AWD vs RWD vs FWD, si alte chestii de genu' asta |
This topic is about AWD vs RWD vs FWD, the author, T u d o r , wrote about: O fi X drive ma raule. /laugh.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":lol:" border="0" alt="laugh.gif" /> ... To read more just scroll down
AWD vs RWD vs FWD, si alte chestii de genu' asta |
Dec 27 2010, 02:05 PM
Post
#321
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 27 2010, 04:21 PM
Post
#322
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
e seria 1, nu se face cu X daca se facea cu X era la mine pe lista de cumparaturi
pe de alta parte...iar a venit zapada, iar sunt plug, iar vreau AWD -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Dec 27 2010, 11:05 PM
Post
#323
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
am iesit un pic prin oras cu treaba. nu am vazut bmw-uri care sa treaca de 40 km/h.
fara probleme cu fwd-ul cu 80 km/h. sunt dispus la cronometrarea parcurgerii unui traseu prin bucuresti de minim 10 km, impotriva bmw-urilor rwd si cu minim de 3 ori mai multi cp decat cei ce-i am eu. ala cu lanturile pe puntea fata pe seria 1 e funny rau. omul a vazut ca toate masinile au lanturi pe fata si s-a gandit ca asa trebuie sa aiba si a lui. drept dovada ca doar cativa insi pun pret pe rwd, comportament neutru si alte chestii argumentate la nesfarsit de unii, iar marea majoritate nici nu stiu ce conduc. This post has been edited by AZAZEL: Dec 27 2010, 11:09 PM -------------------- |
|
|
Dec 28 2010, 01:03 AM
Post
#324
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
Sursa. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
Dec 28 2010, 02:31 AM
Post
#325
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
am iesit un pic prin oras cu treaba. nu am vazut bmw-uri care sa treaca de 40 km/h. fara probleme cu fwd-ul cu 80 km/h. sunt dispus la cronometrarea parcurgerii unui traseu prin bucuresti de minim 10 km, impotriva bmw-urilor rwd si cu minim de 3 ori mai multi cp decat cei ce-i am eu. ala cu lanturile pe puntea fata pe seria 1 e funny rau. omul a vazut ca toate masinile au lanturi pe fata si s-a gandit ca asa trebuie sa aiba si a lui. drept dovada ca doar cativa insi pun pret pe rwd, comportament neutru si alte chestii argumentate la nesfarsit de unii, iar marea majoritate nici nu stiu ce conduc. am un prieten cu un 316i din '97 care s-ar baga sigur la treaba asta Nu are de 3 ori mai multi cai, are doar 110. Am mers astazi cu ea prin ploiesti. Incaltata cu gume de iarna dunlop wintersport M3, merge foarte ok. Daca vrei neaparat sa te invarti cu ea, e foarte usor, insa la mers normal nu e absolut nicio problema. Am trecut de 60-70km/h pe zapada/mazga fara sa am vreo senzatie de nsiguranta. Inca ceva, masina e intr-o echipare foarte buna pentru anii aia(cruise control, clima bizonica, piele, scaune incalzite, trapa) si e impecabil intretinuta, merge ca o masina noua desi are peste 230.000km. Asta in ciuda faptului ca majoritatea masinilor de genul asta (seria 3 inainte de '98) sunt niste cazaturi. This post has been edited by DRAGOS: Dec 28 2010, 02:32 AM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Dec 28 2010, 10:18 AM
Post
#326
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
[off-topic]Timpul parcurs de o masina pe un traseu in oras nu are nicio treaba cu tractiunea si puterea. Nevasta-mea ma face muci la asa ceva cu orice masina, orice tractiune, orice anotimp/ora (ok, poate mai putin noaptea, daca nu e trafic si semafoarele sunt pe intermitent sa fie avantajata strategia mea care se rezuma la "POWAAAAAAAAAAAAH"). Pur si simplu are un simt mai bun al orientarii, stie care traseu va fi mai scurt, simte care banda va circula mai repede, descopera scurtaturi, etc... [/off-topic]
Dar revenind la topic, tractiunea spate nu e chiar asa de scary, ok, derapeaza mai repede si mai spectaculos (daca mergi sanie si nu poti lua curba parca nimeni nu se mira, insa daca it fuge spatele lumea isi face cruce si zice "ptiu drace, e lucru necurat acolo cu tractiunea spate", desi eu as prefera sa imi fuga spatele si sa lovesc copacul cu spatele, decat sa subvirez si sa lovesc copacul cu fata)... si putin mai multa atentie nu strica, in plus tractiune spate + gume de vara sunt mult mai greu de miscat/controlat decat tractiune fata + gume de vara (dar nici una din cele 2 situatii nu e placuta), insa se poate circula, in plus o masina cu tractiune spate chiar poate avea de 3 ori mai multa putere decat masina ta, o masina cu tractiune fata nu [prea] poate avea -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 28 2010, 12:25 PM
Post
#327
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.550 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Am venit ieri de la Sibiu la Constanta, ninsoare pe 80% din drum, ploaie pe ultimii (cam) 100 de km. Cauciucuri de iarna noi noute, puse acum 2-3 saptamani. M-am oprit 20 min in Bucuresti. Per total la 500 km am iesit cu o medie de 66 km/h desi am tras ... Consumul global 5.5%. Consum 4.7% pana la Pitesti, dar dupa ce-am intrat pe autostrada a crescut corespunzator.
