IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

AWD vs RWD vs FWD

This topic is about AWD vs RWD vs FWD, the author, James Kilowatt, wrote about: Toate masinile ridica botul la accelerare. Transferul de mase n-are nici o legatura cu rotile motoare. ... To read more just scroll down

17 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> AWD vs RWD vs FWD, si alte chestii de genu' asta
James Kilowatt
post May 3 2010, 08:57 AM
Post #21


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Toate masinile ridica botul la accelerare. Transferul de mase n-are nici o legatura cu rotile motoare.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post May 3 2010, 09:11 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



@Lucian, te bag la postul zilei smile.gif. Toate masinile ridica botul la acceleratie. Si il coboara la frina. Cit il ridca si il coboara e dat strict de acceleratie, nu pe unde vine ea. Si daca ai motor cu reactie e tot aia. Evident un FWD ca pierde mai repede aderenta pe uscat daca ai sub 20-30kmh. Probabil e foarte important, in parcari.

@Pista: A perfecta dreptate, sint diferete la cum trage de volan mai ales la puteri mai mari si plecari violente de pe loc (awd are mai putin torque steering, dar iarasi depinde de AWD). Totusi, nu putem spune ca asta e o chestie semnificativa la puteri mici. E o treaba de feeling, nu de "realitate", nu e ceva esential.
Pedala la podea n-are absolut nici o treaba.

Hai sa luam timpii de circuit, unde FWD are trebui sa stea foarte prost. Masinile FWD capabile de fapt stau foarte bine la clasa lor de putere atita vreme cit e sub sau in jur de 200CP. Peste, FWD nu mai face fata.
A nu se confunda diferentele de distrubtie de mase: majoritatea masinilor FWD, daca nu toate, au prea multe greutate pe fata. Asta e alta treaba totusi. Se rezolva cu un sac de nisip smile.gif.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 3 2010, 10:00 AM
Post #23


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Am curatat topicul lui AZAZEL si putem continua discutia aici... nu e neaparat topic de combat, dar nu stiam unde sa-l mut asa ca l-am pus aici.

ozz, intre fwd, rwd si awd simti diferenta daca le conduci un pic mai sportiv... si nu e placebo... la rwd chiar si cu electronica cuplata iti fuge putin spatele in curbe luate tare (nu mult, nu in sensul de drift veritabil si luat curba de-a latul, doar un mic "kick" al spatelui, care e corectat automat de ESP... fun fun fun ! chiar daca senzatiile astea le aveam intr-un E280 dizal... ahh, si cauciucurile nici macar nu scartaiau... Nu stiu cum m-as fi descurcat fara electronica, nu am condus masini RWD suficient de mult ca sa am pretentia ca pot corecta o masina care intra in supravirare.

FWD, e cam cum stie toata lumea... cand nu poti lua curba mergi drept... pe contrasens, parapet, etc... daca franezi, isi revine... in principiu toate masinile (chiar si cele awd si mare parte din rwd-uri au o tendinta subviratoare, doar ca la fwd-uri treaba asta e si mai accentuata - desigur nu toate fwd-urile sunt la fel, conteaza si distributia maselor si alte chestii)

La AWD (vorbesc de AWD pe sedan, pe SUV-uri trebuie sa fii dus cu capul sa ajungi sa simti care parte derapeaza) in principiu e tot subvirator doar ca simti ca un "pitic" iti impinge spatele in curbe... al meu avand distributia 55% pe spate simti piticul ala si la curbe luate la viteze mai mici... pe circuit il simti si mai tare cu conditia sa fii suficient de hotarat si sa apesi pana la capat acceleratia... e o metoda eficienta de a corecta subvirarea dar e vorba de mers pe circuit, pe drumuri normale e cam greu.

Oricum, diferentele dintre tractiuni le poti sesiza chiar si pe drumuri normale (nu doar pe circuit) cu conditia sa mergi tare... in rest e ca si diferenta dintre motoare, ca in 90% din timp poate nu vei afla diferenta dintre un V8 de 300 de cp si un 4L de 100 cp... mai ales daca stai bara la bara la semafor diferentele vor fi chiar inexistente.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post May 3 2010, 10:20 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Sigur ca depinde si ce tip de AWD ai. Unele sunt cu distributie fata-spate 90-10 altele cu 10-90 si devin practic AWD(din punctul meu de vedere) cand diferenta intre punti e corectata prin transmiterea cuplului. AWD-ul meu e pur mecanic si are 50-50 adica tractiune integrala permanenta distribuita in mod egal.

