IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Filtru sport umed sau uscat?

This topic is about Filtru sport umed sau uscat?, the author, M A R I A N, wrote about: Multumesc, frumos, Halba, chiar ma intreba cineva Bai, dar spune exact cu cat, sa vad daca se merita si chiar ii spuneam ca nu stiu cum as putea face ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Filtru sport umed sau uscat?
M A R I A N
post May 29 2008, 10:05 PM
Post #21


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Multumesc, frumos, Halba, chiar ma intreba cineva "Bai, dar spune exact cu cat, sa vad daca se merita!" si chiar ii spuneam ca nu stiu cum as putea face d.p.d.v. tehnic ca sa aflu cifra exacta.
Oricum o schimbare exista clar insa chestia care ma enerveaza este ca benzina "este taiata" foarte brutal la 6500 rpm, desi motorul evident are inca suficiente resurse ca sa mai urce in turatii. Deci nu inteleg de ce la toate Toyotele pe care le-am avut in familie am mers cu 15-20 km/h peste limita data de producator si nu pot trece totusi de limita celor 6500 rpm.
Un alt lucru pe care nu il inteleg este cum se produce acel zgomot asemanator cu cel al unei evacuari sport. Efectiv se intoarce toata strada ca sa vada ce se intampla...
Uitasem sa spun ca testele sunt facute pe un drum in panta destul de accentuata.
Ramane acum sa vedem comportamentul masinii in timp cu acest kit montat.

This post has been edited by M A R I A N: May 29 2008, 10:09 PM


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 30 2008, 07:36 AM
Post #22


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Un alt lucru pe care nu il inteleg este cum se produce acel zgomot asemanator cu cel al unei evacuari sport. Efectiv se intoarce toata strada ca sa vada ce se intampla...


Asa fac filtrele sport, motivele ar fi 2:
1. Intra mai mult aer in motor (si asta modifica usor sunetul)
2. In cutia filtrului de aer (sau uneori inaintea acestei cutii) exista un "amortizor" (silencer) care are rolul de a face motorul mai silentios... eliminand cutia filtrului de aer, ghici ce se intampla ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Jun 18 2008, 07:34 PM
Post #23


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



QUOTE (HalbaSus @ May 1 2008, 05:16 AM) *
- Filtru Conic -> Absolut superb la temperaturi sub 20 de grade... aer en-gros, sunet de WRC, zvacniri puternice (la mine fiind turbo se accentuase turbo-lag-ul, pentru ca atunci cand intra turbina in functiune baga mult mai mult aer decat inainte). La temperaturi peste 20 ? Groaznic... consuma in draci si mergea mai naspa decat cu filtru normal.

Sfatul meu:
- In sezonul rece un kit de admisie cu filtru conic (umed sau uscat nu conteaza)... merita, mai ales pentru sunet thumbsup.gif
- Vara treci pe metoda clasica (filtru de aer in cutie + aer condus de afara)... cu sau fara filtru K&N... eu sincer nu mi-as bate capul cu el.


Halba, s-a adeverit intocmai ce ai spus. CAI-ul meu a mers superbine pana pe la 28-30 de grade insa acum, pe la 32-35 grade, e cam varza...Nici sunetul nu mai este 100% la fel...
Poate gasesc vreo solutie sa trag o conducta de la AC ca sa-i bage aer rece direct pe el... biggrin.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 11:24 AM