Pe A2 Buc-Ctza, pun si 2 poze sa vedeti conditiile, n-am reusit sa depasesc 100 km/h in partea cu zapada, am mers o buna bucata in spatele Pajeroului si exceptand 2 masini nu ne-a depasit nimeni pe ninsoare. Dupa ce s-a intunecat, pe ploaie, mai aproape de casa m-am relaxat si-am lasat-o mai moale... Pe sens opus am vazut 3 convoaie de utilaje, pe sensul meu am depasit doar unul. Diferenta au facut-o cauciucurile, stergatoarele si climatizarea. (de tractiune nu spun nimic) Cine statea prost la una dintre cele 3 mergea incetisor pe banda a II-a. Am prins 2-3 sleauri abia formate dar n-am avut probleme. Marele noroc ca nu era inca polei dar temperatura n-a scazut sub - 2 grade. Daca scadea mai mult o lasam mai usor si eu. Aceeasi poveste pe bucata Pitesti-Buc, unde nu apucase sa se depuna zapada. Ma batea gandul sa ma opresc la Rm-Valcea sa beau o cafea cu Tudor dar ma grabeam acasa asa ca... next time.
Attached File(s)
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Dec 28 2010, 12:26 PM
Post
#328
|
|
novice Group: Membri Posts: 27 Joined: 25-December 07 From: Timisoara Member No.: 115.892 |
o masina cu tractiune spate chiar poate avea de 3 ori mai multa putere decat masina ta, o masina cu tractiune fata nu [prea] poate avea O masina cu tractiune fata poate avea 2xx CP. Sunt cateva modele disponibile cu puteri mari si tractiune fata. Dar cu cat e mai mare puterea, cu atat e mai mare dezavantajul tractiunii fata. Din cauza deplasarii maselor, pierde aderenta mai usor la demaraje, un motor mai puternic, de obicei e mai mare si mai greu + cutia de viteze pe fata, duce la o distribuire inegala a greutatii, etc... -------------------- Infiniti G37 Cabrio 3.7L 7AT
Infiniti G37 sedan 3.7L 7AT Nissan Primera 2.0 Nissan Tiida 1.6 |
|
|
Dec 28 2010, 02:00 PM
Post
#329
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Timisoara - Belgrad ieri....dus dimineata pe o ninsoare faina, drumul alb pe 80% din drum. Intors seara pe o ninsoare ca-n povesti. Drumul f putin circulat, dar am mers lejer 80km/h fara a fi vre-o problema. Am depasit tot in afara de un X5 si in Pajero care erau in alta liga.
-------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Dec 28 2010, 04:41 PM
Post
#330
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Mai baieti, eu vad altfel problema cu mersul pe timp de iarna (zapada etc). Ok, ok, e important sa te misti din loc. Categoric. Insa odata miscat de pe loc si fara sa bruschezi masina te duci. Problema eu o vad la a te opri in conditii de siguranta. Ca degeaba mergi cu 80km/h fata de unu care merge cu 40 km/h daca te opresti fix in curu lu' ala din fata ta. La noi, chestia cu opritu' e neglijata de multa lume. Si dai cox si dai si du-te si cand e vorba de franat, hopa......sanie cu zurgalai......buf.