Ozz, e o realitate sesizabila si poate fi esential.
Unii cumpara tocmai pentru acest feeling masini RWD. A fost unul din motivele pentru care am luat Seria1 si nu A3.
Tocmai pedala la podea amplifica aceste diferente.

This post has been edited by pista: May 3 2010, 10:22 AM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post May 3 2010, 02:09 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (ozz86651 @ May 3 2010, 10:11 AM) *
@Lucian, te bag la postul zilei smile.gif. Toate masinile ridica botul la acceleratie. Si il coboara la frina...

La cum a fost scrisa tampenia, acolo si merita sa fie(vezi dragstere pentru un exemplu graitor). Ma gandeam la altceva si aveam in cap modul in care rupe tractiunea masina mea cu anvelopele de iarna. Topaie ca o capra, ceea ce la RWD nu se intampla, tocmai datorita transferului maselor. In fine. Mea culpa.

This post has been edited by Lucian107416: May 3 2010, 02:13 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post May 3 2010, 04:23 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



AWD-ul cu LSD *Subaru* sau Torsen *Audi cateva modele* (poate mai sunt si alte marci care folosesc, dar nu am condus, asa ca nu-mi dau cu parerea) e foarte misto din mai multe puncte de vedere, fata de dezavantaje care sunt pierderile de putere, respectiv consum marit.
Avantaje:
- nu simti pierderi de tractiune indiferent de suprafata de rulare, asa cum se simte la tractiunea pe 2 roti in multe cazuri (umed,alunecos, nisip,pietris,macadam,etc,etc, gropi/denivelari luate cu oarecare viteza si cu pedala de acceleratie la podea, simti cum pierde puterea cand una din roti e in aer) - e un feeling "de bine" cand conduci AWD, "nesiguranta" oarecum pe 4x2.
- ai tractiune si daca te afli intr-o curba si apare o pata de nisip/ulei/gheata care-ti rupe aderenta pe una din punti (la FWD apare subvirare urata, la RWD supravirare brusca);
- poti "aborda" diverse borduri,trotuare, colturi de parcare, noroaie, zapada, gheata, etc,etc. inaccesibile cu 4x2. Si stiu ce spun, pt cei care zic, eeh e suficient 4x2 cu cauciucuri adecvate. E maaaare diferenta unde poti ajunge cu un 4x4 cu cauciucuri adecvate fata de orice cauciuc pe 4x2.

Diferenta fata de ESP: ESP franeaza selectiv una din roti(in functie de "ce spune" accelerometrul) pentru a induce moment de rotatie in jurul axei invers tendintei masinii; AWD actioneaza prin transferul de cuplu catre roata cu aderenta mai mare pentru a induce acelasi moment de rotatie; de-aia e recomandat sa se intre cu AWD in curbe cu pedala de acceleratie "in blana" - depinde de CP si NM disponibili biggrin.gif

Daca am avea autobahn (mai exact o retea de autostrazi teehee.gif ) la noi in tara, nu ar fi necesar 4x4 catusi de putin. Dar, la ce conditii de rulare avem.... pt mine e "musai".

This post has been edited by Mircea104901: May 3 2010, 04:26 PM


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post May 3 2010, 04:32 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (Mircea104901 @ May 3 2010, 05:23 PM) *
Diferenta fata de ESP: ESP franeaza selectiv una din roti(in functie de "ce spune" accelerometrul) pentru a induce moment de rotatie in jurul axei invers tendintei masinii;

ESP este o denumire generica. Initial franau o roata, ulterior au avansat si franau pana la 3 roti iar in ziua de azi au avansat si includ "torque vectoring", controlul suspensiilor etc. Cam cati bani dai , atata face smile.gif. Peste cativa ani probabil le vom putea cumpara cu totii.
QUOTE (Mircea104901 @ May 3 2010, 05:23 PM) *
AWD actioneaza prin transferul de cuplu catre roata cu aderenta mai mare pentru a induce acelasi moment de rotatie; de-aia e recomandat sa se intre cu AWD in curbe cu pedala de acceleratie "in blana" - depinde de CP si NM disponibili biggrin.gif

