IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Injectoare Logan

This topic is about Injectoare Logan, the author, injectoarelogan, wrote about: Oferta speciala: Injector Dacia Logan 1.5 DCi Euro 3/ Euro 4 la numai 480 RON*. Garatie: 6 luni Livram prin curier in toata tara *Pretul este valabil ... To read more just scroll down

> Reguli de postare

Reguli de postare

Dealeri

1.Titlul anuntului trebuie sa contina OBLIGATORIU marca la care se refera promotia si numele dealerului
2.Dealerul are obligatia sa raspunda eventualelor intrebari ale membrilor in legatura cu oferta lor intr-un interval de timp decent sau topicul se sterge


Membri

1. Orice mesaj postat in aceasta zona trebuie sa aiba legatura cu subiectul topicului
2. Membri nu pot deschide topice noi, aceasta arie este rezervata exclusiv dealerilor si magazinelor auto.

 
Reply to this topicStart new topic
> Injectoare Logan, Livram prin curier in toata tara!
injectoarelogan
post Sep 17 2011, 10:33 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 17-September 11
Member No.: 135.551



Oferta speciala:

Injector Dacia Logan 1.5 DCi Euro 3/ Euro 4 la numai 480 RON*.

Garatie: 6 luni

Livram prin curier in toata tara!

*Pretul este valabil cu prezentarea piesei vechi la schimb.

InjectoareLogan.RO
0765 269 021 / 0765 269 733
www.injectoarelogan.ro


Attached File(s)
Attached File  Injectoare_Logan_300X300_104.jpg ( 104.95K ) Number of downloads: 1
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
injectoarelogan
post Oct 31 2011, 11:10 AM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 17-September 11
Member No.: 135.551



Modificare pret: 460 lei/injector.

Primim de foarte mult ori comentariul ca exista pe piata kituri de reparatie Delphi care costa in jur de 200-250 lei, iar cu tot cu manopera o reparatie nu ar trebui sa coste mai mult de 350 lei de injector. Si ca pretul de 460 lei practicat de noi este exagerat. Iar toate anunturile care se pot gasi pe internet contin doar schimburi de supape de retur si nimic altceva.

Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.

Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.

Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.

De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).

Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.

InjectoareLogan.RO este certificat Delphi Service Centre.

Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei asa cum ati observat dvs. ca ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt turcisme sau chinezarii.


In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.

Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.


InjectoareLogan.RO
0765 269 021
0765 269 733

http://www.injectoarelogan.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
injectoarelogan
post Nov 25 2011, 01:57 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 17-September 11
Member No.: 135.551



Vino cu piesa uzata la schimb si beneficiezi de urmatoarele preturi pentru injectoarele Delphi:

Dacia - 460 RON
Dacia Duster 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K796 (2010 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K792 (2005 -) Euro 4
Dacia Logan 1.5 DCI K9K790 (2005 -) Euro 3
Dacia Logan 1.5 DCI K9K794 (2007 -) Euro 3

Renault - 460 RON
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K760 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K762 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Fluence 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K766 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault SM3 1.5 DCI K9K830 (2010 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K718 (2006 -) Euro 4
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K724 (2005 -) Euro 4
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Modus 1.5 DCI K9K768 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Note 1.5 DCI K9K276 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K274 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K714 (2006 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K716 (2006 -) Euro 4
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K724 (2006 -) Euro 4
Renault Twingo 2 1.5 DCI K9K740 (2007 -) Euro 4
Renault Clio 2 1.5 DCI (2001 -)
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K710 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K752 (2006 -) Euro 3
Renault Grand Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2004 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 DCI 65PS K9K (2001 -)
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Kangoo 2 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K750 (2004 -) Euro 3
Renault Modus 1.5 DCI K9K752 (2004 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K700/704 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K702 (2001 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K710 (2002 -) Euro 3
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2001 - 2005) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K268 (2005 -) Euro 3
Renault Clio 2 Campus 1.5 DCI K9K700/704 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 1 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K722 (2003 -) Euro 3
Renault Clio 2 1.5 DCI K9K702 (2002 -) Euro 3
Renault Clio 3 1.5 DCI K9K750 (2006 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K722 (2002 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault Megane 2 1.5 DCI K9K729 (2003 -) Euro 3
Renault Scenic 2 1.5 DCI K9K728 (2003 -) Euro 3
Renault SM3 1.5 DCI K9K264 (2005 -) Euro 4
Renault Thalia 1.5 DCI K9K712 (2006 -) Euro 3
Renault Kangoo 1.5 K9K808 (2008 -) Euro 5
Renault Megane 3 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5
Renault Scenic 1.5 K9K834 (2008 -) Euro 5