|
|
|
Dec 28 2010, 05:15 PM
Post
#331
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson Cum bine spune maestrul Clarkson in semnatura lui Halba. offtopic: Solmar, data viitoare ma supar daca ma mai ocolesti. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Dec 28 2010, 05:32 PM
Post
#332
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.550 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Problema eu o vad la a te opri in conditii de siguranta. Ca degeaba mergi cu 80km/h fata de unu care merge cu 40 km/h daca te opresti fix in curu lu' ala din fata ta. La noi, chestia cu opritu' e neglijata de multa lume. Si dai cox si dai si du-te si cand e vorba de franat, hopa......sanie cu zurgalai......buf. Chiar n-am avut probleme (si crede-ma sunt unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, in sensul ca am grija de mine)... masina a raspuns normal la frana fie de de motor, fie normala. M-am uitat destul de des la evolutia temperaturii sa nu coboare sub - 4 grade sa ma trezesc cu polei, unde chiar nu te descurci daca n-ai cauciucuri cu cuie. N-am avut temeri si nici n-am fortat masinile din fata in depasiri din doua motive: 1. ma trezeam ca incep sa patineze in fata mea si 2. eu unul urasc flashurile si in general dupa o depasire am trecut pe prima banda automat; dar nu intotdeauna poti sa faci dreapta sa te dai din calea omului si atunci hop, ai un frigider plin de carnita si cateva zambete larg desenate pe laterale plus momente scurte de pantomima (in care centrul de greutate al masinii se deplaseaza pe drepta si toti pasagerii exprima lucruri pe care nici macar soferul nu le simte, ce pacat ca dureaza asa putin... Mi se pare mult mai inconstient ala care pleaca la drum (in ordinea pretului) cu stergatoare de rahat, cu incalzirea/clima varza (ii vezi cu geamul deschis doar, doar s-or dezaburi celelalte) si in cele din urma cu cauciucuri de vara (aici e vorba de pituli si nu toata lumea are). Am depasit de cateva ori coloane de 2-3-4 autocamioane (ieri de ex erau in coloana si 2 tiruri cu adr din cea mai periculoasa clasa - transporturi "speciale" cu escorta, girofar, tot tacamul....) care pe ninsoare deasa iti mai arunca si o zloata pe tot parbrizul de ramai orb instantaneu daca nu te ajuta stergatoarele. This post has been edited by solmar: Dec 28 2010, 05:35 PM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Dec 28 2010, 05:39 PM
Post
#333
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Solmar, nu ma refeream la tine frate. Eu vad ce se intampla in Bucuresti. Multi nu apreciaza distanta de franare / oprire in conditii de siguranta. Venind spre casa am vazut 3 tamponari din spate. Si toate masini numa una si una. Si a mea masina merge ok si se opreste ok, insa prefer sa merg batraneste tocmai pentru a nu da aripi unuia din spatele meu care poate sa vina oricand sanie si sa ma loveasca.
|
|
|
Dec 28 2010, 06:42 PM
Post
#334
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.550 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
Cand vine vorba sa traversez Bucurestiul ma apuca batu' - eu socotesc o ora traversarea in conditii normale (pe directia Ctza/Sibiu), cel mai rapid a fost 25 de minute pe 1 Ianuarie, tarziu spre miezul noptii (era pustiu acum cativa ani, ma intorceam acasa ca aveam treaba). Cel mai incet vreo 2 ore si jumatate din care una si jumate in Militari, bara la bara, intr-o vineri. De atunci nu mai calc vinerea in Bucuresti decat fortat. Pe centura nu ma incanta desi am fost de cateva ori, dar nu pot sa spun ca obtin un timp mai bun. Poate cand o fi gata de la un cap la altul.
Ieri... de ex coada incepea cu 10 km inainte de intrare si toata lumea care intra in Bucuresti dorea s-o faca pe banda a II-a; se mergea prost pana la mall (Militari) apoi relativ bine pana Opera house, putina aglomeratie pana la Unirii si binisor pana la iesire. In schimb pe sensul opus deja era o coada considerabila la Cotroceni. M-am oprit 10 minute la Muncii cu o treaba apoi la iesire la o motorinarie ( ). Am traversat relativ repede intr-o ora si putin dar cu 2 opriri. La dus am facut doar 30 de minute. Pe celelalte iesiri - Glina, Giurgiu ies destul de rar, pe Ploiesti mai des, dar nu le am ca referinta pentru traversada. Si ca regula in Bucuresti incerc sa nu vorbesc la telefon, nu-mi iese intotdeauna... dar ma straduiesc. Offtopic: Tudor! Ramane pentru next time... sper sa nu fie pe timp de iarna. De fapt tot mesajul e off topic... This post has been edited by solmar: Dec 28 2010, 06:42 PM -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 10:17 AM |