Eu as alege totusi abordarea progresiva, pentru ca si AWD e o denumire generica biggrin.gif si fiecare sistem are particularitatile lui.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post May 3 2010, 05:33 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (pista @ May 2 2010, 09:47 PM) *
La AWD(OBK 2.5i) acel cool a fost denumit de unii plictisitor. Comportamentul in curbe pare mult mai previzibil decat la RWD(120d) si-ti imprima o stare de siguranta. Asa si este daca nu fortezi prea mult nota si nu treci peste limita(destul de ingusta) care desparte controlul de pierderea controlului. Mentionez ca la Subaru Outback nu am VDC.


Asa e cum zici. Insa eu prefer sa fie asa "plictisitor" mai ales ca merg frecvent cu doi kinderi si ma femme in masina. Pentru mine acea senzatie "plictisitoare" e foarte cool. Mai ales ca am si VDC. Si mai sunt si alte aspecte care contribuie la "plictiseala" insa nu reluam ca plictisim pe aici daca incepem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post May 3 2010, 05:39 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (Lucian107416 @ May 3 2010, 11:32 AM) *
ESP este o denumire generica. Initial franau o roata, ulterior au avansat si franau pana la 3 roti iar in ziua de azi au avansat si includ "torque vectoring", controlul suspensiilor etc. Cam cati bani dai , atata face smile.gif. Peste cativa ani probabil le vom putea cumpara cu totii.
Eu as alege totusi abordarea progresiva, pentru ca si AWD e o denumire generica biggrin.gif si fiecare sistem are particularitatile lui.

Eu am vorbit la modul general, nu am intrat in particularitati si amanunte. Si am scris pe baza a ce am condus pana acum (Subaru si Audi cu torsen). Si m-am referit strict la AWD si nu la 4x4 part time. Nu stiu ce feeling as avea intr-un Carrera 4S (desi imi doresc), sau intr-un Skyline thumbsup.gif , sau Lambo, sau intr-un Volvo, etc. De asemenea, experienta mea pe RWD e extrem de limitata(diesel old si fara ESP - jale iarna yucky.gif ) si prefer sa spun ca nu cunosc biggrin.gif

This post has been edited by Mircea104901: May 3 2010, 05:42 PM


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post May 3 2010, 06:10 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



La capitolul experienta esti mult deasupra. Eu vorbesc doar din convingeri teoretice, adesea gresite biggrin.gif, dupa cum bine subliniaza cate unii. yes.gif

This post has been edited by Lucian107416: May 3 2010, 06:12 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post May 3 2010, 08:17 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Eu am condus toate 3 (RWD inclusiv pe M3), desi 99.9% din experienta e FWD, pentru ca am detinut numai masini FWD.
@Halba: tot ce spui tu e adevarat DAR se aplica cum bine ai spus la "condus sportiv" sau viteze mici. Nu mai simti tu nici un pitic la 100kmh in viteza a4a sau peste pe un drum national. Eu in viata mea n-am intra cu FWD in subvirare pe strada pe vreme normala... da, am intrat in intersectii luate tare, am intrat pe tot felul de serpetine abordate prea tare, pe zapada nu mai zic, dar nu asa mergind pe strada, DN, autostrada in mod normal.

Ce vreau eu sa spun aici nu e ca nu sint diferente, ci ca ele sint irelevante in viata de zi cu zi, si senzatia de "mers pe sine in curbe" e o senzatie si atit... in afara de cazul in care tragi tare de masina ceea ce in trafic e cam greu. Mi se pare putin exagerat sa iti cumperi AWD ca sa iei citeva curbe cu scirt in oras sau pe transfagarasan unde ajungi o data pe an.



--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post May 3 2010, 08:53 PM
Post #32


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (ozz86651 @ May 3 2010, 08:17 PM) *
Ce vreau eu sa spun aici nu e ca nu sint diferente, ci ca ele sint irelevante in viata de zi cu zi, si senzatia de "mers pe sine in curbe" e o senzatie si atit... in afara de cazul in care tragi tare de masina ceea ce in trafic e cam greu. Mi se pare putin exagerat sa iti cumperi AWD ca sa iei citeva curbe cu scirt in oras sau pe transfagarasan unde ajungi o data pe an.


