Cuplu vs. Cai putere |
This topic is about Cuplu vs. Cai putere, the author, AZAZEL, wrote about: QUOTE (James Kilowatt Jan 26 2009, 0900 PM) Apoi V[km/h] = (turatia [rpm] / raport demultiplicare ) x circumferinta pneului [m] x 0.06 @james in forum ... To read more just scroll down
Cuplu vs. Cai putere |
Jan 27 2009, 02:31 PM
Post
#221
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Apoi V[km/h] = (turatia [rpm] / raport demultiplicare ) x circumferinta pneului [m] x 0.06 @james in forumula de mai sus, "raport demultiplicare" face referire la cel final sau la raportul treptei respective de viteza? banuiesc ca cel al treptei. -------------------- |
|
|
Jan 27 2009, 05:45 PM
Post
#222
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
Apoi V[km/h] = (turatia [rpm] / raport demultiplicare ) x circumferinta pneului [m] x 0.06 @james in forumula de mai sus, "raport demultiplicare" face referire la cel final sau la raportul treptei respective de viteza? banuiesc ca cel al treptei. james cred ca este o eroare undeva. se dau: -3000 ture -raport demultiplicare tr 6- 0,63 -circumferinta pneului 2,052metri (225/50R17. circumferinta este 2 x pi x R. potrivit http://www.205gti.com/techtyrecalc.htm, reies 2.052m) -constanta de 0,06 cand facem calculul 3000/0,63 x 2,052 x 0,06 = 232km/h is ar trebui sa iasa aprox 160km/h am facut eu o greseala de calcul sau tu o greseala la formula? This post has been edited by AZAZEL: Jan 27 2009, 05:45 PM -------------------- |
|
|
Jan 27 2009, 06:06 PM
Post
#223
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Azazel: rapot de demultiplicare TOTAL :-)
Adica DEM treapta INMULTIT cu DEM FINAL (transmisie) ! -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jan 27 2009, 07:48 PM
Post
#224
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Se poate sa ai si cuplul si puterea maxima a aceeasi turatie, no problem aici. Doar ca nu poti avea cuplul maxim la o turatie mai mare decat turatia de putere maxima. Doar mai mica sau egala. In rest, asa e, cum zice Watcher -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jan 27 2009, 09:32 PM
Post
#225
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
: raport tr 6-0,63 si raport final 3,74 se transforma in: 3000/0,63/3,74 x 2,052 x 0,06=157 km/h corect? -------------------- |
|
|
Jun 23 2009, 01:16 AM
Post
#226
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
care e faza cu cifra octanica la masinile pe benzina cu raport de compresie mare ? am citit undeva ca daca ai masina cu raport de compresie de genul 11:1 sau 12:1 iti trebuie combustibil cu cifra octanica mare.
cele pe benzina cu raport de compresie de pana la 10:1 merg lejer si cu benzina de 95 iar pt cele intre 10:1 si 11:1 ar fi recomandata benzina de 98+ insa ar merge si cea cu cifra octanica mai mica. This post has been edited by AZAZEL: Jun 23 2009, 01:19 AM -------------------- |
|
|
Jun 23 2009, 01:44 AM
Post
#227
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio
Benzina muritorilor de rand se autoaprinde la un raport de compresie mai mare de 10:1. Asta e rostul cifrei octanice. Cu cat e cifra octanica mai mare, cu atat permite un raport de compresie mai ridicat (nu cunosc valorile, il asteptam pe James). Motoarele cu raport de compresie mare, au eficienta mai mare. D-aia motoarele diesel cu compresie 20:1 sunt eficiente. Autoaprinderea dauneaza pentru ca tot rostul motorului este sa avem aprinderea la momentul scanteii, nu mai devreme sau mai tarziu. Probabil pe motoarele noi exista senzori astfel incat motorul sa se adapteze in functie de benzina servita. Intrebarea mea ar fi de ce naiba costa benzina de 98 atat de mult. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jun 30 2009, 09:21 PM
Post
#228
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
si yo p-aci...
pai costa.eu bag de la mol,benzina evo -cifra oct 99- si azi era 4.67...benzina 95 e vreo 4.0 lei....deci,ce fac?stau in 0.7 lei/litru? masina mea consuma ceva,dar parca mere mai bine cu 99... -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
May 12 2017, 05:44 PM
Post
#229
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-May 17 Member No.: 149.656 |
QUOTE (gica26774) cum se transforma puterea din Kw in CP? Cred ca se iau vreo 10 kw si se obtine o herghelie de 13,7 cai de rasa pura sau catari (depinde de motor, ca din dacie se scot ponei). Ia sa te vad. Cati cai ies din 70 de kw? Foarte simplu. Cauti "70 kw to hp" (fara ghilimele) pe google |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 10:50 PM |