Ford - 580 RON
Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3 - 550 RON
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4

Citroen - 580 RON
Citroen C3 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2002 -)
Citroen C3 XTR 1.4 HDI 16V DV4TED4 (2004 - 2005)
Citroen C4 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Citroen C5 2.0 HDI DW10BTED4 (2008 -) Euro 4

Hyundai - 580 RON
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 4WD (2001 -) Euro 3
Hyundai Terracan 2.9 CRDI 2WD (2003 -) Euro 3

Jaguar - 580 RON
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2005) Euro 3
Jaguar X-Type 2.0 D (2003 - 2009) Euro 4
Jaguar X-Type 2.2 D (2005 - 2009) Euro 4

Kia - 580 RON
Kia Bongo 2.9 KJ29 (2001 - ) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2001 - )
Kia Pregio 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Sedona 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2.9 KJ29 (2001 -) Euro 3
Kia Carnival 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Sedona 2 2.9 KJ29 (2005 -) Euro 3
Kia Frontier 2.9 KJ29 (2003 - )
Kia Carnival 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Gran Carnival VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona 2.9 VGT (2004 -) Euro 4
Kia Sedona Dom VGT (2004 -) Euro 4
Kia Bongo 1.0 DOM WGT (2004 -) Euro 4

Mercedes - 580 RON
Mercedes C220 2.2L 100kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 120kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes C220 2.2L 125kw OM646 (2007 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 100kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 120kw DPF OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220 2.2L 125kw OM646 (2006 -) Euro 4
Mercedes E220D 2.2L OM646 (2006 -)

Nissan - 580 RON
Nissan Kubistar 1.5 DCI 60 K9K710 (2003 -)
Nissan Kubistar 1.5 DCI 80 K9K702 (2003 -)
Nissan Micra 1.5 DCI K9K272 (2003 -) Euro 3
Nissan Micra 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Almera 1.5 DCI K9K270 (2003 -) Euro 3
Nissan Kubistar 1.5 DCI 70 K9K700 (2003 -)
Nissan Almera 1.5 DCI K9K260 (2003 -) Euro 3

Peugeot - 580 RON
Peugeot 307 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 307CC 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 308 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 3
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2006 -) Euro 4
Peugeot 407 2.0 HDI DW10BTED4 (2007 -) Euro 4

SsangYong - 580 RON
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 3
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2005 -) Euro 3
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2003 -) Euro 3
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2004 -) Euro 3
SsangYong Actyon 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.0 D20DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Kyron 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rexton 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4
SsangYong Rodius/Stavic 2.7 D27DT (2006 -) Euro 4

Suzuki - 580 RON
Suzuki Jimny K9K266 (2005 -) Euro 4
Suzuki Jimny 1.5 DCI K9K262 (2004 -) Euro 3
Suzuki Liana 1.4 DV4TED4 (2004 -) Euro 3



InjectoareLogan.RO
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.InjectoareLogan.RO)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
injectoarelogan
post Dec 3 2011, 07:20 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 17-September 11
Member No.: 135.551



Modificare preturi:

Reparatii injectoare Delphi pentru:

Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Logan & Renault: 475 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON

Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


InjectoareLogan.RO
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.InjectoareLogan.RO)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
injectoarelogan
post Feb 20 2012, 11:42 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 17-September 11
Member No.: 135.551