Ceea ce spui tu e corect... dar fundamental gresit in acelasi timp. Adica stim cu totii ca degeaba ai o masina de 300 de cp cu tractiune spate, ca te vei bucura de ea si de puterea ei fix de 3-4 ori pe an... si atunci cu riscul ca te prinde politia si iti suspenda permisul... deci practic te vei bucura doar de 3 ori pentru ca a patra oara nu te vei mai putea bucra fiindaca vei avea permisul suspendat. De asemenea stim ca alegerea rationala este un logan, sau hai fie... o toyota avensis cu cea mai mica motorizare diesel... pentru ca are capacitatea sa iti transporte toata familia si nu are nici cea mai mica problema daca o conduci la viteze legale.

Rational vorbind orice masina de peste 100 cp este o risipa, awd e o risipa absoluta, rwd ar teoretic ar fi cea mai indicata in zone unde nu ninge niciodata pentru ca are cele mai mici pierderi prin transmisie dar daca locuiesti intr-o zona in care mai si ninge.. fwd all the way... repet, maxim 100 cp... si aia sunt multi cand stai la semafor bara la bara.

Cu toate astea, majoritatea celor de pe forumul asta (si nu numai) ne dorim ceva cu muuuulti cai, preferabil ceva usor si in nici un caz cu tractiune fata. Desigur ca stim ca vom folosi puterea, tractiunea, suspensiile desptete si gumele UHP fix 1%e pe an, in rest vom sta cu masina la semafor, vom merge in coloana cu 70 km/h sau vom cauta locuri de parcare... dar asta nu ne impiedica sa ni le dorim. Si cand iti alegi nevasta, stii ca raportat la timpul cat vei fi casatorit, vei face sex sub 0.5% din timp... si cu toate astea nu vrei sa te casatoresti cu una urata... ca vrei sa te bucuri si tu de alea 10 minute saptamana, nu sa inchizi ochii si sa te gandesti la altceva.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post May 3 2010, 09:33 PM
Post #33


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu zic ca pentru cineva cu microbul in sange solutia perfecta e sa aiba doua masini... toyota avensis cu cea mai mica motorizare diesel pentru toata ziua si un rwd sau awd de +300CP pentru senzatii in 0.5% din timp. Si aici se termina si paralela cu nevestele... whistling.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post May 3 2010, 09:57 PM
Post #34


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



halba are un fel atat de funny de a explica anumite lucruri si da niste exemple concrete care pe langa faptul ca sunt distractive sunt si desprinse din realitate.

revenind la subiect, eu nu am condus rwd decat pt maxim 20 km. nu am avut alte ocazii si parca nici nu as vrea sa incerc pe banii mei sa vad daca imi place. pe mine latura distractiva a situatiei ma incanta mai putin si ma incanta mai mult latura practica.

ca tot spuse halba de toyota avensis cu cel mai mic motor ca ar fi masina ideala in 99,5% din cazuri. sa mor daca focusul ce l-am avut nu era asa! era bun prin oras, avea garda la sol buna, urca pe borduri, il parcam usor, consuma putin, portbagajul era suficient pt noi doi, daca mergeam in limita de a nu ramane fara permis, rezervele masinii de putere erau suficiente, era frumoasa, confortabila, iarna nu fugea de fund indiferent cum apasam acceleratia si cum invarteam de volan. wtf?!

This post has been edited by AZAZEL: May 3 2010, 10:02 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post May 3 2010, 10:23 PM
Post #35


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Eu zic ca masina ideala care sa fie una singura este un mitsubishi pajero cu o motorizare diesel mica (2.5) caci ai o singura masina, merge peste tot, borduri, gropi, DN, iarna, vara, plaja, munte, e foarte confortabila, etc...
Sau un suzuki vitara dar pajero e mai HD deci repari mai putin...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post May 3 2010, 10:38 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (Watcher @ May 3 2010, 10:23 PM) *
Eu zic ca masina ideala care sa fie una singura este un mitsubishi pajero cu o motorizare diesel mica (2.5) caci ai o singura masina, merge peste tot, borduri, gropi, DN, iarna, vara, plaja, munte, e foarte confortabila, etc...
Sau un suzuki vitara dar pajero e mai HD deci repari mai putin...


