproiectand admisia de aer (si folosind un filtru mai putin restrictiv). Eu am experimentat destul de mult cu filtre la un Opel Vectra dizal, prima data am luat filtru K&N (care intra in cutia filtrului de aer original), nu am sesizat nicio schimbare... am modificat traseul aerului (in sensul ca am deconectat cutia filtrului de aer de la un sistem complex de furtune imbarligate prin care tragea aer rece de sub spoiler) si l-am lasat sa traga aer din spatele radiatorului... daca afara erau sub 20 de grade performantele erau mai bune, peste 20 de grade performantele erau mai slabe (trageam aer prea cald)... am incercat ulterior cu filtru conic, si rezultatele au fost similare. In plus am observat ca multe masini (mai ales low-cost, sau care nu au fost gandite pt performante) au admisia de aer proiectata pe principiul "trage acolo un furtun, pe unde ai loc, si gata". La astea cred ca e destul de usor sa la imbunatatesti performantele daca imbunatatesti fluxul de aer (mai mult si mai rece), insa la masini unde admisia de aer a fost bine gandita mi se pare greu sa imbunatatesti ceva prin filtru... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Nov 6 2011, 10:58 AM
Post
#877
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
La benzinare admisia e facuta in mod intentionat imbarligat ca sa provoace turbulente, chiar stiind ca asta duce la pierderi mai mari de pompaj, insa turbioanele duc la un amestec mai omogen dupa injectie si la o combustie mai buna.
Chestia cu pre-racirea trebuie explicata mai bine. Un intercooler raceste daca aerul din interior doar daca e mai cald decat ala din exterior... la un motor turbo e comprimat, si deci incalzit, si apoi prin intercooler cedeaza o parte din caldura. Insa la unul aspirat nu vad cum il poti "pre-raci" fara sa il comprimi in prealabil, sau fara o instalatie "activa". Poti doar sa il tragi direct de undeva mai rece, insa nu vad cum instalatia respectiva ar putea fi universala pt toate modelele si nici ce poti breveta la asa ceva. Nu poti breveta o chestie care zice "vad eu la fata locului pe unde trag o teava cu aer mai rece". Undeva fie e un schepsis, fie o teapa. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 8 2011, 11:50 PM
Post
#878
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
http://www.economizorul.com/
scuze de offtopic, insa aici mi se pare cel mai potrivit, plus ca seamana conceptul... nemultumitii isi iau banii inapoi, etc. E Made in Deutchland. Probabil in Nemtia dispozitivul va deveni obligatoriu pentru orice cetatean, indiferent de etnie sau de apartenenta la grinpis, avand in vedere decizia de a opri neste reactoare asa, de pe azi pe maine. Mama mamei sale de edit Ma gandesc eu asa ca dracovenia ar avea si niste aplicatii interesante la masinile hibride sau electrice. Masina lui Dinpoplaca ar ajunge mai economica decat scuterul meu... This post has been edited by mike.omega: Dec 9 2011, 01:26 AM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 9 2011, 01:31 AM
Post
#879
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Pai dracovenia ce face? stabilizeaza curentul?
Aia cu optimizarea consumului de curent si a voltajului mie mi se pare frectie, si nici nu vad cum ar putea sa controleze consumul. Nu ma pricep la instalatii electrice atat de mult dar pot fi suspicios nu? Un stabilizator costa 300-600 ron in functie marca/putere, dracovenia cat costa? ca vad ca nu scrie pe site... -------------------- |
|
|
Dec 9 2011, 01:43 AM
Post
#880
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Scrie dar n-ai fost atent, 147 de lei pret promotional. Alta scamatorie pesemne. Singura metoda de a face economie e sa nu consumi, sau sa consumi mai putin. Un pusti din Anglia parca a fost destul de ingenios sa micsoreze debitul apei (apa nu curent, dar principiul e acelasi) si a rezultat o scadere a consumului cu 20% in contextul in care tineai robinetul deschis acelasi interval de timp ca inainte. Iar englezii oricum au robinete cu temporizator. Dracovenia asta ce poate sa faca? Doar sa opreasca alimentarea unde consumatorii sunt pe stand by, ca astia consuma pe blat. Alte artificii nu poate face ca strica aparatura... Pesemne apare acelasiefect placebo ca la Davidoni dupa ce-ti cumperi aparatul, consumi mai putin si esti mai atent cu inchisul luminilor astfel incat sa ai satisfactia ca la sfarsit de luna ai facut economie. Si dupa ce ai luat teapa parca nu-ti vine sa faci scandal pentru 30 de euro, in fond nu e o avere. Te compatimesti si cu asta - nu e o paguba enorma.
This post has been edited by solmar: Dec 9 2011, 01:46 AM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 01:16 AM |