Modificare preturi:

Reparatii injectoare Delphi pentru:

Logan & Renault: 470 RON
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Orice alt injector Delphi cu C2I de 16 caractere: 600 RON
Orice alt injector Delphi cu C2I de 20 caractere: 800 RON

Filtru de motorina Delphi original: 150 RON (schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT


InjectoareLogan.RO
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.InjectoareLogan.RO)

Prezentare video: http://www.youtube.com/watch?v=hXIM45bPt2E
Go to the top of the page
 
+Quote Post
injectoarelogan
post Dec 6 2012, 11:18 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 17-September 11
Member No.: 135.551



485 RON/injector - Logan & Renault
550 RON/injector - Ford Focus
580 RON/injector - Ford Mondeo
600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere

Fiecare reparatie presupune schimb de supapa de retur, duza si calibare electronica. Piesele folosite sunt noi si originale, achizitionate de la Delphi Romania. Garantia lucrarii este de 6 luni!

Calibrarea electronica a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simuleaza functionarea corecta a injectorului pe motor, iar in urma lor codul C2I inmagazineaza aceasta informatie pentru a o transmite motorului in timpul functionarii. Ca sa fim mai expliciti, un injector caruia i-au fost schimbate doar duza si supapa de retur nu va functiona corect, pentru ca la o anumita turatie calculatorul masinii nu va stii ce semnal sa transmita injectorului pentru pulverizarea cantitatii de motorina necesara. Este bine de stiut faptul ca vorbim de multiple diferente intre injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificatii unice determinate printre altele de orice mica diferenta in tensiunea de strangere sau piesele folosite (adica chiar si duzele si supapele de retur noi si originale nu sunt identice pentru ca tot au o marja de eroare din fabricatie).

Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a masura ce cantitate de motorina este pulverizata de injector atunci cand acesta primeste un semnal. Stiind cantitatea de motorina pulverizata, acesta este asociata cu un semnal astfel ca, in timpul functionarii pe motor, calculatorul masinii va stii ce semnal sa trimita injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorina optima, necesara pentru turatia din momentul respectiv.

La prima vedere poate parea putin credibil ca pot exista aceste diferente intre injectoare, dar ganditi-va ca vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferenta de cativa microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferenta in cantitatea de motorina pulverizata.

Deci, conform informatiilor noastre tehnice referitoare la reparatia unui injector Delphi, daca aceasta a fost facuta fara generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul sa nu functioneza corect. Sansele ca injectorul reparat sa respecte aceleasi specificatii de dinainte de a fi reparat si, impliciti, sa functioneze dupa vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totusi posibil ca, din pura intamplare, anumite specificatii, foarte putine din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta sa para putin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau daca se merge mai turat. Nu in ultimul rand, este bine de stiut ca, chiar daca veti avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte negative asupra motorului: infundare EGR, uzare prematura, spargere piston s.a.m.d.


Mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.injectoarelogan.ro sau la 0765.269.021 / 0765.269.733

InjectoareLogan.RO este dealer autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru pompe si injectoare Delphi.


InjectoareLogan.RO
0765 269 021
0765 269 733


www.injectoarelogan.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
injectoarelogan
post May 29 2013, 05:06 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 17-September 11
Member No.: 135.551



Reparații pompe înaltă presiune Delphi:

Pompa înaltă presiune Logan & Renault:
500 RON sau 1,400 RON în cazul în care pompa produce șpan
Pompa înaltă presiune Ford:
600 RON sau 1,700 RON în cazul în care pompa produce șpan

Se folosesc piese originale Delphi achiziționate de la Delphi România.



O pompă recondiționată folosind soluția recomandată de Delphi este identică cu o pompa nouă. Economisiți mai bine de 50% din prețul unui pompe noi!

InjectoareLogan.RO
0765 269 021
0765 269 733

www.injectoarelogan.ro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd October 2014 - 03:02 PM