Sau un Unimog. E si mai si teehee.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post May 3 2010, 11:43 PM
Post #37


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.581
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



azazel intre ave si focus e o dif de o clasa , plus ca nu exista comparatie nici la stabilitate nici la motorizare minima....
io am mers cu focus o luna si ma asteptam sa fie mult mai ferm pe shosea decat ave supa cum il descriati voi aici si pe alte forumuri , dar am ramas dezamagit total... poate ca fiecare cu pitici lui , dar puntea aia flexibila cu un pic de roti directoare la ave e unica momentan ca manevrabilitate.

daca nu stii sa conduci in RWD nu esti shofer. si e cel mai fun sa conduci in rwd nu awd sau altceva asta din exp mea.cel mai puternic rwd pe care am pus talpa a fost un ISF din pacate, de mers am mai mers intrun sobaru de vreo 650 cp ca al lui G.

This post has been edited by vio: May 3 2010, 11:45 PM


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post May 3 2010, 11:49 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (HalbaSus @ May 3 2010, 03:53 PM) *
Rational vorbind orice masina de peste 100 cp este o risipa, awd e o risipa absoluta, rwd ar teoretic ar fi cea mai indicata in zone unde nu ninge niciodata pentru ca are cele mai mici pierderi prin transmisie dar daca locuiesti intr-o zona in care mai si ninge.. fwd all the way... repet, maxim 100 cp... si aia sunt multi cand stai la semafor bara la bara.


Total gresit. Depinde si de masa masinii. 100CP pe matiz e una, pe seria 5 e alta.

2 sarmale sunt bune pentru ala mic dar pe mine ma ajuta o ora, doua.

Personal, nu cred sa mai cumpar vreodata ceva sub 200CP.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post May 3 2010, 11:56 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (HalbaSus @ May 3 2010, 03:53 PM) *
Cu toate astea, majoritatea celor de pe forumul asta (si nu numai) ne dorim ceva cu muuuulti cai, preferabil ceva usor si in nici un caz cu tractiune fata. Desigur ca stim ca vom folosi puterea, tractiunea, suspensiile desptete si gumele UHP fix 1%e pe an, in rest vom sta cu masina la semafor, vom merge in coloana cu 70 km/h sau vom cauta locuri de parcare... dar asta nu ne impiedica sa ni le dorim. Si cand iti alegi nevasta, stii ca raportat la timpul cat vei fi casatorit, vei face sex sub 0.5% din timp... si cu toate astea nu vrei sa te casatoresti cu una urata... ca vrei sa te bucuri si tu de alea 10 minute saptamana, nu sa inchizi ochii si sa te gandesti la altceva.

Frumusetea n-are a face cu puterea.
Si degeaba e frumoasa daca nu stie sa-ti dea senzatii. Iar senzatiile tin de mai multe aspecte, iar alezajul la cursa este unul dintre ele... smile.gif

This post has been edited by Rebel: May 3 2010, 11:59 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post May 4 2010, 12:47 AM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Halba, exagerezi. Puterea de 300CP sau 500CP o poti folosi zilnic si chiar legal daca tii neaparat. Orice depasire implica toata puterea disonibila daca vrei. Daca mai e si un tir sau o coloana te-ai scos... da, stiu, o sa treci limita legala dar e un risc acceptabil. Plecarea de la 0 la viteza legala o faci zilnic de multe ori, iarasi masina puternica macar iti da o senzatie mai misto, desi utiliatea e discutabila. De urcat o panta mai abrupta cu bagaje cred ca face toata lumea, se simte puterea... sa mai si depasesti un tir si acolo sa vezi.

AWD insa in condus normal pe uscat nu o sa-l simti decit marginal si vag. O sa-l simti mai tare numai daca e alunecos, caz in care tot incet o sa conduci ca... flash news: AWD n-ajuta la frinare.

QUOTE
iar alezajul la cursa este unul dintre ele... smile.gif


Sau pistonul... daca nu, resegmentare smile.gif

This post has been edited by ozz86651: May 4 2010, 12:50 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 10:39 PM